endelig skal jeg på ferie!

Jakke: River Island
Bukse: Vila
Solbriller: Quay

Nå er vi endelig på vei til Son Spa! Lokasjonen er cirka en time unna Oslo, og jeg booket reisen hit etter å ha fått hundrevis (!) av tips fra dere på akkurat dette stedet. Det blir en liten suite med havutsikt, kose oss i bassenget, spise god mat og trene masse. De har tydeligvis 30 gruppetimer i uka der, og jeg elsker jo gruppetimer.

Så langt på veien har vi stoppet på Bryn senter slik at jeg kunne få kjøpt enda en bok, og i samme slengen spiste vi på Lille Persille. Herregud så bra det var? En random liten butikk på et kjøpesenter hadde den diggeste maten liksom. Jeg har begynt å synes det er koselig å bare henge rundt på kjøpesentre, se i butikker, observere folk etc. I Harstad kan det gi meg litt noia fordi “alle kjenner alle” og man blir sett på en helt annen måte, men alle andre steder synes jeg det er spennende. Tidligere kunne det gi meg høy puls generelt og jeg følte meg innestengt, lette etter en rømningsvei, trodde alle dømte meg og listen er lang.. Jeg er glad slike hverdagslige ting (som regel) føles helt chill å gjøre nå. Og da fikk jeg testet Bryn Senter også, haha.

En ting jeg faktisk har glemt å si er at man kan vinne 10 000 kr i gavekort i den siste podcasten vår! Hallo, det er verdt å få med seg. Jeg er skikkelig sjalu for at jeg ikke kan melde meg på selv (eller, jeg kan jo – men det hadde vært rart). Dere hører podcasten HER!

Håper dere har det fint og at hele landet har like fint vær som oss! I følge Kasper var det dødsfint i Tromsø også. Jeg savner mamma litt ekstra i dag av en eller annen grunn, og ekstra mye når det er fint i nord. Uvant å ikke ha sett henne på´flere måneder siden jeg vanligvis har pleid å være ganske mye hjemme..

18 kommentarer
    1. Skikkelig svevende koselig å positivt innlegg å Vakker bilder synes jeg du er favoritten min og beste sender god blå Energi og klemmer til dere fra meg og puse kompis er ut ho nå venter på ho ønsker deg alt godt og en vidunderlig riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃🐱♥️🌌

    2. Du er klar over at så lenge du legger ut antrekksbilder og skriver hvor de er kjøpt/hvor de kan kjøpes ifra, så må innlegget merkes med reklame.

      Dette gjelder uavhengig av om innlegget er sponset eller ikke. Så lenge du henviser til ett produkt/hvor dette produktet kan kjøpes, så er det reklame og innlegget må merkes deretter.

      Jeg synes du har vært relativt flink til å passe på akkurat dette, men som alle andre, så har du også ett forbedringspotensiale på dette område.

      Håper du fikser dette snarest, da du i dette innlegget klart og tydelig reklamerer for både jakken, buksen og solbrillene ved å si hvor de kan kjøpes ifra (ja, å bare skrive navnet på produsenten/butikken den er kjøpt på, kalles å reklamere, og faller inn under loven).

      1. Nei, du tar feil. Om jeg har kjøpt plagget selv og opplyser om hvor det er fra, uten å hverken ha fått det gratis, tjene penger på det eller å ha blitt oppfordret om det, så er det feil.

        Dette har jeg selv sjekket opp, og du tar feil. Det er ikke reklame eller spons.

    3. Hei hei 🙂

      Hvis dere får litt tid så bør dere ta turen inn til Son Sentrum. Det bør være pent vær vel å merke. Dere kan parkere litt på utsiden av sentrum og tusle gjennom, spise en is på brygga, etc. Veldig koselig plass 🙂

      1. Anbefaler virkelig å gå seg en tur i sentrum, og teste både is og restauranter 🙂 kanskje det blir noen fine bilder til bloggen også 😉

    4. Nyt Son Spa 😊 de har en sånn fotbad-lounge i the Golden sircle hvor man kan sitte for alltid 😝 og anbefaler virkelig å kjøpe Decleor-produktene 😊 huden gløder etterpå 🤩

    5. Det spaet høres så herlig ut, skulle ønske jeg og kjæresten kunne vært på spa selv nå altså.

      Podcasten skal jeg sjekke ut før jeg legger meg snart. Utrolig nydelig vær her også nå, men gleder meg til mindre vind og mer varme!

    6. Anbefaler en tur til Oslo Fashion Outlet, 10 min unna Son. Mange bra butikker og koselig sted når det er fint vær 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg