hvordan få et vennskap til å vare

 

Jakken er gammel fra River Island
Genser: Dennis Maglic
Tightsen er gammel fra Nelly.

Jeg startet dagen på shoot med D2, før jeg dessverre måtte si farvel til Amanda som har bodd hos meg siden onsdag. Det har vært så deilig å ha henne rundt meg hele tiden, vi har snakket fra morgen til kveld og har virkelig et unikt bånd. Dere vet, et sånt vennskap som ikke krever så mye – man vet hvor man har hverandre og stiller aldri spørsmålstegn ved noe den andre gjør eller sier, for kjærligheten er så sterk! Det kan gå flere måneder uten at vi utveksler noen ord, kanskje vi bare kommenterer bildene til hverandre eller svarer på en og annen story (jeg er ikke aktiv på snap privat og er derfor ikke så lett å holde kontakt med). Men med en gang vi møtes er alt som før – det er så fint! Amanda jeg hater at du bor i Spania, jeg krysser alt jeg har for at du flytter nærmere etterhvert og at vi kan bli gamle og pratsomme sammen <3

Ellers føler jeg meg sånn unormalt forelsket om dagen, når man har vært sammen i noen år er det så klart ikke sommerfugler i magen hvert eneste sekund men jeg føler meg jevnt over forelsket siden sommerfuglene er byttet ut mot en varme. Men nå er det sommerfugler i magen på høygir, haha. Uten noen spesiell grunn, kanskje fordi jeg endelig skal få se kjæresten min til helgen og det føles så bra! Jeg kan liksom sitte å smile for meg selv, bare fordi jeg føler meg så heldig.

Jeg tenkte på det tidligere i dag, når vi dør håper jeg det enten bare er helt svart og kjedelig, eller så håper jeg at jeg får gjenoppleve akkurat dette livet enda en gang. Jeg er så livredd for å bli gjenfødt som en annen person, jeg hadde ikke engang ønsket å være Kylie Jenner. Jeg vil bare være meg! Det er en fin følelse å ha, aldri ville jeg ha byttet dette livet bort mot noen andres. Jeg tror dessverre at man enten blir gjenfødt eller så er det bare svart, eller så er livet etter døden så ubegripelig for meg å forstå akkurat nå at det ikke er så mye jeg kan reflektere rundt. Det var litt of topic, men hva er deres tanker rundt akkurat det?

Nå skal jeg gjøre en såkalt “haul” på instagram-stor, min første NOEN SINNE, og etter det skal jeg bare jobbe foran pcen resten av kvelden. Jeg skal sørge for å poste enda et innlegg før kvelden er omme 🙂 

22 kommentarer
    1. Skikkelig koselig å kjempe hyggelig at du har en så god venn det har ALT å si hadde en sånn venn før men han er død nå Nydelige bilder å inspirerende å kult innlegg synes jeg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ♥️🐱😀🌌

      1. Hei Kristian, hvor gammel er du? Du kommenterer alltid og sier alltid now positivt. Hvordan klarer du alltid å være så positiv. Jeg har jo alltid opp og ned dager. Syns du er veldig snill

    2. Ville ikke reklamert for Dennis Maglic, ta en titt på Trust pilot og se på tilbakemeldinger på kundeservice og diverse. Det er også en svensk side. Det fikk ikke jeg med meg, så bare flaks at jeg bestilte for under toll grensa. Varen jeg bestilte og varen jeg mottok lignet ikke i det hele tatt, og kunde servicen var elendig:(

      1. Åh så dumt! jeg har ikke lest det, men er selv veldig fornøyd med tingene jeg fikk (som jeg fikk plukke ut selv). Og med en gang man kommer inn på nettsiden deres rulles det jo ned en fane som sier” info om toll” osv – så jeg føler det er ganske tydelig? MEN, jeg ante ikke noe om de negative tilbakemeldingene.

        1. Det kan godt hende, jeg impuls kjøpte bare en lue igjennom en link hos en annen blogger fordi jeg syntes den var så kul, men den lua jeg fikk var en dårlig kopi desverre. Og da jeg sjekket trust pilot i ettertid ser jeg jo at jeg ikke er den eneste som har opplevd det. Derfor synes jeg det er synd at de skal få reklame.

    3. Halo du som liksom skal være veldig miljøbevisst og greier. Det er veldig bra at du er det, helt topp det. Men hvorfor i hekken kjøper du ALLTID så mye nytt tøy da ?! Også legger du alltid ut link og skriver hvor du har kjøpt det, akkurat som om at du oppfordrer andre til og også kjøpe det. Det blir jo helt dobbelt moralsk. Det er jo bra med alle små ting som er mijøvennlig som du gjør, men du må jo vite at alt tøyet som blir produser i verden er noe av det minst miljøvennelige som er!! Så bra du gjør alt det andre men hvorfor så hypocrit??

    4. Jeg håper virkelig ikke det bare er svart når man dør… For en forferdelig skummel tanke? Da er man bare… ingenting? Umulig å forestille seg syns jeg

    5. Jeg var i en drukningsulykke da jeg var 11 år gammel, hvor hjertet stoppet og jeg var fysisk død i 7 minutter. Jeg husker at det kjentes som å sveve ut fra min egen kropp, og at alt bare føltes fredfullt og rolig (i mangel på bedre beskrivelse). Det var liksom ingenting samtidig som at alt bare føltes lett. Og da hjertestarteren ‘tok meg tilbake’ så var det som om jeg ble sugd inn og tilbake i kroppen. Helt umulig å beskrive egentlig, men hele opplevelsen har ihvertfall gjort meg helt nøytral til tanker om døden. Jeg er ikke redd eller nysgjerrig, og føler egentlig at det bare er som en slags befrielse når den tid kommer😅

      1. Oj så sykt å ha opplevd! Det er jo en helt unik opplevelse – men du tror ikke det kan ha noe med DMT som blir skilt ut i kroppen når man holder på å dø? Altså at det er som en enorm rus-ut-av-kroppen-opplevelse?

      2. Dette var litt betryggende å lese for en person som har slitt med dødsangst i lang tid. Jeg er ikke redd for å være død, men jeg er veldig redd prosessen. Veien til døden kan man si. Så da var det litt godt å lese at noen som har “overlevd døden” beskriver den slik.

    6. Anbefaler virkelig ikke å bestille noe fra Dennis Maglic, har opplevd så mye negativt med denne siden!! For all del, nei ikke bestill der :/

      Synd at du reklamerer for noe sånt, har du egentlig lest tilbakemeldingene de har fått?

    7. Søk litt rundt på DMT. Skal visstnok være et stoff som finnes i alt levende, og er noe som utløses i kroppen når man dør. Kalles «Gud-molekylet»…

    8. Jeg vet ikke hva jeg håper døden er. Før kunne jeg bli fortvilt og sint over at jeg lever fordi det betyr at jeg må dø. Jeg hatet at jeg har en bevissthet, for jeg klarte ikke tanken på å miste den. Livet er så mektig, men samtidig så skremmende skjørt. Det gir meg en driv og et ønske om å oppnå ting, men samtidig gir det meg en slags håpløshet, for det eneste sikre med livet er at vi skal dø.

    9. Tusen hjertelig takk for at du svarte på kommentaren min det betyr alt for meg ønsker deg alt godt og sender deg gode tanker å god positiv blå energi fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀🐱🌌♥️

    10. Kan neste podcastepisode handle om nettopp det du nevner kort på slutten her, om tro? Hadde vært utrolig spennende! Digger forøvrig podden deres, dere er utrolig inspirerende og man får virkelig et annet innblikk i livene deres (og hvor reflekterte dere er rundt temaene dere tar opp).

    11. Anonym det er ikke alltid like lett men jeg gjør mitt beste og prøver å se positivet på det meste så godt jeg kan og å være glad og takk nemlig for det jeg har og opplever hilsen Kristian Magnus 😀🦋

    12. Hvis det er sånn at vi blir født på ny så tror ikke jeg vi husker det. For da skulle vi vel ha husket vårt tidligere liv?
      Tror jeg tror mer på at det blir bare svart, det er liksom ikke noe mer. Men det blir vel “spennende” å se når den dagen kommer. :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg