hvordan bli naturlig brun – uten å sole seg.

Reklame | sunny bears

Dere vet jo at jeg bruker selvbruning nå og da, men det er ikke til å stikke under en stol at spraytan noen ganger kan se helt jævlig ut. Det er et sjansespill, og det er ofte jeg har stått i dusjen for å scrubbe meg ihjel rett etterpå, slik som jeg gjorde i dag. Frem til nå har jeg enda ikke funnet en spraytan jeg ikke reagerer på ved hjemmebruk faktisk.. Jeg tålte alt tidligere, men det er som om jeg har allergi nå som jeg blir eldre? En del av det å bli eldre er å utvikle konsekvenstankegang, og tidligere kunne jeg griller meg i solarium hver eneste dag om jeg hadde pengene til det – men nå soler jeg meg sjeldent eller bruker spraytan ved spesielle anledninger. Men, jeg synes spraytan ser så mye bedre ut om man er brun fra før av 💕

Uansett! På disse bildene – som jeg tok for et par dager siden – har jeg faktisk ikke på meg spraytan i det hele tatt. Jeg hadde scrubbet kroppen fra topp til tå, og jeg må si brunfargen min er ganske bra likevel selv om det er sykt lenge siden jeg har solt meg. Jeg smører meg dessuten med faktor 50 i ansiktet hver dag, og faktor 30 på kroppen. Jeg er en person som egentlig ikke tåler solen og jeg er seriøst kritthvit fra naturens side, så at jeg har denne fargen kan jeg ikke takke annet enn Betakaroten for. Jeg nevner ofte at jeg går på disse pillene, også når jeg ikke har kommersielle samarbeid fordi jeg virkelig er fornøyd. 

🌞 Akkurat nå spiser jeg noe som heter Sunny Bears, samme merke som betakaroten jeg alltid har gått på, men disse smaker GODTERI! Herregud, jeg kunne sikkert spist en hel boks av gangen. Jeg skal virkelig aldri slutte med disse, jeg gleder meg hver eneste morgen til å smake.

Dere som følger meg får 50% rabatt om dere bestiller via linken min HER! Tilbudet er tidsbegrenset. Altså, jeg har smakt mye kosttilskudd men ingenting slår smaken på disse. Og effekten!

Om dere begynner nå blir fargen dyp og fint il sommeren, husk at du også får farge uten å være i solen (som meg på disse bildene!) og selv om du bruker solfaktor med høy prosent. Jeg liker å være “ekstremt” brun og tar derfor spraytan nå og da, men også det ser mye finere ut om du har litt farge i bunnen.

Nå er jeg såååå klar for sommeren! Og ikke minst til å bli ferdig med den bilturen jeg sitter i nå, haha. Jeg kommer i alle fall til å føle meg fresh og fin i konfirmasjon, takket være fargen 🌞

Du finner tilbudet HER som sagt 💕💕

139 kommentarer
    1. Skikkelig svevende stjerneskudd blå krystall faller ned fra himmelen til oss kule bilder synes jeg og kult innlegg synes jeg ønsker deg alt godt og en vidunderlig riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🐱😃♥️🦋🌌

        1. I want to fuck her so bad with my 2 inch penis, i love this girl, i have posters on my wall and i am ronking to them all ight, i cant sleep without ronking to sophie elise. I love her xD

    2. Kan du svare om det er tyngre puste med nesen etter en neseoperasjon der man gjør nesen mindre? Dvs tyngre puste nå enn før … lyst ta men synes det høres grusomt ut ha noe i nesen etter operasjon og dermed ikke få puste..hvordan klarer man det.

      1. jeg skjønner godt hva du er redd for, jeg har selv ingen erfaring med det. men hvis du må ha noe oppi nesen og dermed ikke får puste gjennom den, så kan du jo fortsatt puste gjennom munn

    3. Må bare spørre. Trur du selv sånn helt seriøst på at det er fysisk mulig å bli brun uten å sole seg? Ved å ta en gummybjørn? Huff. Tenk på mange av de unge følgerne dine (jeg er 22 selv men any) som faktisk trur på det si skriver, bruker de få pengene de har på slikt tull og virkelig håper at de kan få litt brunfarge på kjøpet, uten å gå ut døren…det er vel egentlig ikke pengene eller den ikke-eksisterende brunfarge som blir problemet i seg selv, men skuffelse for de som endelig trudde de skulle få selvtilliten opp et par hakk før sommermånedene. Tenk deg om, hver så snill❤️

      1. Gurimalla, hva skal hun, som influencer, til slutt skrive om, når ganske harmløse tilskudd ikke lenger er greit?

        Det er jo reklame, som alt annet. Mener du at reklame på tv, insta og alle andre nettsteder burde aldersbegrenses…?

      2. Synes det har gått over stokk og stein med all negativitet mot Sophie og bloggerne. Ja, det er reklame, men det kommer jo også veldig klart frem?! Folk er jo ikke helt grønne, og de er da i stand til å tenke for seg selv. Ferdig snakket. Selv om folk er unge er de i stand til å gjøre egne valg. Det er jo den verden vi «alle» jobber mot..

        Influencere har en jobb, og de skal tjene penger. Noe av tematikken på deres blogg er «tunge», og mer dyptgående på temaer som de er opptatt av. Andre ting er mer lett på fot, type dette her. Jeg bruker selv betakaroten, og jeg opplever veldig god effekt av det. Og jeg er over gjennomsnittet opplyst konsument. Kjenner jeg blir provosert over all negativiteten som spres i disse kommentarfeltene.

      3. Feil. Sophie vet at betakaroten gjør deg brunere enn vanlig når du går UT i solen. Betakaroten får virkning i huden i det du går ut i solen;) Les deg opp før du kritiserer kanskje, for nå dummet du deg ut🤷🏻‍♀️

      4. Herremin assa…. D e jo virkestoff i gummibjørnan som gjør at man bli brun… Betakaroten funke som bare det så ho har heilt rett i d ho skriv ho Sophie Elise… ❤️
        Her gir ho jo bare et godt råd t dem som ikke bli så fort brun av c sjøl…
        Bruke betakaroten e og d gir hurtig og dyp brunfarge… Betakaroten e med på og gjør at man opparbeide c meir pigment…
        Uansett, ingen som tvinges t å hverken kjøp el bruk d….

      5. Må bare kommentere denne ; betakaroten farger underhudsfettet og derfor blir man noe brunere – selv uten sol .

        1. «Betakaroten gir ikke brunfarge, men først og fremst en gulfarge. Grunnen til at betakaroten i bjørnene farger huden, er at et høyt inntak vil føre til at overskuddet lagres i fettvevet og i leveren du vil dermed også bli gul ikke bare utenpå, men også innvendig.»

      6. Du vet det at ved å tilføre betakaroten i kroppen så vil du automatisk bli brunere ? Du må ikke spise det i tabelett form, spiser du store mengder gullerøtter vil du bli brunere fordi dei inneholder en del betakaroten. Ikke like mye som disse tabelettene, men det er samme virkning over tid om du spiser store mengder. Men man kan bli mere oransje i hud fargen om man ikke får sol på seg i tillegg..

      1. Det er umulig å bli brun uten soleksponering, med mindre du tar spraytan osv da… Jeg har selv prøvd tilskuddet, og er sånn sett ingen skeptiker, men hvis du du vurderer å kjøpte det, ta ein liten research om Betakaroten først. Du blir gul i huden av det(også innvendig i kroppen), dette skaper en slags illusjon på litt brunfarge, men det avhenger jo veldig på hvilke hudtone du har frafør. Dvs. er en naturlig gylden i huden, kan dette være helt topp, men er du naturlig blek(som etter min mening er vakkert) så vil du ikke ha noe særlig effekt av den, men mulig du får litt mer farge ved soling enn ellers, dette varierer veldig fra person til person 🙂

    4. Begynner å lure på om du tuller…på snap: “her har jeg null spraytan”. Forrige innlegg: full i spraytan, for mørk som du selv sier. Så du skrubber. Du må gi deg. Du skriver du skrubbet den vekk, men det går faktisk ikke an å skrubbe helt vekk. Jeg har selv skrubbet etter at min ble for mørk, men ble fortsatt ikke kvitt antydningen til at jeg var blitt brunere… Du må slutte å lure leserne dine. Bli bedre til å lyge da, fordi sjekker man hva du skriver bare på noen dager så er det så mye som ikke stemmer overens. Jeg ser du prøver å være med tydelig, men det er fortsatt så åpenbart hva du driver med

    5. Cosmica har en helt amazing selvbruningskrem der du blir brun på 4 timer, jeg tar den sammen med betakaroten og jeg blir skikkelig brun og jeg er vanligvis kritthvit. Så betakaroten sammen med selvbruning gir absolutt brunfarge, alle kan utrykke seg feil. Det er sikkert det Sophie Elise mente!! 💗

    6. Det er ikke fysisk mulig å bli brun uten å få sol på kroppen (med mindre man bruker spraytan såklart), kan du please slutte å si sånt? Du mister jo bare den lille troverdigheten du har igjen.. Betakaroten kan sikkert hjelpe for å bli brun raskere og få en dypere farge, men bedre å reklamere for det på en ordentlig måte.

    7. Er ikke du vegetarianer? Disse gummibjørnene inneholder gelatin og er ikke vegetariske/veganske. Sånn til info 🙂

      1. Faktasjekk det du skriver før du publiserer det. Disse er veganske. Det kan du til og med enkelt se på bildene av boksen i innlegget.

        1. Beklager, det så jeg ikke. Sjekket ingrediensene på hjemmesiden deres og så gelatin i den. Mulig denne var annerledes 🙂

    8. Det eneste du er konsekvent på er å lyve. De er så tragisk at du fortsetter med dette når stort sett alle leserne har avslørt deg. Tror du på dette selv? Håper på en måte at du gjør det, for ellers blir dette veldig kleint.

      1. Herregud, jeg er så enig med Runigirl i kommentaren over her..

        Nå må det være nok. Ta reklame for hva det er, folk er ikke stokk dumme. Og Sophie har brukt betakaroten over flere år så hun vet hva hun snakker om. Om hun inngår samarbeid om betakaroten, får betalt for å gjøre det samarbeidet, og samtidig opplever god effekt av produktet – så er jo det naturligvis en win-win situasjon for henne. Jeg vet hvertfall veldig godt at jeg ville gjort det samme. Og det tror jeg ALLE andre har gjort om de har fått sjansen.

        Betakaroten er helt suverent det. Har brukt det over mange år nå (ikke denne) og det gir meg kjempefin brunfarge.

        Synes nå hvertfall at folk skal spare kaloriene med å angripe alle innlegg som Sophie legger ut. Blir for dumt..

    9. Hvor er din konsekvenstankegang? Altså en mer moden og voksen måte å tenke på. Dette blir for dumt Sophie, og jeg føler at ord ikke er nok. Hva skal til for at du behandler leserne med respekt? Vi er ikke dumme fordi om vi er unge. Vi savner ditt engasjement i kommentarfeltet. Det virker som om du ikke bryr deg i det hele tatt. Det blir det konsekvenser (voksent ord, som også ungdommer bruker) av. Håper du iallefall har det bra.

    10. Står du med full spraytan og reklamerer for “magic bears”? Dette blir for dumt. Du er ikke akkurat kjent for å være troverdig, og for å bygge opp troverdigheten må det nok mer til enn sovemedisin eller en bjørn som gjør deg brun. Håper du har noen som kan veilede deg og få deg på rett spor. Det du reklamerer for er i akkurat samme kategori som du alltid har gjort. Du sier alltid at jeg lovet dette må dere prøve. Jeg har smakt mye kosttilskudd altså…, det vet vi inderlig godt. Hvis alle virker som du påstår, hvorfor bytte hele tiden? Ingenting blir jo hverken lengre, tykkere, brunere bare gulere.. . Det er bra vi nå skjønner at det er penger godt spart ved å ikke hive seg på denne karusellen du driver med. V

      1. Det negativitetsbølgen som alle disse bloggerne skal få skylt over seg er ufortjent. Og helt bak mål spør du meg.

        Enig i hvaa de andre sier. Reklame er reklame, og så lenge det kommer frem, må da folk kunne gjøre seg opp si egen mening.. Herregud 🙈

        Hun har da skrevet om betakaroten i flere år. Det er vel ingen tvil om st hun synes det er bra. Slutt a

        1. Tror ikke denne negativiteten hadde oppstått hvis hun var mer delaktig i kommentarfeltet. Iallefall ikke så mye som nå. Leserne savner vel kommunikasjon tenker jeg. Det er jo en del av jobben å kommunisere med leserne. Ser at det er mange som savner det. Det skapes og en veldig dårlig stemning i kommentarfeltet og nesten krangling mellom leserne. Dette blir jo ikke bedre om hun fullstendig dropper å svare, og da gode fine kommentarer som burde få svar.

        2. Det er jo helt greit å reklamere, men da må du og kunne svare for produktet. Ikke gjemme seg fullstendig bort og overlate alt til leserne. Regner med at hun kan en del om produktet siden hun har brukt det i mange år, og har et samarbeid med de som selger dette. Hvis Hun Ikke engasjerer seg, blir dette resultatet. Altså et kommentarfelt som eksploderer i negativitet.

      1. Har selv lest den artikkelen, og flere andre vedrørende kreftfare ved inntak av betakaroten.

        Og det at det er kreftfremkallende skal taes med store klyper salt(!). Det er definitivt ikke stor substans i de artiklene. Samtidig er det basert på svært høye doseringer/inntak. En tablett eller bjørn for den saks skyld per dag er ikke skadelig overhodet. Bare tull å si at det kreftfremkallende.

        Virkestoffer skiller seg også ut selv fra kroppen ved høy dosering. Om det har vært kreftfremkallende har vi alle hatt store problemer, det er betakaroten i svært mange grønnsaker og frukter.

        Betakaroten har god effekt i moderate mengder. Tanta mi begynte å bruke betakaroten for 2 år siden, og hun slet med soleksem før. Det gjør hun ikke etter at hun begynte å bruke betakaroten fra originalen. Tror det var fra betakaroten.no

        1. Trudetur:
          Utdyp gjerne hva som får deg til å anbefale å ta vitenskapelig forskning med en klype salt?
          Jeg regner med at du vet noe som ikke jeg vet siden du oppfordrer unge lesere her til å se bort i fra den.
          Jeg lover å trekke tilbake kommentaren min om du kan vise til konkret kritikk som gjør den forskningen upålitelig.

        2. Ja, jeg sliter med soleksem, derfor jeg valgte å kjøpe, det med brunfarge er ikke så viktig for min del. Det er 3mg i bjørnene i motsettning til 6 mg som er i de vanlige pillene, men det funker sikkert alikevel.

      2. TAKK. Kom inn her for å poste denne linken. Håperhåper SE leser denne. Synes hun kommer farlig nærme kvakksalveri nå, det er liksom så mye alternative greier og shit med null vitenskapelig backup at jeg bare orkærnte

    11. Kan være en idee å vaske neglene før du poster sånne bilder? Jeg fikk veldig lite lyst til å kjøpe de gummibjørnene fordi neglene dine ser så skitne ut på bildet.

    12. Betakaroten kan være kreftfremkallende for de som røyker,for oss andre er den trygg å bruke.De fleste brukere av betakaroten bruker den på våren og sommeren for beskttelse mot solskader feks. Det vil si vi tåler solen bedre når vi bruker betakaroten.Mange med soleksem har stor nytte av betakaroten i denne perioden.
      Om betakaroten var kreftfremlkallende i vanlig doser hadde det ikke vært lovlig å solgt i Norge, Ikke mer skadelig enn å spise prossesert mat..sukker osv. Noe man ikke burde gjøre i store mengder.

      1. Hadde du lest forskningen så hadde du sett at det er snakk om helt vanlige antioksidanter som for eksempel betakaroten, som gir økt risiko for utvikling av kreft om man tar det som kosttilskudd uten at kroppen i utgangspunktet trenger det. Dette gjelder andre kosttilskudd som magnesium også. Det er fult lovlig å selge i Norge, veldig fint å ta når en har en ernæringstilstand eller sykdom som tilsier det. Bruken utover dette øker risiko for kreft.

        Jeg fatter ikke at tro og synsing skal overgå vitenskap.
        Håper virkelig det blir mer fokus på kildekritikk og vitenskap i grunnskolen fremover, kanskje vi hadde unngått slik faktaresistens som vises her.

        Jeg holder på det jeg skrev ovenfor. Om dere vet noe jeg ikke vet og kan vise til med pålitelige kilder, trekker jeg tilbake det jeg har sagt.

    13. Er det virkelig nødvendig å reklamere for betakaroten? Bruk heller stemmen din til noe bedre Sophie, du når ut til veldig mange

    14. Er det ikke på tide at det er “in” å være helt vanlig, hvorfor må man være så brun hele tiden? Vi som er norske og født hvite, det er da ikke normalt at vi skal se så enormt brune ut. Det er en uting, og jeg synes ærlig talt det er litt gammeldags. Joda, en frisk natulig brunfarge kan være fint, men å gjøre div tiltak for å bli mest mulig brun er jeg i mot. Ikke er det normalt, ikke er det fint (etter min mening) og ikke er det nødvendig. Jeg burde ikke gå inn på slike blogger, for jeg blir bare forbanna og oppgitt over utseende, kropps og forbruksfokus. Hvorfor er her jeg da, tenker du? 😉 Det trengs en motvekt, derfor “gidder” jeg.

    15. Skjønner ikke folk som på død og liv skal være så sykelig opptatt av å være brun, det er så sykt harry. Det er ikke pent å se skjoldete, oransj og hudskadet ut.

    16. Ønsker du å bli brun, må du først og fremst sole deg. Men det er mulig at litt gul bakgrunnsfarge kan gi inntrykk av at du blir fortere brun, hvilket er det betakaroten gjør – farger deg gul/orange.. Fun fact; Du blir også gul på innsiden av kroppen.

      Betakaroten påvirker ikke pigmentcellene i det hele tatt.

    17. I motsetning til mange andre her (gud, har ikke folk bedre ting å gjøre enn å slenge med leppa?!) vil jeg takke for at du har delt reklame for denne! Har lenge ønsket å prøve betakaroten, men på grunn av at jeg ikke klarer å svelge tabletter har det måtte utgå.

      MEN nå er første pakke kommet, og de smaker helt amazing! Gleder meg skikkelig til sommer og sol nå😍

    18. jeg hATERR deg stygge gris, ikke engang 10000000kr operASJONER KAN GJØRE DDEG fin. stopp å lyv til dine 9 år gamle følgere din utøffe tiss

      1. unskuyld jeg mente ikke dette, det var en venn som tullet på pcen min. plis ikke politianmeld meg, går det ann å slette denne kommentaren fordi jeg beklager veldig

    19. Sophie la Meg spise de skitne sokka dine, la meg suge de stinkende føttene dine🤤🤤🥰🥰 jeg vipser deg 100 tusen om jeg må ring her 40028167 jeg elsker deg sophie. Send sokka dine til postkassen min❤️💦💦

    20. Omg sophie elise you so sexy mommy you my discord kitten uwu i want to ronk to you my love<3 You so beautiful i will definetly buy you pretty girl i love you<3

    21. jæææææææææææææææææææævli keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegt

        1. Brian you told me you was sick and now i see you talking to girls in blogg comments like this?! WTF WE ARE BREAKING UP I HATE YOU BRIAN!

          1. Sorry Brittany i love you so much pls dont break ut baby i love you<3 You are my only happiness dont break up Brittany i love you

    22. Takk for dette altså! Endelig blir jeg brun! Om du trykker på navnet mitt kommer du inn på rabattkode til produktet, kos deg!

      1. Takk, Emma! Jeg er en fast kunde på dette produktet og har allerede en annen kode, så nå får jeg enda mer rabatt! Takk på forhånd, Mvh Aliyah

    23. Jeg vil ikke få kreft. Dette produktet høres helt jævlig ut. No way at man ikke får kreft av dette.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg