et privat bilde av meg er spredt?

Reklame | to annonselenker

I dag har jeg endelig spilt inn podcast-episoden med Kasper! Jeg var faktisk veldig nervøs på forhånd, både fordi jeg ville være profesjonell å få han til å føle seg trygg (han er en mer privat person enn meg) men også fordi det er så personlig. Heldigvis ble resultatet så bra, det er bare å glede seg! Etter planen skal den komme ut rundt 20.august. Merk det i kalenderen!

Da vi var ferdige med å spille inn sjekket jeg mobilen min, og da kjente jeg et stikk i magen og pulsen høynet seg. Jeg hadde fått to meldinger hvor det sto “det er spredt nok et privat bilde av deg” (fra folk jeg ikke kjenner) og jeg ble sendt rett tilbake i tid, den grusomme dagen et privat bilde av meg ble spredt forrige gang. Det var med høy puls jeg åpnet bildet for å sjekke, men “heldigvis” var det bare en fake samtale som noen har laget, der “jeg” prøver å kjøpe piller av noen over chat. Det har jeg altså ikke gjort, så om noen får bildet tilsendt til seg er det bare å vite at det er fake.

Jakken finner du HER
Buksene finner du HER. De elsker jeg, så behagelige og tilpasser seg kroppen bra.
Gamle sko.

Jeg kan forstå at folk skriver anonyme, slemme kommentarer. Visste dere at jeg faktisk skrev en anonym, stygg kommentar hos en blogger før jeg selv ble kjent? Jeg var ikke akkurat sjalu (derfor er den “du er bare sjalu” tilbakemeldingen så lite relevant i de fleste sammenhenger) jeg ville ikke være henne, men jeg var veldig sint og uenig med henne og slik ble det sagt fæle greier. Derfor forstår jeg drivkraften. Jeg kommer derimot aldri til å forstå hvordan noen kan spre bilder, kun for å være jævlig med folk. Får jeg vite hvem det er som har spredt dette vil vedkommende selvfølgelig bli anmeldt, og det er en ganske grov anmeldelse siden den omhandler å forfalske bilder.

Men, nå går det fint. Etter avsluttet innspilling ville vi feire litt, senke skuldrene å puste lettet ut. Vi dro på en av favorittene mine i Oslo, Campo de Fiori – det er så herlig atmosfære der, så god mat, man føler seg hjemme. Mannen som driver det kom å ga meg en god klem i dag, samme som sist, og så sendte jeg en hilsen til datteren hans. Hun var tydeligvis fan og det gjorde meg glad!

Nå skal jeg gjøre litt kveldsjobb og så venter sengen. I morgen tidlig er det vanlig podcast-innspilling med Fetisha, frisørtime, trening og to møter. En helt vanlig mandag.

 

30 kommentarer
    1. Hei!! Det du sier er så viktig, masse av det du tar opp gir inntrykk på meg, å jeg forstår deg❤️❤️ Du gir meg så mye! Å jeg skulle ønske eg kunne få møtt deg å sakt hvor mye din rolle i denne verden betyr for meg p så mange. Før tenkte eg negativt om deg, men nå etter at jeg leste boken din!! Skjønner jeg at jeg tok feil, du er helt rå! Du er en fighter! Å du er så mye mer en bare et fint fjes!! Du har så mye godt å si og gi! Håper jeg får møtt deg en gang😊🥰digger deg!! Fra Lea 15 år

    2. Koselig å kult innlegg synes jeg jeg har fått en stor kvise skal bruke max factor ivory 07 skikkelig Nydelige å fantastisk vakker bilder synes jeg ønsker deg alt godt og en vidunderlig riktig god Natt fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🌌🗻🏔🦅☀️🦋♥️✌

    3. Hei, bra innlegg. Jeg har ett spørsmål. Jeg harnettopp kjøpt meg «elsk meg» og jeg har ennå ikke lest «forbilde. Jeg lurte på om det er nødvendig å lese «forbilde» før man leser «elsk meg» for å skønne sammenhengen?

    4. Pinlig å slette kritiske kommentarer mens fanklubben får boltre seg her. Narsissisten i deg er så fremtredende at jeg lurer på om ikke en tvangsinnleggelse ville vært best.

      1. Wow… Du burde vært tvangsinnlagt…..
        Drit i å les bloggen om du synes Sophie Elise er så jævlig…

    5. TUSEN TAKK for at du har svart på kommentaren min du er så varm å god sophie Elise♥️ hilsen Kristian Magnus😀🦋

    6. Kan du lage en egen instagram for anmeldelser av bøker, eller at du legger ut instastory av hver bok du leser og har egen «highlight» på insta for bøker? Eventuelt flere innlegg/videoer om det. Synes det er veldig interessant 🙂

      1. Jeg har en egen highlight på insta for bøker! Den heter boktips 🙂 Håper du finner noe der som er interessant – og så skal jeg få laget en egen bruker, men det blir nok ikke før mot vinteren!

        1. Åå det har jeg ikke fått med meg! Håper du bruker den flittig. Elsker boktipsene dine. Takk for svar <3

    7. Hvorfor ligger bilde som ble spredd av deg forrige gang fortsatt ute på Google?
      Har familien din osv sett bilde ?
      Håper det blir borte en dag for din skyld❤️

      1. Aner ikke. Og det kommer nok aldri til å bli borte.

        Nei, de har ikke sett bildet, de ønsker så klart ikke det. Men de har fått det tilsendt, men klart å manøvre seg unna:)

    8. Topp kycklingar med stora heta bröst bara på denna webbplats! Följ länken, du kommer inte ångra det! –
      💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

      👉 💚KLICKA💚.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg