inspirasjon til interiør

Reklame | annonselenker

 Jeg får ofte mange spørsmål angående interiør og hvor jeg handler. Stilen min er ganske “glam” og det krever en del leting om man ønsker å skape en helhet hjemme, da man sjeldent finner alt på et sted. I Oslo handler jeg mye på Milla Boutique, Thomas Hill og SR Design, men når det kommer til småting som pynt må man bare lete. Under får dere de fineste tingene på nettet akkurat nå, synes jeg 🙂 Små detaljer gjør så mye, og alt over har jeg nå bestilt! Jeg gleder meg til det kommer og ikke minst til huset mitt føles helt ferdig.

  1. 1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER 

Jeg elsker at hjemmet mitt lukter godt. Hver gang jeg får gjester komplimenterer de meg for den gode lukten her hjemme og jeg er helt nazi på akkurat det. Duftelys trenger ikke å koste mye, og det er et stort pluss når beholderen også er fin! 

Hallo, hvor koselig er det ikke å legge frem noen fine servietter når man serverer mat? Disse under er så søte! Zebra finner du HER – Leopard finner du HER.


Zebrateppet har jeg ønsket meg så lenge nå, og endelig er det bestilt! Det kommer til å se skikkelig bra ut i stua tenker jeg. Eventuelt i gangen oppe.. Jeg må se det litt an! Link finner du HER

  1. Lysestaker HER / Speil HER / Bestikk HER / Vase HER

Man kommer langt med fine detaljer. Hos meg vil jeg ha det gull, litt “over the top” og insta-vennlig, haha. Jeg vet at bestikk sånn sett ikke er “pynt”, men jeg måtte bare vise dere. Jeg har lignende bestikk selv!Og så klart, en zebramatte til badet! Jeg hadde elsket å ha denne på mitt lille, rosa bad 🙂 Du finner den HER 

Om jeg ikke hadde jobbet med sosiale medier hadde jeg elsket å drive med interiørdesign selv om stilen min ikke passer for alle og flere sikkert mener den er “tacky” men det ser jeg på som et stort kompliment egentlig, haha. Jeg synes det er så spennende og virkelig noe jeg kan holde på med i mange timer uten å bli lei 🙂 Klikk inn på linkene over og jeg lover du vil finne mye bra!

OG BTW!! TAKK TAKK TAKK for all fin respons etter episodene fra Sophie Elises Verden i går! Jeg er så glad i dere <3 Episodene ligger ute på TV2 Sumo for de som har gått glipp av det 🙂

28 kommentarer
    1. Husker du da du var i New York og ble spådd? Du sa du ble fortalt at det skjer store ting for deg i mars 2019. Håper du kan oppdatere på det!! Hehe 🙂

    2. Kjærlighetsærkleringen din til Kasper er kliss lik Miley Cyrus sin til Liam. Du er en hernegås. Blir du ikke flau? Lol 😂😂

    3. Skikkelig bilder synes jeg synes du har et kjempe fint badet synes jeg synes du er Drømmenes å tøff dame og best ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god dag fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🐱♥️🌌🦋

    4. Litt skuffet over at bokfesten din hadde maaange heliumballonger 😕 helium brukes til å undersøke barn med kreft og det er en gass som kommer til å gå tom. Håper du tar dette til etterretning neste gang, siden du ellers gjør så mye bra ❤️❤️ Du har blant annet inspirert meg til å slutte å spise kjøtt!

    5. Hvor har du kjøpt den svarte jakken med «pels» på hetten som du hadde på deg på kickboksing i dag som du la ut på story? På jakt etter en lignende jakke og den så veldig fin ut 🙂

    6. Du burde sjekke ut butikkene briskeby gods som ligger på Frogner og Vinderen. Super interiør- og klesbutikk som fører mye «glam»!

    7. Hei <3 digget teppet 😀

      Hvor lang tid tar det før man kan bruke vanlig bh etter fjerning av implantater? Skal fjerne mine i april. Grugleder meg.
      Håper du har det fint 🙂
      Klem til deg

    8. Hvorfor later du som at du skjelver på mystory på insta, men den hånden du filmer med skjelver ikke??

    9. Hei, kun nysgjerrighet: hvorfor sier du alltid «mitt hjem» «mitt lille rosa bad» «mitt hus» osv.. Er det kun du som eier huset? Trodde dere kjøpte det sammen? 🙂 mulig jeg ikke har fulgt godt nok med, bare lagt merke til måten du alltid omtaler «Ditt hjem» på..

      1. Dette har jeg også tenkt på..Må være slitsomt å leve med for den andre parten uansett om han ikke eier noe/like mye heller.

    10. Så bra at du tok deg litt fri fra bloggen i helgen!! Det trenger du i blant <3 Ha en fin søndagskveld.

    11. Helt urelatert, men jeg elsket også papirhuset og anbefaler det til alle jeg møter. Meeen da må du også se “elite” eller “eliteskolen” som det heter på norsk. Er med sykt mange av skuespillerne fra papirhuset og er veeeeldig bra.

    12. Reagerte litt på at på Sophie Elises Verden episode 2 (krangelen i Fredrikstad) sier du at du ikke hadde brydd deg hvis noen ikke kunne kommet i din bursdag og hadde avlyst allerede da festen var i gang, men i en av de ferskeste episodene reagerer du på at Fetisha sier at det går fint om dere bare kommer i hennes bursdag i et par timer, og at hvis det hadde vært din bursdag hadde du sagt “det er min bursdag, da forventer jeg at dere kommer”. Det henger jo ikke på greip i det hele tatt, og det virker som om du aldri tillater vennene dine å være individer. Alle må gjøre som deg, og syns det samme som deg, hvis ikke er det feil.

    13. Synes det var rart du ikke hadde skrevet på to dager.. ble helt seriøst så glad for dette postinnlegget, glad for deg! Jeg vet (med egen erfaring) at ting er lettere sakt en gjort, å tunge tider kommer alltid tilbake. Men det hjelpemiddelet du har funnet for deg selv kommer til å få deg lengte for hver gang! Ang andre som ikke forstår.. det gjorde meg lenge forbanna, hva er det de ikke forstår? Nå tenker jeg mer, åkei så bra.. det må jo bare bety at de faktisk aldri har vert der selv? Uansett, det minste man kan forvente av de rundt seg er faktisk at de prøver å ta hensyn og at de gir luft å tid når du sier fra

    14. Hei. Vet du om nettbutikkene du referer til sender til Norge? Har prøvd å bestilt, men den nekter å godta postnummeret mitt. KLIKKER da jeg fikk helt “MÅ HA” til de lysestakene der.. haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg