episode 2 – premierer, psykolog og (mer) pupp

Tirsdag, og det betyr endelig ny episode av Status! Det har blitt en av de beste dagene i uka for meg 🙂 Du kan høre episoden HER, ellers så finners den på Spotify.

I dagens episode gir vi dere virkelig inside information.. Hvor mye i Sophie Elises Verden er avtalt på forhånd? Kan man i det hele tatt lage TV uten at noe er fake – og hvordan er jeg som “sjef”? Hvorfor er det mest av meg i serien og i podcasten, ønsker ikke de andre vennene mine å skinne like mye eller er jeg rett og slett en diva som ikke lar dem? Var det dårlig stemning på premierefesten? Og – jeg forklarer hvorfor jeg gjorde natt&dag naken, samtidig som jeg blir heftig provosert.

Men det beste med hele episoden synes jeg er at Fetisha faktisk åpner seg opp litt. Hun forteller om barndommen hennes som var veldig ulik fra min, og at hun har begynt hos psykolog etter å ha utsatt det i flere år. Som vi snakker om i podcasten, å finne en god psykolog er nesten umulig og det kan være skummelt å ta det første steget. Men, hvorfor føler Fetisha hun må gå til psykolog akkurat nå? Hele greia ble veldig personlig og det endte med tårer. Jeg er stolt av Fetisha som deler og jeg er sikker på mange kan kjenne seg igjen. <3

Vi er virkelig så takknemlige for alle som hører på, og gir oss så gode tall på podcasten! Fortsett å lytte og gi oss vurderinger i appen, da blir vi superglade  <3 Jeg føler virkelig podcast er mitt format, jeg får vist mer av hvem jeg er på en god måte! 

Det morsomste med hele episoden er at jeg og Fetisha er så ulike, så man får virkelig sett flere sider av samme sak. Om man ikke kjenner seg igjen i henne, så kjenner man seg igjen i meg! I neste episode håper jeg vi kan snakke om sex, det hadde vært så gøy. Gi litt tips og triks på hvordan man blir trygg seksuelt, de beste stillingene, hvordan vi selv er i senga osv.. Hadde ikke det vært gøy?

Har dere ellers noe dere vil høre mer av i podcasten? Skriv en kommentar under her!

KLEM! Og jeg hater klemmer, så det sier litt 🙂

27 kommentarer
    1. Mulig jeg lever under en sten og at dere allerede har fortalt dette et sted, men det hadde vært artig å høre historien fra dagen dere møttes. Vi har jo hørt at dere begge hadde feil oppfatning av hverandre, men det hadde vært artig å høre om den prosessen fra tvilende (tildels dømmende) og skeptisk til hverandre, til der hvor dere er nå.

      1. Veldig godt tips! Jeg tror faktisk aldri vi har fortalt den helt ordentlig før – og vi begge har litt ulike oppfatninger av hvordan det faktisk skjedde, haha. Tipset er notert!

      1. Jeg kan varmt anbefale alle som jobber i Montgomery AS! Nå har jeg bare vært hos to stk der, men vet det er flere flinke. Det finnes også ulike psykologer som spesialiserer seg på ulike felt.

    2. Hei skjønneste!❤️ Ååååå, virkelig digger podcasten! Oooog serien seff!???? jeg tenker ofte over om hvilke folk som er gode lyttere når noen har en samtale… da jeg opplever fler som er så dårlig på det! Og det syns jeg virkelig du er! Det kommer godt frem altså, spesielt i podden! Ville bare si det til deg, fina!❤️ Stor klem fra meg❤️

    3. Skikkelig spennende å interressant innlegg synes jeg skjønnhet å kule bilder synes jeg håper alt er toppers med deg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ♥️ ♥️

    4. Synes det å snakke veldig mye om sex i podcast blir fort barnslig og skrytete. Alle har sex, er et tema som man prater mye om som ung men ikke trenger å lange ut om en hel podcastepisode.

      1. Det hadde ikke vært en hel episode. Jeg synes ikke sex er barnslig men noe kvinner i det offentlige faktisk snakker for lite om. Veldig mange har dårlig sex, er usikker under sex, tør ikke å tilfredstille seg selv osv.

        1. Det bør i såfall bli opp til ekspertene å snakke mer om sex 🙂 Enig med Hanna at det blir litt barnslig og skrytete…

    5. Hei Sophie 🙂

      Det var jeg som la igjen den kommentaren angående konstruktiv kritikk ift abort-innlegget du skrev. Du sa du skulle snakke om det i podcasten siden det var litt enklere sånn, men kan ikke høre at du har gjort det.. Gledet meg til å høre hva du hadde å si, og synes det et synd du ikke fulgte det opp når du sa det i både kommentarfeltet og et innlegg dagen etter. Tenker du at det kommer i for eksempel neste episode (vil jo tro det er mest gunstig å gjøre det ikke altfor lenge etter) eller kanskje et innlegg istedet? Håper på svar igjen. 🙂

      1. Hei! Ja, vi hadde det faktisk med i episoden men noe blir klippet bort på grunn av lengde. Jeg er usikker på om selve temaet enda er aktuelt nok til å ta med.. Men, det kan hende det kommer! Glad du gledet deg til å høre, og skal tenke på det igjen når vi spiller inn neste gang 🙂

    6. Hei. Jeg må si at jeg elsker podcasten din og ble faktisk skuffa når d ikke var flere «episoder». Er sånn person som ikke gidder å høre på podcaster ei heller lese noe, men deres podcast var faktisk veldig artig og høre på. Er snart 38 år og er ikke så lett underholdelig akkurat. Men dette likte jeg. Idag (tirsdag) va ikke Spotify oppdatert. Gidd ikke å laste ned podcast appen så får bare vente. Kjempegodt tips til alle, ha podcast i ørene når man vasker opp og rydder huset osv. Alt gikk så fort

    7. Hei, jeg elsker podden deres! Men jeg synes episodene slutter litt brått, og at de gjerne kunne vært enda lengre enn de er idag. Gleder meg til å høre neste!????

    8. Hadde vært veldig gøy å hørt litt om hva dere føler dere har lært av tidligere forhold (mest romantiske), på godt og vondt. Har nettop gått ut av et forhold og inn i et nytt, og vært mye innpå å (så objektivt som mulig?) analysere tidligere forhold og hva jeg har lært og tar med meg videre, uten så mye bitterhet (ala “thank you, next”). Interessert i hva dere har å si om det 🙂

    9. Gjerne snakk om sex! Synes ikke det er barnslig som en over her skrev, sex er helt naturlig og noe vi ikke snakker nok om. Jeg er veldig interessert i en episode om sex:-)

    10. Har hørt de to første nå å lurer egentlig bare på hva som er temaene deres i podcasten fremover? Føler kanskje de to første har vert veldig mye snakk om deg å alt det man allerede kan lese om på bloggen, ikke at det ikke er gøy å høre om men det blir liksom ikke noe nytt hvis du skjønner. Veldig gøy å høre litt om Fetisha også, hun er jo så rå å da er det gøy å bli kjent med henne også på en annen måte. Også snakker dere sammen på en veldig fengende måte som er gøy å høre på, så da hadde det vert litt mere spennende å høre dere snakke om andre temaer eller andre folk generelt, ikke bare om deg.

    11. ler litt av slutten “KLEM! Og jeg hater klemmer, så det sier litt” 😂 ler ikke av deg pga det, men fordi det minner meg så sykt om hvordan jeg var før! unngikk alltids å gi/få klem, men etter at en venninne av meg nektet å la meg unngå klem fra hun noen få år siden, så ble det bare til at jeg likte det bedre og bedre over tid 😂 i nåtid ber jeg heller om klem fra både hun og andre fremfor å unngå en klem! 😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg