HONOLULU DAG 1

Reklame | premium white

Lokal tid: midt på natten, jeg har forhåndssinnstilt dette innlegget før jeg legger meg. Det er dag for dere. Så utrolig rart å tenke på. Jeg tar meg selv i å telle baklengs, hele tiden, slik at jeg vet hva mine nære og kjære i Norge driver på med. Sover de nå? Er de på vei til jobb? Og så videre 😊

Utsikten på rommet vårt er så magisk som du kan få det fra en stor by. Det er noe med det – storslått natur og lysene fra byen som spiller på lag, altså fjellene bak og vissheten om at en vulkan kan bryte ut, om man er som meg og bekymret for alt, samtidig som byen faller til ro. Vi bor på en av studentboligene til EF her, og standaren er faktisk skikkelig høy. Jeg hadde egentlig ikke forventet det av en studentbolig, så for meg typisk “college” i USA med mye bråk og søppel, men nei. Det er stille og moderne. Generelt synes jeg hele Honolulu er rent og pent, kan sammenlignes med en mer luksus versjon av Sri Lanka..

Å sovne til dette hver kveld er fint, spesielt når byen er så stille. Man kan nyte lysene og stemningen uten å irritere seg over bråket.

Jeg har som vanlig pakket som om jeg aldri har vært på tur før. Kofferten min veide hele 24 kg (!), noe som skal godt gjøres når det meste bare er sommerklær og at jeg flere dager skal ligge rakt ut etter operasjonen (da blir det bare loungewear). Helt ærlig er det nok sminken, ansiktsmaskene, hudpleien og hårpleie som tar mest plass. Alltid.

Noe som derimot tar veldig lite plass, og alltid er med på lengre turer er tannblekingssettet fra Premium White. Nå har jeg opparbeidet meg en såpass fin farge på tennene at jeg bare vedlikeholder 1-2 ganger i måneden og derfor kjøper nytt sett sjeldent (man kan velge å få fast i posten eller å kjøpe etter behov, les mer om de ulike løsningene HER). Jeg liker å ta en runde før jeg skal noe spesielt, det er alltid superfint med en gang.

Nå er det black friday, som dere vet, og Premium White har et supertilbud med hele 80% rabatt om dere kjøper abonnement, det kan være greit når man bygger opp fargen. Men om du er som meg, bare vil bleke en gang i blant, kan du kjøpe til 50% rabatt og få kun ett sett – det holder ganske lenge det også. Du finner tilbudet HER.

Jeg har bleket tennene hos tannlegen før også, det begynner å bli en stund siden. Det funket jo bra det også, så klart, men det var mye mer ubehagelig. Svidde på tannkjøttet og ofte måtte jeg ta av før endt behandling. Dessuten er det jo dyrere.. Rart hvordan det kan ha like god effekt med behandlinger hjemme, men sånn er det. Jeg er superfornøyd 😊

Husk å sjekke ut det gode tilbudet da, dere! Som regel er det kun tilbud på abonnement så at man kan kjøpe enkeltsett til halv pris er helt supert. Du finner all info du trenger HER.

I dag skal vi kjøre til en strand, og så blir det sunset cruise på kvelden. Vi snakkes med masse bilder fra det, så klart! 

11 kommentarer
    1. Ja Ja, sef Kommer det en løp og kjøp reklame igjen (give me the money honey you buy, i get paid). Så synd at du alltid skal fokusere på affiliate penger – men vel noen må finansere livstilen din (meg inkludert – med et smil foresten) – håper du har det fint på “ferien” før operasjonen (hvis det blir noe av) – personling ser jeg frem til poster om “stille camp oppholded ditt i januar” – ellers nyt og vær deg selv SE.

      1. Mensen idag ? Er ingen som tvingar dig att läsa hennes blogg. Och en löp & köp på 50-80 % är väl rätt sjysst ? Vad finansierar du dig av ? Vi alla behöver ju intäkt från ngt håll. Låt Sophie må bra & pröv att älska dig själv & andra innan du lägger kommentarer . Peace out ❤️ ☮️

        1. uff da – så aggresiv og så dårlig svorsk – 50-80 % er ikke bærekraftig for envher buttik, hvis din inntekt kommer fra løp & kjøp annonser bør du føle deg skremt , i dag så fint, i morgen 50% eller mer sorry butiken går i minus – og kan ikke betale deg mer – Ellers løp og kjøp velde er SÅ IKKE INN NÅ – VI MÅ TENKE GRØNT OG MILJØ – SÅ DALER BRUKT ER FY FY I FØLGE SE OG BLOGGERE SIDEN VI ØNSKER Å FØLGE NORMEN FRA EN/EU /FN PANELLET – FORBRUKET MÅ BLI MINDRE PER PERSON

          Ellers Emma – har det rimelig bra med meg selv og smaboer og våre to barn – Og du hvordan har du det siden du går rett i stupen på persone som poster her ? har du det bra med deg selv EMMA

          1. För det första : ö & ä är svenska och skrev inlägget på svenska. För det andra , var läser du in aggressivitet? Skrev helt lugnt bara konkreta frågor till dig eftersom du angriper henne på ett obehagligt sätt särskilt med ditt undertecknade ”namn”. Inte så trevligt för Sophie att få en sån kommentar och veta att det är någon som hon minsann vet vem det är … medan hon inte har någon aning om vem . Bara att hon vet om denna människa o att Den personen följer hennes blogg på ett opartiskt sätt . Vad fint att du mår bra . Låt Sophie , och även mig , också göra det. En person som mår bra skadar inte andra . Jag avslutade med hjärta & peace vilket är tecken på vad jag vill bidra med . Önskar dig allt gott .

      1. Hvordan trodde du ellers influencer-greia funka? 😂 Selvfølgelig er det som et reklameblad her. Det er dette som er en del av erstatningen fra de tradisjonelle mote- og livsstilmagasinene.

    2. Skikkelig magisk Eventyr vakker bilder å kjempe kult å blå koselig innlegg synes jeg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus stor sophie Elise fan ♥️🌠🌌❄😃☀️

    3. Si meg: dere som klager på reklame hele tiden… Leser dere andre blogger eller? Typ alle jeg leser har myyye reklame! Ikke bare SE vel!!!

    4. Veldig ironisk at du kaller hennes “svorsk” dårlig når du skriver svært dårlig norsk selv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg