ferdig operert!

Random collage fra serien min. Jeg la det ut uten sensur først men så kom jeg på at det kanskje ikke er lovlig, haha.

Klokken 05:30 i morges sto jeg opp, kledde på meg fornuftige klær, hoppet i bilen og dro til Fornebuklinikken. Der ble jeg møtt av kirurgen min Jørgen og mitt eget kamera-team (ofc!), og et par timer etter var jeg ferdig operert. Jeg har total blakcout fra en times tid før operasjonen og frem til rundt formiddagen haha.. Det skal jeg fortelle dere mer om i morgen, det er en ganske morsom og egentlig litt flau historie (tror jeg, men jeg husker jo ikke).

Siden da har jeg egentlig bare sovet og kastet opp. Jeg er litt flau for at jeg spydde i bilen ved siden av Kasper, men heldigvis i en pose.. Jeg hater å kaste opp foran folk, jeg gjør det ikke på en diskret måte men på en veldig brutal måte med masse roping, gråting og raping haha. Glad dere ikke måtte vitne det.

Jeg skal fortelle dere alt om operasjonen i morgen pluss vise før/etter-bilde når jeg er i form til det. Akkurat nå er jeg ganske kvalm og støl, så jeg klarer ikke å gjøre så mye. Jeg skal også svare på alle deres spørsmål!

PS: Tusen takk for alle fine kommentarer angående sesong to på Sophie Elises Verden. 🙂 Da jeg fikk se traileren selv tenkte jeg “er dette alt!?” for vi har filmet så mye drøyt og bra, men nå er jeg bare glad det ikke syntes i traileren og alle får seg en skikkelig overasskelse. Jeg hater å se serier der alt er avslørt allerede i promoen, så det blir ikke en risiko her. Jeg viste jentene to episoder i går og det gjorde at jeg gleder meg ENDA mer! 

– har jeg akkurat fått i meg pasta og gleder meg til å gå opp på rommet for å se på alt jeg får dårlig samvittighet for ellers: kanskje en real housewives maraton? 🙂 Og Kasper får ikke si noen ting på det, hehe.

81 kommentarer
    1. Så bra at det har gått så fint 😊 tok du ut kapselen også? Ser en del har sendt videoer fra folk med breast implant illness, og viktigheten av å ta ut kapsel også i forhold til kreft osv…

        1. Är kirurg själv och är det så att du har kapsel dannelse ( alla med implantat har inte kapsel) så tar man som regel bort den.

      1. Ja! När man ska ta ut implantat så är det jätteviktigt (oavsett vad kirurgen säger…) att ta ut kapslarna! Helt rätt! För det här med att implantaten svettar ut giftstoffer och kapslarna fångar upp en stor del av det innan det sprids vidare i kroppen. Inte så kjekt att ha det kvar i kroppen nej..

        Jag är själv en av de som blev svårt sjuk av bröstimplantat // Breast Implatat Illness.

        1. Jeg har fjernet kapseldannelse en gang tidligere og vet derfor ikke om det er så mye å hente – men jeg skal snakke med kirurgen når han ringer og håper på det beste 🙂

    2. Er sååååå glad der gikk bra og gleder meg utrolig mye til før og etter bildene! Du er virkelig en inspirasjon, det må du vite uansett hva folk sier. Du er så bra du

    3. Åå Jørgen er så flink! Han byttet mine implantater i sommer, de hadde kapslet seg. Er så fornøyd med resultatet! Håper alt er i orden med deg

    4. Masse god bedring! Håper du virker får slappet av disse dagene fremover. Gleder meg til å høre hvordan det går med deg senere 🙂

    5. Kjempe koselig å høre at det gikk bra tenkte på deg kule bilder synes jeg spennende med sophie Elises verden synes du er skikkelig tøff dame du er favoritten min ønsker deg alt godt å en fantastisk riktig god helg fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️🐱

    6. God bedring, håpe kvalme og oppkast stoppe fort og at du slipp å plages med mye smerte i rekonvalenstida! ❤️

    7. Hei! Kan ikke du utdype hva du mener når du sier at noe som serien din aldr har vært vist på norsk TV før? Hva er det som gjør den så ekstraordinær?

      1. Hei! Ja det kan jeg 🙂 Det har liksom aldri vært noe norsk realtiy om en vennegjeng (så vidt jeg vet?) hvor man kommer ordentlig under huden på alle deres liv, deres intriger, hvorfor de føler som de gjør og reagerer som de gjør mot hveandre osv.. Allerede i episode nummer to begynner det å bygge seg opp en stemning man bare forstår kommer til å eksplodere. Når jeg har sett norsk reality er det enten veldig feelgood (her er jeg på photoshoot, her er jeg med familien, her er jeg på en jobb), men det blir aldri noe i DYBDEN! Og forrige sesong handlet jo bare om meg, selv om vennene mine var der.. Så, det er på en måte mer innviklet, og mer ekte reality enn jeg har sett på norsk-produsert-tv før, men man har så klart sett det i real housewives, the hills, kardashians osv 🙂 Håper det svarte på spørsmålet ditt og at du gleder deg til å se serien! <3

    8. God bedring, Sophie! Håper du er i form til å være skikkelig aktiv på sosiale medier de her sengeliggende dagene haha <3

    9. ..»på en veldig brutal måte med masse roping, gråting og raping»
      Hahhaha, beklager, men her måtte jeg le! 😂 #kjennermegigjen
      God bedring!

      1. Hehe, jeg også måtte smile litt der. Utrolig ekkel beskrivelse men jeg kjenner meg så utrolig godt igjen. 😂😂

        1. Hahaha, har en venninne som er så lydløs at man hører ikke at hun kaster opp en gang. Jeg har så mye rare kroppslyder og mister helt kontrollen, hører som som en hval med refleksproblemer

    10. Så bra at det gikk bra😂💞💞 jeg liker heller ikke å kaste opp foran noen… Det er liksom litt pinelig😅Gratulerer! God bedring😘

    11. Sorry, men blir flau over narsissisme og fokus på kropp,kropp og kropp, når det er så mye annet som kunne hatt fokus i vår gale verden

        1. Ikke som synes i some for meg iallefall…så jeg blir bare matt. Pupper inn pupper ut, rompe inn, overshopping av klær og utfordrende poseringer..zzzzz

    12. Hvordan føles det, føler du deg lettere på en måte? Fysisk altså, siden du har tatt vekk så mye. Og ser du forskjell?

    13. Hei 🙂 Hvorfor fjerna du ikke rompa fremfor puppa? Pupper er fine unaturlige, men det er ikke ei rumpe.. Husk ei rumpe kan trenes opp, pupper kan kun trenes ned.

      1. Gratulerer med et elendig innlegg. “Pupper er fine unaturlige, men det er ikke ei rumpe”. Menneskekroppen er finest slik den er skapt, og at Sofie Elise her har tatt første steg mot å gjeninnta en fullverdig naturlig kropp burde hylles og ikke konfronteres.

        Før du vet ordet av det har hun fjernet implantatene i rompa også 🙂

    14. God bedring fine strekt deg ❤️ Du er utrolig!!

      Lurte på en ting? Er du og Kristin Gjelsvik uvenner??

    15. Jeg har tenkt så masse på deg denne uken, og gru-gledet meg sammen med deg, haha! Jeg hadde ikke trodd du kom til å oppdatere oss så fort, så nå ble jeg glad og lettet for at det går bra med deg! Ta den tiden du trenger for å komme i form igjen <3

    16. Hei! Håper formen din er ok og stigende! 🙂 Har du mye vondt? Ser du for deg at du vil bli sengeliggende den første uka?
      Kirurgen som skal fjerne mine implantater sa at jeg blant annet ikke kunne sitte ved pc eller kjøre bil den første uken. Hvilke begrensninger har du fått av din lege?

      Varm klem 🙂

      1. Nei jeg ser for meg at jeg er oppe som vanlig om et par dager, jeg har kun tatt fri til tirsdag! 🙂 Jeg har ikke fått beskjed om å ikke sitte ved PC eller kjøre bil, men han sa jeg burde slappe av den første uka.

    17. Hei! Så godt å høre at du føler deg lettere! Jeg skal nemlig gjøre samme operasjon til uken og gruer meg til hvordan brystene vil være etterpå! 😊 Men det skal jo sakte med sikkert forhåpentligvis trekke seg tilbake😊 Syntes du er tøff som tørr å være deg selv 👏 Ønsker deg god bedring og håper resultatet blir slikt du ønsket.

    18. God bedring, håper du ikke må spy nå mere, hater selv å spy så haha, gleder meg til å se hvordan det ble 😁

    19. Hvorfor vil du ikke gjøre det samme med rumpa? Ja, puppene var store, men passet ihvertfall til kroppen din på en måte. Det samme kan man ikke si om rumpa, den står ut på en helt unaturlig måte. Ikke flatterende!

      1. hvem vet kanskje det går opp damen en dag – eller den blir hard som stein og på tide å fjernes – ser alt annet en
        naturlig ut er ening med deg der.

        i alle fall blir spennende a se miss S i A cup – lurerer litt på hvilken “angst vi får servert nå” – sikkert en fin en med
        masse medisiner og løp å kjøp for a bli bedre medisin – selvølgelig ikke affiliate eller sponset .

        1. Hm, okei.. Skjønner helt ærlig ikke at du kan like den eller tro at det ser bra ut. Du vil jo se enda mer uproposjonell ut nå når alt annet på kroppen er lite og rumpa er gigantisk.. Men men! Håper du tar til fornuften når det kommer til den en dag også 🙂 Det skjedde jo til slutt med puppene, og rumpa er jo nyere, så. Hadde sett så mye bedre ut med en trent rumpe, og nå som du har begynt å like og trene er jo det oppnåelig også (den vil selvfølelgelig ikke bli like stor som en operert en, men takk Gud for det)

    20. Håper alt går bra med deg og at du ikke har alt for mye vondt😪så hyggelig at noen klarer å være vond og negativ og bare skrive skitt-hadde jeg fått høre det du får lese hadde jeg gått helt i kjelleren-og jeg tror det påvirker deg også-synes bare det er så stygt 😡

    21. Håper at du ikke har alt for mye vondt-synes det er mange der ute som ikke er hyggelige og skriver ting som ihvertfall hadde sendt meg ned i kjelleren, OG det blir man aldri vant til-SKJERP dere-hva vil dere med med dette?? Ønsker deg alt godt med eller uten pupper eller rumpe🥰

    22. Håper det går bra med deg og at du ikke har så vondt- men jeg synes det er mye stygt som blir sagt og jeg hadde gått helt i kjelleren-men blir du vant til det? Ingen blir vel det egentlig…

    23. Vet du hva? Det er dette rollen som influencer handler om. Å vise at det “naturlige jeg” er det som gjelder. Tusen takk til deg, Sofie Elise, som gjør det enklere for yngre personer der ute å forstå at silikonpupper egentlig ikke burde være et ord i vokabulæret vårt.

      Dette hadde jeg faktisk ikke trodd du kom til å gjøre da de første ryktene startet, men jeg setter utrolig pris på at du faktisk turte å gjøre det! La oss sammen fronte en silikonfri verden.

    24. Hei! Jeg har veldig lyst på silikon, har bestilt time til konsultasjon i slutten av januar. MEN jeg sliter helt sinnsykt med angst for kvalme og oppkast, får fullstendig panikk når jeg blir kvalm (bare kastet opp 2 ganger i mitt liv, og det er maaaange år siden). Blir så nervøs når jeg hører folk som blir kvalm av narkose…har egt lest på nettet at dette er mindre vanlig nå enn før! Kjedelig om denne angsten skal holde meg tilbake, også…
      Kan jeg spørre om du la over eller under muskelen ta du lå inn silikon? Og hvor mange dager hadde du smerter?
      Og er det normalt å få kapsel?
      Må man operere på nyt da? Må man skifte ut protesene innen så så mange år?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg