endelig!

Reklame | egen kolleksjon

Timingen for dette er helt perfekt, for nå går vi inn i sesongen hvor inne-kos er viktig..

Nå er endelig kolleksjonen min med MyMuse ute! Tusen takk for all fin respons jeg allerede har fått 🙂 Du finner kolleksjonen HER. Det er begrenset opplag, blir et plagg utsolgt kommer det med andre ord ikke inn igjen. Vi har tatt inn en god del per plagg, så det er ikke nødvendigvis noe behov for å stresse.. Men, bare i tilfelle. 🙂

Jeg har lagt stor vekt på at plaggene skal være fine og sexy, samtidig som de er behagelige. Rett etter du kommer hjem fra jobb eller skole skal du kunne hoppe inn i plaggene og kose deg.

Det er 1-3 dager frakt, og gratis retur om noe ikke skulle passe. Alle settene kommer i fine gavepakninger fra MyMuse, så du kan fint gi dette i julegave til noen å ikke tenke så mye på den ekstra dekorasjonen. Jeg har gått mange runder på hvert eneste plagg for å sikre at kvaliteten er på topp. Kjøper du noe fra denne kolleksjonen skal du kunne ha plagget resten av ditt liv. Gleder meg til jul, da skal jeg hoppe inn i disse plaggene å kose meg! Eller være sexy, alt ettersom. 

Her kommer en liten gjennomgang av hvert plagg! Bare å spør om du lurer på noe. <3 

Soft Ribbed. Dette settet har det mest komfortable stoffet noen sinne, og det er allerede utsolgt i den minste størrelsen. Det er laget slik at du kan slappe av hjemme men likevel føle deg fin – settet er ikke gjennomsiktig og kan fint brukes utenfor huset også. Normalt i størrelsen og med stretch! Jeg savnet et lounge-sett som faktisk er fint, og som faktisk passet meg i lengden. Buksene blir alltid for lange.. Men med dette settet ser det jo ut som om man har lange bein. Det elsker jeg!

Du finner det HER.

Lace undertøy. Dette er så fint, og med strikk i livet som gjør at du får god stretch, samtidig som formene dine blir fremhevet. Toppen ser så bra ut at den kan brukes under blazer om du skal på fest, for eksempel. Dette settet baserer seg ikke på cup-size men på “vanlige” størrelser fra XS – XL. Ta litt utgangspunkt i hva du bruker i bikini. Det kommer ikke så godt frem på bildene, men den glitrer og er derfor perfekt til julebord for eksempel.

Du finner overdelen HER og underdelen HER.

Strømpebukser. Disse kommer i litt ulike farger, og så måtte jeg ha strømper også – selv om jeg ikke bruker sokker selv, men jeg har gjort et unntak nå som jeg har fått så fine som er perfekt i åpne pumps for eksempel! Jeg har sett så mye lignende på instagram og på billige nettsider, men hver gang jeg har prøvd å bestille har de falt fra hverandre med en gang, kommet innpakket i 20 lag plast, og kostet så lite at det umulig kan være etisk. Kvaliteten pleier å være elendig og umulig å få på seg! Disse gikk vi mange runder på for å få perfekt, og nå er de endelig det. Dette er ikke strømper som skal kastes etter å ha brukt ett par ganger!

Golden Pysjamas! Min store favoritt, kanskje,,? Det er kun stoffet som gjør at dette føles som en pysj, (den er så behagelig at jeg ofte sover i den), men flere har spurt om dette er en jumpsuit eller dress. Med andre ord, perfekt til alle anledninger. Jeg bruker denne hele tiden og vurderte faktisk å reise i den da vi dro fra ferie, haha. Nok en gang var det viktig for meg at beina ikke ble for lange, slik at vi som er lave faktisk kan kjøpe en XS uten at buksebeina dras langs bakken.. Hvor irriterende er ikke det? Men, det er viktig for meg å påpeke at det likevel er normalt i størrelsen. Modellen på nettsiden er 170 høy og bruker small.

Du finner det overdelen HER og underdelen HER.

Golden Kimono. Som jeg elsker dette mønsteret! Skikkelig glam. Denne her er ganske raus i størrelsen, det vil si at du fint kan passe XL om du er XXL også. Den kan også brukes som cardigan. Perfekt å slenge på seg når man kommer hjem etter en lang dag!

Finnes HER.

Glam Kimono! Denne her er ikonisk, og måtte så klart med. Jeg fikk de første vareprøvene på denne allerede i mars, og kan nesten ikke telle hvor mange spørsmål jeg har fått om den siden da..? Folk elsker den! Også her er kvaliteten tipp topp, du slipper å bekymre deg for at “pelsen” skal falle av, osv. Den er gjennomsiktig forresten, er mange som lurer på det.

Du finner den HER.

Sophie Body. Denne er tilgjengelig i både sort, og en deilig rosa. Her er det også et bånd i midjen som gjør at plagget former seg fint etter kroppen din, men at det i tillegg er stretchy materiale. Jeg føler meg svært sjeldent sexy i bodys, og ville lage noe som fremhever formene dine uten å være ubehagelig. Disse plaggene er også såpass fin at de kan brukes til fest, under en fin jakke eller bare som egen overdel. Finnes HER.

Håper du finner noe du liker! 💕 Bare spør om du lurer på noe. Nå skal jeg spise middag hjemme med noen venner, og i morgen har jeg et lite lanseringsevent for kolleksjonen.

45 kommentarer
    1. Ble superskuffa når jeg så hvilke materialer plaggene var laget av. Hadde forventet sateng, bomull og andre naturlige materialer med tanke på at du er så miljøbevisst. Kjempefine plagg men ble ikke kjøpt noe av meg på grunn av materialene dessverre:/

      1. Om plaggene skulle ha vært laget av f.eks bomull hadde nok prisen vært tredoblet, minst, dessverre 🙁 <3 Vi gikk flere runder på det, men det hadde ikke vært mulig å gjennomføre og vi har heller dratt inn der vi kan. For meg har det likevel vært viktig å presse på at forsendelsene kommer med minst mulig plast (også når de sendes fra leverandør), og at man i neste runde kan se hvordan man kan pushe enda mer på miljøvennlig kvalitet.

        1. Det er verdt å bruke penger på annen stoffkvalitet 🙂
          Du har skrevet at du har brukt lang tid på å velge ut riktig stoff, så jeg må også si at jeg er skuffet.

      2. Helt enig.. Uansett om pris. Det sier bare at de vil selge selge selge selge. Ikke noe forskjell fra andre tøygiganter som tjener penger på dårlig kvalitet, miljøskader og hurtig mote.

        Skikkelig skuffet. Dessuten har jeg virkelig sett alt over før, ikke noe nytt. Ikke bra kvalitet eller noe verdt den “billige” summen”.

        Maja

    2. Grattis med lanseringen! Har bestilt hjem den sorte strømpebuksen, har sett etter en slik lenge, så gleder meg til den kommer☺️

    3. Gratulerer, her var det mye lekkert. Selv for meg som er over 50, hehe….Herlig. Skal titte grundig innom alt! Nydelig den rosa-fargen <3 elsker.

    4. Alle plaggene dine er kjempe pene og jeg hadde elsket å kunne hatt alle, men jeg har jo bestilt det nydelige rosa settet da og jeg kan ikke vente til det kommer fram❤️❤️💕

    5. Hele kolleksjonen er nydelig! Har bestilt pysjamasen og kimonoen, og vurderer faktisk å ha på pysjen på julaften, haha! 😅❤️

    6. Gratulerer så masse med kolleksjon å super flott bilder å koselig å intresant innlegg synes jeg og du er favoritten min og beste ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🌠😃♥️🐱🐈🌎🗻🏝

    7. Gratulerer med en flott kolleksjon! Igjen! Jeg sier det igjen: alt du får til Sophie!!! Så imponert jeg er altså! Heier på deg! Stor klem! ❤️

    8. Seriøst? Bare polyester-søppel som avgir mikroplast hver gang det brukes og vaskes? Hva er det egentlig du driver med? Hva så om prisen hadde vært høyere om plaggene var laget av naturmaterialer?

    9. Gratulerer. For noen lekre plagg! 👍
      Men du Sophie, har du lest Micheal Pollen sin bok “Psykedelisk renessanse”? Vi har veldig lik smak i bøker har jeg funnet ut :p Kan du si din mening om denne, om du har lest den 🙂

    10. Hver gang du skriver “miljøvennlig” så hylflirer jeg 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    11. Den pysjbuksa er min soleklare favoritt😍 kan jeg spørre hvilken str du bruker i den? Vingler nemlig mellom S å XS🤔

    12. Begynte å gråte av dette innlegget. Du har jobbet så hardt med dette. Det er det som gjør det så leit. Tøyet er i plastfiber, det er altfor dyrt, og bildene av Lace undertøyet er i tillegg så «trashy» Det siste er vel stylistenes feil, men dine samarbeid de siste ukene er kun profitt-basert, og ofrer ikke miljø, lesere eller bloggen en tanke (pst, dettte underbygges av materialvalget i kleskolleksjoner og flyturene som følger med de innleggene som IKKE er klessamarbeid) . Dette har blitt en kynisk salgskanal av lite gjennomtenkte og bærekraftige varer. Du vet jo at navnet ditt selger, og det utnyttes til fulle. Du «melker» markedet for ytterligere kroner med markedsføringer som «nå er xs utsolg» og det er tomt i den og den fargen osv. Det er trist at du på et vis tråkker over influencerplakaten og bruker din makt og power til å lure unge jenter (og et par i alder 50 +) til å legge igjen masse penger hos deg. Mange av svarene dine på kommentarene er også uforståelige hva gjelder utforming, språk og sammenheng. Å slippe så mange samarbeid på en gang gjør oss forvirret, men gjør at du kan gå videre i å bryte «plakaten». For pengene du får fronter du kosmetisk kirurgi og inngrep, og skriver praktisk talt hvor du skal opereres🙈. Salget av plasttøyet ditt finansierer igjen turer til USA for å utføre nye «korreksjoner» av kroppen. Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si, annet enn, «for en business» Jeg bøyer meg i hatten av respekt for for min lyst til å nominere denne bloggen til årets kyniker-pris. Nå må jeg gråte litt mer for miljøet, hvis dere kan ha meg unnskyldt…Huff

    13. Til slutt, holdes leserne for narr? Flere konkurranser, Cvisuelle, Europris og EF er avholdt, ingen vinnere?????????? Dette bryter med konkurranseregler. og du har ikke hatt tid til å skrive til den som vant, og publisere dette?? Tenk de mange1000 som venter. Er ikke de viktige?

      1. Hei!

        Konkurransen med EF er ikke avsluttet enda, fordi ejg enda ikke har vært på tur. Vinneren av Chiquelle er både annonsert, og informert om premien sin.

        Europris ble trukket i dag. Jeg må alltid avklare vinner med de som sponser konkurransen, derfor kan det ta tid før jeg får annonsert det.

    14. Utrolig flott kolleksjon – jeg elsker soft ribbed settet! Lurte på om du vet hvor klærne er produsert? Prøvde å finne det på Google og på mymuse sin nettside, men finner ingenting ):

    15. Seriøst? Plast klær?
      Og i tillegg prøver du deg på Versace kopi i pysjen/kimonoen?
      Hadde du hatt noe som helst respekt for leserne dine, så hadde du ikke tillat at kolleksjonen var i PLAST. Da hadde du villet at leserne dine skulle fått kvalitet. jeg vet ikke hvorfor jeg fortsatt blir skuffet over at penger er viktigere for deg enn leserne dine. Leserne dine er grunnen til at du har mulighet til å gjøre alt du kan. Men likevel gir du ikke en dritt tilbake. Alt handler om penger for deg. Utakknemlig er du.

    16. Hver gang noen vasker dine plagg flasser det av plast (som de er lagt av) som igjen ender opp i havet.
      Når du publiserer bilder av skilpadder som kveles av plast, og fugler hvor magen er full av søppel, så ikke glem: du er med på dette – i mye større grad enn andre i Norge.
      Du kunne hatt plaggene dine i naturlige materialer og dine følgere ville kjøpt om prisen var noe høyere. (men da kunne du nok ikke samarbeidet med mymuse da de ut i fra det jeg har sett ikke selger et eneste plagg i naturlige materialer)

      Det er greit at du reklamerer for klær som forurenser (eks. Mymuse og Nelly) og selger egne klær som også bidrar til plast i havet, men drit da i å fremme deg selv som miljøvennlig.

      Vennligst ta dette til deg og ikke se på dette som et personangrep. Mange av dine følgere hører helt ukritisk på deg og du har faktisk et ansvar i å ihvertfall ikke promotere til forurensning når du fremmer deg selv som miljøvennlig.

    17. Mye fint, men er enig med flere over her. Jenny Skavlan har akkurat lansert en svanemerket og miljøbevisst kolleksjon for Pierre Robert, og jeg har kjøpt flere plagg derfra fordi jeg fremover ønsker å ta mer bevisste valg angående klær. Da er det skuffende at du lanserer en kolleksjon full av dårlige billigmaterialer. Skal ikke late som om alle klær jeg har kjøpt tidligere er bare svanemerkede materialer, men ønsker å være bevisst på dette framover, samt kjøpe færre klesplagg generelt. Syns kanskje også noen av plaggene fra denne kolleksjonen ble litt vel harry, men det er smak og behag.

    18. Hei Sophie😊Mye fint du kommer med om dagen!! Jeg lurer på når det kommer påfyll av Skappel genserene?

    19. WoW!!! Gratulerer så mye med kolleksjonen! Må kjennes fantastisk ut å ha sin egen kolleksjon med så mange elegante og vakre plagg! Du klarer virkelig å gjøre alle drømmene dine til virkelighet! 👏👏👏👏
      Du er så utrolig heldig som har en så stå på vilje og guts til å fortsette til du er i mål 🙂

      Det at noen skriver at pyjamasen er kopi av Versace sin så tenker jeg at alle mennesker kopierer og blir inspirert av andre en eller annen gang, du vil ha en eksklusiv look på plaggene dine og da er det ikke så rart at du blir inspirert fra de kjente luksus merkene. Jeg ser ikke helt problemet med akkurat det. Så lenge folk får et plagg de blir glad i så tenker jeg det er det viktigste, uanset om det er Sophie Elise eller fra andre merker.

      Kan tenke meg plaggene dine blir å være under mange juletrær i år😃🎁🎄🎉🎇🎊

      Er utrolig morro og inspirerende og se hva du klarer å få til!!💗

      Folk burde bli flinkere til å unde andre mennesker suksess og være glad på deres vegne at de får til ting💗

      1. Den er ABSOLUTT inspirert av mønsteret til versace! Det legger jeg ikke skjul på 🙂 Og tusen takk skal du ha for en så fin kommentar. Håper du finner noe du liker ekstra godt. <3

    20. Hei! Jeg la inn en bestilling med engang det kom ut på lørdag. Jeg har fått bekreftelse fra Klarna, men ikke noe på mail? 🙂 Lurer bare på om det kommer, eller om jeg ikke har fått bestilt egentlig?

    21. Herregud, ikke er det bærekraftig for miljøet, det er slavearbeid som er gjort for å produsere materialene, og i tillegg er det svindyrt! Hvordan ser du for deg at din største fanbasealder på 11-15 år skal få råd til dette? Er det moralsk riktig å seksualisere så unge jenter/barn med sånt undertøy? (Utenom genser og buksesettet, som de like gjerne kan kjøpe på HM seks ganger billigere) Er det bedre at de krangler seg til penger til dette fra foreldrene sine enn å spare til noe mer nyttig som førerkort eller skolesaker? Greit at du er rik, men hallo 95% i dette landet er faktisk ikke det og hvertfall ikke unge jenter og barn… Utrolig skuffa over kolleksjonen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg