i dag fikk jeg tidenes nyhet!

Reklame | Rabattkoden Sophieelise20 gir 20% rabatt på MyMuse

God formiddag fra en grå hovedstad! Været er noe vi alle har til felles og kan prate om, så la oss ta noen sekunder til å tenke over karma. I fjor klaget vi over varmen, så da får vi ikke sommer i år. Jeg foretrekker faktisk dette, da slipper jeg å føle meg dritt når jeg ikke er sosial 😎

Fordi herregud, i dag er en bra dag! Jeg våknet til nyheten om at det nå skal bli påbudt med med kameraovervåkning i slakteri. Hvor sjeldent skjer det ikke at man faktisk får til forandring? Det tar jo flere år! Nå har riktignok flinke dyrevernsorganisasjoner jobbet for dette lenge, men plutselig gikk alt så fort. La alle pilene peke riktig vei fremover!

Ellers håper jeg dere har en fin dag. Jeg har mye å gjøre som vanlig, men sånn er det når man er inne i en filmeperiode. Og jeg begynner som vanlig å få litt små kviser og extensions på avveie, haha.

Koden Sophieelise20 gir 20% rabatt på alt hos MyMuse 😍 😘

BH HER / Truse HER.

Jeg vet ikke hvor mange spørsmål jeg fikk om dette undertøyssettet da jeg postet det på story, men la oss bare si det sånn – det var såpass mange at telefonen min ble varm og at jeg ikke fikk refreshet instagram, haha. Det er som som alltid fra MyMuse!

🎀 Størrelsene på MyMuse tilsvarer de på change, men du kan for sikkerhetsskyld sjekke størrelseguiden deres HER.

🎀 Passer ikke det du har kjøpt? Ingen problem, det er 30 dagers åpent kjøp og gratis retur! Jeg lover, her er kundeservicen deres eksepsjonelt god. Jeg har testet både som privatperson men også flere venninner som har vært så fornøyde.

🎀 Undertøyet blir levert i de fineste eskene som passer perfekt å gi rett videre i gave. Bare se eskene over!

🎀 Det er 1-3 dages levering, uansett hvor i landet du bestiller fra. Uante ting kan så klart skje med posten, men jeg har bestilt flere ganger til Harstad og fått alt med en gang.

Den fineste bikinien jeg har! Du finner overdel HER / underdel HER

Dette visste dere kanskje ikke, men MyMuse har det fineste badetøyet også. Kvaliteten er så bra at du kan bruke det år etter år, uten at det farger av eller tar slitasje. I tillegg sitter det perfekt, så du slipper å bekymre deg for å dukke under bølgene og komme til overflaten uten badetøyet på. Vi har alle vært der, hehe. Du finner utvalget av badetøy HER.

Jeg kan gjerne kjøpe klær til en litt billigere penge, men undertøy og badetøy vil jeg alltid legge litt ekstra i. Det er så bortkastet å kjøpe nytt hele tiden, og med MyMuse vet du at plaggene holder i år etter år. Jeg er så fornøyd med samarbeidet vårt og gleder meg til masse fremover! 💓💗

Har noen av dere handlet på MyMuse før?

19 kommentarer
    1. Superbra nyhet vi alle våknet til. Hvorfor får du det til å virke som om det er du som har fått dette til? Arbeidet mot dyreplageri generellt har pågått i maaaaange år. Griser har det vært fokus på de senere åra. Nei, det er ikke alltid det kommer frem i media. En må oppdatere seg andre steder for å holde følge. Fint at du deler, men håper ikke du går rundt og tror at resultat har noe med deg å gjøre. Fint om du nevner hvem som har fått til dette. Eller har du ikke de kontaktene?

      1. Jeg tolket det ikke helt som du gjorde, Dinah. Jeg leser på ingen måte at Sophie tror det er hennes fortjeneste. Hun skriver jo tvert imot at flinke dyrevernorganisasjoner har jobbet mot dette lenge, og jeg synes hun plasserer æren på riktig sted. Likevel synes jeg at litt ros er på sin plass, både til Sophie og andre som har bidratt til økt fokus rundt dyrevelferden. Selvfølgelig spesiell ære til de som står bak dokumentaren som kom ut, og de tøffe folkene som har jobbet for dette i flere år. Det tar ikke fra alle de andre den stoltheten eller gleden de kjenner på for at noe endelig skjer. La oss feire at ting går i riktig retning.

        Håper du har en fin kveld videre, Dinah.

      2. Skjønner ikke hvordan du har lest innlegget Dinah? – selv ser jeg ingenting som tyder på at hun tillegger segselv en slik rolle som du påpeker. Det er så utidig med slike kommentarer, som på en negativ måte tar oppmerksomheten vekk fra det positive 🤔

        1. Det er fordi dere legger så inderlig mye i det jeg skriver. Virker som om jeg ødelegger hele dagen deres. Hva med å gjøre noe med ditt voldsomme forbruk Sophie? Sminke testet på dyr, skinnvesker, samarbeid med nelly, værstingen på mikroplast, hvordan vaske klær for minimalt utslipp etc…Disse spørsmålene blir aldrig svart. Hun har en enorm plattform for påvirkning. Det jeg mener er at det ikke er nok å bare legge ut innlegg som kommer opp i nyhetene. Kunnskap er makt. Også i hverdagen. Dere forstår ikke dette uansett, så jippi jeg lover aldrig mer å kommentere her inne. Hjernevaska er dere.

          1. Hei, Dinah.
            Det var ikke min intensjon å få deg til å føle deg dårlig. Det er helt greit om vi er uenige eller tolker ulikt, du må ikke slutte å kommentere av den grunn. Verden trenger at folk har ulike syn.

            Ha en fin dag!

    2. Det du har lagt ut på insta-story er jo helt tydelig merket med mymuse og annonse (som det skal være selvsagt), så høres litt merkelig ut at du fikk såå mange spørsmål om hvor det var fra når det står veldig klart på bildene du la ut? Bare en liten sidecomment, ikke noe viktig selvsagt, bare en litt merkelig ting å skrive da det sannsynligvis ikke stemmer helt?

      1. Er nok dessverre ikke slik at alle får det med seg hele tiden. Har vært blogger selv og driver nå på med en talk-snap og der kommer det mange spørsmål om akkurat det samme – SELVOM det blir tydelig markert 🙂 Folk er lite observative dessverre.

    3. Mine favoritt bikinier er fra MyMuse. SÅ mye fint og god kvalitet 😀
      Til og med mamma fant sin favoritt bikini her. Hun har stor cup og har aldri hatt en bedre bikini <3

    4. Svevende skikkelig kult innlegg synes jeg å kjempe vakker å Nydelig bilder synes jeg du er en blå sommfugl i en DRØM som blåser bort over fjellet i februar måned ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🐱☀️♥️✌🌌😀

    5. Man må ikke være rakettforsker for å skjønne at bloggere skriver “siden jeg har fått mange spørsmål” i innlegg som “tilfeldigvis” handler om et sponset produkt 😂
      Billig triks på lik linje med clickbaiten “tidenes nyhet”.
      Du poengterer veldig godt i podcasten at Mamma til Michelle har brukt clickbait igjennom karrieren sin, men bør kanskje se på deg selv. Og ja, clickbait er det selvom det faktisk er en stor nyhet, så lenge du får leseren til å klikke inn på innlegget for å finne ut hva det gjelder.

      Det er supert at du skaper engasjement rundt behandlingen av dyr! Blir bare litt tvetydig når du blander det inn med reklame for undertøy. Kan virke som en skjult agenda for å tjene penger på annonsen.
      Vi vet jo at du bryr deg om dyr, bare kanskje skill sak og fortjeneste neste gang?

    6. Hei! Mener å huske at du opererte deg for cyster? Det samme har jeg gjort. Jeg kjenner også igjen det du beskriver ovenfor med oppblåst mage og kramper. Jeg var ofte hos legen, prøvde å endre kostholdet, fikk beskjed om å kutte ut det ene etter det andre, ingenting fungerte. Tok ca. 5år før jeg fant ut av det. Les om Endometriose og Adenomyose 🙂 Kanskje du kjenner igjen symptomene?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg