feriens beste og verste

Reklame | annonselenker

Ferien begynner å lide mot sin slutt, og som vanlig går timene alt for fort, slik er det når man gruer seg. Vi har hatt det så fint og jeg er glad vi kastet oss rundt og dro til Malaga, selv om det ikke ble Hawaii. Vi har hatt det så fint ❤️ Jeg tenkte å lage en liten ferie-liste, inspirert av et innlegg på Ida Wulff sin blogg.

Kjole HER – Sandler HER.

..Beste minne: Hele reisen har vært fin, men på topp kommer nok all tullingen i bassenget ved det nye hotellet. Vi har gått i vannet cirka hvert 20 minutt for å kjøle oss ned, men det har endt i latterkramper, vann i nesa og små drukningsforsøk på hverandre. Det er slike små øyeblikk på ferie som ender opp med å bli.. vel, selve ferien.

… Verste minne: Da vi kom til hotell nummer to, slitne, sultne og varme for å bli møtt av en illeluktende resepsjon, et mindre fint rom, null minibar, dårlig mat og fult kjør med vann-aerobics når man prøvde å slappe av ved bassenget. Det var langt unna nærmeste sted vi kunne spise, alt var stengt og man følte seg ikke så veldig høy i hatten.

Overdel bikini HER / underdel bikini HER

… Lesestoff: Jeg har lest nesten tre bøker denne feiren. Først Marie Aubert – Kan jeg bli med deg hjem, som er en novellesamling. Anbefales på det varmeste. Deretter leste jeg en bok til av samme forfatter, Voksne Mennesker. Den likte jeg også! Akkurat nå holder jeg på med en bok som heter Noe Tapt Og Noe Vunnet av Tara Westover. Den er interessant og spennende, men den er ganske langt fra min smak. Jeg liker skarp samfunnskritikk med et snev av humor, depresjon og selvhat, men med en lett undertone. At man kan snakke om selvmord i det ene øyeblikket, mascara i det neste og er selvironisk. Det er ikke den boken, den er kun alvorlig. Liker den som sagt godt, men den blir ikke en favoritt – kun på grunn av min egen smak, og ikke fordi den er dårlig.

… Beste matopplevelse: Den ene dagen dro vi på Beach House i Elviria, det anbefales. Vi leide en stor solseng og slappet av hele dagen, og bestilte både frokost, lunsj og middag. Maten her var fantastisk! Den var sunn, fresh og ikke så veldig dyr. Små porsjoner, men det liker jeg egentlig. Bra for meg, og bra for miljøet. Ellers spiste vi god sushi på Soca.

På vårt siste, fantastiske hotel. Grand Hotel Miramar, Malaga. 

… Lærdom: Å faktisk si det man mener. Å ikke si, etter en uenighet “jeg unner deg alt godt og du er et fantastisk menneske” om man egentlig ikke mener det. Altså, ikke gi bort falsk kjærlighet og falsk trygghet, kun for å redde seg selv. Jeg har også lært meg en del om Charles Manson, haha. Men det er jo en annen sak, jeg ble bare opphengt i en podcast om han og har etter det gjort en del research.

Kjolen er gammel fra Nly Trend. 

… Feriens låt: Jeg lagde en spilleliste for en stund siden som heter Bedroom Vibes, jeg brukte såååå lang tid på den spillelisten fordi jeg så for meg å dele den med dere, og da måtte den være perfekt. Jeg vil rett og slett sette alle dere i et sexy modus, full av selvtilitt!  Den passer perfekt når du skal ordne deg før en date, trenger å føle deg sexy, vil kline med noen.. Alt det. Jeg føler meg i alle fall skikkelig bra når jeg spiller den av! Du finner listen HER. Jeg lover du kommer til å elske den.

… Favoritt-drikke: Det har blitt en del Banana Milkshake med mandelmelk ved bassengkanten. Jeg drikker den alltid opp på bare et par minutter.

Kjole HER

… Beste innkjøp: Jeg har faktisk ikke shoppet noe som helst, og det gjør jeg egentlig aldri på ferie (bortsett fra sminke). Men nå har det faktisk vært absolutt ingenting, bra jobba! Jeg har ikke følt behovet heller. Men vi har vært innom senteret Miramar, som er min favoritt her borte.

… Podcast: Jeg har hørt ferdig P3 Dystopia, P3 dokumentar om Charles Manson og en del på Aftenposten Forklart. De to første er svenske, men det er uten tvil de beste! De har også en som heter Creepypodden som er ganske grei.

… Tanker om hjemreise: Jeg vil ikke, fordi august føles så kaotisk. På en måte liker jeg kaos, det å kaste seg over macen for å lage system i kaos. Men jeg har tatt et par tunge avgjørelser jobbmessig, som var nødvendig for min karriere, men likevel tungt. Det halvåret som kommer nå blir en skikkelig milepæl for meg, og jeg skal ta farvel med en stor del av karrieren min. Det føles ubehagelig, men jeg tror det er nødvendig for meg. Å gå bort fra det trygge.

Dere får vite så snart tiden er inne, dere blir de første jeg forteller.

Fra og med søndag er jeg tilbake som vanlig på bloggen, men om dere har noen spørsmål til en Q&A er det bare å fyre løs i kommentarfeltet her. 

33 kommentarer
    1. Ååh, skjønner nesten at den delen av karrieren din du skal ta farvel med er bloggen. Gruer meg allerede! 🙁 Men skjønner det også, at du må gå videre og at blogging sikkert ikke er noe å satse på lenger, pluss at du har så mye annet nå. Ser liksom ikke hva annet du kunne gitt opp, det er jo garantert ikke TV, podcast eller det å være forfatter/skrive bøker. Men kjenner at jeg blir litt lei meg av tanken haha, har fulgt bloggen så lenge og du er aller best på å skrive, klikker meg inn her for å lese daglig.. En bok blir liksom noe helt annet, er selvfølgelig bra det også men blir jo veldig sjelden. Høres forresten ut som om at du har hatt en fin ferie, og jeg elsker innlegg som dette med mange bilder hverdagen og en del tekst. Du har vært så mye flinkere til å blogge i det siste også, synd det er slutt snart. Sorry at jeg hengte meg helt opp i det når innlegget egentlig ikke handlet om det, men ja, blir jo trist for oss som har fulgt deg lenge også selvom vi fortsatt kan følge deg andre steder 🙁 Nyt den siste kvelden av ferien!

    2. Hvorfor bytter du hotell når du er på reiser? hvorfor holder du deg ikke på et hotell under hele oppholdet der du er?

    3. Den rustrød nydelige kjolen 😍 hva str har du? Jeg er ca like lita som deg ❤️ den hadde vært såååå fin når jeg skal i bryllup til høsten 😍😍😍😍 som jeg har leita og prøvd mange forskjellige…
      Men den DER var sykt fin, og den fargen 😍😍

      1. Har du operert puppene igjen ? Synes de ser litt større ut en etter du opererte ut de gamle implantatene, eller er det kanskje bare meg ?😁

    4. Den rustrød nydelige kjolen 😍 hva str har du? Jeg er ca like lita som deg ❤️ den hadde vært såååå fin når jeg skal i bryllup til høsten 😍😍😍😍 som jeg har leita og prøvd mange forskjellige…
      Men den DER var sykt fin, og den fargen 😍😍

    5. Svevende skikkelig koselig innlegg å Vakker å Nydelig bilder synes jeg TOPPERS at du har kosa deg du er favoritten min og beste ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god sommer kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🐱♥️🌌🌸☀️

    6. På tide at bloggen forsvinner. Da blir det iallefall en mindre som driver med kroppspress, utseende fokus, operasjoner etc….Gratulerer med ny selvinnsikt.

    7. Pleaaase alt annet enn bloggen 😭😭😭😭 du kan ikke slutte å blogge. Stemmen din er jævlig viktig.!

    8. Ikke heldig med nye silikoninnlegg ser jeg. Brystvortene er på helt ulike nivåer. Også disse vil bli harde, og forårsake unødvendig stress for immunforsvaret. Trist å se at du ikke klarte å være uten.

      1. Har det virkelig noe som helst å si for din del om et annet menneske har silikon eller noe som helst i kroppen?

      2. Trist at du nå er med på at unge jenter tenker at det er unormalt at nippelene ikke er på samme nivå. Det er nemlig helt naturlig på naturlige pupper også.

    9. åååhh jeg håper virkelig ikke at du legger ned bloggen! Dette er den eneste jeg leser fast, andre blogger er jeg bare innom ca 1 gang i måneden en søndag jeg kjeder meg… Vi trenger deg i bloggverden <3

    10. Hva i all verden betyr det at “ferien lider mot slutten”? Kanskje noen ikke er fullt så kløktig som de liker å gi inntrykk av, for dette var en merkelig formulering..

      1. Ingen: Haha, la merke til det selv. Det er kanskje slik som skjer når man overkompenserer ved å bruke uttrykk med en intelligent klang 😀

    11. Vil påpeke at du bryter regelverket til forbrukertilsynet når du merker innlegget øverst med “Reklame \ Annonselenke” da navnet på annonsøren ikke er med i merkingen. I dette innlegger har du annonselenke til Nelly, men det kommer ikke frem i teksten. Som det står på forbrukertilsynets nettsider “Det skal alltid fremgå av innlegget ditt hvem du reklamerer for. Det er tilstrekkelig at dette blir omtalt i innlegget eller at det går tydelig frem ut fra sammenhengen, f. eks. i tilfeller hvor det er åpenbart hvilken annonsør som omtales i reklamen.” (https://www.forbrukertilsynet.no/lov-og-rett/veiledninger-og-retningslinjer/veiledning-reklame-some)

    12. Hei sophie ! Kjempe fin blogg du har . Lurer på hvor mange tape fester du bruker på håret ? Har ditt naturlige hår blitt tykkere ? Mister du mindre hår ? Har du eventuelt noen tips mot hårtap ? Har fått dårlig selvtillit pga det .

    13. Jeg er nødt til å påpeke en ting når det gjelder Ice-reklamen din. Du sier regningene dine har gått fra 2000,- til litt over 300,- per måned, men det jeg ikke forstår er at det avsolutt billigste abonnementet deres med data frihet koster 399,-

      Hvordan kan du da bare betale 300,-?

    14. Det første bildet er dårlig, kjolen sitter veldig posete på på ryggen og alt for stramt på rumpa og dermed får den veldig lite vekt på den nederste delen ved beina. Den har ikke en sammenhengende flott form som følger kroppen og dens bevegelser.

    15. Omg, er det implantater i rumpa eller er det bodysuit? Hva får deg til å ville se ut sånn når du kan velge fritt?

    16. Rastafari is the livity way.
      Jah will protect thy children.
      Stay real Sophie! 🙂
      Good heart and caracter is everything!
      Bless up sis.

    17. Topp kycklingar med stora heta bröst bara på denna webbplats! Följ länken, du kommer inte ångra det! –
      💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

      👉 💚KLICKA💚.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg