jeg blir så flaaau!

Jeg holder på å pakke kofferten min, for i dag reiser jeg endelig hjem til Harstad! Veldig dårlig timing at foreldrene mine faktisk er i Oslo akkurat når jeg skal hjem, men jeg har likevel mange andre å besøke. Aller mest gleder jeg meg til å møte hunden min, så klart! Og ja, jeg refererer fortsatt til han som “min” selv om han teknisk sett er familien sin. Det er alltid noen som skal påpeke det, siden jeg er et grusomt menneske som valgte et bedre liv for han.

Vi snakkes litt senere med en oppdatering fra gardemoen, men i mellomtiden kan dere jo sjekke ut min nyeste video! Jeg og Isabelle Eriksen gjør en liten challenge, og vel.. På et tidspunkt glemte jeg faktisk av at vi filmet, så jeg avslører et par hemmeligheter.. Egentlig hadde jeg tenkt å få klippet bort slutten, men jeg glemte å si ifra og nå er det for sent. 🤗

Om du vil subscribe på kanalen min gjør du det HER! 💕 💞Jeg er jo enda litt “ny” på youtube siden jeg aldri har kommet helt i gang, derfor jeg maser sånn om den subscribe-greia.

12 kommentarer
    1. Ønsker deg en riktig god tur til Harstad jeg har snakka med en man navnet er Åge han har ikke vært i Harstad på 50 år og han er fra Harstad håper du for det koselig med vennene dine og huden din ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god dag fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🐱🐩🦋☀️🌌✌🧘‍♂️

    2. Ønsker deg en riktig god til Harstad jeg har snakka med en man som er fra Harstad navnet er Åge han har ikke vært i Harstad på 50 år håper du for det koselig med vennene dine og huden din ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god dag sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🦋🐱☀️🌻🌌✌🧘‍♂️

    3. Ønsker deg en riktig god tur til Harstad jeg har snakka med en man som kommer fra Harstad han har ikke vært i Harstad på 50 år håper du for koselig med vennene dine å huden din ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god dag fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🦋☀️🌌🐱🌻🐞🧘‍♂️

    4. Ønsker deg en riktig god til Harstad jeg har snakka med en man som er fra Harstad navnet er Åge han har ikke vært i Harstad på 50 år håper du for det koselig med vennene dine og huden din ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god dag sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🦋🐱☀️🌻🌌✌🧘‍♂️

    5. Til 40 000-spesial. Kan du reagere til sesong 1 av bloggerne?? Hadde vært sååå gøy. Elsker å se når du reagerer til unge Sophie<3 klem

    6. God tur hjem kos deg masse, det fortjener du. Ser det er mange her som ikke helt har forstått hva konstruktiv kritikk er, men fyrer av bomber med angrep på deg som person. De kan ikke ha det bra med seg selv når de holder på sånn. Godt å lese at du er trygg på deg selv og jobben du gjør.
      God sommer!

    7. Hei! Gøy video!
      Virker som det er noe feil med designet eller reklamene på bloggen din. Det går ikke ann å trykke på full screenpå videoer fordi reklamer kommer i veien. Ville bare si ifra.

      Ha en fin dag 🙂

    8. Kjøper du dyr fordi du vet at foreldrene dine blir å gi dem et godt hjem, og du vet at foreldrene dine BLIR å ta imot dem hvis du spør dem om det? Er ikke det en form for utpressing? Du snakket nettopp om å adoptere katt, men har allerede gitt to katter til familien din, tror du at du eventuelt kunne gitt en ny katt et bra liv eller ville den også gått til foreldrene dine etter hvert? Spør spesielt med tanke på alle dine planlagte NY-turer mtp. din nye nese 🙂 Lykke til, kos deg med Charlie i Harstad!

      1. En lærer av erfaring. Det er faktisk ansvarlig å la foreldrene ta vare på dyr som hun ikke kunne selv. Det betyr jo ikke at hun ikke kan skaffe seg nye dyr. Sophie virker for meg som en flott og ansvarsfull dame som absolutt burde få seg dyr når det passer inn i hennes livssituasjon. Vi lærer alle av erfaring og å dømme noen for hva som har skjedd i fortiden er ikke bra.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg