illusjonen av perfeksjon

Reklame | innlegget inneholder en annonselenke, resten av innlegget er ikke reklame.

Jeg bor i avslappende klær om dagen.. Selv om jeg aldri helt har ferie, har jeg funnet en liten balanse de siste dagene som jeg kan trives med. Og så klart spiller det en stor rolle at de fleste andre jeg jobber med har ferie, alt blir mer stillestående. Settet mitt finner du HER. 💕 Det er deilig, men for langt i beina for meg – og ingen er vel sjokkerte over det. Dessverre!

Er det ikke rart hvordan sosiale medier kan male et bilde som ikke stemmer overens med virkeligheten i det hele tatt? Jeg har koselige bilder fra dagen min og kunne ha holdt meg til den illusjonen, men la oss si det sånn – jeg har spybøtte ved siden av sengen som har blitt godt brukt. Jeg var usikker på om jeg ville si det i det hele tatt siden jeg er på kusinen min sitt rom, men jeg lover å skrubbe hele rommet ned før jeg drar!! Det er så tungt for kroppen å spy, jeg føler meg helt fjern..

Bildet over ble tatt da jeg dro meg ned for å hente et glass vann, men ble sittende i sofaen. Pappa knipset dette bildet av meg, han har lært seg med årene!

Familiehunden til tante og onkel, Tinda. Hun er så kosete og søt, men hun snorker som et lite udyr. Man kan høre henne i hele huset når hun ført setter i gang, og hun er i tillegg døv stakkars. Jeg tror hun har blitt døv av sin egen høylytte snorking.. 🤠

Jeg var på sminkeshopping i går, og denne leppestiften er magisk. Rouge fra Dior i fargen Classic Matte! Gjør leppene myke og holder hele dagen. Når jeg blir frisk skal jeg pynte meg, masse. Ta på løsvipper og denne her, kombinert med en lipliner som matcher. Jeg prøvde den i dag også, men det var jo veldig poengløst.

Når formen har tillatt det plukker jeg så klart opp favorittboken om dagen, “En vakrere verden er mulig”. Menneskeheten hadde nok vært litt finere om alle hadde lest den boken. Jeg markerer rundt de område jeg synes er ekstra fine med en rosa tusj, og jeg er så stolt av krusedullene mine over! Jeg er helt elendig til å skrive for hånd, rette linjer går ikke, jeg kan ikke engang tegne et hjerte, men kruseduller.. Der er jeg god! Lol.

Jeg følte meg ikke dårlig før i dag, og i går hadde jeg en av de fineste kveldene på lenge. Foreldrene til Kasper er også i Oslo så vi spiste sammen, både hans familie og min. Jeg var faktisk litt nervøs i forkant, det er så viktig for meg at slike kvelder blir bra for alle involverte men så klart startet alt med at jeg kom førti minutter forsinket, haha. Dont mind me! Heldigvis spilte det ingen rolle. Alle kom så godt overens og selv om jeg måtte legge meg etterhvert satt “de voksne” oppe til seeeeent, og det gjorde meg så glad! ❤️ Jeg har virkelig fått verdens fineste kjæreste og svigerfamilie, jeg blir helt rørt av å tenke på det.

Jeg har forresten filmet fire videoer den siste uken, så det kommer litt ekstra opp på youtuben min nå i sommer. Det er ikke alltid jeg har tid til å oppdatere der, og jeg prioriterer nok bloggen høyere enn så lenge, men når jeg først blir inspirert filmer jeg i vei. En av videoene er mine en kort review av mine favorittbøker innen ulike kategorier, det vet jeg mange har ønsket seg.

Ønsk meg god bedring, så snakkes vi i morgen! 😘

18 kommentarer
    1. Synes personlig det er bra at du prioriterer bloggen, synes alltid du er best når du skriver! Synes det er gøy å følge med på YouTube også, men siden du må «velge en» å prioritere er jeg glad det blir bloggen 🙂 Ville bare si det. God bedring!

    2. Skikkelig interessant å kult innlegg synes jeg å vakker bilder synes jeg og du er en sol stråle synes jeg ønsker deg alt godt og en vidunderlig riktig god kveld synes jeg fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ♥️🌌😀☀️✌🙏⛰🗻

    3. Hei! Er det sånn at det er fritt frem og ligge med kasper eller? Er han like gira på å ligge med andre som du er?

    4. Selvfølgelig, god bedring, kjipt med spysjuka🤢! Så: Upopulær mening : jeg kunne aldri hatt med boka di hit til «syden» og kommer ikke til å lese den. For dyp, flau og depressiv for meg. Fint at mange liker den da! Ta og korsfest meg for at jeg ikke vil lese den, de som vil det. Ellers merker jeg det er så godt å være i et eller annet sydlig land nå at du skal slippe mer kommentarer fra meg på en stund. Finner underholdning andre plasser. God sommer SE.

      1. Style, hvordan vet du at boka er for dyp, flau og depressiv?😂 Du har nok lest den😂 Du er forresten ganske underholdende😂

        Jeg skal lese boka nå på ferie! Gleder meg <3

    5. Åh, hadde samme rase hund i 10 år, hun måtte vi avlive for et par år siden.. hun var både døv, hadde hjerteproblem og hofteproblemer. Og den snorkingen, den var grusom😂 men off, hun hadde det ikke bra siste tiden, og dessverre blir denne rasen fortsatt avlet på.. selv om disse sykdommene er gjentagende problem😥 men så fine hunder, og jeg savner vår Sunny såå mye💔❤️

    6. Hi babe! Jeg kjeder meg sånn! Bloggen går dritt, men Pinterest går bra…. 244k besøkende i mnd nå…. Trenger bare noen å samarbeide med nå som vil ha reklamer osv…. Reiser til Amsterdam idag!!! Flytter…. Kutta ut telefonen også! Helt! Serri… Bort med bakteriekildene! Kasta all sminke… Nå bruker jeg bare selvbruningskrem! Stay positive! Pinterest.com/indosefrance

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg