jeg elsker denne videoen!

Reklame | annonselenker + produktplassering i video

Hei dere! Jeg har akkurat spist vegansk lasagne som jeg hentet med meg fra Nordvegan (et vegansk spisested i Oslo sentrum, anbefales) og nå skal jeg pakke siste resten før vi stikker på spa. Da jeg våknet i morges hadde jeg sommerfugler i magen fordi jeg gleder meg sånn! Det har jeg skikkelig fortjent etter et par måneder som har føltes litt grå, men nå begynner det som sagt endelig å løsne litt.

På snakk om grå dager. Som dere allerede vet har 2019 vært preget av den ene nedturen etter den andre. Det har ikke skjedd noe alvorlig, men samtidig heller ikke noe positivt, og alt har vært preget av en trist følelse i kroppen. Å våkne hver dag å føle seg på gråten uten å vite hvorfor er slitsomt. Jeg anbefaler dere å sjekke ut min siste video på youtube som jeg er veldig fornøyd med – for ikke bare er den morsom og interessant, men jeg snakket om disse tingene og det var viktig for meg. Det er merkelig med det, men jeg kan snakke om cirka hva som helst til de jeg kjenner, utenom hvordan jeg har det akkurat nå. Det kan jeg liksom kun med dere.

 

Det pleier alltids å være noen som spør, så her kommer info om klærne jeg har på 🙂

Skjorten i starten finner du HER / buksa er fra Gina Tricot, som er favoritten jeg alltid bruker og får kjeft av dere for at jeg bruker for mye / den oransje genseren finner du HER.

Ringene mine kjøper jeg alltid på litt ulike steder, men mest Safira!

14 kommentarer
    1. Litt synd at du ikke kommer med noe eget innhold på bloggen. Alt det samme som du skriver her sier du jo i videoen som du deler i innlegget og allerede har lagt ut så subscriberne dine har sett + at du har delt den på sosiale medier allerede. Greit å dele videoer på bloggen såklart, men hadde vært fint om det da kom med noe annet originalinnhold når du allerede blogger ganske lite (som er naturlig, når du åpenbart prøver å fase ut bloggen å satse på annet). Men hadde vært gøy med noe annet på bloggen enn i videoen!! Ikke ment som noe annet enn en tilbakemelding:)

    2. Høres toppers å kjempe kult ut med det spisested synes jeg og skikkelig koselig å høre at du skal på spa å kos deg masse ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃♥️🌌🐱

    3. Her har jeg fått et helt nytt syn på seg sophie! Jeg elsker disse videoene, for det virker som du er mer avslappet, ærlig og at du er deg selv <3 Du tørr å være tullete og det ser ut som du har det gøy når du filmer. Istedenfor at man bare skal snakke om reklame og være "in the sone".

      Håper du fortsetter med dette og at du får en litt lysere tid fremover 😀

    4. Du sier i videoen at vi er viktig for deg – likevel har du enda ikke lest og svart meg på meldingen jeg sendte deg i innboksen på Facebook i november da vi møttes i Kristiansand under bokturneen din..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg