her er mitt walk in!

Reklame | annonselenke Nelly

 
Anne-Sofie som hjalp meg å pakke ut! Vi klarte alt på bare litt over en time! Herregud så sykt. Speilet er fra Thomas Hill.


Mine favorittsneakers! Alle joggesko osv har jeg egentlig bare “gjemt” på gjesterommet, men de finere får stå i klesskapet. Skoene er (fra venstre), FILA – link til de med militærmønster HER – de lyserosa HER. De siste er sååå gode!

I dag fikk jeg endelig pakket ut klesskapet, med god hjelp fra min beste venninne! Jeg er så glad jeg valgte å gjøre barnerommet i huset om til et klesskap. I starten var jeg sånn “ok, kanskje bare beholde det så får man se hva som skjer” men NEI, klær kommer på første prioritet. Jeg har enda flere søppelsekker med klær og sko jeg må pakke ut, men det får jeg ta etterhvert. De klærne står i boden, og nå har jeg fått på plass de viktigste.

Nå skal vi spise snitzel å se på “the beach”, en fantastisk film som vi begge elsker. Og i mellomtiden kan dere jo sjekke ut min og Joakims siste videoblogg, den ligger HER!

Håper dere har en fin kveld <3 

33 kommentarer

Siste innlegg