GOD JUL!

Reklame | annonselenke Nelly

God jul mine fine ❤️ Jeg håper dere alle får en koselig julaften med de dere er glad i. Jeg har en veldig fin dag faktisk, men jeg tenker alltid så mye på de som er ensomme i dag. Så om du har en venn du vet gruer seg til jul, eller noen du mistenker ikke har det så bra, send en melding eller ta en telefon. Det er noe man ALDRI angrer på, og det kan bety så mye.

Jeg var ute med noen venner i går, og jeg lo så mye hele kvelden at jeg har vondt i magen. Eline, som er storesøsteren til Henrik som jeg danset for i Skal Vi Danse sa noe så fint om hvor mye det hadde betydd for henne, og dem, at jeg hyllet broren hennes. Det trengte jeg skikkelig å høre. Å ha gitt det til noen er det fineste jeg har fått oppleve i hele mitt liv. Så, det minte jeg bare ekstra på hvor viktig det er å strekke ut en hånd, og ikke overse et problem. Ikke dømme andre, men lytte å være åpen.

Kjole: HER. Den er på 24% rabatt i dag, som alt annet på Nelly. 

Ellers har jeg bestilt julegave til meg selv.. En ny parykk! Yes, dagene med extensions er snart over og mitt eget hår skal få pleie og hvile. Jeg skal inkludere dere i den prosessen, 2019 blir året der jeg skal spare håret mitt langt, haha. Men parykk er ikke billig, 15 000 kr kom det på, og så legges toll på i tillegg.. Men det er det verdt!

Hele familien spiser forresten vegansk i dag. Hverken jeg eller søsteren min spiser kjøtt, så det er deilig at foreldrene mine også slenger seg på når det er høytider. 🙂 Jeg skal dele hva vi spiser senere. 

8 kommentarer
    1. Skikkelig kult å koselig innlegg synes jeg svevende skikkelig Nydelig bilder synes jeg du er favoritten min toppers at du koser deg det gjør jeg også ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god julaften til deg og dine fra meg å pusse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️♥️♥️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg