gratis sumo til alle kommer her!

Reklame | TV2 SUMO

Vil du ha 14 dager gratis TV2 Sumo? Trykk HER. Det er ingen bindingstid.

I dag er det premieren på Keeping Up With The Kardashians sesong 16, og du kan som vanlig se alle sesongene på TV2 Sumo!  Det er tidenes mest populære doku-realtiy, hvor imponerende er ikke det. Jeg har lest Kris Jenner sin selvbiografi, og der skriver hun “min oppgave var å ta disse 15 minuttene med berømmelse, å finne ut hvordan jeg kunne gjøre det til 30. Og så enda lengre”. Og det har hun klart! De er helt rå på å utnytte hendelsene i livet til å bygge opp serien og sine egne produkter. Man kan si hva man vil, men de har knekt en kode. Og ikke minst – serien er bra!

Jeg ble invitert til Odeon Kino for å se første episode sammen med en gjeng andre TV2-folk. Det var så hyggelig, første episode skuffet ikke! Jeg elsker å se mer av forholdet til Kim og Kanye forresten, hele sesongen føles med ett mer intim. Det føles barnslig å si det, men herregud som jeg ser frem til å få inside-information på Khloe, Tristan og Jordyn. Traileren til sesongen er dramatisk og full av følelser. Stakkars Khloe, at hun aldri kan ha hell i kjærlighet. Men igjen, man velger selv hvem man blir sammen med.. Det blir spennende å se!

Kjolen er gammel fra Diesel. 

Som jeg har informert om får du 14 dager gratis TV2 Sumo ved å trykke HER. Det er ingen binding, men du må eventuelt huske å melde deg ut etter 14 dager. Så sett på alarm på telefonen omså! Eller enda bedre – du kan velge å bli som kunde, å se masse gode serier og filmer. Jeg nevner i fleng: Sophie Elises Verden, Real Housewives, Kardashians, Greys Anatomy, The Good Doctor, Younger.. I tillegg får du direkte TV. Nå for tiden kommer det jo nye episoder av Real Housewives, Kardashians og Sophie Elises Verden om hverandre. Elsker det!

TV2 Sumo er faktisk min favoritt på streaming, jeg liker det enda bedre enn Netflix. Det er sikkert vanskelig å ha et objektivt syn på det ettersom TV2 er “min” kanal, men jeg har alltid vært fan. Helt fra jeg lå på soverommet å så Linni, inntullet i dyna og drømte meg bort til et liv i hovedstaden. Sett fra et teknisk perspektiv synes jeg også selve layouten og brukeropplevelsen er bedre på Sumo.

Nå skal jeg ta et kjapt telefonmøte med pappa angående økonomi og en mulig investering, før jeg spiser rundstykker og hopper til køys. Husk at en ny episode med podcast slippes 06:00 i morgen tidlig 🙂

11 kommentarer
    1. Koselig å se at du har kosa deg svevende skikkelig Nydelig bilder synes jeg kulings innlegg synes du er favoritten min ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ♥️🐱🌌😀

    2. Kommer du til å gjøre noen dj-oppdrag i Oslo igjen?? Bladde gjennom feeden din og fikk såå lyst til å feste med deg!!! Klem

    3. Gratis sumo til alle? Du er heeeelt rå! Jeg trodde ikke at det var mulig for meg å digge deg mer enn det jeg gjør nå! Fantastisk flott! 🙂

    4. tusen takk for at du delte den dokumentaren om kjøttmel. Jeg er allergisk mot belg, og kan ikke bli veganer, men jeg skal virkelig prøve å kutte kjøtt nå, å leve vegetariansk i mye større grad.

    5. Man får jo ikke gratis sumo? Jeg måtte legge inn kortnummer og all betalingsinfo og ble trukket 129kr. Venninnen min forsøkte med ett av sine kort uten saldo og fikk ikke opprettet konto. Vi begge benyttet din link.

    6. Hei Sophie! Kunne du være så snill å bedt TV2 Sumo få teksting? Er ikke alltid man kan ha lyden så høyt, da er det greit å kunne skumlese så hører man mye bedre også! 🙌🏽

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg