hit MÅ dere reise!

Reklame | Nelly

Her skal jeg sitte å nyte de neste dagene.. Men jeg har ikke tatt med meg noen bøker? Var først litt panisk over det, men så ble jeg informert om at denne private øya har et eget bibliotek.. Så luksus. 


Utsikten fra vår hytte, som ser rett ned på Benjamin og Adelen sin hytte.. Her står vi å vinker til hverandre, så utrolig nørds. 

Endelig er jeg på ferie! 💖 Som dere vet ønsker jeg å reise mer i Norge fremover, og valget falt på fantastiske Manshausen Island, som ligger ved Steigen i nordland fylke. For å komme hit flyr man til Bodø og tar båt videre derfra, og til slutt ender man opp på denne private øyen.. Her serveres det økologisk og kortreist mat, og man får slappe av i stillheten og lade batteriene. Jeg har så lyst til å oppleve mer av landet vårt, og ikke minst inspirere andre til å gjøre det samme istedenfor å reise på dyre ferier til utlandet hele tiden. Landet vårt er vakkert og undervurdert! Det er meg, Kasper, Benjamin og Adelen som er på tur, og vi skal bli her helt frem til søndag. Med i kofferten har vi vin, brettspill, koseklær og planene er.. INGENTING! Helt fantastisk! Gruer meg allerede til å dra hjem 😭  Kasper har en sånn look over seg som gjør at han passer litt ekstra i sort-hvitt. Synes jeg, i alle fall.

Men, vi håper på å se nordlyset. I følge en app skal det være skikkelig nordlys nå på lørdag, så jeg krysser alt for at det ikke er overskyet.. Jeg og Kasper har så klart sett nordlyset en million ganger før, men ikke de to andre. Det hadde vært en drøm å kunne fått vist det frem, for jeg er så stolt av den fine naturen i nord og hvor jeg kommer fra. Og nordlyset! Etter jeg har skrevet ferdig innlegget skal vi faktisk bade, så ta badstue og badestamp. Det blir fab.

Jakken min finner du HER. Den er helt normal i størrelsen og så varm.

Jeg setter skikkelig pris på dere følgere som tipset meg om Manshausen Island. Det er et fantastisk sted! Kom gjerne med tips til flere fine norgesferier og resorter, jeg hadde elsket å få oppleve alt av det 💕

Ps. Dette er sikkert kjedelig for dere å høre om, men jeg HATER nye blogg.no. Virkelig, jeg HATER det. Alle bildene blir i dårlig kvalitet, innleggene ser støgge ut, man får ikke endret skrifttype eller farger på noe.. AH. HATE IT. Fuck it.

36 kommentarer
    1. Hei, jeg tipser om å dra til Lofoten som bare er en kort båtreise unna Steigen, som går til Svolvær: hovedstaten i Lofoten. Det er en utrolig fin og liten plass. Det går jo til og med Ann å ta en tur mens du først er så kort unna. Elsker deg❤️❤️

    2. Det der så utrolig deilig ut 🙂 jer er i fra Helgeland kysten selv og det er en nydelig natur 🙂 Kos deg masse på den nydelige øya.

    3. Når man er fra Saltstraumenområdet og ikke har fått med seg at dette eksisterer i nærheten …
      Må dra dit!

    4. Så utrulig koselig å se at du trives i min hjem kommune og på den fantastiske øya💕 Håper dere alle får en fantastisk fin helg sammen😄 skal også til Steigen i helga, som jeg sa til deg forrige fredag😁 så hvis dere vil se resten av den fine kommuen, så kan jeg gjerne være sjåfør for dere😄 insta: kajaknedal

    5. Faktisk helt utrolig at du tjener penger på denne bloggen, det fortjener du virkelig ikke. Sikkert mye annet du jobber med karrieremessig, men denne bloggen er ikke en av tingene du legger energi i.. Sjelden blogging (ikke engang hver dag!) og når du først blogger er det ett kort innlegg du slenger sammen på 5 min eller ett reklameinnlegg. Hadde skjønt det om bloggen var på hobbybasis, men når du tjener masse penger på dette er det virkelig ikke godt nok..Helt greit om du ønsker at bloggen skal være en hobbygreie, men da burde du ikke tjene masse penger på den.. Det hadde jo vært uhørt om noen i ett annet yrke brukte 5 minutter om dagen på jobben sin

    6. Hei.
      Ikke billig helgetur dere er på, når du nevner dyre reiser ut av landet. Blir ikke helt korrekt sammenligning.
      Men ellers er jeg enig, Norge er vakkert og bør oppleves.
      Krysser fingrer for nordlys.

    7. Kos deg!
      Hva tenker du om bloggere som gjør et poeng ut av at “kroppen min er helt uforandret av å føde to barn”, samtidig som de tar silikon og later som alt er naturlig? Støtter du dette?

    8. Jeg har skikkelig lyst til å prøve noen av trehyttene som er satt opp i Norge, bare google “trehytte” så finner du masse. 🙂

    9. Skikkelig koselig å kult innlegg synes jeg koselig at du koser deg du er super kjempeflink og favoritten min jeg skal på julegate åpning gleder meg masse til det og pus passer på huset vårt synes du er en skikkelig kuling av en going synes jeg sender god Energi å klemmer fra meg og katten min ønsker deg alt godt å en fantastisk riktig god kveld sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️

    10. Åh, så nydelig! Så panoramautsikten fra soverommet på instastory!

      Om du vil sjekke ut mer av Norge og spesielt nordland, burde du definitivt sjekke ut Lofoten!
      Jeg jobber på Ballstad, på et rorbuhotell kalt Solsiden Brygge. Sjekk oss ut på https://www.solsiden-brygge.no
      Vi har fine rorbuer, og sinnsykt fine hotellrom! Og etter jul får vi to nye enheter, der den ene har panoramautsikt mot sjøen, egen jacuzzi og diverse andre godsaker!

    11. Det ser helt fantastisk ut. Så utrolig deilig å kunne få koblet av på denne måten og virkelig være til stede i nuet. Det er ofte vanskelig å dagens stressende samfunn og alt man må gjøre. Så det er sååå viktig at man tar vare på seg selv og setter av tid til slike opplevelser og avkoblinger.
      Jeg ønsker selv å reise mer i Norge og generelt reise og oppleve mer. Så all tips vil være til stooor inspirasjon.

      Takk for at du deler.

    12. Ser helt magisk ut! Det må du nyte masse. En velfortjent pust i bakken!

      Dette spørsmålet er sikkert stilt tusen ganger, men hvor er den flotte jakken til kjæresten din fra?
      Klemmer!

    13. Bloggen din er 99,5% reklame innlegg.. bra “jobba” .. blogger du kun for inntekten og ikke oppmerksomheten lenger??

    14. Din blogg er faktisk den eneste jeg har gått innpå i dag som ikke har hatt problemer med å laste noen bilder. Både på stina og sofienilsen sin blogg så ville ikke bildene laste og de var uklare. Så skjønner hva du mener. Selv blogger jeg på nouw, men håper de fikser på problemet 🙂

    15. Jeg hadde med meg samboer til Vesterålen ifb med min bursdag, var skikkelig fint å vise han hvor jeg har vokst opp, og kunne se plassen fra et annet perspektiv enn vondt 🙂 Også fikk han sett nordlyset – virkelig fin tur!
      Og du har rett, det er utrolig mange fine steder i norge man burde opplevd. Kult hvis du hadde laget en slags guide hvor du kan skrive litt om forskjellige steder å reise til – både egne erfaringer og tips fra andre..?
      Ha en fin uke <3

    16. Det verste er at ordet på slutten av hver linje deles opp og det blir pyton å lese. Jeg kommer tilbake når det er fikset 🙂

    17. Jeg har bloggen din på «favoritter» å har alltid trykket meg inn på bloggen via forsiden min. Men etter du fikk ny blogg så går det ikke lenger? Går heller ikke å søke på bloggen, må inn på google å søke deg opp for å så trykke meg inn der… har ikke samme problem med resten av bloggene jeg leser.

    18. Runde og Flø (Sunnmøre) er nydelig! Har selv en økologisk gård med et par sauer i området. Helt nydelig. På Runde kan man se Lundefugl hele sommeren på kvelden.

    19. Så utrolig fine bilder!
      Hvis du liker det du ser i Nordland og i Steigen, burde dere virkelig ta dere turen til øyen Tomma på Helgelandskysten og leie hytten gjennom Helgeland havshus, som stefaren min har designet som ligger på en flåte på vannet. Nydelig omgivelser med strender, båtliv, vannscooter, lokale butikker og midnattsolen som treffer Helgeland på den vakreste måten 🙂

    20. Blogg.no har blitt helt haaploest. Jeg orker aldri lese kommentarene dine fordi det er saa lite oversiktiglig og i rosa bokser. Og naa deler tekstene seg i innleggene dine. Jeg trodde virkelig UI var viktig for alle bloggere men denne blir bare verre og verre. Hopp over til UI eller noen andre for bildene din er saa fine og tekstene saa bra. Bloggen din naa har faktisk aldri veart vanskeligere aa lese.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg