ETT FINT DØGN + GODT TIPS

Reklame | annonselenker

Akkurat nå sitter vi hjemme i stua og ser på Mitt Lille Land som ligger på TV2 Sumo, og episoden om Trond Giske. Har dere sett den? Den er veldig bra. Og herregud, for en kjæreste han har, jeg er full av respekt for henne. Dokumentaren viser godt hvordan debatten kan være nyansert. Se den!

Som dere allerede vet slapper jeg mest av på fritiden og merker jeg begynner å “gro fast” hjemme i huset. Jeg er skikkelig glad i å være hjemme jeg, haha. Men i går kveld kom jeg meg ut en liten tur! Kroppen var fresh og brun etter spraytan, håret var nystripet av Sebastian og kjolen var ny.

Kjole: HER. Veske: Chanel. Sko: HER. / øredobber Revolve 💖 

Jeg fikk veldig mange spørsmål om denne kjolen i går, det forstår jeg godt. Det var det første vennene mine spurte om også da jeg møtte dem – og de kunne knapt tro det da jeg sa den var fra Nelly. Om man bare leter litt rundt der kan man finne mange skjulte skatter som ikke “alle andre” har, som denne. Normal i størrelsen.

Venninnen min Louise lager alltid så god mat. Hver gang jeg kommer på besøk er det vegansk og gjerne flere retter med spennende smaker (for meg, som spiser veldig mye av det samme). Jeg drakk forresten alkoholfri øl i går, det er første gang jeg har vært i selskap med venner som blir brisne og jeg holder meg edru – uten å tenke noe over det. Det var seriøst bare hyggelig og jeg likte godt å være med brisne venner, haha. Da blir de ekstra gira, litt mer høylytte og litt morsommere. Jeg storkoste meg.

Min nydelige Henrik! Han er jo en av mine beste venner, og det merker jeg så godt flere ganger i uken. Vi jobber sammen i United Influencers, han koordinerer de fleste av kampanjene jeg har der blant annet. Det er ofte vi diskuterer på meldinger eller over telefonen, og det er mye stress, men vi klarer å legge det 100% fra oss med en gang vi møtes. Selv om man må være strenge med hverandre er det likevel ikke mot hverandre, men på en helt proff måte. Det står det respekt av 💕

T-skjorte og kjole Nly Trend, men jeg finner dessverre ingen av dem på nettsiden. 

I dag var det en ny dag og jeg følte meg fin i formen. Jeg startet med Barrys Bootcamp og det har helt ærlig vært skikkelig hardt å komme i gang der igjen. Jeg har vært lat på treningen i et par uker og har nettopp kommet meg i gang igjen, kondisjonen falt sinnsykt mye på et par uker. Fra å kunne løpe i en time i strekk, ofte spurt, uten å bli sliten kan jeg nå knapt løpe to minutter. Herregud tenk at det kan gå så fort! Men da må jeg bare fortsette med treningen så kommer jeg meg tilbake. 👊

Jeg og Anne-Sofie møtte hverandre på Sumo. Jeg spiste vegetar buns som jeg elsker, hvitt brød i mitt hjerte. Jeg holder på med å spise meg opp om dagen slik at resultatet fra trening kommer raskere, jeg har trent lenge men ikke fått de resultatene jeg kunne ha fått fordi jeg spiser for lite. Musklene brytes ned uten å bli bygget opp, dessverre. Det er kun min egen feil og den personlige treneren min har virkelig pushet på alt han kan, og nå har jeg valgt å gå inn i det med hud og hår. Både av respekt for han, men ikke minst av respekt for meg selv.

Maten på Sumo er god I alle fall! De har et par veganske alternativer og så er det ikke dyrt heller, jeg liker å ta med venninner dit når man ikke skal gjøre så mye ut av middagen. Misforstå meg rett, for jeg liker fine dining som faen. Vi snakker flere retter og middager til flere tusen, da trives jeg skikkelig haha. Men det kan man ikke gjøre hver dag, så da foretrekker jeg Sumo over alle kjedene. Et bra tips om dere er i Oslo, drinkene er visstnok superbra også 🙂

Sånn har jeg sett ut i dag! Lille meg, haha. Jakken finner du HER, den er på 50% rabatt. Vesken er Louis Vuitton.

Jeg ble så glad da noen i kommentarfeltet her hadde gjettet spot on på hva jeg skal gjøre det neste året! Som den første, ikke engang noen jeg kjenner har klart det. Jeg kan ikke avsløre enda, men en sjel der ute har skjønt det på en prikk..

Vi snakkes senere mine elsklinger! Husk at vi spiller inn podcast i morgen, om noen har spørsmål 

11 kommentarer
    1. Apropos kommentarfelt, når skal du begynne å svare oss her igjen..? Det er vel ett eller annet strikkesamarbeid med Skappel du jobber med 🙂

    2. Hvis du virkelig blir så brun av de bjørnene du reklamerer for så skjønner jeg ikke hvorfor det er nødvendig med spraytan? Hvis de er så fantastiske som du påstod i det innlegget om dem for ikke så lenge siden så burde du forsette å vise hvor brun du blir av bare dem uten spraytan! Vi vil gjerne se! 😄🤩

    3. Nesen din ble skikkelig annerledes i profil etter påsken. Rett neserygg. Er det operasjon eller fillers?

    4. Det er et kjempe godt tips synes jeg og svevende blå DRØMMENES DANSE teater fantasi karusell blå palmesus Eventyr magisk krystall kule som man kan spå i kuings bilder synes jeg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god Natt fra meg og puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃🌌🦋♥️🐱✌☀️

    5. Jeg har lest bloggen din en stund, og har fått inntrykk av at du spiser for det meste vegansk mat? 🙂 Dette har ikke noe med dette innlegget å gjøre, men du er jo tydeligvis en som bryr deg masse om dyr! ❤ men jeg lurte på hvorfor du fortsatt bruker skinnvesker? Er det sånn at du tenker å “bruke opp” de veskene du kjøpte før du ble opptatt av dyrevelferd? 🙂 Skinn-industrien er jo som du sikkert vet helt forferdelig, og jeg lurer på hva tankene dine rundt dette er? Det er jo så mye fokus på pels nå, men det er jo ikke noe verre enn skinn, som faktisk i tillegg går ut over miljøet vårt. Hadde vært veldig bra om du kunne uttale deg om dette! 😀

    6. Sun Camilla Pihl, mulig du skal samarbeide med henne. Solserien er jo svanemerket og bra for de med allergi. Personlig synes jeg produktene er oppskrytt og dyre.

    7. Ehh, det har skjedd noe med nesa hennes, right? Finner ingen oppdateringer om det, men den er definitivt annerledes? Ville bare vært så klassisk SE liksom, “jeg angrer på operasjonene” når noen er konfronterende – splitter ny nese et par mnd senere

    8. Dere der ute.. som vet så mye.. Dere VET at om man tar en «nosejob» så blir man plastret, bandasjert og blåflekkete lenge etterpå? nei forresten.. jeg forventer ikke at dere vet det, MEN om dere tar dere en tur opp fra kjellerleiligheten til mor og gjør noe annet enn å bare runke til følelsen av å være slemme (når dere igrunn bare viser hvor uvitende dere er) så kan dere lære en ting eller tre..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg