influencer-kaos

Reklame | to annonselenker

Hei, fine dere. Som dere kanskje allerede har sett på instagram story har jeg blitt syk, det skjer jo hver gang det ikke skal skje. Men jeg føler meg allerede mye bedre enn i går og satser på å være i fin form fra i morgen – samme hva som skjer skal jeg i alle fall gripe dagen. I morgen har jeg nemlig enda et møte, pluss en tur på blow-dry-bar. Det er altså et sted hvor man drar kun for å få vasket og fønet håret, et fantastisk konsept som jeg benytter meg av hver gang jeg er i store byer, og gjerne hver dag. Det skulle ha fantes noe sånt i Norge men det blir vel for dyrt, antar jeg.

Den første dagen, før jeg rakk å bli truffet av magevirus og pollen og alt som er, var vi på Pietro Nolita. Et veldig koselig sted selv om influencer etter influencer kom inn døren kun for å ta bilder av interiøret, for å så dra igjen. Det må være slitsomt for eierne, de kan jo ikke si nei heller. Morten Hegseth mente tydeligvis maten her var dårlig, jeg er uenig, pastaen jeg hadde var god! Så, hit vil jeg anbefale dere å dra. Gå en runde på shopping etterpå også, nabolaget er så kult! Når jeg er i utlandet shopper jeg kun vintage, bøker eller krystaller. Det er ikke snakk om å gå på kjedebutikker eller annet man kan finne over alt ellers.

Interiøret utenfor er også noe for seg selv. Her har jeg sett masse bilder fra på instagram! Ansiktet mitt indikerer derimot at jeg er litt flau, og jeg kunne nesten ha vært det, for folk ville ta bilder ved inngangen der hele tiden. Jeg fikk lyst til å si “dette er jobben min, jeg må sitte her på trappen!!!!” men hva faen, folk får jo ta bilder om de ønsker det uansett. Det er bare jeg som blir klein!

Smykkene er gamle fra na-kd og glitter.
Kjole: HER
Sko: HER

På Pietro Nolita opplevde vi at damen på nabobordet stakk fra regningen. Hun bare løp ut fra restauranten da servitørene snudde ryggen til, skikkelig diskret jobbet, jeg ble nesten imponert. Det ble litt av et drama etterpå med servitørene som nektet å innse at hun faktisk hadde stjålet.. Tydeligvis skjedde det “hele tiden”.  Hver eneste gang man er ute i denne byen opplever man noe lignende – og jeg elsker det. Du trenger ikke å gå ute i mer enn ti minutter og så har du sett mer, observert mer og kanskje følt mer enn du gjør en hel dag i Norge. Det kan så klart være utmattende også, men utrolig inspirerende. Det er så mange karakterer over alt. Om man skal skrive en bok må dette være stedet å starte, alle karakterene nærmest faller i fanget på deg.

Badet, som dere sikkert allerede har sett på instagrammen min. Flere spisesteder nå til dags burde fokusere på å få et fint bad, uansett hvor teit det høres ut. Men, det er der det ofte fotograferes haha, og slik kan spisestedet få spredning på sosiale medier.

Det er så kjedelig at jeg hadde gledet meg sånn til denne turen, og per nå orker jeg ikke mer enn å dra ut for å spise frokost på morgenen, ligge i sengen og kanskje dra innom en butikk. Øynene mine er opphovnet av pollen, og jeg trodde helt ærlig jeg skulle slippe unna det i år – men nei, det traff meg her. For ikke å snakke om mageproblemene.. Vi har heldigvis en hel uke igjen her, så jeg skal som sagt gripe dagen i morgen 🙂

Håper dere har det fint! Om noen har tips på god vintage shopping i NY tar jeg hjertelig imot det <3 

11 kommentarer
    1. Nå er bloggen min på passord only, og lokkemannen familien setter thumbs opp til at den er satt hemmelig. Jeg derimot blir sakte men sikkert provosert av den reaksjonen, og lite kan du gjøre når lokkemannen er ved din side, 24/7.
      Jeg hater dette livet så jævlig!
      Men du ser sinnsykt mye bedre ut nå med det korte håret. Skikkelig kul, og det minner meg på at du har alle muligheter der til å gjøre hva faen du vil, og derfor bør du være sånn lenger! Det blir faktisk muligheter utav det da!

    2. Lurer oppriktig på om du bare skal fortsette som vanlig, uten å si noe om den veldig åpenbare forandringen på nesen din? Da burde du iallfall ha valgt et bilde med den nye nesen som header, for sånn ser du ikke ut lenger. Du ser helt annerledes ut nå som du har fikset på nesen nok en gang..

    3. Det kan ikke kun være meg som ser at det ikke bare er nesa som ble fiksa på i Tyrkia i påsken. Rumpa er jo også blitt mye fastere og ‘fittere’ enn hva den første operasjonen gjorde den. Skjønner jo at nå som du har trent og fått en litt annen kropp, så hjalp et buttlift eller noe lignende på symmetrien. Dette blir bare sykere og sykere, rart at ingen virkelig prøver å steppe inn her.

      Og hva er greia med at du plutselig har blitt så wannabe-annijor og KU? Plutselig helt deres type bilder, videoer, redigering og lignende på insta. Ta deg en pause, helt ærlig – det går fint og du kommer til å ha like stor suksess når du kommer tilbake.

        1. Her har jeg driti meg skikkelig ut og jeg beklager. Jeg vet det ikke hjelper, men jeg vil i det minste si det. Vet ikke hva som fikk meg til å skrive den kommentaren – det var jævlig lavmål og jeg er oppriktig lei meg, selv om jeg vet det neppe hjelper veldig mye. Unnskyld, det skal ikke gjenta seg og det er (tro det eller ei) ulikt meg p skrive noe sånt. Skal ta meg en pause fra blogglesing sjæl, skjønner det i etterkant.

          1. Jeg skjønner deg veldig godt jeg mina. Du har jo ingenting å unnskylde deg for. Jeg er ikke en fan av influencere, men det eneste jeg har fått med meg er at alle influencerne har til felles er operasjoner😂 Det er det influencerene gjør, de tar operasjon på operasjon. Tror kristin gjelsvik er den eneste naturlige influenceren igjen. Ellers er resten av gjengen ganske så fake fake fake.

    4. R.M Og Mina håper det holder dere våkne om nettene haha! Så enig at fkuset burde være på fine bad, vi har en skikklig ræva og uhygenisk dokultur, japan feks ligger jo 100 år frem i tid ift oss. Get well soon sexy soph

    5. Skikkelig svevende Vidunderlig fantastisk vakker å Nydelig bilder synes jeg og kjempe koselig å intresant innlegg synes jeg du er så modig lun og snill å tøff smart dame og du er favoritten min ønsker deg alt godt en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃🐱🌌✌♥️☀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg