et vinnende konsept

Reklame | Goodiebox

Dere som har fulgt meg en stund vet jo hvor glad jeg er i produkter til leppene. Jeg har testet det meste, og liker egentlig best en fin liner kombinert med en matte leppestift. Det bruker jeg så og si hver dag! Men jeg sier ikke nei takk til å teste ut noe nytt, og nå har jeg faktisk funnet en ny favoritt i den siste utgaven av Goodiebox. Jeg er jo veldig glad i konseptet deres fra før av, så herregud så fint det er når man får en pakke og tenker “YES!”. Glossen jeg falt for nå har en “plumping” effekt, som gjør at leppene hovner bittelitt opp, og derfor ser litt mer.. vel.. duckface ut. Akkurat som jeg liker det, haha.

Dette har blitt et av mine små høydepunkter, hver måned ✨

Jeg elsker å åpne en ny boks for å se hva som befinner seg på innsiden, og denne måneden er temaet “on the go”. Goodiebox har blitt et lite høydepunkt hver måned, og jeg har enda til gode å få en pakke jeg ikke liker – og alt er så godt gjennomført. Månedens boks er designet for å gjøre livet litt enklere når man har det travelt. Du får en fuktighetskrem, sminkefjerner, sminkekost, pudder, lipgloss (med plumpende effekt) og en tannbørste. Alt dette for bare 199 kr, og det er med frakt også.

Sminkekostene som fulgte med i månedens boks hadde jeg også fra før av – men, jeg takker ikke nei til flere, det finnes alltids noe som må pudres! At jeg hadde de fra før er jo også et godt tegn, da liker jeg det jeg får. Jeg hadde aldri orket å samarbeide med Goodiebox om jeg følte hyllene hjemme ble fylt opp av ting jeg ikke har bruk for, men det har aldri skjedd. Jeg tror det var en gang jeg fikk en ansiktsrens jeg ikke trengte og da ga jeg den til en venninne, men alt annet har jeg beholdt, og ikke minst, brukt. Hvor bra er ikke det!

Lipglossen jeg ble så glad i. Det er den jeg har brukt på alle disse bildene, og kun den. I LOVE it! ♥

🌸 HER KAN DU BESTILLE GOODIEBOX Å LESE MER OM KONSEPTET! 🌸

Har noen av dere prøvd Goodiebox før, eller et lignende konsept? 

 

36 kommentarer
    1. Så utrolig mange reklameinnlegg du har om dagen. Husker at for rundt ett år siden svarte du at du hadde 3 eller 4 i måneden, men nå virker det som om du har det samme i uka? Bare på første siden av bloggen er 3 av 10 innlegg reklameinnlegg (og da snakker jeg ikke om innleggene med annonselenker, men rene reklameinnlegg) og hittil i juni har du hatt 4 rene reklameinnlegg. Skjønner at du vil tjene penger, men hvorfor har du økt såpass mye? Blir kjedelig å klikke seg inn i lengden når det er så mye reklame (spesielt når det er så dårlige produkter du reklamerer for, som sunny bears og premium white), det virker jo ikke som en blogg lenger.

    2. Hei!
      Tilfeldig at det akkurat din blogg jeg kommenterer dette på men, goodiebox synes jeg at er et utrolig rart konsept å reklamere for idag.
      Dette er ikke noe noen egentlig trenger, og vi viderefører bruk-og-kast-samfunnet vi lever i. Hvordan kan du/dere bloggere/influensere forsvare dette med tanke på miljøet?

      Mvh Maja

      1. Helt enig! Det er veldig mange bloggere som reklamerer for Goodiebox om dagen, og det er jo produkter man egentlig ikke trenger! Nå som det er så fokus på klimautfordringene, synes jeg det er synd at det reklameres for slike produkter.

    3. Vakker å Nydelig bilder synes jeg å kjempe koselig å blå kult innlegg synes jeg og koselig å se at du er fornøyd å i godt humør og glad du er kjempeflink å favoritten min ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ♥️🌌🐱☀️✌

    4. Har prøvd goodiebox før, men synes ærlig ikke konseptet er miljøvennlig, så sluttet. Det er kanskje mindre interessant for oss som ikke ønsker å eie fem nye produkter hver måned. Jeg prøver selv å kutte ned hvor mye jeg bruker, da jeg husker når jeg hadde mange produkter men kanskje bare brukte 10% i løpet av en uke. Synes ikke det rettferdiggjorde hvor mye jeg handlet og hvilket impact mine kjøp gjør på miljøet, og ikke minst hva jeg ender opp med å kaste, så jeg sier nei takk til slikt. Det tar mye av miljøet å produsere varen og emballasjen, frakte og ikke minst kaste det.

    5. Hvorfor reklamerer du ikke for bra ting som f. Eks å ta tak i plast problemet vi har i dag? Siden du bestiller så mye klær på nettet kunne du f. Eks satt igang å gå imot nettbutikkene å be de slutte å bakke inn vært produkt i unødvendig plastpose kunn pakke klærne fint sammen å sende i en pakke. Du kunne f. Eks vist brukerene dine åssen man vasker klær mer skånsomt for naturen for mindre utslipp av microplast osv.. Sminke uten microplast.. Det må jo føles bedre å gjøre noe bra for jorda enn å lure folk til å kjøpe masse dyre produkter på nettet som ikke funker som du får penger for 🙂

    6. Er du fortsatt fornøyd med «tattovering» (pmu?) på leppene? 🙂 Vurderer å ta det selv, var det verdt prisen? Klem

    7. Hei! Scrollet meg igjennom instagrammen din for å se tilbake på hvor lenge jeg har fulgt deg! Begynner å bli en stund 🙂 ser at du ikke har slettet bildene med Robin. Er det bare en vanesak at du ikke sletter gamle bilder som feks bilder av exen som i tillegg har vært ufin?

    8. Kan du ikke skrive et innleggg om ansiktsbehandlingene du tar? huden din er så fantastisk flott for tiden!

    9. Goodie Box!

      Jeg “meldte” meg på Goodie Box opplegget i april, og betalte på forfall 11, april. Min datter var superfornøyd, spesielt med hårproduktene og vi bestemte oss for å prøve det en periode: Men så sa det stopp, Kr 199,- er belastet min konto hhv 24.04, 20.05 og idag 15.06, men pr d.d. er kun mottatt èn pakke – den først nevnte.

      Om dette er et firma som bevisst sender ên pakke for så å forholde seg til godtroende kunder som ikke sjekker kontoen sin vites ikke, men pr idag syne det å være “god butikk” å ta i mot penger, uten å levere varene som kundene er forespeilet at man får levert.

      1. Det samne skjedde meg. Fikk til slutt meldt meg av hele dritten. En advokat måtte hjelpe meg. Fikk til slutt tilbake penger for 2 pakker jeg aldrig fikk. Glad det ble slik, fordi jeg skjønner godt at jeg ikke trenger slikt tull. Blir bare bare overforbruk. Det gjør det på deg også Sophie Elise. Du er vel den siste som trenger sånt tull.
        Trodde faktisk for En stund siden at du jobbet med å få ned forbruket ditt, men bare en illusjon du lager for oss lesere. Forbruket får du aldrig ned ved å leve slik du gjør. Du er så utrolig ustabil, miljø er noe du spiller på akkurat når det passer deg. Å plukke plast i plast bukse fra nelly blir bare latterlig. Vet feks hvordan vaske denne bukse plasten slik at minst mulig mikroplast havner i sjøen? Problemet er at ingenting når inn til deg. Du har en veldig selvgod måte å svare på og det er selvsagt aldrig du sim gjør for lite….., tror vi leserne gjør mye mer enn deg for miljøet, det er lett å merke i kommentarfeltet at vi vet og vil dele. Men du tar det ikke lørdom inn, du vil bare være en hollywood frue du!!

    10. Dette får du gratis og får helt sikkert bestemme hva du vil ha i denne “OVERFORBRUK ” boksen din. Hvorfor trenger du dette? Hvorfor? Fordi du er manisk på alt som er materialistisk? Du overrasker aldrig, samme gamle triksa hele tiden. Det virker ikke lenger. På tide å bli ordentlig interessert ,lære og lese om tema utenom sminke klær, operasjoner i hytt og pine. Dyr og miljø hiver du inn på bloggen ved jevne mellomrom, men om regel er det at du har nå nesten bestemt deg for å få katt. Selvsagt skjer det ikke, men du haler inn leserne igjen med katt og dyrebeskyttelsen. For deretter skyte ut reklame for fullt. Du er så forutsigbar at de fleste vet hvordan du er. De som henger igjen er vel de yngre som ikke helt vet hva kynisme og manipulering er. Vi som fortsetter å skrive er vel de som ønsket at de fleste vil etterhver forstå at du ikke er det beste forbildet. Og det gjelder ikke bare kroppspress/operasjoner.

    11. Høydepunktet ditt er goodiebox? Wow, mitt høydepunkt er dagen jeg jobber frivillig som støttekontakt for “Ole”(navn forandret “). Når Ole ser meg klapper han i hendene og klemner meg så hardt han kan. Vi går tur i parken med Staffen min. Ole var livredd dyr, men etter mye skrik og skrål er det nå beste venner. Han er så stolt der han går tur med bamsen sin som han kaller han.
      Glede over en idiotisk goodiebox varer noen få minutter, men gleden over å se Ole varer resten av livet. Det skaper og historie av møter med mennesker . Forstår du hvor lett livet kan bli både overflatisk og meningsløst hvis en bare fokuserer på utseende og det materialistiske?

    12. Jeg så at du nevnte på instastoryen din at du ikke kommer til å ta laser istedefor å vokse, hva er grunnen til dette? Vurderer selv å ta laser på bikinilinjen, så ble litt nysgjerrig 🙂

    13. Jeg husker du oppfordret lytterne dine (i podcasten en gang) til å ofre noe for miljøet … Gjelder dette ikke deg? Er det virkelig nødvendig å reklamere for alle disse pillene, alle disse klærne og dumme bokser som ingen faktisk trenger? Jeg synes faktisk du er en av verstingene med tanke på bruk-og-kast samfunnet.

    14. Valgte å subscribe på Goodie Box etter å ha lest om det her og er foreløpig veldig fornøyd. Man får gode produkter og de ankommer ganske tidlig i løpet av måneden. Fortsetter de å levere sånn her så forblir jeg kunde i en stund til i såfall.

    15. Ærlig talt så mener jeg at denne goodiesaken er bortkastede penger. Tenk hvor mye penger det blir i året! Ca kr 2400,-
      Hva er vinnende med konseptet? Det må i så fall være alle pengene du og leverandøren får.

    16. Forbruk, forbruk. Jeg forstår ikke hvordan man kan trenge små prøver av ting og tang HVER måned?! Hvis ikke dette er å reklamere for noe man absolutt ikke trenger, så vet ikke jeg. Merkelig opplegg.

    17. Hei, har du prøvd noen behandlinger for å redusere arr etter selvskading? Jeg sliter selv med sånne arr og jeg er så trett av å se på de og at folk stirrer på de når jeg går med ermløse topper.

    18. Jeg har et spørsmål; Hvorfor tillater du prostituert å reklamere på bloggen din? Personen/ halliken har postet flere ganer uten at du gjør noe.

    19. Synes det er så trist at denne bloggen har endret seg så mye. Nå er hvert innlegg markert med reklame og selv om det av og til er litt personlig tekst er det slltid annonse for et produkt eller femten.

      Savner bloggen slik det var før: for det meste personelige innlegg uten annonser. Og egne dedikerte reklame innlegg som man kunne lese om man ville.

    20. Trist at noen ekstra millioner på konto er viktigere enn miljøet..shame on you som reklamerer for unyttig skit.
      Sier som Aurora:
      You cannot eat money, oh no
      When the last tree has fallen and the rivers are poisoned
      You cannot eat money oh no

    21. Dette er virkelig ikke noe man trenger, og særlig ikke du, vil jeg tro? Dette er utrolig umiljøvennelig og i tillegg helt unødvendig! Det burde være en veldig enkel sak å kutte ut noe som dette. Det er veldig fint at du er miljøengasjemert og du har hatt mange gode innlegg om det, men når man leser at du driver med dette så lurer jeg veldig på hva du har tenkt? Og i tillegg oppfordre andre til dette overforbruket?
      Kan ikke la være å bli skuffet, dessverre.
      I tillegg virker det som at du nokså ukritisk kjøper/får klær i unødvendig store mengder og i tillegg ikke etiske klær (om det egentlig finnes). Hadde vært fint om du ville svare på dette med forbruket ditt, for det har jeg lurt på lenge.

    22. Hei!
      Kjenner jeg får litt bismak i munnen av slike annonser. Denne bruk-og kast idéen er jo helt forferdelig for klima, og bidrar ikke med noe positivt. Ser også at du i mange av annonsene dine reklamerer for Nelly, et mekka for fast-fashion merker. Er du bevisst på hvor mange som lider og dør i forferdelige tekstilfabrikker for klærne du reklamerer for? Har sett at du ofte skriver at du er engasjert i klimasaken, men all handling du foretar deg strider jo i mot dette? Om du ikke er klar over hvilke konsekvenser promoteringen av en slik livsstil har er jo det en sak. Samtidig så vil jeg jo tro at du har en viss idé om at tekstilindustrien ikke bringer noe som helst godt med seg.

      Vil oppfordre deg til å ta mer bevisste valg i hverdagen, og være klar over hva slags konsekvenser reklameringen din har. Om du ikke har utdannet deg selv om emnet er det mange gode dokumentarer på både Netflix og Youtube om tekstilindustrien og skadene ved fast-fashion. Selv om det er vanskelig å se uretten som foregår, betyr det ikke at den ikke eksisterer. Håper åpner øynene og tar mer bevisste valg i framtiden! 🙂

    23. Jeg synes det er mye reklameinnlegg for tiden? 2 av 3 innlegg er merket med reklame/annonse.. Synes det hele faller litt igjennom, og blir mindre personlig. Ellers liker jeg bloggen din svært godt! 🙂

    24. Må si meg enig med de som kritiserer reklamering for Goodiebox her. Det er synd at så mange influensere reklamerer for dette for tiden. Månedlig levering av produkter er det vel svært få som trenger, og fører til overforbruk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg