fire tanker

Etter at rumpa mi ble spredt over alt på internett fikk jeg plutselig 8000 følgere fra utlandet. På to døgn. Mest sannsynlig følger de meg bare et par dager, og så tenker de “herregud hvorfor følger jeg hun her igjen”, og så ser jeg aldri noe til dem igjen. MEN! Enn så lenge vil jeg skrive litt mer på engelsk slik at mine nye følgere i det minste har en sjanse til å følge med på insta og få et inntrykk av hvem jeg er. Jeg hadde jo vært dum om om jeg ikke prøvde å være litt interaktiv med de nye følgerne mine, som forresten er mye snillere enn de fra Norge! De heier og støtter og sier fine ting hele tiden, og ikke bare gamle ekle menn men også unge jenter. Det er veldig annerledes kultur i UK og de er ikke vandt med åpenhet rundt psykisk helse, at man snakker om de kjipe tingene i livet og så videre.. Så, jeg setter pris på å kunne bidra litt smått til det, om så bare et par av følgerne ender opp med å bli. Jeg merker at jeg er litt rusten på å skrive engelsk dessverre, jeg var så god på det før. Det er fint å få en liten oppfrisker.  

I morgen reiser jeg til New York. Kasper har eksamen samtidig som vi er der, så jeg kommer nok til å ende opp en del alene og det ser jeg frem til. Å gå rundt i verdens beste by, ta inn alle inntrykk, prøve meg på Barrys der borte, og møte folk jeg ikke får sett her.. Som for eksempel Lene Orvik, vi har en date allerede på søndag. Jeg har med en fin gave til henne fra MyMuse kolleksjonen. <3

Jeg er så fornøyd med det nye håret mitt! Luggen passer meg veldig godt ettersom jeg har litt høy passe, haha. Skulle ønske frisører generelt sett var bedre til å gi råd basert på hvordan man faktisk ser ut.. Hvilke frisyrer ansiktet ditt kler, hvilke farger som får frem trekkene dine, og så videre. Min frisør er god på det, men mange tenker ikke sånn i det hele tatt.

Genser fra Ralph Lauren, bukse fra Bik Bok, sko fra Vagabond og jakke fra Chiquelle. 

I dag var jeg å plukket opp et nytt kunstverk til huset mitt. Kunsteren er Mr. Kling, og om dere har et ekstra godt øye kan dere faktisk se meg i bildet.. Jeg fikk dette i gave, og verdien er egentlig på litt over 70 000 kr. Hvor sykt kult er ikke det! Han er veldig “up and coming” i kunstverdenen, og at han har tatt inspirasjon fra meg er en ære. Jeg tenker å henge bildet over senga om jeg får tillatelse av Kasper som også har litt å si i den saken, på akkurat soverommet.

Vi snakkes i morgen fra flyplassen. 

20 kommentarer
    1. Skikkelig svevende blå FLØYEL krystaller flotte bilder synes jeg å koselig å kult innlegg jeg har fått ny telefon så da gårdet litt tregeer så vet du det du er solen skinner i mørket ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀❤🌏🌄⛰

    2. Håper du ikke går 100% over til engelsk bare fordi du har fått 8000 nye følgere fra utlandet. Skjønner selvfølgelig at du må prøve litt, men nå blir jo alt som ikke er reklame tatt på engelsk? Litt dumt når 99% av følgerne dine er norske, føles ganske upersonlig og som om de 8000 nye følgerne skal få all oppmerksomhet over natta. Som sagt, skjønner såklart at du vil prøve å være mer interaktiv med de også, men håper at det blir mer blanding mellom norsk og engelsk, spesielt når insta føles som hovedplattformen din for kommunikasjon nå. 🙂

      1. Du maser fryktelig mye om reklame. Jeg har lest alt Sophie har lagt ut, å det er bare noen få setninger på engelsk i alle innlegg. Det burde vel folk overleve? Selvsagt vil ho skrive på engelsk om det så “bare” er 8000, hvordan skal ho ellers nå frem til de? Engelsk er jo et internasjonalt språk, så vi fra Norge skal da ikke ha noe problem å lese det lille som står på engelsk. Du vet vel forresten at en del av Sophies inntekt baserer seg på reklame? Dette er jo jobben hennes, så det er ikke noe unaturlig at ho legger ut reklame rett som det er. Jeg syns faktisk at hun har vært veldig flink til å ta til seg en del av kritikken du har kommet med gjennom en del måneder, men av en eller annen grunn virker det som at du aldri blir fornøyd. Vi lesere er faktisk nødt til å forvente reklame på bloggen til en toppblogger, noe annet hadde vært å forvente at en telefonselger ikke skulle snakke om produktet h*n selger. Så er det heldigvis slik at å lese en blogg er helt og holdent frivillig. Å jeg vil tro at på de siste månedene med kritikk, så har du vel funnet ut om denne bloggen passer til deg og dine interesser? For jeg personlig syns Sophie har møtt deg så godt det lar seg gjøre, så nå er det vel på tide å la ho få blogge på den måten ho trives med?

        Jeg forstår selvsagt at det er viktig med konstruktiv kritikk, det er den eneste måten man selv kan vokse og bli bedre med det man driver med, men når kritikken aldri gir seg så er det jo begrenset hvor mye man skal endre seg for å møte noen få personers ønske. Spesielt når de man endrer seg for aldri blir fornøyde med endringene.

        1. Når det er sagt, så er det jo faktisk bare Instagram ho har skrevet på engelsk. Så derfor er det enda rarere at ho skal få noen som helst negative reaksjoner på det.

      2. Men de norske følgerne forstår jo også engelsk? 🙂 Så det er jo ikke slik at jeg overser ett publikum, jeg prøver bare å være aktiv med begge sider.

        1. Sophie, det var bare et svar til Kristina som virker å være irritert over at innlegg blir på engelsk, og at årsaken kanskje var at hun ikke ville forstå ..☺️
          Gratulerer med så mange nye følgere, med egne kolleksjoner og ellers alt du får til. TV2 er heldig som har fått deg i «stallen». Du er sykt allsidig og utrolig dyktig på alt du gjør 🙏 Lykke til i NY og kos dere på turen! Klem Randi 😘

    3. Digger at du kjører engelsk, det tåler vi! 😀 Skjønner godt hvorfor og hva du jobber med og bygger opp! Heier på deg hele veien!

    4. Full forståelse for at noe blir skrevet på engelsk! Skjønner godt du vil nå ut til flere enn Norges befolkning! Du er flink! ☺️

    5. Hørte på podcasten din, og ang folk som ringer på døra di, du burde montere kikkehull, så lar du bare være å åpne om det er barn eller andre du ikke kjenner 😀

    6. Flott med engelsk! Selfölgelig er det viktig med tanke på nye fölgere! 😀 Skulle du treffe Hannalicious også? Blir göy med oppdateringer fra statene! 😀 Klem! <3

    7. *Verdens beste by*? Har du vært i alle byer i verden siden du påstår NY er best?
      †***********
      Hvordan føles det å være miljø og klimasvin når du reiser dit? Har du god samvittighet for alle de du tar livet til?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg