i morgen

Reklame | inneholder omtale av eget brand

 

I morgen slipper jeg de første produktene i mitt helt nye merke, Glöd Sophie Elise. Forhåpentligvis er dette bare starten på et brand som skal vokse seg stort og sterkt, med det etiske mer og mer i fokus. I dag landet jeg tidlig fra Portugal (sov hele flyturen for en gangs skyld!), og nå har jeg ladet batteriene for i morgen..

Badekar.. Jeg har ofte pcen sånn her, slik at jeg kan se på serier / film samtidig. Akkurat nå er det Chelsea Does på Netflix. Fikk tips fra en av dere, så fint 🙂
Ansiktsmaske. En av de beste er fra The Body Shop og heter Himalayan Charcoal. Elsker den.
Og self tan etter å ha skrubet meg ren! Hansken er fra mitt eget merke, og det er så klart brunfargen også.

Målet med Glöd Sophie Elise er at helt vanlige jenter (og gutter) skal få tak i produkter av høy kvalitet til en rimelig pris, som samtidig har planeten med i beregningen. Aller helst i butikker nær deg. I tillegg har jeg acne og tester alt av produkter på meg selv, over en lengre periode. Veldig mye self tan har jeg fått masse kviser av, og slike produkter ønsker jeg aldri å slippe. Vi er alle forskjellige og jeg kan så klart ikke garantere noe for absolutt alle, men jeg har gitt produktene til meg, venninner og så klart alle som jobber med Glöd Sophie Elise i det daglige. Alle skal gi tommel opp før vi slipper et produkt, og om ikke – så lar vi være.

Dette er litt frem i tid, men vi har noen produkter som skal slippes neste år, og et par venninner med ulike hudtyper har vært testpersoner for disse. Jeg avventer deres tilbakemeldinger før jeg sier GO, selv om jeg er mer enn godt nok fornøyd. Kanskje en litt annerledes måte å drive business på, men det funker.

Produktene fra Glöd Sophie Elise står alltid på badehylla, og har nå gjort det i flere måneder. Og dere! To av produktene her som ikke er sensurert (flaske i sølv og den lille gjennomsiktige), er faktisk vareprøver på ting vi muligens skal slippe senere. Jeg tester det alltid over en lengre periode først.

Om du vil ha en oversikt over alle H&M-butikkene som skal selge Glöd, foreslår jeg at du begynner å følge min nye instagram HER. Der har jeg lagt ut en oversikt, og kommer også til å legge ut de første produktbildene der. Byene strekker seg helt fra Oslo til Tromsø… Gleder meg til å få høre tilbakemeldingene. Om du derimot ikke bor i en by som selger GSE enda, (haha, vi er på forkortelser vi nå), så kan du bestille hos Coverbrands.

Soverommet har fått gardiner! Det tok cirka ett år å få til, haha.

I morgen skal jeg spille inn to episoder av podcasten og deretter dra opp til Glöd Sophie Elise-kontoret for å sende ut pakker til venner og et par følgere som har vært ekstra snille med meg den siste tiden. Å ta kontakt med dem på innboks var en sann glede. <3

25 kommentarer
    1. Så digg 🙂 gleder meg til å prøve 🙂 all ære til deg som klarer å lansere nye produkter i tillegg til alt du gjør ellers 🙂 klem

    2. Høres spennende og kult ut synes jeg skal sjekke det ut du er den aller beste uansett av skikkelig flotte bilder å spenende å intresant innlegg synes jeg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg åpuse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃🦋🌌❤☀️

    3. Ser på det ene bildet av øret der den øverste piercingen (den i brusken) vises at det ser ut som du har fått en ganske stor keloid. Har du opplevd det med noen av de andre piercingene du har tatt?

    4. Så spennende! Lurte bare på en ting. Er produktet(selvbruningen) blitt testet på folk med sensitiv hud/ rødhet/ eksem? Er mye plaget med det selv så bare lurer siden vil nok teste ut produktet:)

    5. Lurer også på dette! Har også eksem og sensitiv hud og lurer på om dette er noe vi kan bruke også.. Håper det!

    6. Er det erythrulose i produktene i tillegg til DHA? Opplever at selvbrunere som har begge varer lenger på meg🥰

    7. Heia, en fantastisk parodi på deg i NRK programmet «Parterapi». Det er vel noe som heter at det er en ære å bli parodiert av en profesjonell parodikunstner. Er ikke helt sikker på hva du mener om den saken 😅

    8. Spørsmål!!!
      Hei jeg så på hva du selgte men fant bare self tan.. jeg har naturlig mørk hud så det trenger jeg ikke 😊mine jeg vil jo gjerne kjøpe andre produkter men det fant jeg ikke lurte derfor på om du koser til å gi ut andre produkter som ikke er self tann(takk på forhånd):)

    9. Kunne du lagt ut ingredienslisten for produktene? Det er så mye villedende reklame og ren svindel, så man må nesten få se det svart på hvitt, og google seg fram til om det er feks palmeolje under andre navn osv.

      Listen over andre navn som benyttes for palmeolje er:

      PKO – Palm Kernel Oil
      PKO fractionations: Palm Kernel Stearin (PKs); Palm Kernel Olein (PKOo)
      PHPKO – Partially hydrogenated Palm Oil
      FP(K)O – Fractionated Palm Oil
      OPKO – Organic Palm Kernel Oil
      Palmitate – Vitamin A or Asorbyl Palmitate (NOTE: Vitamin A Palmitate is a very common ingredient in breakfast cereals and we have confirmed 100% of the samples we’ve investigated to be derived from palm oil)
      Palmate
      Sodium Laureth Sulphate (Can also be from coconut)
      Sodium Lauryl Sulphates (can also be from ricinus oil)
      Sodium dodecyl Sulphate (SDS or NaDS)
      Elaeis Guineensis
      Glyceryl Stearate
      Stearic Acid
      Chemicals which contain palm oil
      Steareth -2
      Steareth -20
      Sodium Lauryl Sulphate
      Sodium lauryl sulfoacetate (coconut and/or palm)
      Hydrated palm glycerides
      Sodium isostearoyl lactylaye (derived from vegetable stearic acid)
      Cetyl palmitate and octyl palmitate (names with palmitate at the end are usually derived from palm oil, but as in the case of Vitamin A Palmitate, very rarely a company will use a different vegetable oil)

      Palmeolje er ikke “cruelty free” eller vegansk, fordi det fører til store ødeleggelser av regnskogen og mange dyr mister sine hjem.

      Håper dine produkter er frie for både palmeolje, petroleumsbaserte forbindelser og unødvendige fargestoffer.

      1. Aqua (Water), Propylene Glycol, Glycerin, Phenoxyethanol, Parfum (Fragrance), Coumarin, Polysorbate 20, Hydroxyethylcellose, Cocamidopropyl, Betaine, Aloe Barbadensis, Leaf Juice Powder, Citric Acid, Cl 16035 (Red 40), CI 19140 (Yellow 5), CI 42090 (Blue 1).

        1. Jeg ser umiddelbart en ingrediens som jeg verken vil kalle vegansk eller “cruelty-free”. CI 16035(Red40), CI19140 kan påvirke hormonelt, samt irritere . sensitiv hud. Glycerin er også diskutabelt. Ellers meget bedre enn Camilla Phil sine produkter. Men etisk vil jeg ikke si det er.

    10. Når du sier at produktene er cruelty free tenker du kanskje at de ikke er testet på dyr, men prduktenene dine er ikke cruelty free med tanke på menneskene som arbeider for HM under svært dårlige forhold. Du burde se dokumentarer til bestekompisen din Joakim, Sweatshop. Så ser du hva HM står for.

    11. Hei alle sammen, dette er den mest fantastiske tingen jeg noensinne har opplevd i hele mitt liv, og jeg trenger å dele dette store vitnesbyrdet. Jeg vil bare si takk til Dr.Amiso for at jeg tok tid til å hjelpe meg med å formanere den fortryllelsen som bringer tilbake eks-kjæresten min som plutselig mistet interessen for meg etter seks måneders forlovelse, men i dag er vi gift og lykkeligere enn aldri før. Jeg ble virkelig forbløffet og sjokkert da Anne begynte å tigge om tilgivelse og for at jeg skulle akseptere ham tilbake. Jeg mangler ord, og jeg vet ikke hvor mye jeg skal formidle min takknemlighet til deg Dr.Amiso, du er en Gud som er sendt for å gjenopprette ødelagte forhold. Han liker å hjelpe folk med å oppnå sine ønsker, finne ekte kjærlighet. Hvis du har et problem og du leter etter en ekte og ekte veiviser for å løse det problemet for deg. Prøv den store Dr.Amiso i dag, for kreft- eller skilsmissesaker, Jobbfremming og suksess, helse- eller ekteskapelige problemer, ønsker å bli kjent i verden, vinne rettsaker, selskapet nekter å betale deg, noen form for problemer i det hele tatt, slutte å gråte, jeg fant ut at det å ta urtemedisinen sin det beste. å få sine ekselskere tilbake, slutte med voldelige forhold, finne suksess, tiltrekke lykke, finne sjelekamerater og mer. Kontakt ham i dag, og la ham vise deg underverkene og forundringene i hans kjærlighetsformuleringssystem. Han leverer resultater på sitt beste innen ekte stavebesetning. Send en e-post til Dr.Amiso på [email protected]
       

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg