endelig fremme

Reklame | - lapoint / omtale egen kolleksjon / annonselenke mynelly -

Så var vi plutselig på Sri Lanka. Allerede. Vi har jo snakket om denne turen så lenge, det er nesten litt vanskelig å begripe at jeg sitter på andre siden av jorden og at dere som leser dette er så langt unna. Vi skal være en natt på hotell inne i Colombo (ved flyplassen) før vi kjører til surfcampen i morgen. Gleder meg til å møte folkene fra Lapoint, pluss se hvem vi får som instruktør i år.

Cardigan Sollia fra min egen kolleksjon, denne ble også utsolgt i går. Du kan melde deg på nyhetsbrev for å få beskjed når alt kommer inn igjen HER. Det finnes et par gensere inne fortsatt, i nye farger. Du finner oversikt HER.

Vi hadde mye turbulens på veien hit, men jeg klarte å koble det litt bort (for en gangs skyld, det var to fly med nesten like mye turbulens), og så fikk jeg skrevet en del. Endelig er jeg i gang med en ny bok, nummer tre! Jeg har hengt etter og aldri helt funnet flyten, eller hvor jeg vil, men nå er jeg inne på noe bra – så bra, at det kribler i kroppen etter å dele med dere. Innholdet og alt er så nytt for meg, men.. Det blir enda en stund til. På snakk om bøker har jeg mange spennende planer og jeg håper livet skal ta noen vendinger jeg aldri kunne drømt om tidligere. Jeg har aldri siktet utenfor Norge, på noe som helst. Mitt eneste mål har vært å gjøre ting bra her hjemme, og utlandet har ikke vært en prioritet eller et mål.

Men hvem vet hva som venter nå..

Jeg så en film på turen også. Det blir alltid animasjonsfilm på meg! “The secret life of pets 2”. Den var faktisk ganske søt, enkel underholdning. Kasper så Avengers og maser på at vi skal se den nå i kveld.. Så det blir vi å gjøre.

Det er mange på instastory som har prøvd å gjette hva boken handler om. Alle tar feil. Det er ikke noe tidligere forhold, eller noe som ligner det jeg har skrevet tidligere. Men mer om det siden. 🙂

T-skjorten er gammel fra NA-KD, skjørtet mitt finner du HER. Det har en shorts under, og det elsker jeg. Både mer behagelig og mer praktisk sånn! Jeg ser flere har kommentert på nett at det er litt “barnslig” fordi det svinger så mye utover, men jeg elsker det!

Skoene tror jeg er fra Monki! Ringene mine kommer som alltid herfra.

Vi har innlosjert oss på hotellet for en natt. Kasper har influensa, sånn skikkelig, med feber og alt. Vi kjører på med C-vitamin og paracet og heldigvis ser det ut til å ha blitt bedre. Det er storm. Jeg var nede hos frisøren i sta (vask og føn) og da ble det oversvømmelse i hele lokalet og vi måtte avbryte før jeg ble ferdig. Lynet slår ned hvert eneste sekund. Min store frykt er faktisk lyn og eksplosjoner generelt. Er livredd for det.

Vi snakkes i morgen med en litt morsommere update! Da er vi jo på campen 🙂

17 kommentarer
    1. Hvorfor svarer du aldri på kritikken på at du er en miljøversting mens du prøver å fremstå som miljøvennlig? Veldig mange som kommer med gode poenger, og du enten ignorerer dem eller rettferdiggjør handlingene dine..

      1. Kristina: Skulle ikke du slutte å lese bloggen? 🙈 Om det er samme Kristina vel og merke..
        God ferie SE! ❤️

    2. Koselig å kult innlegg synes jeg å kos dere på ferie på sir lanka å du er den beste uansett av synes jeg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ♥️🏔⛰🗻☀️🦋🌌

    3. Gøyal pod i dag, men en ting: Du kan kun sitte to perioder som president i USA, trodde faktisk dette var allmennkunnskap…
      Og til Fetisha: Nei, Bush satt IKKE i tre perioder som president! Mulig du blander George Bush senior og og George W.Bush junior. Måtte le litt av dette, for dere var så bastante i noe som var helt feil. Ellers mye gøy 😊

      1. Roosevelt satt 3 (nesten 4) perioder som president. Det var ikke før på 50-tallet at regelen om at man kun kan sitte to perioder ble fastsatt i den amerikanske grunnloven. Før dette var det kun en uskrevet regel basert på at Washington selv valgte å ikke sitte mer enn åtte perioder. Så det var jo ikke “helt feil”.

    4. Godt å se at du skal pumpe ut enda flere papir bøker om rent ræl. Miljøforkjemperen sjæl

      1. Jeg kan forstå kritikken om at hun flyr så mye som hun gjør. Jeg liker henne godt, har fulgt bloggen en stund nå, lest alle bøkene og hørt på alle episodene av podkasten, og jeg må innrømme at jeg blir skuffet over at hun flyr så mye og så lang som hun gjør. Jeg har selv råd til å fly på ferie, men jeg velger å ikke gjøre det.
        Å kritisere henne for å gi ut bøker er derimot noe jeg virkelig ikke forstår. Litteratur er svært viktig. Hun er også flink til å skrive og selger bra, selv om du er uenig. Det er uansett helt umulig å leve helt miljøvennlig. Det blir for dumt å skulle kritisere henne for alt

    5. Skriver du om tidligere situasjoner hvor du nå forteller om deg selv på en måte i tredjeperson og hvor du ser på det du burde gjort annerledes?

    6. Miljø og klimaschweinet sofie isachsen er i sri lanka for å spre sin gift utover det fattige øylandet. Måtte du gå en jævlig ferie.

    7. Klima og miljøforkjemperen flyr halve jorda rundt for gud vet hva. For en parodi du er på deg sjøl sofie isachsen 😂😂😂😂

    8. kanskje neste bok blir full eller mesteparten fiksjon? det hadde vært gøy! syns alle bloggere skriver bøker om seg selv når de først skal gi ut bok, jeg vet ikke om det er fordi det er det som er forventet? hadde vært spennende om du gjorde noe helt annet når du har muligheten for tredje gang. har lest både forbilde og elsk meg, likte best forbilde av de to. elsk meg ble litt for repeterende for meg, litt som med fantasybøker hvor helten må vandre rundt i ødemarken en halv bok (grunnen til at jeg ikke kom meg gjennom To Tårn av Tolkien og hvorfor jeg syns siste bok av Harry Potter er litt slitsom). men uansett, blir spennende å se hva neste bok blir. håper som sagt på fiksjon, syns det er godt å leve litt i noen andre sitt hode når jeg skriver og finner på historier selv.

    9. Paracet er febernedsettende, og derfor ser det ut til å virke 😉 Betyr ikke at man bare kan eller bør kjøre på som normalt, det er faktisk farlig! Jeg gjorde det en gang hvor jeg tok Paracet og bedrev idrett til tross for at jeg var syk. Endte opp med feber på 41, og var syk i flere uker. Hadde jeg derimot lyttet til kroppen og tatt det med ro, så hadde jeg nok kommet meg mye raskere. Så; vær forsiktig og ikke push! Kos dere på Sri Lanka!

    10. Hvorfor er dere SÅ sinte og aggressive-tenk litt-dere er mennesker jeg går rundt blant hver dag og NÅ føler jeg på hatet som finnes der ute Om ikke bøker gis ut på papir er snart hele bokindustrien borte,men det bryr vel ikke dere som aldri har lest en bok, God ferie Sophie Elise Jeg blir så sint når noen skriver så mye dritt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg