første juledagsfesten

Reklame | Nelly reklamelenker

Vi hadde en velykket kveld i går! Såpass at man får kjeft på utestedet fordi man danser for mye, det er ikke dårlig. Jeg skulle ønske det var lov å danse på bordet oftere, spesielt på sitt eget bord hvor man ikke plager noen eller velter glass? Det handler nok om sikkerhet, men på f.eks Bølgen i Oslo er det lov å danse på bordet og derfor er det alltid gøyere der. Veldig tacky, men gøy!

Kvelden var uansett fantastisk, vi var en stor jentegjeng som hadde booket bord på Torvet 3 (det beste utestedet i Harstad synes jeg, men det er ikke så mye konkurranse), vi danset og drakk gode drinker hele kvelden. Jeg drikker alltid en “skinny bitch”, jeg tror det er den sunneste drinken men for det andre er det den eneste jeg ikke blir fyllesyk av. Jeg hadde en litt kjedelig slutt på kvelden og ville bare hjem, noe jeg gjorde en time før stengetid. Jeg synes det er så slitsomt når folk skal komme bort å holde en tale om “før var du en idiot, nå er du kul”. NEI, jeg er fortsatt den samme, folk har bare ikke hatt lyst til å innse det. Så enten er jeg fortsatt fucka eller så har jeg alltid vært kul, haha. Jeg blir så lei av å jatte med i den ene samtalen etter den andre hvor jeg ikke kan relatere meg i det hele tatt uansett..  Kjolen jeg har på meg finner du HER / beltet HER

Uansett, jeg sov helt sinnsykt lenge i dag, og tekstet Anne-Sofie nesten med en gang slik at vi kunne dra å ta solarium, haha. Vår tradisjon. Noen spurte om jeg ikke er redd for hudkreft, så klart ønsker jeg ikke å få hudkreft men det er vel litt som alt annet: man snuser selv om det er risiko for kreft, man kjører bil selv om det er risiko for å kræsje, og man spiser kjøtt selv om det er risiko for hjerte og kar-sykdommer. Det virker så fjernt, liksom. På snakk om å spise, videoblogg om hva jeg spiser i løpet av en dag er nå ute HER.

11 kommentarer

      1. Jeg har aldri vært der, men fått for meg at det er et veldig slitsomt sted, er det ikke 18-årsgrense? Det pleier å være litt for mye, haha. Men om ikke kan jeg gjerne dra dit 🙂

        1. Vet ikke hvordan det er i oslo, men i tromsø er det 23-årsgrense på lørdager og 20-årsgrense på fredager 🙌🏻

    1. Må være utrolig slitsomt for deg å gå ut, ihvertfall i den lille hjembyen din kan jeg tenke meg.. Fulle folk skal jo alltid dele meningen sin! Føler med deg der.. Men forandret deg litt har du vel gjort uansett?? Du har alltid stått for mye bra, men i de senere årene har det vært mer av det og mindre av nærmest «promotering» av operasjoner og utseendefiksering spør du meg. Ikke enig i at du var «idiot» før, men kulere har du jo absolutt blitt! Som er naturlig når man blir eldre og klokere liksom.. Hvis du skjønner hva jeg mener. Ha en fin kveld!!

      1. Ja, jeg skjønner hva du mener. Men sånn kan man jo si om alle, man blir (som regel) kulere når man er eldre. føler aldri jeg har promotert operasjoner og jeg har jo enda et utseendefokus på bloggen og i meg som person.

    2. Skikkelig kult innlegg synes jeg å Nydelig bilder synes jeg du er favoritten min liker at du er erlig å rette fram å er opptatt av miljø og dyrevern å skikkelig kul video på youtube synes jeg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️🦋

    3. Kult innlegg å Nydelig bilder synes jeg du er favoritten min liker at du er glad i dyr og er opptatt av dyrevern og du er lun å en kuling av en going synes jeg synes jeg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️🦋

    4. Hvorfor er det alltid slik at mange bloggere, og andre jenter
      legger ut lite flatterende bilder av andre? Må si det ikke var så veldig heldig bilde av venninden din, mens du ser ut som på alle andre bilder helt perfekt ut.
      Syns det er så ukult, å ser mange gjør det samme,skikkelig uheldige bilder av venninnene. Men så lenge enn selv ser perfect ut så er det vel det som er viktigste 🤷🏼‍♀️
      Sitt eget utseende kommer først, på død og liv 🤦🏼‍♀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg