et mirakel

Reklame | annonselenke

Mirakler kan oppstå, nå har jeg et håndfast bevis. Etter flere år med mas, peking, kjefting, riving i håret, riving i extensions, slamring med dører og banning har det endelig skjedd. Jeg trodde en av oss måtte gå i graven uten å oppleve dette øyeblikket, men.. Mamma har endelig lært seg å ta bilder. Ikke bare treffer hun riktig knapp på første forsøk, hun får til bra utsnitt og jeg ser bra ut på alle bildene. Hva faen! Det hadde jeg aldri trodd, aldri! Før måtte jeg alltid rette på kameraet, rope “nei, det er ikke den knappen” eller “nå har du tatt bilde av hele himmelen og halve hodet mitt igjen”. Plutselig kom hun hit og var proff fotograf.

Pictures taken by my mama!

Dette var antrekket og sminken min før Universal sin sommerfest i går, som jeg endte med å ikke dra på, haha. Typisk meg. Litt bortkastet kanskje å ha brukt så mye tid og penger på sminkør og stylist, tenker du da? Jeg synes aldri det er bortkastet å få mye sminke, men jeg fikk litt vondt i magen over å ha brukt penger på stylist når jeg bare skulle være hjemme. Men, jeg snudde den tanken fort om. Det er jo bare positivt å ha fine bilder å legge ut, pluss jeg elsket kjolen, jeg fikk føle meg fin i går kveld hjemme og jeg har funnet et nytt utsnitt jeg liker.

 

I dag har jeg hatt en veldig normal og rolig dag, men jeg ramser likevel opp, hehe. Jeg har hatt to møter (et mobilselskap og så noen som prøver å importere CBD, spennende), og så har jeg jobbet med mailen som jeg gjør hver dag, tatt en ansiktsbehandling og brazilliansk voks på Eger Skin Clinic.

Dette er jo også mitt typiske antrekk om dagen, så enkelt og greit. Genser fra Skappel som jeg bruker flere ganger i uken (modellen heter Leah og jeg har en stor størrelse). Jeg slutter aldri å bli imponert over hvor mange måter forskjellige jeg klarer å kombinere den genseren! Skoene mine finner du HER..

.. og under hadde jeg en kjole som er fra Bik Bok! Puffen bak meg er fra Royal Design, og du finner den HER, på 30% faktisk.

Huden min har glødet i dag på grunn av ansiktsbehandlingen, som var en Green Peel. Selv om jeg alltid tar den mildeste varianten fordi jeg ikke har kapasitet til å ha “nedetid” på huden min (jeg må jo ofte filme / ta bilder etc) så svir det i huden nå. Hver gang jeg rører ved den, prikker det. Derfor har jeg kjørt en veldig naturlig makeup i dag! Ingenting foundation eller concealer, men heller litt lettere produkter.

Et annet mirakel, speilet som har vært stående på gulvet i et halvt år har endelig kommet opp på veggen. Det krevde altså ikke mer enn pappa på besøk, haha. Det synes jeg nesten er litt flaut. Speilet er fra Thomas Hill, elsker den butikken!

Og, hagen begynner også å ta form, sånn smått. Nå er den jo veldig i mamma sin stil og vi har vidt forskjellig smak på interiør, men jeg er bare så takknemlig for at de ordnet at jeg ikke kunne ha brydd meg mindre (jeg er egentlig veldig kontrollfreak og spesielt på hjemmet mitt).

Når vi først er inne på interiør, jeg anbefaler dere å sjekke ut Bliss Flowebox!  På nettsiden deres kan du kjøpe ulike blomstre som aldri dør ut, spør meg ikke hvordan det et mulig, men det er ekte blomstre altså. Jeg har en haug av roser stående rundt, og senest i samlingen er disse blomstene. En kjempefin gave å gi til andre, eller pynte hjemme hos seg selv. Lampen er fra Milla Boutique om noen skulle lure.

Akkurat nå gjør jeg dette! Jeg skal i gang med mailen, og så er jeg usikker på om jeg skal dra på Holzweiler sin sommerfest eller vente hjemme på Kasper. Jeg fikk så mye sommerfugler i magen da han ringte meg tidligere i dag, sånn blir det etter å ikke ha snakket sammen på ti dager 😊Jeg hadde satt pris på om han var hjemme å ventet på meg om det var motsatt, så da gjør jeg sikkert det.

Vi snakkes snart! I morgen har jeg tidlig trening, innspilling, brunsj med venner og så kommer søsteren til Kasper hit. 😍

26 kommentarer
    1. Kunne du ha lagt ut link til den svarte kjolen du viste på story? 🙂 Den var veldig fin, og det var kjolen du hadde valgt ut til Universalfesten også. Så sommerlig og fin!! Du stråler virkelig om dagen. God helg og kos deg med Kasper (og annet) 😍

    2. Hei snaxy! ❤️ Flott innlegg! Og wow, moren din er jo flink på bilder ja! Stor helge klem til deg fine! ❤️

    3. Skikkelig blå støv å måne skinn og blå lufta kult å flotte bilder synes og kjempe kulings å kjempefint innleggene dine du er som blå LYSET fra Nord og favoritten min ønsker deg alt godt og en vidunderlig riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🌌😃♥️🐱✌☀️🌟

    4. Hei! Jeg har en kjæreste som er veldig interessert i å dra på et sånt «stilleopplegg» som Kasper nå har vært på. Tror du han kunne vært interessert i å dele sin opplevelse og informasjon om turen? Kanskje i en episode av podcasten til deg og Fetisha? Eller i et blogginnlegg eller noe sånt?☺️ Hadde vært skikkelig kult om han ville! Håper dere har det bra ellers og har en kjempefin dag sammen!
      Hilsen Johanne

      1. Jeg jobber hardt med saken om å få han med på en episode, i mellomtiden kan du søke på Vipassana på Google! Jeg skal selv delta på en retreat og kommer så klart til å dele mange av mine egne erfaringer 🙂

    5. Jeg har også flere ganger ordna meg skikkelig fin med fin sminke og klær osv og endt opp hjemme pga angst. Og bra du heller snur det til noe positivt enn at det var bortkastet. ❤ Jeg skal prøve å se det positive i sånne “bortkastet ” ting fremover. Tror det er lurt. Det Hjelper jo faktisk 😊 Bildene var fine 👍 Fin kjole. Du kler farger 🙂 Ha en fin helg ❤☀️🌺🌸

    6. Hva skjer med at du snik-reklamerer for strikking og Skappel i annenhvert innlegg? Minner meg om tiden du snik-reklamerte for TV2 Sumo i noen måneder for så å senere lansere din egen serie på samme kanal. Er det greit?

      1. Jeg har aldri snik-reklamert for Sumo. Om jeg får betalt for å omtale noe, eller har fått det sponset, så skriver jeg alltid “reklame”. På innlegget om Skappel nå sist merket jeg det reklame fordi jeg hadde en bit.ly link. Denne genseren her fikk jeg for lenge siden, det er ingen linker etc, så slapp av.

        Og Sumo får jeg ikke sponset, så jeg må da få lov til å si at jeg ser på serier der om jeg ønsker det?

        1. Det som fasinerer meg mest, er at du alltid har rett. Selv når du serverer sannhet med løgner. Forstår meg ikke på deg i det hele tatt lenger.Sier ikke at du lyver her, men uansett hva du serverer tar du aldrig imot kritikk. Du ligger liksom alltid i grenseland slik at du alltid ender opp med å rettferdiggjøre grums du driver med. Hvorfor svarer du aldrig på konstruktiv kritikk? Det skinner igjennom at du ikke har peiling på det du reklamerer for. Tror du vil bli tatt mer seriøst hvis du kutter ut miljøfiendtlig reklame og reklame for ting som er bevist at ikke virker. Det hagler jo negative kommentarer til tider, men ikke et knyst fra den som serverer produktene. Hvis det er slik du vil ha det kan du jo bare droppe denne unødvendige reklamen og fokusere litt mer på dyre og miljøvern. Da vil det kanskje virke mer oppriktig fra din side. Du er jo en storforbruker av en annen klasse.

    7. Observert at du leser mange!! Bøker , kunne du anbefalt 3 av de beste du har lest hittil? Fått mer og mer lysten til å lese igjen når jeg ser alle de spennende bøkene du velger<3

    8. Spent på å høre mer om cbd, har nettopp testet en type selv som ikke funka i det hele tatt. Kjipt siden det er såpass dyrt.

    9. Du har elendig smak både når det gjelder interiør, mote og makeup! Er så lei av deg i blogg-os-færen. Du er et elendig forbilde.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg