et innlegg om absolutt alt

– innlegget inneholder reklame for egen kolleksjon. –

Det velkjente adrenalinet etter trening er tilbake, jeg er i hundre! Vi kan starte med det mest åpenbare; jeg holder på med dansetrening om dagen, og selv om det er så hyggelig å danse med Emilie og Santino er jeg takknemlig for at Skal Vi Danse var i fjor for meg. Jeg kommer alltid til å angre på at jeg trakk meg (spesielt siden så mange påstår at jeg hadde vunnet – MÅ bare presisere her at jeg så klart mener Einar fortjente en seier, men det er fort gjort å få tanker som “hva om jeg ikke hadde trukket meg”) selv om det var riktig avgjørelse, men herregud så takknemlig jeg er for å ikke våkne opp hver eneste lørdag med nerver. Det var deilig å kunne gå fra trening, å ikke ha det hengende over meg. Likevel er jeg jævlig innstilt på å få til en bra dans på lørdag, Emilie fortjener å komme langt! Har dere noen favoritter i konkurransen? 

Dette er meg når jeg er i hundre. Haha, neida. Jeg ser veldig sur ut på disse bildene, men den nye selvutløseren min er så kjapp! Jeg rekker ikke trykke på knappen før bildet har blitt tatt, og så må jeg rekke å skjule fjernkontrollen i mellomtiden. Jeg har forresten på meg genser fra min egen kolleksjon, den heter Besse. Den er så behagelig i stoffet og klør ikke i det hele tatt! Akkurat denne er faktisk utsolgt, så det lønner seg å slå til om du vil ha din favoritt.

Lengden på de fleste genserne er litt oversized. Det vil si, er du egentlig en XL kommer du til å passe L! Og det er jo det fineste med strikking, du kan tilpasse litt alt ettersom du selv ønsker, ved å f.eks kjøpe et ekstra garn. For meg var det viktig å lage gensere du kan bo i, året rundt. Du kan slenge den over bare bein når du kommer fra stranden eller for å varme deg en høstkveld. Alt er mulig.

Det har vært en del kaos med jobb i det siste. Jeg liker å stresse, faktisk, jeg har blitt enormt god på å håndtere det. Jeg gjør alltid ting med en gang, og utsetter aldri. Jeg forstår ikke folk som utsetter oppgaver de kunne gjort med en gang! Før kunne jeg legge meg ned å gråte om jeg ble overveldet, jeg er nå heller en mester i å ta tak. Men likevel, i det siste har det vært både advokater involvert, folk som truer med det ene og det andre, og jeg må holde hodet kaldt i midten. Kjæresten min er på guttetur og jeg har ikke den normale emosjonelle støtten som jeg pleier å ha hjemme, men det er fint å føle på at jeg klarer meg 100% alene også. På toppen av det hele er jeg misbrukt i en bitcoin-reklame som sirkulerer rundt på facebook. Det er fake, og jeg ville aldri ha reklamert for noe sånt!!! Det sjokkerer meg at folk er så frekke, tenk å bedrive svindel mot unge mennesker kun for å tjene penger. Jeg hadde vært så stressa hele tiden at det halve kunne vært nok. Jeg får virkelig testet meg akkurat nå. Det er mange følelser på alle ender av skalaen.


Og, jeg har fått en avhengighet på matfronten. Cornflakes. Kommer dette av latskap? Mest sannsynlig ja. Jeg får nye avhengigheter på matfronten konstant og da spiser jeg nesten ikke annet. Jeg har vært innom Pad Thai, tomatbønner, nudler, tacogryterett.. Da jeg var gravid for mange herrens år siden hadde jeg så vill craving på nettopp tacogryterett (som er en Toro-pose) at jeg måtte løpe hjem fra skolen hver dag for å spise det fortest mulig. Og slik merket jeg altså at noe var galt, haha. Det der var kanskje litt vel personlig men jeg bjudar på – og ja, det er nesten så ille med cornflakes nå. Jeg spiser det med en gang jeg kommer inn døren, og et par ganger til før jeg sover.

Til sist, her kommer litt fra lanseringen i går! Jeg følte jeg måtte starte innlegget med noe annet enn Skappel-lanseringen slik at dere ikke skal bli lei, selv om noen (de som alltid er lei av alt i kommentarfeltet) allerede har vist misnøye. Men, jeg vil skyte inn at lanseringen i går var utrolig vellykket.

Denne kaken her er laget av soulcake, de lager kakene for alle eventer jeg har. De smaker like godt som de er fine, det skulle nesten ikke vært mulig! HEIA HEIA alle som tør å satse på sin passion, å starte en kakebedrift er risky og de får det til å funke. Derfor gir jeg dem litt gratis reklame her, og benytter meg av dem ved enhver anlednind jeg får.

Her har jeg på meg Nona-genseren i grå. Den er dessverre også utsolgt, men tilgjengelig i andre farger!

De som har vært på en lanseringsfest på butikk før vet at det ofte er både kjedelig, stivt og kleint. Folk står i hver sine gjenger, snakker ikke med hverandre, himler med øynene og holder på. VIRKELIG!! Det er ikke bare noe man sier, så tøft kan det være i denne bransjen. Men i går var det så god stemning, folk sirkulerte rundt i rommet, og selv om jeg ikke drakk tenkte jeg ikke noe over det. Det var viktig for meg å “work the room” slik at jeg fikk snakket med alle.

Som dere ser – flere av genserne er allerede utsolgt!!! Wow wow wow. De kommer inn igjen, da sier jeg ifra. <3

Nå må jeg runde av fordi vi skal filme! 

127 kommentarer
    1. tror alle mennesker har godt av å være for seg selv i en liten periode skikkelig flotte bilder å koselig å kjempe kult innlegg du er favoritten min og beste ønsker deg alt godt og en vidunderlig riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ☀️♥️🦋🐱🏔🗻🌌✌

    2. Hvorfor har du alltid et behov for å fortelle at enten du eller andre påstår at du hadde vunnet skal vi danse? Dette får deg til å fremstå veldig selvsentrert da det var utrolig mange dyktige med i fjor årets sesong og som jeg husker det var ikke du blant toppen når det kom til dommerens poengsum hver Lørdag?
      Lurer genuint på dette og håper du vil svare.

      1. Hei 🙂

        Siden du genuint lurer – jeg var på toppen av dommernes poengsum de fire siste sendingene – enten som nummer en, eller som nummer to. Jeg skriver heller ikke her at jeg tror jeg hadde vunnet, men at det så klart kommer tanker som “hva om” når jeg ser tilbake og får høre at jeg kunne fått sjansen.

        1. Hei. Forstår ikke helt hvorfor folk blir så irriterte. Sophie Elise har valgt dette med blogg selv. Hun har dette som sitt levebrød og hun gjør det godt. Det er av stor viktighet for å få mange klikk og penger det at folk kan få ytre seg. Og jo mer ytring av negativ karakter, jo flere klikk. Det er nemlig det de som leser blogger vil se mest av. Krangling og sleivspark. Sophie Elise kunne jo slettet kommentarer men gjør vel det i liten grad.
          Det hele er et spill. Et spill der penger er 1. prioritet. Og dere, Sophie Elise tåler og jeg vil også tro smiler av mange av de “slemme’ kommentarene.

      2. Du var den flinkeste i skal vi danse ❤️
        Husker spesielt en dans, da satt jeg å skrik får du viste så mye følelser og var så flink 😢😢
        Så klart hadde du vunnet!

    3. Herregud, SLUTT å tro at ALT handler om deg, deg, deg!!!!
      ENESTE grunnen til du var med videre var pga alle følgerne dine. Ingenting annet!!

    4. Jeg elsker alle genserne dine! Skal lære meg å strikke slik at jeg kan strikke de til meg selv. Har alltid hatt lyst til å begynne å strikke men har ikke giddi å prøvd, men nå skal jeg det 😁

      Og til du over her. Nå er det jo Sophie Elise sin blogg, så selvfølgelig handler den om henne. Nei, alt handler ikke om henne her i verden, men nå har hun vel ikke påstått det heller da? Gå å ta deg en bolle.

      Håper du er stolt av deg selv Sophie! Det hadde jeg vært! Du har all grunn til å være det. ❤️

        1. Hei! Jeg pleier normalt ikke kommentere på sånne sider, ei heller lese dem, men nå kan jeg ikke la sjansen gå fra meg.
          For det første så lurer jeg veldig på hva du og alle andre som skriver sånne kommentarer tjener på det?
          For der andre så tviler jeg sterkt på at du i det hele tatt fulgte med på skal vi danse i fjor. For Sophie Elise var helt RÅ. Jeg heiet på Einar, men var veldig sikker på at Sophie Elise kom til å vinne!
          Jeg håper du bak den kommentaren har det fint med deg selv og at du og det gode humøret ditt får en nydelig natt;)

    5. Var det noen i fjor årets sesong som begynte lavt for så å krabbe oppover på tabellen så var jo det Sophie(ofte med kun dommernes poeng)! De andre sto jo ganske stødig på toppen, og ofte er det de som treffer veggen og ikke vinner 🤷🏼‍♀️ Jeg snakker fortsatt om nesten 5’eren jeg fikk i gym på ungdomsskolen… Det er 5-6 år siden, så det er mye og gå på 🙂 Man må heie på hva andre klarer, isteden for å dra de ned fordi de ikke klarte det!

    6. Fikk kjøpt meg Fie som jeg skal prøve å strikke selv ❤️ ønsker meg nona i beige av mamma, og håper kolleksjonen er tilgjengelig litt før jul ❤️ gratulerer så mye med en kjempefin kolleksjon! Klem fra meg 😊💕

      1. 🤣🤣🤣 Herregud , SLUTT å tro at NÅN bryr seg om din lille usle kommentar 😂😂 SKJERP DEG! Patetiske lille nett troll..

        1. Du var jo den beste, SE! Ikke gidd å svare nettroll, oppmerksomhet er alltid det de ønsker. Mest sannsynlig sitter de i en slitt grå joggebukse i en leid leilighet med kredittgjeld langt over ørene. At noen lykkes så til de grader som du gjør vekker en misunnelse som gjør dem stygge på nett… Jeg er ikke enig i alt du sier og gjør, men jeg digger deg opp og i mente! Kolleksjonen din er rett og slett fantastisk! Det lukter gull av deg <3

        1. Lurer på hva du selv syns om det? Skulle du ønske at du fikk danse med Benjamin igjen, som du kjenner og kanskje er trygg på fra før? Gjerne svar i en spørsmålsrunde eller i eget innlegg, synd man ikke får varsler på kommentar-svar 🙁

    7. Gratulerer så mye med vellykket kolleksjon! Har bestilt Gullhaug i grå – den var favoritten min ❤️
      Lurer egentlig bare på hvor øredobbene du har på i storyen er fra? ☺️

    8. Skjønner virkelig ikke at folk gidder å bruke energi på å prøve å dra deg ned? Gir ikke mening.. ser ikke folk hvor mye bra du har gjort for andre og hvor mye du har vokst? Syns selv du er en stor inspirasjon og setter virkelig pris på at du er som du er!<3

    9. Hei!
      Har du fått hørt podcasten til Henrik thodesen? Kan dere ta opp dine tanker rundt den, til neste podcast(status)? 🙂

    10. Du er så flink herregud!! Alt du får til!! Et sant forbilde for jenter og gutter i alle aldre❤️ Hilsen J19

    11. «Så klart»
      For det første, du sier: «Den er så behagelig i stoffet og klør ikke i det hele tatt!» Behagelig i STOFFET? Det har du skrevet flere ganger nå, dette er ikke «i stoffet» men i strikken, strukturen, i behagelig garn eller lignende. Dette er ikke stoff🙈. For det andre så spriker blogginnleggene igjen. Og, bloggeier har seriøst issues med de cravingsene. Det er ikke normalt å ete det samme hele dagen, lite variasjon gir ernæringsmessige mangler . For det andre, jeg kommer igjen tilbake til at du sier du ikke vasser i penger, JO, det gjør du. Du klipper ikke filmene dine selv, managementet ditt gjør ditt og datt, du kjøper nese til en halv million kroner, du kjøper leilighet nr 2 og lar boligstylistene dine pusse opp, så kom …. ikke her og fortell folk som leve på fattigdomsgrensa at du ikke vasser i penger

      1. Jeg er sikker på at du forsto hva jeg mente. Tøyet, garnet, strikken, strukturen. Stoffet.

        Tydeligvis har du fått et oppheng i at jeg sier “så klart” – det er muligens en uvane, men jeg forstår ikke at det er mulig å bli så provosert.

        Jeg har ikke management, nesen min kostet ikke en halv million, jeg betaler noen for å klippe siden jeg ikke kan det selv og det er dessuten firmaet mitt sine penger. Jeg tar ut lønn, og pengene firmaet sitter på, har jeg ikke kontroll over og kan heller ikke bruke på “tull og tøys”. Klipping derimot, er jobb.

        Faktisk utrolig slitsomt, trist og bortkastet tid å måtte svare deg, gang på gang, og jeg forstår ikke at jeg gidder. Du liker meg åpenbart ikke, har et stort problem med at jeg tjener penger og synes hele trynet mitt, måten jeg prater på og valgene jeg tar er irriterende.

        1. Jeg skulle ønske det fantes en liker-knapp på svarene du gir kjipe folk i kommentarfeltene dine!! Der er du god!

            1. Jaaa heilt enig!! Skulle berre innom for å sjå ka sophie mente med sin siste Instagram story og no skjønne eg ka ho meine!! Jeeeez

        2. Kjære Sophie Elise. Jeg ville bare si «Stå på!» til deg, praktfulle plagg og takk for at du bidrar til å spre strikkeglede. Jeg har strikket i nesten 60 år!!! Crazy!!! Jeg fikk ikke tid til å dra innom butikken til Dorthe Skappell da jeg var i Norge nylig 🙁 Neste gang, kanskje 🙂
          I tillegg ville jeg legge igjen følgende kommentar til «Biff». Jeg anbefaler deg å overse slik «nitpicking» i kommentarfeltet i fremtiden, slike kommentarer handler om de som skriver dem, ikke om deg.

          Hei Biff. Det finnes strikkede og vevde stoffer, i tillegg til stoffer som ikke er vevde, f. eks. filt. Når man strikker så lager man faktisk stoff (til et plagg eller noe annet).
          “Behagelig i strikken”, jeg vet ikke helt hvordan det skal tolkes.
          “Behagelig i strukturen” handler ikke nødvendigvis om materialet, men om oppbygningen av plagget eller overflatestruktur, f.eks. mye eller lite tvinn på garnet, bouclé, eller spesielle teknikker som skaper en spesiell overflate. Og det er en heller interessant måte å beskrive et strikkeplagg på.
          “I behagelig garn”, greit nok, men det behagelige garnet bidrar til et behagelig stoff enten det er strikket eller vevd.

          1. For å gjøre det tydeligere…Jeg anbefaler SE til å overse “nitpicking” fra leserne…bare så det ikke misforstås.

      2. Så behov du har for å irettesette da! Du trenger jo ikke lese bloggen hennes😅 huff stakkars deg….

      3. Sophie! Vær så snill å bruk noen av pengene du “vasser i” å ansett noen til å gå igjennom kommentar feltet ditt å slett slett slett all dritt en!! Dette trenger du virkelig ikke. Blir helt oppgitt av folk! Omring deg med folk som vil deg vel❤️å dere som har lyst å trolle, forlat siden! Legg fra deg telefon å gå deg en tur i skogen å pust litt. Tydelig at det trengs.

    12. Du va uten tvil den som burde vunnet skal vi danse. For det første var du faktisk ganske god, men en annen veldig viktig faktor er hvordan man jobber med tilbakemeldinger. Der gjorde du en fantastisk innsats. Jeg følger med på skal vi danse hvert år, uten å stemme, men når du var med måtte jeg stemme hver lørdag. Stå på videre. Dessuten er det lov å skryte av seg selv, så får haters bare hate.

    13. Ælsk deg å genseran dine 😍😍 får så utrulig mye inspirasjon til livet fra deg!!
      Men lur bare på, har du enda assistenten din? Å evt koffør har du ikke ho som assistent lengre ?

    14. Ikke er det lov å skryte av seg selv eller å ha tanker om «hva om jeg hadde vunnet» for det er jo bare helt på trynet å gjøre eller hva???? 😂 Du burde skamme deg for å snakke deg selv opp Sophie, virkelig. Du viser absolutt alle andre hvordan du IKKE skal behandle deg selv!

      Jeg blir gang på gang…. FLAU! Synes jo det er ville saker hvor mye drit du får gang på gang når du gjør flere veldig gode og riktige ting, som å gjøre det til en vane å snakke seg selv litt opp, FOR DET ER BRA. Det er noe yngre kan lære av deg som følger deg ❤️ Selv om du som alle andre har perioder betyr det mye å kunne snakke slik om seg selv, de yngre ser -> lærer 😁 Bare for å peke ut noe som jeg synes er helt tåpelig å hetse deg for… du er dessuten flink!!! Du har en gave, kjempe fleksibel i hva du kan bli så god på 🌸 Heier alltid på deg!

    15. Nå må du slutte med «jeg hadde vunnet om jeg ikke hadde trukket meg»greia. Den flinkeste og sterkeste psykisk ble igjen og vant. Du tapte så fort du trakk deg. Og ferdig med det. Det går ikke å spekulerer om du kunne ha vunnet fordi du klarte ikke å kjøre løpet.

      1. Sterk nok psykisk, hva er det å si. Alle har ulike situasjoner i livet og forskjellig man må takle på siden av. Og skrev jeg her “jeg hadde vunnet om jeg ikke trakk meg”?.

        Veldig glad du ikke er min venn, før du virker som en svært lite støttende figur å ha i livet sitt. Og har du virkelig aldri i ditt liv spekulert på “hva om”? Hva om jeg hadde sendt den meldingen, blitt litt lengre, gått en annen vei? Om ikke, gratulerer. Du er et supermenneske som aldri gjør feil eller angrer, men jeg synes det er merkelig at et sånt supermenneske har en dårlig attitude ovenfor oss andre. Da hadde jeg trodd du visste bedre. 🙂

      2. Hun hadde garantert vunnet om hun ble med videre. Det er bare facts honey… Hun må ikke slutte med noen ting… kanskje du heller skal slutte å lese bloggen hennes …?

    16. Hei! Så den nye serien din, jeg er kjempeimponert over innsatsen din! Synes det var spennende og lærerikt, kunne gjerne tenkt meg flere sesonger:) den sminkeinteresserte siden av meg er også veldig nysgjerrig på hvilken sminke du brukte under innspilling? Synes at sminken din var så fin, så dør etter et nytt innlegg eller en video med dine sminkefavoritter!

      1. Tusen takk skal du ha 🙂 <3

        Og jeg bruker virkelig ingenting spesielt! Kan godt lage et eget innlegg om sminken jeg bruker men kort fortalt; milani perfect 2-1 in foundation, concealer fra LA girl, øyenskygge fra Kylie Cosmetics (paletten med Jordyn) higlighter og blush fra Amberlyn Cosmetics og en brynsgel fra Maybelinne. <3

    17. Kommer alle genseren inn igjen? Spurte mamma om hun ville strikke Dalen til meg (det ville hun heldigvis), også var den utsolgt, det var et garnnøste igjen, blir vel ikke mye genser av det. Helt nydelig kolleksjon!

    18. Å leve med så mye irritasjon for andre mennesker, og tenk i tillegg mot et de ikke kjenner, forteller meg at de ikke har ordentlig kontakt med seg selv. Så negativ energi, så trist. Å sitte å gulpe dette opp og ut for alle, anonyme ja…men vet de sitter å leser dette også, og dette er til dere: finn deg selv, og i jakten slutt å rakk ned andre.
      Ville ikke du at andre ønsker deg alt vel når du får noe til? Og om du failet og dreit deg ut underveis, ville du ikke hatt forståelse og støtte?

      Uansett! Heier på deg, Sophie Elise <3
      Ikke la all dette negative få plass. Ur doing a fucking great job in life på godt og vondt <3

      Ps. Kolleksjonen er nydelig. Nok en gang suksess, det hadde aldri funket hvis det ikke var fordi du er den du er.

    19. Jeg trenger et nytt tv program som oppsøker hvert eneste troll som troller her, på andre blogger og generelt på sosiale medier.. Jeg forstår bare ikke hvorfor vi i 2019 fortsatt ikke forstår hva ord kan gjøre mot andre mennesker.. Jeg skammer meg over å være samme rase ! Bry deg ikke om de som trykker deg ned Sophie, jeg kan love deg at du møter de på veien opp igjen ❤️
      Stå på og gjør din greie..

    20. Hahaha jeg må le av alle de idiotene over her! Så klart du hadde vunnet hele driten! Du var så forbanna god! Elska å se deg på skjermen og gleder meg til å se deg på lørdag!

    21. å si at man tenker hva kunne skjedd hvis jeg ble med videre, tenk om jeg hadde vunnet, er ikke det samme som å pastå at man hadde vunnet😉 til alle over her:) selvom jeg hadde hatt troa❤️

      1. Ja! Og det mange ikke vet (har fått med seg?) er at jeg i mange, mange måneder etter konkurransen kun gikk rundt å sa “jeg var ikke noe god, det hadde ikke gått bra” og etterhvert begynte jeg å innse at det faktisk gikk fint og kunne gått veien, da må jeg jo få lov til å ha den lille gleden fra en opplevelse som ble forferdelig tung på slutten. Og jeg FORSTÅR IKKE hvorfor det er så vanskelig å unne andre mennesker noe.. Men, sånn er det..

        1. Misunnelse, kun misunnelse! Hadde de fått valget om å bytte liv med deg, hadde ALLE gjort det!! Garantert!
          Den dansen du dedikerte til din venn, var ikke bare utrolig rørende, men utrolig god. Så ja, du kunne gått hele veien og hadde antagelig gjort det. Du er unik 💜

    22. Hei!

      Jeg har oppriktig lurt på dette en stund, men orker ikke å scrolle meg til et passende innlegg å spørre på;
      Når du tok ut silikon så «skrøt» du jo litt om at du var så fornøyd med hvordan puppene trakk seg tilbake, at de vokste så fort og fint og at du generelt var fornøyd og ikke ønsket å ta silikon igjen. Var dette et forsøk på å cover up at du hadde tatt/planla og ta silikon igjen?
      I ettertid har du jo nevnt at du ikke var fornøyd med hvordan de trakk seg tilbake, at de var ujevne osv, det er jo litt motsiende?
      Er ikke ment som kritikk, du ser flott ut med silikon eller ikke, jeg er bare nysgjerrig 🙂

      1. Nei, jeg skrev på bloggen nesten med en gang jeg hadde tatt silikon igjen. Så det var ikke en “cover up”.

        Det er ikke selvmotsigende, men jævlig irriterende å skulle forklare hele hendelsesforløpet hver gang, haha. Først så de helt jævlige ut, så trakk de seg tilbake fint og ble større, men så var det som om “luften” gikk ut fra den ene, den så pungtert ut, de ble ujevne etc. Det er jo noe jeg ikke har snakket så mye om på bloggen for da begynner folk å snakke om kroppspress, syke idealer etc. Jeg har null problemer med å stå for at jeg har silikon, og det hadde jeg heller ikke da. 🙂

    23. Begynner alltid å gråte når jeg leser kommentarfeltene her fordi jeg ikke forstår hvorfor folk er så fæle. Greier de ikke å styre seg… pleier å unngå dem, men så hvor lei deg du var i ig storyen. Lei for det, at det skal være sånn. Du er større enn meg ved at du leser dem. Men de fine kommentarene er igjen så skikkelig fine.

    24. Du er helt nydelig! Elsker at du ikke lar deg lett påvirke og sier det du mener. Det skinner virkelig gjennom at du er ekte!

      Hører alltid på podcasten deres, er innom bloggen og youtubekanalen inni mellom, og du er alltid interessant å følge med på!

      Håper du fortsetter lenge, om ikke på blogg at vi får dett deg andre steder❤️❤️

    25. Vil bare legge igjen en positiv kommentar for å veie opp mot de som ikke greier å holde negativiteten inni seg; jeg har fulgt deg kjempelenge og har den siste tiden begynt å lese bloggen din igjen. Sist jeg leste bloggen din var nok for 7 år siden. Det er så flott å se den personlige utviklingen du har hatt, og jeg digger flere av prosjektene du har hatt de siste årene. I fjor begynte jeg å se Skal Vi Danse på grunn av deg; tross for at jeg egentlig hater programmet og brukte å tenke at det var et rævva program som tjente penger på avdankede kjendiser. Nå elsker jeg å slappe av og se Skal Vi Danse på lørdager. Det blir gøy å se deg på dansegulvet på lørdag! Gratulerer med Skappel-kolleksjonen forresten! Hadde definitivt kjøpt en genser i en ideell verden – men jeg er en fattig student og kan ikke strikke. Kanskje jeg burde lære meg det? Uansett – du er rå på så mange måter! Du har fått til så mye bra og jeg vet at du har flere spennende prosjekter på gang. Driven din er inspirerende! Klem fra nordnorsk student i Trondheim

    26. Man kan virkelig få mareritt av mindre etter å ha lest dette kommentarfeltet her.
      IKKE hør på disse nettrollene, Sophie. De er er kun for en ting og det er å pirke på alt du sier og gjør…. og dessverre for å såre deg.

      Se på deg. Se hvor langt du har kommet og hvor du er i dag. Helt fantastisk. Husk at så mange virkelig digger deg og den du er. Jeg også.
      Du er helt rå.

      Stor klem

    27. Hei. Forstår ikke helt hvorfor folk blir så irriterte. Sophie Elise har valgt dette med blogg selv. Hun har dette som sitt levebrød og hun gjør det godt. Det er av stor viktighet for å få mange klikk og penger det at folk kan få ytre seg. Og jo mer ytring av negativ karakter, jo flere klikk. Det er nemlig det de som leser blogger vil se mest av. Krangling og sleivspark. Sophie Elise kunne jo slettet kommentarer men gjør vel det i liten grad.
      Det hele er et spill. Et spill der penger er 1. prioritet. Og dere, Sophie Elise tåler og jeg vil også tro smiler av mange av de “slemme’ kommentarene.

    28. Når jeg leser kommentarene her inne forstår jeg bedre hvorfor du hadde de avskrudd før. 🙄 Så mange ufine mennesker og kommentarer. Jeg ville bare si at jeg forstår deg, om du velger å skru av kommentarfeltet igjen. Vi som har spørsmål eller hyggelig ting å si kan jo kommentere på insta, med fullt navn 😊

    29. Nå må folk gi seg. Sophie var kjempeflink på SVD og hadde de desidert mest interessante dansene. Hadde hun vunnet hadde det ikke vært kun fordi hun har mange følgere (da burde jo ikke Isabel Raad ha havnet på bunnen sist uke siden hun har vanvittig mange følgere). Sophie var rett og slett flink. Det sa til og med mora mi som bare har bestemt seg for å ikke like Sophie fordi hun kun leser VGs overskrifter og ikke faktisk vet en drit om Sophie.

    30. Du har faktisk sakt «jeg er sikker på jeg hadde vunnet» på podcasten din gang etter gang. Skal vi danse har aldri blitt nevnt uten at du har hatt denne påstanden. Til og med på God morgen Norge måtte du få frem dette. Hva kommer dette behovet fra? Du vet dette er lite gøy for de parene som faktisk gikk hele veien. Og faktisk vant helt fortjent.

      «Hadde jeg ikke blitt skada når jeg var 16 hadde jeg bitt fotballproff»…

      Dessuten tror jeg du bør vurdere din ovenfra og ned holdning til Fetisha. Du har fått frem at du er mer populær og har mer penger nå….

    31. Hvor mange av dere som kommenterer er proffdansere og har kompetansen til å uttale dere? Jeg er nemlig proff danser i ballroom og jeg syns at SE danset veldig bra. Er en grunn til at hun lå på toppen av dommerenes liste på de sisste programmene! Det å lære seg en ny dans inkludert nye teknikker hver uke er ganske vanskelig spesielt for er som ikke har holdt på med dette siden hun var 4 pr gammel! Ville likt å se alle dere haters prestere like bra som henne! Og skal vi danse handler også om utviklingen, det er mye av det dommerene ser etter, utviklingen fra program til program og at du hører på dommerens kritikker og utvikkler deg etter dem! Så slutt og hat på henne for et fåtall av dere hadde fått det til like bra. Jeg har lært hvis du ikke har no pent og si, ikke si det! Det burde mange av dere fulgt! Og hun påstår ingenting, hun nevner at det er en tanke som snurrer i hode hennes og sånn er de fleste av oss, hva hadde skjedd hvis jeg hadde gjort ditt, ikke gjort datt! Mange sier jo at Jørgine kommer til og vinne også, og det er det samme folk sa om SE! Slutt og bry dere så sjukt mye om hva andre gjør og sier! Du velger fint selv og gå inn og lese, dropp og gå inn og les da hvis du er så uensig med henne, eller slutt og kommenter på ting hun sier! Hennes blogg! La henne legge ut hva hun vil og slutt og henge dere opp i alt mulig! Lev deres eget liv og slutt og bry dere med alle andre!

    32. Kjempefine strikkegensere, håpløst å velge favoritt. Gratulerer så mye med kolleksjonen! Og selvfølgelig har du lov til å spekulere i hvor langt du hadde kommet i SVD, kjære vene. Du har faktisk lov til å tro at du hadde vunnet også, uten å bli kalt både det ene og det andre av den grunn. Du er tøff som står i dette kommentarfeltet her, er ikke mye man kan si eller gjøre uten at det på et eller annet vis blir feil for noen.

    33. Er det en grunn til at du lesper i insta historien? Har aldri hørt deg snakke sånn så ble bare overrasket, ikke negativt men overrasket 😅

    34. hei sophie. håper ikke dette er å tråkke over streken, men jeg har tenkt en del på deg og på det at du sliter med mye forskjellig fra psykisk helse til fysiske symptomer, og når jeg så denne videoen hos alexandra’s girly talk https://www.youtube.com/watch?v=SUynkqoevnU så tenkte jeg at det kanskje kunne være aktuelt for deg og dine plager? beklager på forhånd hvis du opplever dette som frekt og out of line, det er ikke ment sånn. jeg tenkte bare at kanskje du ikke har tenkt på dette før, og det muligens ville hjelpe deg. har fulgt bloggen din on and off i mange år, og ønsker deg alt vel både karrieremessig og personlig. xx

    35. Vil bare si at jeg synes du er utrolig tøff! Jeg har altså blitt skikkelig fan av deg de siste årene 🙂 Girl power!

    36. Jeg pleier ikke å kommentere blogginnlegg, men er en ivrig leser av mange blogger og liker din spesielt godt. Du skriver så ekte, gir så mye av deg selv og ditt engasjement for det du holder på med smitter over på meg og SÅ mange andre lesere. Du viser for unge følgere at det er viktig å engasjere seg i ting. Jeg beunderer deg skikkelig. Hadde bare en trang for å få sagt det til deg! Håper du ikke tenker for mye på kjipe kommentarer, for noen folk er bare negative og det kan ikke du gjøre noe med. Håper du bare fortsetter å være deg selv og tør å ta opp kamper uansett hvor mye hat du får. Håper virkelig du fortsetter å blogge i lang tid fremover.

    37. Jeg vil bare si at du har vokst så på meg, du er modig, sterk og helt unik. Ikke la misunnelse til andre gå inn på deg<3

    38. Vær så snill å steng kommentarfeltet vennen. Du trenger ikke slik negativitet. Du fortjener det ikke. Eller skaff deg en moderator som sletter drittmeldingene.

      Lots of love

      Lilly

    39. Du var god på SVD, men INGEN slår Jørgine OMG! Allerede er hun bedre enn noen andre har vært.
      Det er det ingen tvil om <3

    40. Hvordan kan du påstå at du ville vunnet SVD når fu ikke hadde noe kontroll på bevegelsene dine engang, ikke engang klarte du å lukke kjeften, bare se på de danse videoene dine. Alltid åpen munn. Sant det du har ikke lenger kontroll på noen av de ansiktsmimikkene dine pga alt av Restylane og botox.
      Du var helt stiv!

      1. Hun er god til å danse. Hun er i takt og alle bevegelsene hennes er jo nettopp tydelige og kontrollerte. Kommer fra ei som driver med dans.

    41. Jeg hadde nok slettet kommentarfeltet hadde det vært meg som fikk inn alle disse stygge og useriøse kommentarene.. Tenker at ja, vi kontrollerer på mange måter hvordan man velger å ta ting – men man kan dessverre ikke ha 100% kontroll over den første og plutselige reaksjonen som kommer. Og jeg hadde reagert med å føle meg liten, kanskje grått litt (eller mye) og følt at «alle var mot meg» de første sekundene. Er ikke vits å utsette seg for all denne giften. For gift er det. Giftige, stygge kommentarer av mennesker som er ute etter å pirke og slenge dritt fordi de føler seg berettiget til det.

      Newsflash til dere nettroll: Ja Norge er et fritt land hvor vi er så heldige og har ytringsfrihet. Men det er akkurat. Vi er HELDIGE. Det betyr ikke at man skal misbruke den. Bruk den til å gjøre en endring i verden. Jeg tror alvorlig talt ikke at verden blir et bedre sted av at dere hater på Sophie Elise som sitter med en tanke som er såpass uskyldig som «hva om» og «tenk hvis» hun ikke hadde trukket seg. Og om hun så faktisk hadde trodd hun virkelig hadde vunnet hvis hun ikke trakk seg – GOOD FOR HER.

      Vi alle trenger litt mer selvtillit i en verden hvor det finnes flere mennesker som snakker seg selv ned en har troa på seg selv og det de kan få til. La henne få lov å ha troa på seg selv. Er det ikke det man ønsker for sine egne barn? Å tro at de kan, eller kunne fått noe til – og ikke skal gi opp? Jeg er forbanna stolt over at hun i det hele tatt har kommet til et sted hvor hun ENDELIG kan fremsnakke seg selv. Alle burde lært av det. Det er den beste beskjeden hun kunne ha sendt ut til yngre jenter som tviler på seg selv.

      For hver finger du peker på noen andre, er det 3 fingre som peker tilbake på deg selv.

    42. Du var jo veldig åpen om din psykiske helse da du trakk deg fra Skal vi danse, men virker som om folk velger å glemme det. Jeg fulgte med kun på grunn av deg, men hadde, og har, så stor respekt for at du satte deg selv foran dansingen. Jeg tror det var viktig for deg, for du var jo ikke på et godt sted i livet.
      Folk dømmer deg utifra utseende ditt, og jeg dømmer de utifra fordommene deres. Du er faktisk den bloggeren som står opp for de temaene du brenner for, uansett hva. Og det krever mye for alle, og sikkert enda mer når man er offentlig og blir hetset hver eneste dag.
      Jeg synes du virker som en genuint god person, IG det kan ingen ta fra deg. Ikke ta det fra deg selv heller. Stå på!

    43. Kjære Sophia, gratulerer med de flottaste genser som du hadde på deg og kom alle forskjellige hefter..Utrolige flotte genser. Eg kommer nok å strikke et par genser når strikke mønster e kommet på plass og eller bestille ferdig strekka. Og eg blir så overgitt med de netttrollene, kor slem de e. Du fortjener ikkje dette all negativiteten. Men stå på og dette klare du og du kjem til å mykje sterkere og tåle det. Bare hev over de. De e bare misunnelig på deg. Men e det ikkje mulighet å stenge negative kommentarer i fra netttrollene?? Du fortjener ikkje dette all stygge kommentarer der…
      Anna ting.. hvis eg stressa og spise noka søtt så får eg pina kviser og smurte litt tannkrem veldig kjølende og hadde på meg i hele natta og lm morran renser eg huden og kviser var ikkje det lenge. Merka når eg sliter noka psykisk og fysisk, stressrelart og da kom kviser.. merkelig synes eg.. hormonelle?? Men okei.. Gleder meg å se deg i morra, Skal vi danse👍😊 løkka tel.. og Vær sterk Sophia.

    44. ❤️ steng kommentarfeltet og tenk på din egen mentale helse❤️ er ufattelig imponert over hvor sterk du er, jeg hadde absolutt ikke taklet det. Jeg ville egentlig bare si at jeg er veldig imponert over deg etter jeg så den nye serien din. Det ga virkelig et nytt innblikk ang omverdenen og mennesker. Ønsker deg all lykke videre ❤️

    45. Helt utrolig på hva mennesker henger seg opp i. Det er ganske reist i grunn, men Sophie du er uknuselig ❤️ Ei suveren jente med masse godt i!

      Disse negative rottene har det ikke bra som på liv og død på rakke ned på andre.

    46. Synes du gjør en bra jobb, du og andre bloggere må høre mye drit, om man vil eller ei så går det inn på en, håper snart det kommer ut mer musikk fra deg 👌

    47. Hei Sophie!
      En liten tanke; hva med at disse nettrollene bare er interessert i din oppmerksomhet? Som i at all oppmerksomhet er bedre enn ingen oppmerksomhet? Du er nå bra snill som allikevel svarer dem, de hadde ikke fortjent et punktum en gang!

      Keep up the good work, og hev deg over dem! Masse lykke til med kolleksjonen! Alle genserne er nydelige <3 <3 <3

    48. Noen menneska har tydeligvis veldig lite å ta seg til, siden de går inn på en blogg de ikke liker og bare skriver dritt, hva er greia med det?? Er det tilfredstillende og skrive dritt om et menneske og selv sitte annonym bakom en pc-skjerm?? Disse menneskene kaller jeg: FEIGSJITA!!!
      Stå på Sophie og hev deg over alle disse taperne, de er ikke verdt skoene de går i!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg