fremtiden

Dagene mine tilbringer jeg for det meste alene, og som dere vet har jeg hatt blandende følelser ovenfor det.  Om man later som om verden utenfor ikke eksisterer går det fint, men jeg opplever at jeg er litt halvveis her, ved kjøkkenbordet, og litt halvveis med scrollefingeren på instagram og misunner alle. Men – jeg må være målrettet. Jeg vet hvor jeg skal i livet og det kan jeg ikke rote til nå. Jeg driver og jobber med et nytt prosjekt som jeg starter helt selv. Å bygge noe fra grunnen og opp er vanskelig, det er ikke bare å komme inn å sette navnet sitt på noe. Det er mye jeg ikke kan, og hinder jeg ikke engang ante at jeg måtte over.

Når man jobber som jeg gjør er det fort gjort å bare “flyte med” å ikke ta ansvar for sitt eget liv. Det er lett å glemme at man skal bli 30 år gammel, 35 år gammel og kanskje ønske andre ting for seg selv. Ja, man kan så klart klare seg uten utdanning men da må man ha bygget opp noe som er solid, noe ingen kan ta fra deg. Som influencer er du lett å erstatte og du har ingen kontrakt som holder deg trygg, og derfor er det så viktig for meg å jobbe beinhardt for alt jeg har. Om du bare er “enda en person i mengden” eller ikke har noe unikt, da er det ikke mange år du kan holde på før noen andre erstatter deg. Nytt er alltid bedre, synes mange. Og så klart – det er fort gjort å miste seg selv, og da er det ikke like enkelt å gi til følgerne sine. Det vet jeg alt om.

Nå føler jeg meg i kontakt med meg selv, men jeg er uansett nervøs for fremtiden. Og det er BRA! Jeg tar aldri noe for gitt og skal kjempe for å skape et bra liv for meg selv. 

På disse bildene ser det kanskje ut som om jeg har de beste sommerdagene på en eller annen eksotisk øy, men de ble tatt i farten da jeg ventet på taxi og skulle videre på opptak, haha. Et opptak som tok fem timer og jeg satt bare inne hele tiden, slik som det ofte blir. Tidligere på dagen hadde vi produksjonsmøte og jeg spilte inn voiceover, ingen sol på meg. Heldigvis føler jeg meg sommerfresh med det blonde håret (som enda ikke har blitt gult, hva faen!) og en gyllen brunfarge.

Dette er det siste innlegget jeg gjør for SunnyBears, og jeg vil derfor gjøre noe ekstra ut av det for dere lesere. Jeg er så glad for det samarbeidet forresten, og jeg kommer til å fortsette med produktet igjennom sommeren og høsten. Om du bestiller Sunny Bears via denne linken er du automatisk med i trekningen av to billetter til Kadetten, den beste festivalen! Selv om produktet er verdt å bestille i seg selv.. 😍Pillene er forresten ikke dyre i det hele tatt, I love them.

SunnyBears er altså et vegansk kosttilskudd som smaker bedre enn noen andre kosttilskudd der ute, faktisk også bedre enn det meste av godteri. Det er ikke verst! I tillegg hjelper det på brunfargen, og inneholder masse annet som er bra for deg, blant annet biotin som hjelper på hårveksten.

Om du er en sånn type person som blir fort solbrent, ikke oppnår den dype brunfargen eller rett og slett bare vil vedlike holde fargen lengre ville jeg gitt SunnyBears et forsøk. Bare ha i bakhodet at det er vanskelig å holde seg til anbefalt daglig dose, de smaker for godt..

SunnyBears inneholder i tillegg masse annet som er bra for deg. Jeg er veldig glad i dette produktet og selv om dette er vårt siste innlegg sammen kommer jeg til å fortsette å bruke det. 😍

Du finner tilbudet HER – og da er du, som sagt, automatisk med i en fin konkurranse

16 kommentarer
    1. kjære sophie, tenk på hva du har oppnådd i livet. og utdanning kan du ta privat når du vil i livet for du har råd til å gå til BI når som helst! i Norge man kan utdanne seg til og med når man er 40 år gammel. men aldri tenk du er den eneste uten utdanning. jeg blir 30 snart. har INGEN utdanning, jobber i butikk, har ingen venner for ble mobbet i helle barn og ungdomskole og sliter fortsatt med det og selvsagt jeg har ikke penge.
      siden jobber i butikk deltid og forsatt i 3 år leter etter en kontor jobb men er ikke kvalifisert så pengene går til husleie, jeg har ikke pc hjemme en gang. kommer på bibliotek for å sitte på pc… jobber deltid for sliter med angst og depresjon. noen ganger jeg ser rundt i leiligheten min ( som jeg har bare en seng og ingenting annet lol) og tenker wow jeg har virkelig ingenting i dag og ingenting å se frem til heller men siden jeg har maladaptive daydreaming jeg ” skaper” et live og karakterer og venner hver dag til meg. så mer tragisk kunne ikke livet vært haha… så du MÅ alltid tenke på sånne looser som meg OG TENKE WOW det kunne vært verre haha. du er en brave jente som alltid går etter det du skal ha og stopper ikke. så utdanning og nye prosjekter er peace of cake for deg.

      1. Det gjør meg trist å høre at du er i en så vanskelig situasjon. Jeg har selv opplevd håpløshet, og vet hvor mørkt livet kan være da. Har du muligheten til å begynne på voksenopplæring dersom du ikke har studiekompetanse? Jeg gjorde det, og det var starten på en umåtelig positiv endring for meg. Er det evt. andre ting du kan gjøre for å få det bedre?

        Klem til deg!

    2. Du er flink til å pakke inn disse reklameinnleggene bak det mer «personlige», og slenge det inn som «og forresten…» på slutten. Det skal du ha! Men bra du endelig er ferdig med dette samarbeidet. Håper du finner noen bedre og mer troverdige samarbeidspartnere i fremtiden. Skjønner ikke at du vil samarbeide med alle de samme som typ alle andre bloggere, skulle jo tro at du fikk en del interessante tilbud. Eller kanskje jeg tar feil.. Uansett, du burde vel være rutinert på og markere reklameinnlegg etter så mange år i bransjen, men allikevel feiler du gang på gang. Og dere som vil kjøpe betakaroten, ikke kjøp disse bjørnene, det er en scam! De inneholder 1,5mg per bjørn, så 3mg for daglig dose. Anbefalt dose for resultat er 15mg!

    3. Syntes du ser skitten ut i ansiktet på Instagram, å kun på grunn av det vil æ ikke ta disse.
      Husk forresten og merk med reklame!

    4. Siste story ser du ikke fargen bra ut i ansiktet… tar du selvbruning i tillegg eller? Huff bare lureri, skulle ikke vært lov.

    5. Du har selv uttalt deg tidligere i et annet innlegg «Om du allerede vet at du har alt du trenger i kroppen din vil det ikke hjelpe å ta hverken betakaroten eller skin flirt».. de fleste mennesker med et normalt kosthold mangler som regel ingenting, så du vet virkelig at du bare lurer leserne dine..
      Du er tragisk, gjør alt for å få inn penger.

    6. You go girl!

      Men selv om du ved å bygge ditt eget kanskje ikke har direkte behov for utdannelse, vil jeg likevel anbefale det på det varmeste. Særlig for deg som er så samfunnsengasjert og interessert i stort og smått. Jeg startet å studere som trettiåring, og har lært så mye om meg selv, samfunnet og andre mennesker at det er helt vilt. I tillegg til selve fagene, så klart. Haha. Så jeg håper ikke du stenger den døren (mentalt), da det virkelig kan være en berikelse på flere måter enn man ser for seg. Dessuten vil man føle en helt spesiell tilhørighet både til medstudentene og fagmiljøet generelt. Det blir en del av ens identitet, så og si 🙂

    7. For to dager siden skrev du:
      Jeg tar kun betakaroten, CBD og en kombinasjonspille for hud og hår, Skin Flirt. Og nå plutselig dukker nye produkt opp bare to dager etter?! Hvordan kan du gå god for produkter etter to dager? Tenk over hva du publiserer, kjære S. Du mister troverdighet på slike innlegg.

    8. Kult å intresant og Nydelig å vakker bilder høres spennende ut med det nye prosjekt håper alt er toppers med deg nå nærmer det seg at jeg drar til Danmark en uke ønsker deg en riktig god fantastisk dag fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus🐱♥️☀️🌟🙏🦋🌌😀

    9. I følge absolutt all seriøs forskning har disse pillene 0, skriver null virkning. Dette er testet gang på gang både på TV 2 og NRK. Regner som sikkert at du har fått med deg dette fakta. At du fortsatt promoterer disse pillene, på tross av at du vet at det er null effekt, er meg en gåte.

    10. Hei, var inne på bloggen din, og så at du er veldig interessert i kunst. Vil gjerne tipse deg om Finn.no. Der finner du flotte malerier (både olje-malerier og akryl-malerier. Spirituelle bilder og..Prisen varierer fra 100-lapper til 100000-150000 kr. Under kategorien “Selv Malt Maleri, finner du mange kule malerier.
      Du kan jo ta en kikk..
      Hilsen Eirik.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg