går viralt

Reklame | genseren er fra min egen kolleksjon

Hjemme pusses det opp så jeg har tatt turen til onkel og tante på andre siden av Oslo. Jeg elsker å komme hit, er som å dra på en liten ferie. Så tilfeldig og rart at rumpa mi havnet på Daily Mail, som gjorde at den havnet på enda flere nettsider. I dag ringte BBC meg også. Det er mange som lurer på hvorfor jeg er omtalt som “singer”, men forrige gang de skrev om meg var det pga en musikkvideo. Det er nok bare den infoen de sitter på.

I dag begynte jeg hos ny psykolog. Jeg har aldri helt klikket med dem jeg har gått hos tidligere, jeg har endt opp med å gå rundt meg selv i timene og konkludert på egenhånd og rasjonalisert rundt alle svarene, uten at noen bryter inn og “tar” meg på ting. Det funker sikkert for noen men ikke for meg. Mitt problem er at følelser og tanker ikke henger sammen, de spiller ikke på lag. Som et kart og kompass som peker forskjellige retninger. Så klart mer kompleks enn det virker nå. Det er en forsvarsmekanisme etter så mange år i det offentlige. 

Jeg fikk faktisk tips fra en følger om en god psykolog, og selv om jeg bare har vært der en time er jeg veldig fornøyd. Ikke bare-bare at det skulle bli match 🙂

Genseren min er Gullhaug fra kolleksjonen min hos Skappel. Du finner den HER. Bukse fra Bik Bok, de har best jeans.

Nå begynner flere av dere å få plaggene fra MyMuse hjem i posten forresten! 😍 Det er gøy å se. Kanskje jeg skal lage en video hvor jeg viser frem plaggene fra både den og skappel-kolleksjonen og forklarer litt om hver enkelt, størrelse, materialer osv.. Hva synes dere? Eller har dere generelle tips på video og innlegg? 

PS! Om du vil stemme på meg som årets influencer kan du fortsatt gjøre det, jeg setter pris på hver eneste en. Du finner avstemmingen HER.

31 kommentarer
    1. Skikkelig svevende blå flotte bilder å kulings å erlig det er så kult synes jeg sophie Elise du er sterk og modig dame det er toppers flott å kult innlegg du er favoritten min og beste ønsker deg alt godt og en vidunderlig riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ☀️♥️🏔🗻⛰🌎🐱

    2. Hei, jente på 15 år😊 veldig inspirert av deg!💞 du gjør sykt mye bra og er så fint at du bruker stemmen din til å gjøre så mye godt! Må bare di at jeg er sikkert 100 ganger mer miljø bevisst idag enn det jeg var før!😄 jeg har sendt deg dette spørsmålet på dm på insta men ikke fått noe svar🙈 så tenkte og spørre her💖 hadde vært artig om dette ble tatt opp i podden men ja.okei, du og fetisha har inspirert meg til å slutte og spise gris👏 Men jeg lurer bare på om dere ikke spiser sonn type gelé godteri også? Det er jo laget av grise knokler elns.. spiser dere leverpostei? Eller kjøttdeig som inneholder type 70% storfe og 30% svin? Takk for svar på forhånd💞💞 ilu,

    3. Siden du spør, neitakk, ikke video om klærne, de vises i hvert innlegg, og på to av bildene i innlegget her drar du opp genseren så man får jo ikke sett hele genseren, viktigere å vise frem hud? Fatter ikke hvorfor man må dra opp alle gensere og «nesten» vise puppene. Stemmer aldri på «influencere», skjønner ikke vitsen med priser til folk som bare tenker kropp, sminke, klær og fjas. For mange av oss er disse bloggene underholdning😁

    4. Heeeei!
      Totalt urelevant spørsmål i forhold til innlegget, meeen jeg så noen svære krystaller i bokhyllen din (håper det var deg🤞🏽), hvor fikk du disse fra? Love them!

      Lag gjerne innlegg om klærne forresten!

    5. ser du har uggs, kanskje ikke optimalt å gå med det mtp moralene dine angående dyr og dyrenes velferd?

      Anyway, digger deg og elsker bloggen din! Har stemt på deg flere ganger som årets influencer, syntes virkelig du fortjener det!❤️

    6. Nei, ikke meg om klærne! Skjønner duber stolt ognalt det, men det blir nok. Og hvorfor må du hele tiden dra opp genserne hele tiden?? Ser så teit ut !

      1. Du får lykke til til psykolog å får håp det blir en klaff 😊 og ja do it, lyst til å se selv, siden du har vært så heldig klærene😊 btw lest igjennom kommentarene. Fy fader de er jo like frekke som altid. Forstår ikke folk som klarer å skrive så my stygt å frekt. Tenk neste gang du ser noe frekt at husk de sliter faktisk med noe å lar det gå utover noen andre for å føle seg bedre 😊

      2. synes ikke det ser teit ut, noen har go-to poseringer, eller kanskje hun vil vise frem livet på buksen (som er dritkul forresten)? hvorfor er det så sykt viktig for flere i dette kommentarfeltet å kommentere på det?

    7. Om du kunnet laget videoen sammen med f.ek fetisha eller en annen som er større og har annen kroppsfasong enn deg hadde det våre kult. Kjekt for oss som er litt større/høyere enn deg å se hvordan klærne/undertøyet sitter på også 🙂

    8. Hei!
      For min del trenger du ikke lage en video om klærne fra Mymuse og Skappel. Føler vi har nok fått informasjon om det. Lag gjerne follow-me-around vlogger, sminkevideo, video der du anbefaler bøker <3 Også etter at jeg hørte poden i går, så tenkte jeg at du burde legge ut videoen der du tester influencere sine produkter ut på Youtube asap før alle andre influencere i Norge gjør det samme … haha

    9. Jeg er ganske sikker på at hun drar opp genseren for å vise buksene.. men altså hud er ikke verdens undergang. D skal ikke dømmes om en person liker å vise hud, akkurat som en person ikke skal dømmes om dem ikke vil. D varierer jo helt på hva personen ønsker selv å vise og hva dem føler seg komfertabel i?

    10. Hei,

      Jeg har et videotips! Du drar ofte til frisør, og det virker som du også blir sminket ganske ofte (?). Da ser du alltid så smashing ut! Kan du lage en video av dette? Det hadde vært kjekt å se hvordan en profesjonell steller deg til, og se deres triks i forhold til f.eks. å skjule urenheter i huden, hvordan unngå “pandaøyne” i løpet av dagen, behandling av hår osv.

    11. Hei fine!
      For noen dager siden la du ut en bodylotion fra lancome eller chanel(?) på snapchat som du anbefalte. Hvilken var det?

      Ha en fin uke flotte deg💛

    12. Karma at du som selv sier at “alle er ikke pene” blir omtalt i utenlandske aviser som “deformert”. Så, hvis vi da følger din logikk.. så kvalifiseres ikke du som pen fordi hverken rumpa di, eller øyelokket etter browliften er symmetrisk? 🤔

    13. Sist du brukte uggs sa du det var fordi det var til en fotoshoot og du ikke bestemte, men hva er unnskyldningen i dag?

    14. Det står også i den artikkelen at du var 19 når du opererte rumpa, men det gjorde du jo for ca 3 (snart 4) år siden, og da var du jo 21/22.

    15. Hei Sophie Elise! 🦊 Har du det bra😍 Jeg elsker deg og støtter deg opp hele livet ditt🥰 Du er BEST

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg