helgejobb i Harstad

Reklame | to annonselenker

I dag kom jeg endelig hjem til Harstad, akkurat litt for tidlig, men jeg har til gjengjeld fått hele dagen her. Det er fint. Pappa hentet meg ved flybussen, vi hentet en leiebil til meg, og etter det har jeg gjort mine vanlige ærend her; ordnet håret, gått en liten tur, tøyet og sett på frustrerte fruer (siste sesongen nå). Akkurat slik et besøk hjemme hos foreldrene skal være.

Morgenselfie. Så klart med gardinen som fotovegg, lyset blir best da.

Jeg har en photoshoot her på tirsdag, men jeg reiste opp litt tidlig slik at jeg skal få hvilt meg før alt braker løs. Og ikke minst være med foreldrene mine! Photoshoot er ikke så veldig slitsomt, jeg elsker å stå foran kameraet (husker jeg var så lei meg da jeg var yngre for at jeg er så lav, at jeg aldri kunne bli modell på ekte og heller måtte sikte meg inn på glamour-modell, noe jeg også gjorde). Men det kommer til å bli slitsomt med høstlanseringen til TV2 neste uke, pluss roasten på sentrum scene, og en haug med møter på det. Jeg gleder meg, men det er fort gjort å bli overveldet når man tar det i betraktning.

Jeg har fått valgkortet mitt! Det blir skikkelig spennende i år. Jeg håper alle plukker opp sin egen stemmeseddel, og spesielt de av dere mellom 20-24, der er statistikken sinnsykt lav. Det er vi som skal forme fremtiden, la oss bevise at vi faktisk tar på oss den oppgaven 🙂  Pappa sa det til meg da han kom med denne “husk at du skal stemme, og husk hva du skal stemme”. Hardt regime, hehe.

Toppen min finner du HER, på 20% rabatt.
Buksene finner du HER.

Charlie har følt meg seg litt dårlig, stakkars. Jeg blir så bekymret når han ikke er helt som han pleier. Selv om han ikke bor hjemme hos meg hadde jeg blitt knust om noe skulle skje med han. Det er noe muskulært som plager han..

Det er en ekstra god stemning i Harstad denne gangen. Det er festival i byen, Artic Race (et stort sykkelritt) og jeg skal besøke en venninne i kveld. Når hun har lagt sønnen sin (sprøtt med venninner som har barn) kjører jeg bortover med litt vin. Perfekt. 🌸

Vi snakkes i morgen, da skal jeg og pappa spille inn en vlog til dere, haha.

52 kommentarer
    1. Du bryter folkeregisterloven når du fortsatt er folkeregistrert i Harstad, men bor i Oslo.

      Og før du (eller noen andre) avfeier dette som uvesentlig, bare nevner jeg at én av konsekvensene av dette er at du ikke skatter til riktig kommune. DU har plikt til å gi melding til folkeregisteret senest 8 dager etter du har flyttet. Du er MAAAANGE år på overtid. Dette reduserer Oslo sine skatteinntekter.

      1. Det ee helt riktig det du sier her. Jeg har np anmeldt Sofie Steen Isachsen til folkeregisteret i Oslo. Så får de ta en endelig avgjørelse angående økonomisk straff. Bra observert.

        1. Er du serr?? Hva i alle dager er vitsen? Hva oppnår du? Får du det bedre med deg selv nå? Sitter du hjemme nå og godter deg over dette og tenker wow det var en god gjerning? Kan du ikke bare la være og bry deg, og bruke tiden din på noe annet en og være smålig!!! Du har garrantert gjort no som ikke er helt etter loven selv!! Fei for egen dør før du feier noen andres!

          1. Herregud, har folk virkelig ikke bedre å viktigere å gjøre enn å prøve å grave frem drit på andre fordi de er suksessfull, pass på deg selv

        1. Er så lei av deg, og din invadering av Oslo mens du har skattet til Harstad i mange år allerede. Håper du får en straffeskatt som virkelig monner. Du er så kjapp til å fortelle folk hva de bør gjøre, mene og stemme og hvorfor (så åpenbart med din sosialist pappa), men å følge enkle regler som alle oss andre. Nei se det er vanskelig. Antagelig har du hatt en fordel av å skatte til Harstad inntil nå.
          Forøvrig har du en intetsigende blogg. Begriper ikke at folk gidder å komme tilbake hit.

      2. Er du serr?? Hva i alle dager er vitsen? Hva oppnår du? Får du det bedre med deg selv nå? Sitter du hjemme nå og godter deg over dette og tenker wow det var en god gjerning? Kan du ikke bare la være og bry deg, og bruke tiden din på noe annet en og være smålig!!! Du har garrantert gjort no som ikke er helt etter loven selv!! Fei for egen dør før du feier noen andres!

    2. Hei søte Sophie Elise ❤
      Denne kommentaren har ikke så mye med innlegget å gjøre, haha sorry! Men ville bare si at jeg har fulgt bloggen din litt opp og ned (hver dag i perioder og ingenting andre perioder) i mange år. Jeg sluttet veldig lenge en stund fordi jeg følte ærligheten ikke var helt på topp, mest av at du ikke vær ærlig om rumpa først. Men så DIGGER jeg at du virker så ærlig igjen. Mtp silikon og alt! Det er så viktig å være ærlig om operasjoner når man har mange unge følgere, synes JEG ihvertfall. Og det gjør du nå. Det er virkelig fint. Det er DIN kropp og du gjør hva du vil med den, men viktig at ikke unge jenter ( og gutter) tror det kan komme så bra resultater uten operasjoner. Ikke meningen å dra gamle ting opp, men ville bare si det. Håper du koser deg masse i Harstad. Skal lese litt mer i bloggen din når jeg får tid snart. Og fikk med meg at du alltid er på utkikk etter bok-tips; “djeveljente av Mina Bai ” om du ikke har lest den så burde du!!!!! Og du har noe å glede deg til da! Litt ala tusen strålende soler. Og “min eneste elskede, av Garbiel Tallent”, den er sterk, og jeg tror du vil sluke den. Takk for ar du er så ærlig og flott!!!!! Btw; har just begynt i overbitt-prosessen nå jeg i voksen alder. At du eide reggis er en stor trøst selv om jeg er kjempe redd! Har just begynt så vet ikke så mye enda. Men at du er så fin i kjeven nå er et stort “puff” for meg. Du er nydelig og mange digger deg!!!!!

      1. <3 tusen takk skal du ha!

        Det er mange som er uenige, og det er nesten umulig for meg å navigere om man skal si det, eller ikke si det.

        Tusen takk for boktips forresten!!! <3 og masse lykke til i reggis-prosessen, det blir så spennende for deg

    3. Svevende skikkelig blå koselig å kult innlegg synes jeg å vidunderlig bilder å du er blå Lyst fra Nord Norge ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian 🌌🐱♥️🦋✌🙏🏔🦅

    4. Hvorfor har du fått så utrooolig spiss hake? Er det hakeimplantat du har? Kan jo ikke bare være underbitt operasjonen som har gjort haken din så stor?

      1. Det har jeg også stusset over. Haken er blitt grov. Leppene ser ut til å være fylt opp, igjen? Poseringer virker å være kjevefokusert?

        1. Enig, hun fremhever haken med vilje på veldig mange bilder så er lett å tenke at hun har satt inn hakeimplantat. En kjeveoperasjon gjør neppe haken sånn..?

          1. Det er spesielt tydelig når man ser ansiktet hennes fra siden, akkurat som det ligger et implantat inne i haken for å gjøre den lengre. Mulig jeg tar feil men jeg har sett slikt på folk som har hakeimplantat så derfor jeg lurer 🙂

            1. Jeg mener å huske at hun har fortalt om fillers i kjeven? Hele ansiktet er manipulert ved hjelp av operasjoner og injeksjoner. Det ser man på bilder gjennom flere år. Nå er hun CBE- lookalike? Hun ligner ikke på sin mor lenger, sånn de ble avbildet sammen før alle plastikkjobbene som er gjort.

          2. Jeg gikk jo fra ekstremt overbitt, der underkjeven var nesten presset opp i ganen, til å nå nesten være underbitt, haha (er jo ikke det, men tennene er rett over hverandre). I tillegg skyver jeg haken frem på bilder.

            Hadde fillers i haken før, og har aldri fjernet dette, men heller ikke tatt påfyll på to år. Altså før operasjonen.

            Det er ikke et implantat i haken min 🙂 Og jeg har heller ikke fyllt i leppene mine igjen. Jeg har ikke rørt leppene siden jeg fjernet fillers (for ett år siden), men jeg skal dra enda en runde for å fjerne det siste (som er mulig å få ut) den 1. september 😀

            1. Men haken din ble betydelig større og spissere FØR kjeveoperasjonen. Du gikk fra å ha liten hake og rund hake, til å få en større og spissere hake. Som sagt, før operasjonen. Husker det spesielt godt fra bildene med Astrid S (innlegg fra 2. aug 2017, google det) og etter det, men allerede før det hadde du plutselig fått en større og spissere hake. Du opererte ikke før oktober samme år.. Er kanskje ikke hakeimplantat, men da er det fillers eller noe annet. Skjønner ikke hvorfor du skal være uærlig om det av alle ting, når du er åpen om alt annet.. Forskjellen er relativt stor også.

            2. Jeg ser nå at du skrev at du har tatt fillers i haken, så da beklager jeg for svaret ovenfor. Da er det det som har gjort forskjellen 🙂

      2. Haken blir ikke større av bare fillers, den blir bare spissere mere markert så jeg synes fortsatt det ser ut som det ligger et implantat der. Folk må absolutt ikke tro at kjeveoperasjon gir en slik hake for det stemmer ikke.

          1. At du orker, Sophie Elise, å gi det ene høflige svaret etter det andre til mennesker som frekt og freidig grafser i privatlivet ditt!! All ære til deg 🙏💞

            1. Enig! Du svarer godt, Sophie. Og når du svarer ærlig er det ikke grunn til å spekulere mer heller.
              Du gjør en god jobb i kommentarfeltet om dagen 😊😊

    5. Hei Sophia Elise digger antrekket ditt og det var dumt det med hunden din): kos deg masse masse masseeee i Harstad med familie💙

      1. JA HUFF! Stakkars meg!!! Dritslitsomt.

        Nei, den er ikke slitsom. Men det er mye som skjer, og jeg må reise klokken 04:00 i huset mitt hjemme hos foreldrene mine, for å rekke det. Så, det er hektisk ja.

    6. Hei✌ jeg har aldri kommentert et blogg innlegg før så dette blir spennende. Badenymfe, du må jo være totalt svekket i hode for å kunne både på dra deg jobben til folkeregisteret og skatteetaten på engang. Du kan umulig være så psykostalker at du gidder å henge deg opp i sånt🤔 greit å være fan, men å bli faaaan er drøyt(Hvis du skjønner hva jeg mener)

      1. Folkeregisteret er en del av skatteetaten. Og jeg drar ikke på meg jobben, jeg jobber i skatteetaten 😉 og ingen diagnose her – i motsetning til visse andre 😅 jeg er bare opptatt av at rett skal være rett.

    7. Hei✌ jeg har aldri kommentert et blogg innlegg før så dette blir spennende. Badenymfe, du må jo være totalt svekket i hode for å kunne både på dra deg jobben til folkeregisteret og skatteetaten på engang. Du kan umulig være så psykostalker at du gidder å henge deg opp i sånt🤔 greit å være fan, men å bli faaaan er drøyt(Hvis du skjønner hva jeg mener)

    8. Miljøpartiet?
      Det er bra at du engasjerer deg for miljøet, men jeg tror du har litt feil fokus.
      Jeg regner med at du er klar over at tekstilindustrien står for 30% av befolkningens utslipp til luft – mer enn all biltrafikk og flytrafikk til sammen!
      Har det slått deg at du egentlig er en miljøversting med det klesforbruket ditt?
      Du er dessuten alltid på farten – og da som regel med fly.

      Fei for egen dør før du begynner å kritisere andre!

      1. Det har slått meg, og jeg er klar over det. Men likevel mener jeg at man skal kunne få stemme for miljøet. Ingen er perfekte, ingen er helt “rene”, ingen har egentlig en feiet dør. Men likevel 🙂

        1. Hei.
          Stemme for miljøet…
          Forventer du at myndighetene skal ordne opp?
          Hva mener du er mest effektivt – hvordan skal en raskt få forbedring i miljøet?

          1. Ho har heilt rett i at å stemme for miljøet er det beste ho kan gjere. Dette med å individualisere ansvaret er ein distraksjon. Endringene må skje på makronivå og strukturelt, ellers seier vi berre at alle som ønsker endring må påføre seg sjølv masse begrensinger. Det vil gjere at alle som ønsker ei bedre verd skal delta med “handikap” i konkurransen – og dermed vil det på lang sikt gi konstant konkurransefortrinn til dei som driter i etikken.

            Kortversjon: Din tankegang vil incentivere likegyldighet. Tåpelig.

            Kan også støtte meg på professor Jørgen Randers, https://www.aftenposten.no/meninger/kronikk/i/wP4g5G/Dropp-klimaskammen_-stem-riktig–Jorgen-Randers

            Sophie Elise har heilt rett. Så er det så klart kult om ho tek ansvar i forhold til livsstil og sånt, men stemma ved valget bør alltid komme først, uavhengig av livsførsel og “renhet”.

            Heller folk som lever dumt og stemmer klokt enn folk som lever klokt og stemmer dumt.

        2. Nei, ingen er perfekte. Men måten du lever på og hærjer i media om hvor miljøvennlig du er, er latterlig. Det er så enkle tiltak forvå fremstille deg litt bedre i media. Dette er dobbeltmoral ja!!! Det er ikke vanskelig å forandre på forbruket om en virkelig bryr seg. Tror du hadde blitt tatt mer seriøst, alle er jo klar over hva du driver meg. Det er ikke miljøvern, nen det er å reklamere for seg selv.

    9. Kos deg i Harstad! Sjekket ut den bedroom vibes playlisten din og ble så glad når jeg så en BTS sang, men ble samtidig så sjokkert over at du hører på dem/vet om dem! Liker du noen av de andre sangene deres (har du hørt dem) eller kom du bare over Singularity på en eller annen måte?

    10. Ser at du ligger og kjemper for miljøet i en fontene i Arendal. Sikkert for å reklamere for deg selv igjen. Du er kjent for helt andre ting enn å være miljøvennlig. Start med deg selv og tenk igjennom hva du egentlig gjør for miljøet, annet enn å kjøre elbil er du en værsting på miljøfronten. Dette stuntet er så overflatisk og egoistisk. Det positive er at du ser ut som en normal flott ungdom. Skinnet bedrar. På tide å lage et innlegg om alt du gjør for miljøet, produkter du bruker, som sminke, vaske midler, klær, hvirdan du vasker klær for å minske utslipp av mikroplast etc…., hvorfor handler du hos nelly? +++++++, du har en plattform du kan bruke, men ennå gjør du det ikke riktig.

    11. Jeg forstår ikke den vanvittige forfølgelsen av SE. Da jeg var 24 år (for veeeldig lenge siden), så var jeg stort sett opptatt av en ting – meg selv 🙂. Sånn er veldig mange tidlig i 20-årsalderen. Kan dere ikke innrømme det? Jeg var opptatt av jobb for å forsørge meg selv, og å ha et sted og bo. Resten av tiden ble brukt på fest og moro. Jeg brukte ikke et sekund på miljøvern, så SE slår meg og de fleste andre på det punktet 🙂 Ikke på dyrevelferd heller. Var interessert nok i politikk til at jeg stemte med valg. Men jeg gjorde altså ikke en dritt for å forbedre verden da jeg var 24. Ikke vil jeg si at jeg var 100% voksen og ferdig utlært på alle områder av livet heller. Kan ikke SE få lov til å være ung og litt “uferdig” som alle andre i den alderen? Vil si at man lærer utrolig mye om seg selv og samfunnet når man er mellom 20 og 30. Og SE er på god vei 🙂. Hilsen gamla som har levd en stund 😀

      1. Da er vi nok veldig ulike. Og det er bra. Jeg er 22 og veldig opptatt av kloden vår. Jeg har brent for miljø og dyrevelferd i mange år. Det er nødvendig å engasjere seg i andre ting enn seg selv, fest og morro. Det går faktisk ann å gjøre begge deler. Jeg mener at engasjementet må være ærlig og oppriktig. Når du har en så stor plattform som SE, forventes det at hun og tar tak i både samarbeid og seg selv. Jeg er ikke helt ekstrem, men er veganer, handler bærekraftig og lite klær, vet hvordan vaske klær miljøvennlig, bruker ikke plast overhodet etc….., og dette er småting alle kan gjøre. Bare vegansk sminke. Jeg skriver ikke dette for å være slem, bare noen få tips.

    12. Det er jo en helt annen tid nå enn for bare noen få år siden, så det er ikke rart du föler det sånn “snuppa”! 🙂 Og det skal du ikke ha dårlig samvittighet for! Det er ikke mange år siden de fleste fornektet at planeten vår var i fare, så at de unge nå tar tak i tidligere alder, er jo naturlig! Vi blir jo veeeldig mye mer opplyst nå enn bare for 5 år siden, så det skal bare mangle at både unge og eldre nå tar tak!

    13. Mulig jeg er slow her altså, men hvorfor kaller du deg Sophie når du heter Sofie? Og Elise, het du det fra starten av? Hilsen ny leser – for øvrig fascinert av all dritt du får😱 kred for at du står i det!!

      1. Fordi ALT er falskt ved henne. Selv navnet sitt måtte hun endre på 😂😅 Det er jo ikke noe nytt da hun har hakeimplantat, rumpeimplantat, silikonpupper, har tatt fettsuging og fylt leppene med fillers.

        A L T VED HENNE ER F A K E 😂😂😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg