endelig er det over!

Reklame | annonselenker fra mynelly & omtale egen kolleksjon skappel

Hei! VG har publisert et ganske fint intervju av meg, jeg ble fornøyd og følte jeg fikk snakket om mye nytt. Om du vil lese det kan du trykke her.

For et par kvelder siden fikk jeg ordentlig angst (kroppen skjelver og jeg ble panisk), og slik har jeg ikke hatt det på lenge. Da vet jeg at jeg må roe ned på enkelte områder for et par dager, så jeg avlyste noen møter og prøvde å slappe av på kvelden. Som regel er det på kveldene jeg oppdaterer bloggen (om jeg ikke har fått tid på dagen), men for min egen helse valgte jeg å legge den bort og heller fokusere på aktiviteter som ikke innebærer skjerm – da kommer jeg meg fortere bort fra den vonde følelsen, og nå har jeg fått roen tilbake – endelig er det over. Jeg har blitt utrolig god på å lytte til kroppen å kjenne igjen signaler.

Her kommer en oppdatering på hva som har skjedd siden sist..

Jeg har gjort det veldig bra på trening og føler jeg er inne i en god flyt. Og dette er verdens beste treningsklær, uten tvil! Det tror jeg mange av dere følgere synes også, fikk så mange meldinger på om jeg har rabattkoder og slikt. Dessverre ikke!

Toppen finner du HER, jeg anbefaler å gå opp en størrelse. Du får ikke svettemerker i den, og den sklir heller ikke oppover når du løper på mølla eller løfter vektene over hodet.

Tightsen er også helt fantastisk! Du finner den HER. Ikke gjennomsiktig, sitter perfekt, behagelig å trene i.. LOVE IT!

Jeg planlegger alltid treningen min for den kommende uken hver søndag. Da setter jeg opp tre økter på Barrys (eller, pappa som styrer kalenderen min setter dem opp for meg), og da er enhver økt like viktig som et møte. Den flyttes ikke på. Jeg dropper den ikke, med mindre jeg er veldig syk. Slik klarer jeg å holde oppe motivasjonen!

Barrys Bootcamp er dyrt men verdt det. Da frister det ikke å avbooke en time siden du likevel betaler såpass mye, i tillegg er dette den treningsformen som definitivt motiverer meg mest, og gir best resultat. En perfekt kombinasjon av kondisjon og styrke.

Jeg har hatt et lunsjmøte på Oslo Raw. Det er veldig insta-friendly der, og alt er vegetarisk (og vegansk tror jeg?). Det er faktisk nesten ikke til å tro, all maten er så god. Jeg spiser alltid Sweet Waffle, bestill den og takk meg senere. Jeg liker ikke sunn mat som smaker sunt (lol), jeg elsker junkfood, godteri etc. Derfor er denne perfekt for meg – sunn, men sweeeet.

Jeg har fått matchende negler på både fingre og tær, ettersom jeg skal på ferie. Dette er den fineste fargen å ha om du vil fremheve brunfargen. Dessverre vet jeg ikke hva den heter, slikt spør jeg aldri om. Jeg bare peker på den jeg synes ser fin ut.

Sjekk skillet jeg har på fingrene forresten, haha. Sånn går det når man påfører selvbruning uten å fjerne ringene først!

Henrik arrangerte åpningsfesten for restaurant Sanoma – da er det klart jeg må ta turen! Jeg hadde ikke de verste damene rundt bordet mitt heller 😍 Fin kveld, bortsett fra at det var her jeg fikk angst selvfølgelig, haha. Alltid når det passer minst. Sanoma var et skikkelig kult sted forresten, elsket interiøret som minnet litt om en nattklubb.. Sikkert et bra sted å spise før man drar ut en kveld.

Kjolen jeg hadde på meg finner du HER.

Ragnhild sminker meg et par ganger i uken nå, og dette var den siste looken hun la på meg. Jeg vil alltid at blikket mitt skal “løftes” litt, gjøre om formen på øynene mine.. Fra hooded eyes, til cat-eyes. Det er det magiske ved sminke, alle illusjoner man kan skape og hvordan man kan leke med utrykket. Om du kjenner ditt eget ansikt finnes det ikke grenser på hva du kan gjøre.

Jeg har spilt inn såkalt “sync”, det vil si når man snakker rett inn i kameraet for å forklare en situasjon.. Slik som vi gjør i Sophie Elises Verden, men også i The Kardashians. I år er det fin, rosa bakgrunn som virkelig står i stil med min estetikk! Elsker at vi bare løfter alt, og gjør det enda mer glam enn tidligere. Kommer på tv om en stund.. 😊 Å gjøre sync er gøy, men man blir jævlig lei av å snakke om seg selv / eget liv i flere timer i strekk, rett inn i kamera, uten noen å “sparke ball” med. Det er jo en monolog, som skal klippes inn i en sammenheng du selv ikke har peiling på.

Buksene jeg har på meg finner du HER. Jeg elsker dem, de sitter helt perfekt og jeg bruker dem ofte. Endelig “skinn”bukser som ikke lukter ekkelt og som ikke lager lyd når man går.

Genseren finner du HER.

Jeg har brukt en del kvelder hjemme alene i det siste, bare slappet av og lest i en bok, hørt på podcast eller sett på serie. Den nye serien om Bill Gates på Netflix er bra forresten, vi skal spille inn podcast i morgen og jeg kommer sikkert til å snakke masse om den.. Ble så inspirert av det gode, hardtarbeidende mennesket han ser ut til å være.

Jeg skulle gjøre et kommersielt samarbeid med Europris (en puff jeg hadde ønsket meg), og i samme slengen leverte de en pose med godteri.. Dette må være den beste, men også verste sponsingen man kan få. Posen veier sikkert to kilo og jeg klarer ikke å holde meg unna, det blir godteri døgnet rundt. En venninne av meg skal låne huset mitt når jeg er på ferie, jeg setter igjen posen til henne og satser på at hun spiser opp.

Det var mange som spurte på story om godteriet er vegansk – noe av det er, ikke alt. @Vegally på instagram pleier å legge ut oversikter med jevne mellomrom over vegansk godteri, det anbefales.

Så, til i dag! Jeg har jobbet for fullt, vært hos tannlegen, møter og hos frisøren. Møtte Kasper for å spise frokost sammen midt i mellom.

Genseren jeg har på meg er Nupen, fra min egen kolleksjon med Skappel. Jeg bruker den i fargen “sand”, men det har kommet inn flere nye farger som jeg gleder meg til å få tak i selv.. Det er bare å ta fatt strikkepinnene. Herregud, som jeg elsker denne kolleksjonen forresten. Det er så fine plagg, alt sammen. Tenk dere denne deilige genseren i blå, eller rosa? Æh, jeg kan nesten ikke vente! Du finner strikkesett til genseren HER, det er også mulig å kjøpe ferdig strikket.

Buksa jeg har på meg finner du HER. Dessverre (og som alltid) var den alt for lang i beina, så jeg har klippet den til.

I kveld skal jeg endelig se de første episodene av serien Exit!!!!!!!! Det har jeg gledet meg masse til. Ligger på nrk.no! I morgen spiller vi inn podcast, og så skal jeg å spise middag med teamet bak “Sophie Elise Tester Norge”. Har dere ønsker om ny sesong og tema jeg kan ta opp der? Fyr løs, i morgen skal jeg drodle litt med produksjonen. 😍Og, det kommer en ny video på youtube i morgen, med pappa! Hold utkikk.

47 kommentarer
    1. Ja,det er viktig å kjenne etter kroppens signaler-da får en det så mye bedre med seg selv♡Synes du er flink,både til det ene og det andre!!♡Klem♡

    2. Genserne i kolleksjonen din er så fine! Har sett mange si seg enig i at de er veldig fine, men at de ikke vil kjøpe fordi garnet er laget av 50% plast. Det stopper meg også! Selvom det sikkrt ikke er et stort problem for deg siden kolleksjonen din selger så bra uansett, så håper jeg virkelig bare oppskriftene kommer en gang i fremtiden.

        1. Det er veldig synd, vil ikke kjøpe garn som er enten 50% eller 30% plast, avhengig av hvilken genser det er. Har sett flere si det samme i samtlige strikkegrupper.. Håper eventuelt dere bytter ut med et bedre garn etterhvert siden dere ikke vil selge kun oppskrifter.

          1. I denne sammenhengen har det hatt med pris å gjøre. Min målgruppe hadde ikke kunnet kjøpe plagg som er så veldig mye dyrere, mest sannsynlig.. Og det hadde også blitt feil 🙁 <3 Men, vi tenker på hva vi kan gjøre for neste kolleksjon!

    3. Snakk on utfyllende innlegg da gitt!!! Wow! Hærlig å høre at du lytter til signalene med en gang og gjør noe med det! ❤️ Det blir fort langvarig ellers! Bra jobba gode, skjønne deg! Stor god klem! ❤️

    4. Ser du svarte på at noe av godteriet er vegansk, og noe ikke, men er du klar over at det meste ikke er vegetar en gang? Gelatin og karmin (e120/rødfarge) er animalsk

    5. ❤️ Utrolig gøy å følge deg. Liker så utrolig godt ærligheten din ❤️

      Har lyst til å prøve selvbruning. Hvilken bruker du?

    6. Hei! Hvorfor markerer du ikke HVA du reklamerer for..? Du skriver at innlegget inneholder reklame men ikke mer.

        1. Ja det så jeg, men utenom dette står det sjeldent hva som reklameres for, og om det gjør dette er det ikke på en oversiktlig måte. Jeg lurer f eks på om treningstøyet i dette innlegget er sponset? Det blir som Karoline sier ikke riktig i henhold til hva som kreves

      1. Er så enig! Det blir ikke merket riktig i hensyn til forbrukerrådets krav av merking. Det skal komme tydelig frem tidlig i innlegget hvem annonsøren er, og det gjør det aldri i innleggene til Sofie.

    7. Tips til merket og vegansk plukke selv smågodt er candy king.Alle bokser er merket med innhold utenpå (naturlig farge og innhold av gelantin)og veldig mange typer er veganske.
      Selges på rema butikker.

    8. Elsker disse hverdagsinnleggene! Er veldig glad for at du tar deg tid til psyken når det trengs, det er viktig <3

      1. Har forresten bestilt Fie i Sand! Aldri strikket et så stort plagg før, gleder meg masse til å sette i gang – kolleksjonen er nydelig <3

    9. Herlig blogginnlegg 💕 glede mæ sånn til SEV sesong 3!! Og det treningsettet elska æ. Og den Bill Gates serien ser æ for andre gang, han e mitt forbilde! Han og du HAHA!

    10. Herlig blogginnlegg 💕 glede mæ sånn til SEV sesong 3!! Og det treningsettet elska æ. Og den Bill Gates serien ser æ for andre gang, han e mitt forbilde! Han og du HAHA!

    11. Skikkelig kult å koselig men også erlig å åpent innlegg synes jeg å du er den beste uansett av som skjer toppers at du ble fornøyd hos tannlegen ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ☀️🌌🦋♥️🏔🐱

    12. Du vet at europris står på listen til dyrevern.no, at de tester produkter på dyr?

      Litt skuffet over dette samarbeidet, at du ikke sjekker nok før du godtar spons..

        1. Ja tydligvis! Når man har dyrevelferd som sin hjertesak, så burde man gå helt inn i dyrevelferd også!
          Såklart kan man glippe litt. Men søker du “europris dyretestet” så er det første som kommer opp. Så vanskelig er det ikke!

    13. Jeg er så glad for å høre at du har lært å lytte til kroppens signaler, det er så viktig!! 🙂 <3 Og så får jeg mer og mer lyst til å strikke noe fra kolleksjonen din nå som høstmørket senker seg, dette er jo perfekt timing. 🙂

    14. Tips til tema i Sophie Elise tester Norge er homofili. Hvilke fordommer som eksisterer og hvem som har de fordommene. Og innvandring. Elsket sesong 1, så informativ og engasjerende 🙂 elsket også den siden av deg som du viste frem i serien, ærlig, varm og kritisk.
      Håper du har hatt en fin helg!
      Stor klem <3

    15. Et innslag om narkomane i Oslo skulle jeg gjerne sett. En oversett gruppe som bør belyses mer.. Er så lei av å være vitne til hvor vanvittig dårlig de ble behandlet av enkeltmennesker så vel som forretninger.

    16. For et par kvelder siden fikk jeg ordentlig angst (kroppen skjelver og jeg ble panisk), og slik har jeg ikke hatt det på lenge.

      Nå må du slutte å bruke ord som angst til slike tilfeller. Du har NULL peiling på hva angst er men sprer om deg med ordet som om du var spesialist. Tulling!

      Ferien over!?

      Du har jo faen meg ferie hele tiden! Skaff seg en skikkelig jobb så kan du begynne å snakke om ferier. Du aner ikke hva det er engang. Les om hva FERIE er for arbeidsfolk før du skriver noe så idiotisk.

    17. Tips til serien din; besøke et slakteri. Folk har godt av å se hvordan kjøttet på magisk vis havner i kjøledisken..!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg