første sminkevideo på maaaange år

Reklame | koden sophie25 gir 25% rabatt på real techniques

Jeg er skikkelig forkjølet, og hver gang jeg blir det – så mister jeg stemmen. Den er helt borte, og i starten synes jeg det er litt sexy (man høres mystisk ut nesten) men nå er det bare irriterende og jeg høres ut som en gutt midt i puberteten.

Da passer det jo fint at jeg spilte inn denne videoen før jeg ble dårlig! Jeg viser hvordan sminke jeg bruker hver eneste dag, når jeg ikke er så heldig å bli sminket av Ragnhild da 🙂 Men, når jeg sminker meg selv er det virkelig akkurat det samme om det er hverdag eller fest. Kan ikke se for meg at jeg noen sinne kommer til å bytte foundation for eksempel..

Absolutt alle sminkekostene jeg bruker er fra Real Techniques, de kan kjøpes litt over alt (som f.eks på H&M, Cubus, Kicks), men om du bestiller de hos Coverbrands får du 25% rabatt med koden sophie25. Du finner dem HER ☺️ Det er forresten IKKE toll om du bestiller fra Coverbrands! ♥ 

34 kommentarer
    1. høres ikke bare ut ønsker deg god bedring svevende skikkelig kule bilder synes jeg du er favoritten min og beste synes jeg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god dag fra meg å pusekompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️🐾🧿🌟♥️🌸

    2. Så gøy med sminkevideo! Håper på flere slike 🙂
      Her er spørsmål til spørsmålsrunden:
      – Hva har vært det beste og verste med julen 2019 for deg?
      – Gruer du deg litt til stillecamp?
      – Kan du ha hunden med deg fra foreldrene dine på prøve\ ferie for å teste om det passer bedre for deg med hund i livet ditt nå?
      – Synes Kasper der er vanskelig at du tar operasjoner?
      – kommer du med ny podcast i 2020?
      – kommer Kasper med podcast i 2020?
      – har du nyttårsforsetter?
      – hvilke mål har du for 2020?

      Jeg vil ønske deg er godt nytt år Sophie Elise 😊

    3. Du bør kanskje fikse håret til neste video. Eneste fokuset under hele videoen er hvor skittent og ekkelt håret ditt var

    4. Hvorfor sier du alltid at du var 19 når du tok “dumme” valg. Feks opererte rumpe og fikk deg hund?
      Charlie fikk du jo sommeren 2015

    5. Hei!

      … for en tragisk kommentar lenger opp om håret ditt. Hehe. Morsomt at personen også skal være «2 personer» med bare minutters mellomrom.

      Jeg lurte bare på hvilken LV-modell sminkemappen din er?😊

      1. Ingrid, tenkte det samme, at det bare må være samme person.. enig i at det er tragisk. Så videoen etter kommentaren om håret og kunne ikke se annet enn vanlig «hverdagshår» som vi alle har. Det var hvertfall ikke udelikat og skittent.
        Flott video Sophie 🙌🏽

    6. Fysj for en udelikat sminkevideo, orket ikke mange minuttene😏
      Men skal du ikke gi deg snart nå eller er det også LØGN??

    7. Fysj for en udelikat sminkevideo, orket ikke mange minuttene😏
      Men skal du ikke gi deg snart nå eller er det også LØGN??

    8. Liker sånne videoer, litt casual liksom! Du er veldig flink til å sminke deg, og fint å kunne plukke opp noen tips. Kjøpte endelig den foundationen nylig etter jeg har sett deg anbefale den såå mange ganger, og er veldig fornøyd!

    9. Kul video og alltid gildt med tips 🙂 Man får eit anna inntrykk og når du snakker til oss, særlig for enkelte her som ikkje heilt ser ironien du brukar 😉 Og så må eg sei det er bra du står opp for de valga du tar! Sjøl om enkelte vil sei du er «vinglete» men herlighet kven av oss har aldri vingla eller skifta meininger? Rekk opp ei hand 😉

    10. Teit at du bruker en sminke video for å manipulere lesere- du er «dårlig på årstall» liksom når du har løyet rundt operasjoner og hund, da er det greit å «ikke huske» når man la ut siste sminkevideoen- for det betyr liksom like lite å operere røven eller kjøpe en kreatur som å legge ut en sminkevideo?! Sorry. Denne videoen er jo bare her for å glatte bølgene før du slutter…tragisk.

    11. Hva i alledager har skjedd med vippene dine? De ser ekstremt klumpete ut – og det er føøør du tar på sminke!

    12. Sophie kan åpenbart kun gjøre feil for tiden. Adresserer hun kritikken er det feil, gjør hun ikke det er også det feil. Fett hår er feil, men for strigla er også feil.

    13. Jeg syns det er helt innafor med akkurat sånn hår, det er så naturlig 🙂

      måten du sminker deg på er også noe jeg, – som ikke er makeup artist, kan forholde meg til. Her står kreative lille Sophie som har virkelig klart å gjøre mest umulig utav seg selv uten hverken utdanning eller midler i et malerlys og vimser med noen koster på foreldrenes bad mens hunden gør og bråker. Helt fantastisk, du er noe for deg selv og absolutt et forbilde. Alt du har klart, det er virkelig imponerende, og du har en ærlighet i alt du gjør, jeg er veldig stolt av å være en norsk kvinne, i samme tidsrom som deg Sophie, du på din måte og jeg på min. Ønsker deg et riktig godt nyttår.

    14. Taaaakk for tips til sminkekost under øyet! Hurra. Jeg har typiske øyner som ligger inne i skallen, om du forstår, haha. Men sykt vanskelig å påføre øyenskygge under øynene. Har brukt de tynne øyenbrynskostene, men de er umulige å blende med og de stikker. Så igjen, thank juuu!

    15. A GREAT SPELL CASTER (DR. EMU) THAT HELP ME BRING BACK MY EX GIRLFRIEND.
      Am so happy to testify about a great spell caster that helped me when all hope was lost for me to unite with my ex-girlfriend that I love so much. I had a girlfriend that love me so much but something terrible happen to our relationship one afternoon when her friend that was always trying to get to me was trying to force me to make love to her just because she was been jealous of her friend that i was dating and on the scene my girlfriend just walk in and she thought we had something special doing together, i tried to explain things to her that her friend always do this whenever she is not with me and i always refuse her but i never told her because i did not want the both of them to be enemies to each other but she never believed me. She broke up with me and I tried times without numbers to make her believe me but she never believed me until one day i heard about the DR. EMU and I emailed him and he replied to me so kindly and helped me get back my lovely relationship that was already gone for two months.
      Email him at: [email protected]  
      Call or Whats-app him: +2347012841542……

    16. Good day. Quick loans Service available here. I am a private loan lender that gives out both business and personal loans to individual at a low interest rate of 2% no matter your location. If you are interested Contact me (Whats App) number:+917310847059 [email protected] Mr. Sumiti

    17. Good day to all viewer online, my name is Albert Walker I am so overwhelmed sharing this great testimony on how i was checking for solution in the internet while miraculously i came across Dr Kachi who brought my ex Girlfriend back to me, This is the reason why i have taken it upon myself to thank this great spell caster called Dr Kachi, because through his help my life became more filled with love and i am happy to say that my ex Girlfriend who has been separated from me for the past 2years came back to me pleading for me to accept her back, This was a shocking to me my partner is very stable, faithful and closer to me than before, because before i contacted Dr Kachi i was the one begging my ex Girlfriend to come back to me but through the assistance of Dr Kachi, I now have my relationship restored. You can also have a better relationship only if you Contact Dr Kachi Email: [email protected] You can reach him Call and Text Number:+1 (209) 893-8075

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg