Hoseparty, Hedmark og unhappy

Reklame | annonselenke

De siste døgnene har jeg vært i Hedmark for å filme i skogen. Det var så mange som skrev “omg elsker Hedmark” til meg på story så forventningene var høye, men alt jeg ble møtt av var.. Skog? Bare skog. Masse skog, haha. Ikke misforstå for folkene var søte, men jeg har aldri fått så mange lovord om et sted, så det var litt rart. Er man dømt til å elske havet om man kommer fra kysten? For der har du meg, jeg trenger havet for å bli “blown away” av naturen.  Det har ikke blitt mange timer søvn men jeg har lært mye. Alt kommer på TV i august, så det er ikke lenge til. Men, nok om sånne kryptiske ting man ikke kan si for mye om.

Dette har skjedd siden sist..

Toppen min finner du HER. 😘

Jeg hadde stylist og har derfor ikke oversikt over hvor den rosa dressen er fra, men BH fra Weekday. 

Dajana har vært hjemme hos meg, og da blir det så klart glam-time. Det er fint å bli sminket av profesjonelle, bare synd jeg aldri føler meg like bra på egenhånd. Hva gjør jeg feil, hvor vanskelig kan det egentlig være!? Haha.

Tenk at første gang Dajana kom til meg var det med rullekoffert, to tusen følgere på instagram og masse ambisjoner. Nå er hun landets mest kjente makeupartist. Jeg er så glad for at vi har fått følge hverandres karriere. 🙂

Jeg har vært på sommerfest hos Petter Stordalen. Det er sikkert en smule kleint å posere foran huset hans men hvordan kan man la være, haha. Det var jo så fint! I et lite sekund var jeg litt flau da jeg kjørte opp innkjørselen deres med min lille Nissan og dessuten nesten rygget rett i porten på vei ut, men hva skal man egentlig være flau over. Alle er ikke like rike, åpenbart, haha.

Det var en veldig fin og interessant kveld, i alle fall! Jeg satt på bord med nesten utelukkende folk jeg aldri hadde møtt før og siden jeg dro alene, ble jeg også godt kjent med mange. Det var fint.

I morges dro jeg på trening, litt trist over å ha gått glipp av pride, en god venninnes bursdag og alt som er. Livet når jeg er veldig “inne” i et prosjekt er ganske ensomt, og jeg føler meg helt ærlig ganske alene i verden om dagen. Da hjalp det å trene litt. Videre derfra sjekket jeg inn på en suite på Hotel Christiana Theater..

..Alene. Det passet ikke å være hjemme akkurat nå og da dro jeg hit. Etter Hedmark var dette en stor, og perfekt kontrast.

Jeg har bodd på dette hotellet flere måneder sammenlagt, det er som mitt andre hjem. Uten tvil mitt favoritthotell i Oslo. Gjett hvem som skal kose seg i badekaret senere!

I kveld skal vi spille inn podcast, dobbelt-episoder så det blir en lang dag. Jeg har en litt trist følelse i kroppen men det går sikkert over når jeg får min daglige dose Fetisha. Eller, ukentlige. VI ses egentlig kun når vi jobber og det tror jeg funker fint for oss begge, om ikke hadde vi blitt lei.

19 kommentarer

Siste innlegg