I MORGEN SKJER DET!

Reklame | egen kolleksjon

I morgen slippes endelig kolleksjonen min med Skappel. Jeg har hatt mange følelser knyttet til dette, jeg har både gruer meg gledet meg – gruet meg, fordi det er skummelt å gå inn i en familiebedrift å sette mitt personlige preg på en kolleksjon, alt de gjør er så genuint og personlig. Jeg vet at verdiene deres er så på riktig sted. Så plutselig var jeg inne i miksen. Heldigvis ble det full klaff og prosessen fra start til ferdig produkt har vært utrolig fin. Og jeg gledet meg så masse til dere skal få se plaggene, ta en del av dette universet, fordi hvert eneste plagg er fantastisk, alle plaggene betyr noe for meg, og genserne er tidløse. Det er et plagg som blir med deg, for alltid. Akkurat nå har jeg bare en rolig og litt “nøytral” følelse i meg slik jeg alltid får før noe spennende skal skje.

Vil du møte meg i morgen forresten? Herregud det håper jeg! Jeg er i butikken til Skappel fra klokken 16:30 – 18:00! Adressen er Nils Juels Gate 39A. Da kan du si hei, handle om du ønsker det, prøve genserne på og stille spørsmål. Eller som sagt, bare henge om du føler for det. 😍 Det er NULL press på å kjøpe noe, selvfølgelig.

Det har blitt så fint i butikken! Jeg fikk nesten tårer i øynene av å se dette bildet, så fint å kunne ha som minne og ikke minst hedre arven min. Jeg håper på å møte mange av dere der i morgen. Her har jeg på meg “Nupen”-genseren.

En rosa versjon av “Gullhaug”. En stor favoritt hos meg, selv om jeg liker alle plaggene.

Den kommer i flere ulike farger, her har du utvalget!

Litt praktisk info kommer her!

Kolleksjonen slippes klokken 09:00 på Skappelstrikk.no og i butikken deres- blir det utsolgt kan det ta en stund før plagget kommer inn igjen i fargen du ønsker deg. Derfor kan det være lurt å være tidlig ute! Du vil finne kolleksjonen HER.

Du kan kjøpe ferdig strikket genser, eller garnpakke. Kjøper du en ferdig strikket blir plagget laget eksklusivt til deg og prislappen er derfor litt dyrere. Kjøper du garnpakke får du oppskrift og garn, det er ikke mulig å kjøpe oppskrift alene. Dette for å unngå at folk strikker i dårligere kvaliteter / fra uetiske forhold.

Det er gratis frakt på kjøp over 1000 kr og fri retur.

De som har meldt seg på nyhetsbrevet får tilgang til kolleksjonen allerede i kveld. Du kan melde deg på HER.

Noen har spurt om genserne klør, og nei, jeg synes ikke det. Men om du er veldig sensitiv vil jeg anbefale genserne Nupen, Vika, Dalen og Besse, de er mykest i stoffet. Jeg er typisk sensitiv for sånt og elsker alle plaggene. Et godt tips om du er sensitiv; style genserne med en høyhalset genser under, det er så fint. Slik har vi gjort det på mange av kampanjebildene.

Som sagt kan man kjøpe garnpakker også, da får man med et fint oppskriftshefte, med flere bilder som ikke har blitt delt på sosiale medier. I tillegg til oppskriften, en hilsen fra Dorthe og fra meg, så klart.

Litt kaos i butikken i dag! Alle i teamet har vært så flinke, jeg får nesten dårlig samvittighet. Der har du enda en ting jeg blir helt rørt av, de fine folkene.

Kasfjord-genseren i rosa og gult. Elsker denne fargekombinasjonen, to venninner har bestilt hver sin som mormor skal strikke. Tror dette kommer til å bli en favoritt hos dere.

Jeg gleder meg i alle fall helt sykt!!! 😀 Husk å tagge meg om dere kjøper gensere, da blir jeg så glad. Og ikke MINST når plagget er ferdig strikket! Vi ses på God Morgen Norge klokken 09:00 <3

Håper noen av dere er klare, hurra! Om du har flere spørsmål, så still den i kommentarfeltet.

71 kommentarer
    1. har hatt et prosjekt i over to år det heter den blå steinen i morgen får jeg vite om jeg for den blå steinen skikkelig kult å koselig å høre at genseren er i butikken nå kjempe flotte bilder kulings innlegg synes jeg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ☀️♥️✌🦋🏔🗻⛰⭐

    2. Er spent på prisen fordi jeg rett og slett bare må ha Kasfjord genseren😂
      Nydelige gensere, du må være så stolt spesielt når de er oppkalt etter betydningsfulle minner og personer som betyr mye for deg❤️

      1. <3 jeg gleder meg til du får sett hele kolleksjonen! jeg er skikkelig stolt og elsker å høre bestemor og venninne hennes skryte av akkurat det. Føles som å gi tilbake til røttene, på en måte.

        1. Hei Sofie!morsomt at du bruker Kasfjord og Harstad området!har selv hytte på Skjærstad (Kasfjord)men bor å kommer fra østlandet! Kasfjord er paradis på jord om du spør meg!!!stå på du gir masse positivt tilbake til hjembyen din!!Harstad burde være veldig stolt av deg!!!

      1. Dette her er jo det jeg holder på med om dagen – min egen kolleksjon. Da må man dessverre merke det med reklame selv om det er livet mitt. Hva hadde vært å foretrekke, et innlegg om noe helt annet selv om jeg ikke har noe annet på hjertet, typ “jeg sitter hjemme med mensensmerter” kun for å unngå at jeg holder på med kolleksjonen? Og om du blar nedover bloggen er det strengt tatt syv innlegg siden sist jeg hadde reklame? 🙂

        TENK å være et så kjipt menneske, å ikke kunne være glad på andres vegne når man deler noe man er stolt og glad over, men istedenfor fyre tilbake med klaging. Jeg hadde ikke trivdes slik, i alle fall.

        1. TENK å være et så godt menneske som alltid besvarer negative kommentarer på en god måte! Har nevnt det før…! Utrolig voksent! Gratulerer såå masse med alt du får til, her i huset kommer strikkepinnene fram etter ønsker fra hele den kvinnelige delen av familien 😁

      1. Du får tilgang mellom klokken 23 og midnatt! <3 Håper du liker, lov meg at du sender bilde eller tagger når du har ferdig genser!!! Da hadde jeg seriøst fått sommerfugler i magen haha. <3

        1. Gleder meg sånn til å se alle genserne! Jeg bor i Bodø så har avtalt med mamma at hun skal innom butikken i morgen etter jobb. Håper på at genseren jeg ønsker meg fortsatt er tilgjengelig i butikk! Du er helt rå Sophie Elise ❤️ Gratulerer med en helt fantastisk kolleksjon ❤️

    3. TUSEN hjertelig takk for flott svart på kommentaren min det betyr alt for meg du er den aller beste uansett sophie Elise♥️ hilsen Kristian Magnus ☀️🦋

    4. Gleder meg sånn til å se alle genserne! Jeg bor i Bodø så har avtalt med mamma at hun skal innom butikken i morgen etter jobb. Håper på at genseren jeg ønsker meg fortsatt er tilgjengelig i butikk! Du er helt rå Sophie Elise ❤️ Gratulerer med en helt fantastisk kolleksjon ❤️

    5. Masse lykke til! Du har så mye bra på gang om dagene, stå på ❤️ Og hev deg over nettrollene 🙋‍♀️

    6. Gleda meg så fælt til å bestille, eg MÅ ha Kasfjord gensaren! Det blir en fryd å strikke☺️ Klem

    7. Hadde det vært en mulighet å sett på noe synoymer for herregud…? Språket blir straks litt bedre når en kan veksle litt på🙈🙈 Fin kolleksjon!

    8. Får ikke bestilt noe via nyhetsbrevet :/ gikk inn på mailen for å sjekke og da fikk jeg «gjentagende feil, melding er fjernet» + at innholdet i nyhetsbrevet er tatt bort.. dette er for dårlig. Synd å måtte sitte og vente til 00:00 og ikke få sjansen til å kjøpe noe fra kolleksjonen din likevel.. 🙁

    9. Satt oppe til over 01:00 i natt kun for dette, det var ingen mulighet for å bestille, sjølv om eg var påmeldt nyheitsbrev og gjekk via linkane der.. Det er for dårleg 🙁 Og heller ingen oppdatering frå Skappelstrikk om kvifor..

    10. Hvordan er kasfjord genseren i størrelsen? Vil ha den oversized slik du har den på bildet. Er den oversized eller har du den i større størrelse enn du vanligvis bruker?

    11. åhh!! Jeg bare elsker den siste genseren der. Så nydelige farger og elsker at den er såpass stor. Den ser jo utrolig god ut å ha på seg. Masse lykke til med kolleksjonen din. Du er helt RÅ! <3

    12. Elsker Vika kardiganen, blir kanskje første virkelig strikke prosjektet mitt😍😍 men vil det bli mulig å kjøpe bare oppskriften i senere tid? ❤️

    13. Så kul kolleksjon. 😍

      Jeg lurer på en ting, er det sant at du har tjent så mye penger på online FX trading? Livredd for å bli lurt og at jeg taper masse penger.

      1. Nei er du galt jeg har ikke tjent en dritt på det, aldri prøvd!! Det er bare svindel, og har prøvd flere ganger å rapportere det, men er et utenlandsk selskap som misbruker navnet mitt 🙁

    14. Fin kolleksjon, med mange fine gensere!

      Jeg lurer på hvorfor det er så mye akryl i de garntypene dere har laget? Du virker jo å være veldig opptatt av miljø, og de andre garntypene til skappel er ganske rene, hvorfor landet dere da på dette nå? Akryl er jo plast.

      1. Tusen takk!

        Det har med pris å gjøre, slik at det skal bli mulig for min målgruppe å kjøpe. Heldigvis er det null plast i forsendelsen til kunde, sånn ellers. <3

    15. Gratulerer med en veldig flott kolleksjon!
      Mange fine design og så koselig at du har oppkalt genserne etter lokale steder.

      Regner med du har tenkt på det og tatt et begrunnet valg, og jeg er bare interessert i begrunnelsen din: men garnet genserne strikkes i er laget av både ull og plaststoffer.. noe ikke vegansk og noe som bidrar til mikroplastforurensing.. Jeg selv har ingen bedre forslag på ikke-veganske strikkbare nedbrytbare stoffer, men lurer på hvorfor dere ente opp med denne blandingen? Hva tenker du selv om ullprodukter?
      Gratulerer igjen, håper ikke dette ble oppfattet som kritikk eller lagde en dårlig følelse for deg, da må jeg bare beklage, men jeg klarte ikke formulere meg annerledes. Jeg er bare interessert i garnvalget – hvis det var et valg for deg.

      1. Hei!

        Nei, det er helt OK å spørre!

        Jeg har jo kommet inn i en allerede etablert bedrift, og det var ikke mulig å gjøre garnet vegansk i denne omgang (uten at de må bytte fabrikk og da gå bort fra andre etiske retningslinjer, som f.eks verdige arbeidsforhold, frakt etc). Jeg har likevel selv vært på fabrikken og kan forsikre om at alt er etisk. Det med akryl har med pris å gjøre – slik at genserne skal bli mulig for min målgruppe å ha råd til.

        <3

        1. Takk for svar.
          Det var veldig forståelig. Etisk handel er jo et annet viktig perspektiv, så bra det er ivaretatt.
          Stå på videre, så langt i høst har du fått til mye bra med både serie og kolleksjon!

    16. Hei! Hvilken størrelse bruker du i Gullhaug? Jeg er like høy som deg og synes din sitter så fint! Og gratulerer med en så utrolig fin kolleksjon <3

    17. Hei! For en utrolig flott kolleksjon du har kommet med, gratulerer så masse! Hvilken størrelse har du i Dalen genseren? Er den veldig baggy sånn generelt?

    18. Hei! Fantastiske gensere, og jeg elsker Kasfjord-genseren i den versjonen du har i dette innlegget best! Derfor lurer jeg på hva slag str. du har din i? Så kan jeg regne meg ut til hvilken str. jeg må ha for å få den litt oversized 🙂

    19. Jeg lurer på om det er UGGS du har på deg? Jeg håper ikke det da de støtter grusom dyreplageri… regner med du vet hvordan disse lages. Ellers var genserene veldig fine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg