første gang

Reklame | eget merke

Fint å høre fra dere i kommentarfeltet, det har vært litt stille der den siste tiden. Jeg ser alt der, og svarer på det meste. 🙂

Allerede klokken 08:30 var jeg på plass på Strømmen Storsenter for å kjapt “kurse” de ansatte hos H&M. Det var hyggelig at så mange hadde meldt seg på, til tross for at flere av dem ikke jobbet i dag! Vi drakk kaffe (te for min del), spiste litt snacks, jeg fortalte om produktene og fikk spørsmål etterpå (kult at så mange hadde ting de lurte på, engasjerte selgere digger jeg). Gruppebilde ble knipset også. Glöd Sophie Elise selger utrolig bra og alle hanskene deres var utsolgt, pluss Self Tan i medium! Det kommer så klart inn igjen og er på vei allerede, men det var stas å se en tom hylle i butikken 🤗❤️

Genser fra Holzweiler og bukse fra NA-KD.

Er det sånn for dere også at man enten har absolutt ingenting å gjøre eller sinnsykt mye? Nå er det sistenevnte for meg. 2020 kommer til å være et så utrolig spesielt år for meg.. Ah, som jeg ser frem til det. Endelig har jeg klart å ta steg med å kutte ut folk som er giftige for meg, hele livet påvirkes av hvordan relasjonene dine er. Det føles som hundre kilo av skuldrene.. Og dere! Sykt at jeg reiser til Los Angeles allerede om to uker (!) for å ta operasjonen. 😊

Jeg kom akkurat inn døren her hjemme. I dag har det vært møter på løpende bånd men jeg var så heldig å få gå til Eger en stund midt på dagen. Etterpå ble jeg stående å se på produktene deres og gikk videre til Life, målet var å finne noen piller jeg kan begynne med (igjen) for bedre hårvekst. De siste månedene har jeg mistet enda mer hår, men jeg kom på at håret voks så det knakte da jeg spiste disse pillene for lenge siden:

De er virkelig bra, du merker effekt etter cirka tre uker. ❤️❤️ Bestilt på Amazon men kan også kjøpes på apotek i USA. Ikke sponset med andre ord. Pillene i USA er som regel sterkere, elsker å gå på apoteker i andre land haha. Det er ikke aktuelt for meg å kutte ut extensions enn så lenge, jeg er alt for avhengig og følte meg ikke en dritt bedre da jeg var uten i ett år, og trenger å se fin ut på jobb (og egentlig hele tiden), men nå skal jeg altså prøve med piller igjen. Og kjøre på med tørrsjampo så langt det lar seg gjøre. Batiste er favoritten.

Nå skal jeg gjøre det jeg alltid gjør etter en lang dag.. Badekar og ansiktsmaske. Og Self Tan så klart. To ganger i uken cirka påfører jeg på nytt (maks).

I morgen deler jeg en stor nyhet angående bok nummer tre.. 🌟🌟

41 kommentarer
    1. Skikkelig koselig å super kult at så mange kom jeg skulle gjerne ha vært der men hadde ikke dessverre andledning til å komme skal prøve neste gang svevende blå FLØYEL flotte kule bilder synes jeg håper du har kosa deg masse ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🦋☀️🦊♥️❄🌌

      1. Det er slik det fungerer om H&M satser på en ny produktserie – først til de 35 største butikkene, så de 35 mellomstore butikkene, så de resterende. 🙂

    2. Du er rå Sophie!!!! Håper du er stolt av den du er og alt du oppnår, du er enormt inspirerende og motiverende <3 Klem

    3. Bestilte fra coverbrands i dag 🙂 gleder meg masse til å teste! Mitt største problem har alltid vært at jeg synes selftan ødelegger sengetøyet mitt og lukter helt for j*vli haha, så jeg hadde døøøøddd av glede om jeg hadde funnet en som ikke gjør det 😊💃🏻
      Gleder meg masse til ny bok også, du skriver helt fantastisk.

        1. Må bare si nå som jeg har fått moussen (i dark) og testet den: herreguuuud ELSKER!! :)) Lukter virkelig ikke ille i det hele tatt, nesten ingenting. Tok med vilje (for å teste) på meg hvitt nattøy da jeg la meg og hadde ikke en eneste flekk på verken natt tøy eller laken da jeg stod opp, ble sjokkert haha. Tørka fort og var ikke sticky i det hele tatt. Og så fin og gyllen farge. Ny favoritt 🙂 Kjempe bra jobba!

    4. For mye tørrsjampo er ikke bra det får dig til o miste ännu mera hår fordi hodebunn får ikke puste , tørrsjampo og stress ikke bra för håret 😅😊🤯

      1. Har brukt tørrsjampo annenhver dag i flere år og har kun fått tykkere hår med årene. Jeg tror på ingen måte at det er direkte relatert til bruken av tørrsjampo, men man mister heller ikke nødvendigvis hår. Jeg har ikke sensitiv hodebunn og påfører ellers håret mitt veldig lite skade, så det er jo kanskje en sammenheng der.

    5. Hei kjære deg,
      Altså så utrolig flott at du har kuttet ut venner som ikke bidrar positivt i livet ditt. Trenger et dytt den veien selv… Hvordan vet man egentlig at det er på tide å kutte ut venner? Det er jo så vanskelig og komplisert, som regel. Hva er liksom tegn på at vennen din ikke vil deg godt? Det er jo alltid noe spesielt med disse personene, noe som drar en tilbake gang på gang.

      Uansett, utrolig stolt av deg for alt du gjør. MEGAstor klem.

      1. Hei fine,

        Du – det spørsmålet har jeg stilt meg selv så mange ganger. Er det jeg som er problemet? Overdriver jeg? Er det noe galt med meg? Men om du ofte føler deg kjip på grunn av et menneske i livet ditt er det på tide å sette strek. Det er ikke sikkert de er problemet, men kombinasjonen av deg sammen med dem kan være giftig. Det kan være nettopp dette som drar deg mot dem også, eller behovet for å tilfredstille. Ikke vet jeg.

        Stor klem til deg. <3

    6. Kjære deg! Du vet den videoen med deg og faren din? Kan jeg spørre hvor den svarte toppen din er fra og ikke minst den burgunder cardigan? Evt har du link? Falt helt pladask <3 Må forresten også slenge på at selvbruningen din er den beste jeg har prøvd noensinne!

    7. Hva fikk du i norsk på ungdomsskolen og videregående? Det er så godt å lese innleggene dine fordi du har et godt norsk tekstspråk. De fleste bloggere skriver utrolig mye feil og bruker utrolig mange uttrykk på feil måte. Det er så kjipt å lese en norsk blogg når man irriterer seg over slikt:-p for eksempel bruker de “da” og “når” feil og “i forhold til” brukes feil HELE tiden. Jeg legger merke til at du bruker setter korrekt og tenker at du alltid må ha vært god på det norske språket ? Den siste setningen din i dette innlegget: ….angående bok nr 3 – der hadde garantert (!) andre norske bloggere skrevet “i forhold til bok nr 3”. Du er bra, Sophie!

      1. Tusen takk for en så fin melding!

        Jeg fikk som regel 6 på tentamen og eksamen, og hadde seks i muntlig og fem i skriftlig på standpunkt siste året, om jeg husker riktig. De andre årene fikk jeg seks i skriftlig. Jeg var bedre på den tiden enn nå, for å være ærlig. Her på bloggen kan det ofte gå fort i svingene, og det hender jeg bruker å/og feil.. 🙂 <3

        1. Synes også det er deilig å lese når det er godt skrevet og du er ofte hakket over mange andre bloggere:) Men også fordi du nå skal gi ut nok nummer 3 neste år (gratulerer!!), håper jeg du kan gå sterkere inn for å knekke den å/og-koden, samt ennå og enda. Du er langt ifra verstingen her og vi gjør alle feil, men jeg håper som sagt at det kan bli bedre:) (for all del ikke surmaget ment)

          1. Hei!

            Det kan gå litt fort med og/å her på bloggen men i bøkene skjer så klart ikke dette. Da går en redaktør igjennom teksten flere ganger, i tillegg til språkvask. 🙂

    8. Så fin du er!<3 Du inspirerer meg med alt du får til, hver dag 🙂 Du er en badass with an angel heart

    9. Hei! Nylig prøvd selvbruningen din og påført den to ganger hittil. Må bare fortelle at det er den beste jeg har prøvd😍 Jeg er veldig veldig lys i huden naturlig og jeg opplever at midt på mørkeste vinterdagen har jeg fortsatt venner som er brunere enn meg, uten at de bruker selvbruning, og jeg har på ultra dark. Her synes jeg at din faktisk gir meg farge selv om jeg er veldig lys naturlig og det er den første jeg har funnet som jeg føler gjør det. Den legger seg og utrolig jevnt og gir meg nesten en sminkelook på kroppen med inntrykk av glødende hud. Veldig bra jobbet med dette produktet❤️

    10. Kva med å selge glød hos Cubus? De fronter veldig miljøe og cruelty free produkter, har sett de selger vegansk sminke, og også miljøvennlige plagg, berre eit tips😀

    11. Vil forresten fraråde deg i fra å bruke tørrshampo. Kanskje spesielt i fra Batiste.. Håret blir veldig fort ødelagt av tørrshampo generelt. Det suger til seg funktighet og gjør håret tørt og så det knekker. (I tillegg KAN det gjøre så håret faller av om man ikke har renset det med renseshampo før eventuell bleking. Frisører har erfaring med kunder som har mistet håret under bleking og kommet fram til at samtlige brukte tørrshampo fra Batiste) Har selv brukt mye tørrshampoo gjennom årene og håret mitt på toppen ville aldri vokse, det knakk hele tiden. Sluttet helt med tørrshampo og det har endelig blitt sunt igjen! Bare et tips til deg som ønsker å spare håret ditt. 🙂 Da er det faktisk bedre å vaske det “for mye.”

    12. Så rart å se at den kommende boken din allerede er annonsert på Instagram uten at det er et innlegg ute om det på bloggen. Gikk med en gang inn siden det som regel alltid er et innlegg ute når du annonserer ting på sosiale medier.

    13. TUSEN TAKK for at du har svart på kommentaren min det betyr alt for meg å gjøre meg glad å i godt humør Ha en riktig god kveld sophie Elise ❤ hilsen Kristian Magnus 😊🦋

    14. Litt urelevant spørsmål kanskje, men du sier at du har sluttet å drikke kaffe pga angst (mener jeg å huske), og det har jeg selv også gjort. Men drikker du koffeinfri kaffe noengang? Eller holder du deg bare helt unna?

    15. Hei! Jeg sliter også med tynt hår og mister en del! Lurer på om du har prøvd priorin og har noen erfaringer du kan dele?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg