helgen i bilder

Reklame | to annonselenker

Da jeg fjernet silikonen var jeg uten tvil en A-cup, og ikke en fyldig en. Nå har det snart gått tre uker siden operasjonen og plutselig har jeg blitt en stor b-cup!  Snart må jeg sikkert gå opp til C. Hva faen? Haha, det føles som om jeg er i puberteten og puppene blir større for hver dag. Rett etter operasjonen hadde jeg håpet dette ville skje, men nå tenker jeg bare “noooo – ikke voks mer! Jeg er ikke klar!” En venninne av meg som fjernet silikonen hadde også A-cup med en gang, og nå er hun en D-cup. Det hadde vært helt sprøtt om det skjedde meg. Har noen av dere erfaringer på området? Jeg har googlet men de fleste sier bare de blir fastere, og ikke så mye større. Nå kan jeg i det minste “berolige” alle som ønsker å fjerne, og si at det mest sannsynlig kommer til å gå seg til. Mine henger nesten ikke lengre og så har de vokst masse 🙂

Noen hadde etterspurt et “min uke fra mobilen”-innlegg, så her kommer litt godt og blandet fra de siste dagene!

Tights: HER
Sportsbh: HER

Som dere allerede vet har jeg blitt hekta på trening, men falt veldig ut av det etter operasjonen. Jeg sliter helt ærlig fortsatt med viljestyrken og føler meg slapp, og innbiller meg at jeg har blitt så mye svakere.. Det kunne PT-en min fortelle meg at jeg ikke har blitt. Jeg er faktisk sterkere, og det var fint for meg å la musklene hvile i mellomtiden. Nå ser jeg frem til å kjøre på med trening 4-5 ganger i uken. Jeg har det så himla bra når jeg trener! Det må jeg fortelle meg selv, for nå begynner jeg å huske hvordan livet uten trening var.. Det var jo ganske chill, haha.

Da får jeg minne meg selv på fordelene ved trening: Jeg får bedre matlyst, en haug av energi, jeg blir i bedre humør og hodet restarter seg selv. Jeg blir en gladere og mer positiv person.

Jeg trener enten med personlig trener (Adrian – optimal trening), på Barrys Bootcamp eller via Combine. Elsker å variere, og er egentlig pent nødt til det for om ikke gir jeg totalt opp.


Bh-en er fra Mymuse. 

Jeg og Kasper har hatt en natt på hotell. Det trengte vi skikkelig. Rart hvor mye som forandres bare man kommer utenfor huset – selv om vi endte opp med å gjøre det jeg hadde trodd, nemlig lese å kose. Vi var på Hotel Bristol, bodde i suite, bestilte mat fra Foodora (roomservice hadde absolutt ingenting vegansk eller vegetarisk…) og så drakk jeg deres berømte kakao.

Jeg har spist ute en del i det siste. Bildet til venstre er på fjøla, og bildet til høyre er Teatro. Der skal jeg forresten ha premieren på Sophie Elises Verden, førstkommende torsdag! Som jeg gleder meg!  Nå har reklamene for serien begynt å gå over alt også. Merkelig nok er jeg enda mer nervøs for sesong to enn den første..  

Jeg og Fetisha har spilt inn podcast og første episode slippes allerede i morgen. Vi kommer til å slippe episoder hver tirsdag, og vi gjorde tre tester først slik at første episode ikke bare blir tull og tøys. Nå vet vi at det som kommer ut faktisk er kvalitet, og noe som høres proft ut.  Vi er en veldig god match og jeg tror dere kommer til å digge første episode 🙂 

Og dere har vel ikke glømt å følge oss!? Det gjør du HER! Om du har android kan du høre episodene på spotify.

Generelt sett er det mye i livet mitt om dagen, men jeg elsker det. Personlig har jeg funnet en balanse som funker – men det er ikke like mye tid til bloggen. I perioder vil det kun komme et innlegg per dag, men det betyr jo ikke at jeg forsvinner! Instagram oppdateres, youtube får en video i uka, pod en gang i uka, og to episoder av serien min. Så det er ingen grunn til å savne meg 🙂 De dagene jeg har tid kommer jeg til å oppdatere to ganger, og om jeg har dårligere tid vil det bare bli en.

Jeg har ikke orket å pynte meg skikkelig på veldig lenge. Så vet dere det. Nå som jeg har mitt naturlige hår er det ikke poeng å begynne med full glam, haha.. Og parykk er et slit. Sorry, men det er virkelig det. Jeg LOVER å ikke gå tilbake til extensions, da.

På snakk om å la håret vokse: jeg drikker fortsatt B-vitamin for hest. Er det potensielt livsfarlig? Jeg aner ikke, det ser ut som spyleveske. Men jeg har ikke merket noe negativt, og håret begynner etterhvert å vokse så sykt! Det var i alle fall erfaringen min sist gang. 🙂

 skal jeg for første gang farge mine egne vipper og bryn. Vanligvis gjør jeg det på salong, men hey – om det viser seg at jeg får til, hvorfor ikke gjøre det selv? Penger spart!

Håper dere har det fint! <3 

38 kommentarer
    1. Du er alltid like nydelig, Sophie! ❤️

      Ang b vitaminer til hest, tipper det er mye høyere dose b vitaminer i det enn til mennesker, men om jeg ikke husker feil så er det ikke så lenge siden du sjekker vitaminene dine hos legen? Du kan ta en tur igjen dit og sjekke hvordan ståa er.
      Også tror jeg at kroppen bare tar opp så mye du trenger uansett og skiller ut “overfloden” og det blir til avfallsstoffer som kroppen kvitter seg med. Mulig jeg tar feil, men mener å huske at jeg har lest det et eller annet sted. Kanskje jeg bare ikke skal gi råd om ting jeg ikke vet sikkert? 🙈

    2. Hvordan porsjonerer du den b vitaminen? Det er jo flytende så har du det oppi drikke eller tar du noe «shot» av det?

    3. Skulle ønske du delte mer av hverdagen på instastory jeg! Ikke alt såklart, men ting som i dette innlegget for eksempel. Synes det er spennende å følge folk på insta som oppdaterer storyen mye!

    4. Hvis du vil at håret skal vokse så anbefaler jeg deg å bruke bare shampoo i hodebunnen , masere det forsiktig inn hver gang du vasker håret og så bruker du bare balsam i det ytterste håret 😉 det fungerer bare du har toldmodighet 😉

    5. B-vitamin er vannløselig, som vil si at alt overflødig vitamin skilles ut i urinen. Det finnes også fettløselige vitaminer, og disse skal man være forsiktig av å ta for mye av for det lagres som fett i kroppen.

      Jeg liker innleggene dine på bloggen og ser at jeg alltid prioriterer dem, men jeg har tenkt å prøve både pod og serie for å se om jeg blir like avhenging der!

    6. Skikkelig stilige bilder å kult innlegg å du er favoritten min synes jeg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️🐱🌌

    7. Angående B-vitaminer så kan du egentlig ikke ta for mye fordi overskuddet blir skilt ut i urinen. Eneste unntaket er B3 som kan gi symptomer som rødme, utslett eller kløe i huden, samt mere alvorlige symptomer som kvalme, oppkast, diaré og hjerterytmeforstyrrelser. De fleste B-vitaminer er enkle å få gjennom kosten. Uten å vite noe om din helsetilstand, så vil jeg tenke at for deg vil det være viktig å følge med på B12-verdier siden B12 kun finnes i animalske produkter. Håper dette var til hjelp 🙂

      1. B12 finnes ikke kun i animalske produkter – hvordan tror du veganere får i seg b12? Kosttilskuddet kak være vegansk.
        Uansett kosthold så har mange i norge for lav b12, og burde ta tilskudd. For mye er skadelig. Jeg tar fra veg1, helt super, for veganere/vegetarianere.

    8. Har du sett reformation sine kjoler? Du hadde sett så fin ut i de nå som puppene er mindre😍
      Verdens fineste kjoler, ganske dyr, men skikkelig fin!

    9. Kroppen kan bare ta opp en viss mengde vitaminer, resten blir “skylt ut”. Så om du tar vanlige b-vitaminer eller b-vitaminer for hester, så tar kroppen uansett opp like mye 🙂

    10. Har dem virkelig vokst seg til? Eller har du fyllt opp med mindre silikon? Akkuratt som da du “trente rumpa” dobbelt så stor over natta ish liksom.. please ikke jug:)

      1. Tenkte denne tanken selv, men jeg velger å tro at hun ikke hadde løyet om operasjoner igjen. En ting er å unnlate å nevne det i det hele tatt, det har hun jo all rett til. Men her adresserer hun det jo selv i det brede og det lange, så da hadde det i såfall vært enda en løgn.

    11. Hvordan er det mulig at puppene vokser etter å ha tatt ut silikonene? Forstår ikke hvordan d går an?

      1. Det går jo ikke…. Da må det heller være at de har utviklet seg i mens hun hadde silikonen i, for hu tok vel silikon da hun var 18. En er ikke ferdig utviklet da og er jo ikke slik at pupper automatisk starter å vokse fordi man fjerner silikon…..?

    12. Jeg tar på meg farging av vipper og bryn superbillig! Lærer også for tiden å legge vippeextensions og ta vippebøy 😀
      (Jeg går skole for hudpleie og ønsker å øve så mye som mulig, derfor billig 🙂 )

    13. Hadde vært veldig interessant om du kunne skrive ett innlegg med før/etter bilder av brystene uke for uke som viser hvordan de har utviklet seg etter at du tok ut silikonen. Jeg har nemlig også lurt på å ta ut mine implantat om den dagen kommer at de må byttes eller tas bort. Jeg hadde ganske store fra før og nå siste året har de dessuten vokst enda mer av seg selv og blitt veldig (altfor) store, jeg hadde ikke trengt noe silikon i det hele tatt. :p Men vil jo ikke at det skal bli “tomt” og heng dersom jeg bare tar vekk implantatene…
      Det er ikke farlig å ta for mye B-vitaminer, du tisser ut overskuddet. Heller ingen fare med hestevitaminer, om du synes det er bedre enn å ta tabletter. De pleier å være tillsatt en hel del sukker for at hestene skal like dem. 🙂

    14. Veldig naivt av deg å legge ut bilder der du drikker produkter som er ment for HEST, uten å i det hele tatt ha noe som helst peiling på om det er farlig eller ikke. Du vet godt at mesteparten av leserne dine er typisk 13 år og ser de deg drikke ting for hester så vil de også gjøre det.

    15. Hei Sophie,
      Hvordan syntes du det var å få behandling med plasmapen? Var det vondt?
      Og syntes du behandlingen var bra? Vurderer det for å fjerne noen linjer i ansiktet 🙂

    16. Digga podden, men synes den kunne vært lengre da de fleste andre podcaster er 45-60 min, også hadde dere ingen avslutning? Anbefaler dere å sjekke ut Synnøve og Vanessa sin podcast for inspirasjon, den er virkelig kvalitet!

    17. Du har lagt inn silikon. Det er ikke vanskelig å se. Du burde stå for det du gjør, de blir ikke slik over natten. Det er en eaysypeasy jobb å legge inn igjen. Spesielt rett etter uttak.

    18. Jeg elsker podcasten. Den var veldig morsom, og lo opptil flere ganger. Det eneste som var negativt var at det var litt dårlig lyd. Hørte på Andersen og Jacobsen sin rett før, og merket stor forskjell på lyden. Deres var mer blass på en måte. Men kunne likevel høre dere veldig greit! Gleder meg til flere episoder

    19. Har du sett Henrik Uber alles? Hun ene karakteren minner minstenkelig mye om deg, hun negledesignern. De prøver å møtes på et sted hvor det ikke er så mange, så blir de tatt på fersken av andre komikerkollegaer. Og den titte på stjerner samtaler med hun ene jenta i bilen kunne nesten vært tatt ut av boken din.

    20. Tror ikke pupper vokser når man tar ut silikonen, ingen logikk i det. Men kanskje du legger mer merke til forskjellen i den månedlige syklusen nå som du har mindre pupper? Har selv ganske små, og før mensen blir mine mye større. Legger du på deg vil du også fort se forskjell med små pupper!

    21. Du må ha fikset noe, tro meg – puppene vokser ikke etter å ha fjernet silikon.
      Tipper dette er ala «Jeg har trent rumpa» opplegg…altså bull to the shit as usual. Be honest!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg