hvorfor grue seg?

Reklame | premium white

Vel, så sitter jeg her igjen. På kjøkkenet alene, når jeg egentlig skulle ha vært på fest. Hele dagen har jeg brukt på å spille inn TV og jeg skulle egentlig bare skifte, kaste meg rundt å dra på hagefesten til Universal, men jeg var kald, trøtt, sliten og ga opp. Orket ikke være supermenneske..

Og da rakk jeg akkurat å si hade til foreldrene mine også (som jeg endelig klarer å vise at jeg er glad i, det var jo vanskelig for meg før). Jeg kjenner litt på den “angsten” over at Kasper kommer hjem i morgen, vi har ikke snakket på ti dager og det har føltes litt som en pause. Vi har jo ikke utvekslet noen ord med hverandre heller, han aner f.eks ikke at jeg har farget håret (haha wooow). Dere vet når man har vært borte fra kjæresten lenge, så møtes man igjen og så tar det litt tid før man jobber seg inn i rytmen av å være sammen. Den hverdagen man har, som man på en måte glemmer litt. Men så klart gleder jeg meg aller mest, det er bare prestasjonsangst som slår inn!

 Som dere vet sliter jeg litt med å “stå i” avgjørelsen min om å være sunn, ta vare på psyken min å jobbe, for da må bare det sosiale komme litt lengre ned på lista. Det er dumt, for jeg vil rekke alt. Klare alt. Og det kan jeg ikke.. Jeg prøver i det minste å gjøre det hyggelig for meg selv nå som jeg først er hjemme!

Akkurat nå sitter jeg på gulvet på kjøkkenet og venter på pizzaen som står i ovnen. Hjemmelaget som mamma satt i ovnen før hun dro, vegansk pølsepizza. Den beste! Alle vennene mine vil alltid ha pizzaen til mamma, jeg vet ikke hva hun gjør med den, men noe magisk er det. Og, så bleker jeg tennene samtidig da.

Jeg har brukt den samme tannblekingen fra Premium White nå i et par år. Men ikke bare samme merke, faktisk den samme pakken har jeg også hatt kjempelenge. I snart.. ett år? Det er faktisk mulig om man er litt sparsommelig. Jeg bleker tennene kanskje to ganger i måneden, og i starten av en “behandlingsperiode” gjør jeg det et par ganger i uken. Enten jobber jeg samtidig eller så ser jeg på serie, strikker.. Mulighetene er mange.

Tennene blir litt hvitere over tid (om du fortsetter med behandlingen) men med en gang du skyller dem etter bruk.. Da er det sånn SKIKKELIG effekt. Jeg føler meg alltid så bra samme dag. Da får jeg alltid spørsmål fra venner som møter meg hele tiden om hvor jeg har bleket tennene etc. Men, jeg tror ikke det er mulig å få sånn collgate-smil med mindre man er født sånn eller har falske tenner, det er viktig å huske på (og dere ville blitt sjokkerte over hvor mange som faktisk har falske tenner i dag). Riktignok er tennene mine så mye hvitere enn de var, spesielt med tanke på at jeg både har røyket og snust, drukket en del rødvin og genetisk sett har litt gulere tenner.

Om noen skulle lure, nei det er ikke vondt å bleke tennene og du får med skinner som du selv tilpasser din egen tannrad. Jeg bruker de samme “skinnene” som jeg har gjort i ett år, jeg gjenbruker bare.

Du kan bestille Premium White HER 💖Den er på 65% rabatt så jeg nå, haha. Ikke en liten rabatt akkurat.

Nå skal jeg legge meg i senga for å se på Ugly Betty med pizzaen min, haha.. Føler meg litt som en taper fordi jeg ikke er på festen som “alle” er på. Videregående all over again!

21 kommentarer
    1. Igjen reklame for noe som er testet og funnet helt bortkastet !
      Sørgelig useriøse produkter du reklamerer for dessverre.

    2. Fun fact fra en tannlegestudent:
      Slike tannblekinger som den i innlegget ovenfor, og alle andre tannblekinger som er å få kjøpt på blivakker o.l. , har alle en forsvinnende liten effekt. Grunnen til det er at det ikke er lov å selge tannbleking som inneholder mer enn 0.1% hydrogenperoksid (i henhold til norsk og europeisk lov) – dette gjelder selvfølgelig ikke tannbleking du får av tannlegen din. Så selvom det kan være dyrt å få støpt blekeskinner hos tannlegen, er det faktisk det som kommer til å ha en effekt i lengden. Med andre ord: «tannblekingproduktene» du får kjøpt på diverse norske butikker, nettbutikker og apotek kan per definisjon ikke kalles tannblekingsprodukter. PS: ikke glem tanntråd til neste gang!

    3. Blir så skeptisk til sånne ting…. 65% rabatt? Må være en grunn til at de selger så dårlig.

      1. He he, klart du har rett😂. Hvis dette hadde vært noe revolusjonerende hadde det vært noe dyrere ja. Dessuten så virker det ikke. Dumme meg trodde sophie snakket sant😴😴

    4. Du skriver i innlegget etter Elle festen at du gleder deg til å fortelle Kasper at du ikke har drukket alkohol og at du tror han kommer til å tro at du har sprukket men i IG storyen din i dag sier du at du har røyket, snust og drikket mye rødvin. Blir det ikke kjipt å fortelle Kasper at du har sprukket ?:/

    5. Skikkelig Nydelig bilder synes jeg og jeg tror det kommer til å bli fint å koselig å kult og se og få Kasper hjem du er en modig å tøff dame du er favoritten min og beste ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🌌♥️😃✌☀️🏔

    6. Det forholdet høres så slitsomt og komplisert ut.

      Fint at dere klarer å kommunisere, og at du tør å være sårbar for han. Lykke til ❤️

    7. Klarer du helt ærlig å skrive her på bloggen at du opererte nesten for 5. gang fordi du ikke fikk puste?!? Og at nesten din nå er større enn før?
      På instastoryen du la ut hørte du jo nesten ikke annet enn tung og tett pust 🙁
      Utrolig dårlig unnskyldning å komme med, når alle skjønner at du kun opererte fordi du ville ha den smalere og mindre…

    8. Ikke fortsett og lek dum. Det kler ingen å holde på slik. Dette produktet er bare tull, av egen erfaring, og jeg er skråsikker på at du vet dette. Det er så lavmål av deg å fortsette å reklamere for tulle produkter. Hvorfor, mange spør hvorfor? Men svar får vi aldrig, fordi du ikke vet hva du skal si til kritikere. Du har ikke kunnskap i det hele tatt om hva du reklamerer for. Hakk i plata Sophie. Du er som alltid veldig forutsigbar med hvordan, hva slags rekkefølge etc innleggene dine kommer.
      Du tjener vel bedre på reklame hvis du snakker med leserne, men regner med at du ikke tør å gjøre det. Dette vet du godt, og du ville blitt slaktet av alle de gode argumentene som igjen slakter produktet.
      Det som er urovekkende er din evne til å lære av erfaring. Den finnes jo ikke. Håper du finner den etterhvert, eller så blir du værende på samme stadiet du har vært siden tenåra. Du er godt voksen, embrace it!

    9. Nå er det gjort studier på blekemidler man får kjøpt på nett og ikke hos tannleger. Ingen av blekemidlene har vist å ha effekt, snarere tvert i mot kan de være skadelig for både tannkjøtt og emaljen. Virkestoffet som bleket tenner heter hydrogenperoksid . Det er kun tannleger som har lov å selge dette, når prosenten overstiger 0,1% ( altså hydrogenperoksid ). Under 0,1% gir ingen virkning. Det er håpløst at dette reklameres det for som i stor grad er rettet mot unge mennesker. Billig er det ikke heller. Gå heller til tannlegen og kjøp to sprøyter blekemiddel som du kan ta med hjem og bleke selv.Det koster ikke mere enn tulleproduktene som kjøpes hos useriøse aktører. Men en skal vel aldri undervurdere placebo effekt. Dette er ikke kritikk men allmenn opplysning. Ha en fin dag❤️

    10. Hei Sophie 🙂 Jeg er nylig gått over til en vegansk livsstil. Jeg liker godt å strikke, og ville spørre deg om du vet hvordan dette funker mtp at garnet kommer fra dyr? Er det noen spesielle garnmerker man kan kjøpe hvor man vet dyrene som blir brukt har det bra?

      1. Du får absolutt kjøpt veganak garn. Let på nettet der vil du finne det du tenkerv på. Vet iallefall at du får optill 80% vagansk. Antagligvis mer.
        Synest det er trist atchun ikke smkan svare deg på dette her i kommentarfeltet. Det kan jo hende andre og tenker tanken på å strikke vegansk. Lykke til Thea

    11. Mange veganere strikker uten ull og erstatter med bambus. Bambus brukes til mye som veganer. Dette er ikke panda bambus.

    12. Det må være helt greit å ikke være supermenneske alltid! Etter en lang dag kan det være at en kosekveld hjemme fristet mer enn å være på utstilling slik den typen fester ofte er.

    13. Seriøst??? Vegansk garn? Nå må dere rulle inn assa. Garn er garn, og dyr blir ikke drept for at vi skal få garn til strikking. De fleste dyra som gir oss garn trenger å få av ulla for å ha det bra. Så nå må dere virkelig chille. Veganere er jo klin gærne. Veganisme blir mer og mer som en syk sekt, som tror de har alle svarene. Det er ikke miljøvennlig å la dyra gå uten klipp, samt at bambus er utrydningstruet. Hjelpes assa

      1. Enig angående ull, men at all bambus er utrydningstruet? Rull inn’a. Det er en av plantene som vokser raskest, opptil en meter i døgnet (!) Det stemmer at flere bambusarter er utrydningstruet, men bambus generelt er ikke det. Vi får håpe at de som lager bambusgarn ikke bruker den hardest rammede typen…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg