endelig er den min!

Reklame | goodiebox

Jeg innså nettopp at jeg ikke har vist dere soverommet mitt! Så, velkommen skal dere være. Det går i mørkt og jeg sover som en stein der (eller jeg gjorde i det minste det, før jeg fikk så kløe i beina). Bedre bilder kommer så klart etterhvert men enn så lenge føler jeg vi mangler noe.. Hva kan det være? Jo, så klart et svært nakenbilde av meg over senga. Det kommer man ikke foruten.

UPDATE! Jeg sjekket opp om produktene deres er dyretestet. Goodiebox støtter ikke dyretesting og ingen av produktene er derfor testet på dyr 🙂 

En ting jeg elsker ved jobben min, er når jeg får samarbeidspartnere jeg virkelig har ønsket meg. De siste årene har jeg strengt tatt kunne velge de partnerene jeg selv ønsker, men Goodiebox har jeg mast lenge om og endelig skjer det! Her får du en pakke i posten hver måned med nye skjønnhetsprodukter, ofte fra mer eksklusive merker og produkter du virkelig trenger (eller ikke ante du trengte – poenget er, alt får du bruk for). Boksen koster 199 kr, og det inkluderer frakt. Men vet dere hva? Hver pakke har en verdi på MINST 650 kr! Ofte over det, men du er garantert produkter til over 650 kr i alle fall.

Det kommer ulike produkter hver måned, og den jeg mottok heter The Reflection Box. Pakken skulle være inspirerende for det nye året, gi tid til refleksjon og egenpleie.. Noe den gjorde! Verdien på pakken er 1267 kr.

Jeg visste jeg ikke kom til å bli skuffet ettersom jeg kjenner flere som benytter seg av tjenesten – men jeg forstår godt at man kan være skeptisk. Det er jo kjipt å betale penger for å få små vareprøver i posten, du vet sånne som følger med i magasiner eller nederst i posen på parfymeret, og likevel ender opp nederst i en skuff eller verste fall i søpla. Med Goodiebox er de fleste produktene i full størrelse, om ikke kommer de i reisestørrelse. I min boks var fire av seks produkter full størrelse.

Disse produktene var jeg så heldig å få: 

✨ H2O Illuminating Tan Mist – James Read
✨ Sakura Body Cream – Rituals
✨ More Brows – ModelCo
✨ Bubbeling Sheet Mask – Masque Me Up
✨ Primer Base – Figs and Rouge
✨ Hyaluronic Serum 200 – Evolve (eksklusiv for nye kunder).

Jeg elsker Sheet Masks, så den falt naturlig nok ekstra godt i smak her. Det er ikke til å skjule at jeg har følt meg litt (veldig) dritt de siste dagene, og da liker jeg å unne meg en maske på kvelden.

Det at jeg fikk et produkt for brynene var også midt i blinken, der er jeg så kresen at jeg sjelden tør å kjøpe meg noe nytt. Nå var det faktisk på høy tid, og merket ModelCo hadde jeg aldri hørt om før. Vel, jeg ble positivt overrasket og det er nå min nye favoritt! Helt ærlig har jeg ikke fått testet flere av produktene enda, men den ene fuktighetskremen fra Rituals må jo være bra. Rituals er et litt dyrere merke, som er kjent for å være dødsgod på såper og den slags. Gleder meg til å teste!

Jeg elsker å teste nye produkter, men er dårlig på å kjøpe nytt fordi jeg ikke aner hva som er bra, hvor jeg skal gå og hele den regla. For meg er Goodiebox genialt! Og jeg er så glad det er produkter man faktisk trenger. Og for min del dukket det jo også opp en ny favoritt som jeg skal fortsette å kjøpe utenom. Jeg elsker også å skjemme bort venner og familie, så om det er et produkt jeg ikke får bruk for – så gir jeg det videre.

Om du vil bestille en Goodiebox eller få mer info, kan du gjøre det HER! 🌸 Har du testet Goodiebox før? Og PS! Om noen har en helt magisk parfyme å anbefale meg, skrik ut i kommentarfeltet. Jeg vil virkelig ha litt flere dufter hjemme og ble påmint om det når jeg fikk nye produkter å leke med her.

42 kommentarer
    1. Hei!
      Har lyst til å prøve, men er usikker på om de sender varer som er tester på dyr.. vet du noe om det? Hilsen Esma

      1. Beklager, men det vet jeg faktisk ikke – så vidt jeg klarte å finne ut er ingen av produktene i denne pakken testet på dyr i alle fall. Så, håper ikke det. Kan sende dem en mail å spørre 🙂

        1. Du vil motta varer som er testet på dyr, ja. Skjønner ikke helt hvorfor du velger å reklamere for sånt. Forsøksdyr har det i mange tilfeller værre en dyr som blir brukt til mat. Det er direkte dyreplageri. Hadde håpet at en som deg som gir uttrykk for å bry deg om sånne ting heller hadde tatt avstand og snakket om hvor ille dette er. Mange tenker ikke på det en gang. Det gjør meg trist å tenke på disse dyrene 🙁 jeg liker deg veldig godt og synes du står for mye bra, men skjønner ikke helt hvorfor dette i stor grad blir oversett av deg.

    2. Jeg har kjøpt en ny parfyme som jeg elsker! Pure xs Paco Rabanne. Jeg tåler litt dårlig med lukter men denne syns jeg nydelig
      Ha en nydelig veld videre !

    3. Vurderer sterkt å prøve goodiebox! 🙌🏻
      Parfymen fra zaige voltaire er helt nydelig, verdt å prøve!

    4. Skikkelig stilig å kule bilder synes jeg spennende å interressant innlegg synes jeg kos deg masse jeg ser på Beck nå ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀🐱♥️🌌

    5. Jeg elsker parfymen Flowerbomb fra Victor & Rolf! Det er ‘’min’’ parfyme som jeg stort sett alltid går med. Mener den finnes i litt ulike varianter, men den jeg liker er den med store ruter på flasken, ikke den med de små. Esken er rosa med svart logo. Duften er frisk, men samtidig litt tung og mystisk, om du skjønner? Så jeg synes den passer alle årstider, og det er jo gull!

    6. Hvor er pysjen din fra? Den er så fin! Så at du hadde en tilsvarende overdel med pysjshorts i blå og hvite striper.. er det samme merke?😄

    7. «Produkter man faktisk trenger» Nei, det der er ikke produkter «man» trenger. Msn trenger ingenting, annet enn basice hygieneprodukter.

      Hva tror du skjer om alle i norge kjøper dette abonnementet? Da har DU sørget for sabla mye avfall. Du er ikke miljøvennlig, og at du selv sier du er det er å pisse på oss som faktisn gjør en forskjell.

      Usikker på om produktene er testet på dyr? Dyrehjertet ditt kunne visst kjøpes.

      Hva med mikroplast? Er det mikroplast i produktene? Ikke veit jeg, men hadde ikke forundra meg.

      Du har mast om å få reklamere for dette? Så vidt jeg kan se hos andre bloggere er det ikke akkurat noe man må mase seg til. Løgn løgn løgn, for å virke troverdig og ekte i reklameringen din.

      Hvordan kan en pakke være «inspirerende for det nye året» og «gi tid til refleksjon og egenpleie»? Virkelig? Har du kommet på det mølet der selv, eller har du fått en ferdig reklametekst? En pakke med produkter – inspirerende og gir tid til refleksjon? Dette er jo revolusjonerende!

      1. Uansett hva den jenta her gjør så er det neimen alltid noen som skal peke finger. Regner med du lever som et prakteksemplar i ditt eget liv?

    8. Daisy (den originale rosa med hvite og gule blomster) fra Marc by marc jacobs har vært parfymefavoritten i mange år! Ellers har Escada også mange gode, og sorbetto rosso er også en hit hos meg. Er litt sensitiv på lukter men vender alltid tilbake til Daisy 🙈

    9. Marc Jacobs sin Decadense (intens?) er min favoritt! Er en mystisk og sensuell lukt som du skrev i et innlegg at du foretrekker. 50 ml går ut av sortimentet på kicks butikker så den er på salg nå! Sjekk ut dine lokale kicks butikker om de har den. Den er drit dyr og koster over 900kr til vanlig men idag koster den 322,- ! 😍

    10. L’imperatrice fra D&G er min soleklare favoritt. Lukter ikke for mye, eller sterkt, men friskt og rent 😊

    11. Man faller sannelig for fristelsen, gitt. Ble medlem og tenkte å i det minste gi det til og med mai for å se om det er noe jeg vil fortsette med. Det er en fin måte å oppdage nye favoritter på som man kanskje aldri hadde prøvd ellers.

    12. Jeg bruker Zadig and Voltaire sin Girls Can do Anything, og jeg elsker den. Den er litt maskulin syns jeg, og lukter nesten som om du kun har god kroppslukt, og ikke har parfyme på, hvis du skjønner hva jeg mener 🙂 Min favoritt hvertfall!

    13. Det er drabla festlig at du på instastory forteller at nå er følelsene på plass, og så leser man innlegget ditt fra i går 😀

    14. To spørsmål som ikke er relevant for dette innlegget, men siden du er mitt forbildet og verdens skarpeste innafor bloggverden må jeg spørre deg hær:)
      Skal blogg.no legges ned?
      Når man sender søknad om å få lage en blogg, så svarer de ikke.

    15. Korres har noen veldig gode eau de cologne som holder lenge.Selges på Vita er veganske og selges til en billig penge sånn at du kan fint kan ha to tre forskjellige i skapet m god samvittighet😊Har aldri gått tilbake til noe annet etter jeg oppdaget disse😊

    16. Lothepus sin dameparfyme – Lothusblomen! Tro det eller ei men den har faktisk vært favoritt i et halvt år nå! Litt søt men og sensuell og mystisk duft som jeg har fått mange komplimenter for! Anbefales! 🙂

    17. Om du ønsker en litt «tyngre» duft, som forsåvidt passer godt til årstiden kan jeg anbefale Night by Victorias Secret. De har mange fantastiske dufter som er litt mer vårlig og: Scandalous, wicked og Tease er mine favoritter 🥰

    18. Er jo veldig uviten om hva du har brukt før av parfymer så her er noen av mine personlige favoritter ;
      Coco mademoiselle intense (orientalsk floral duft) denne føler jeg meg alltid utrolig selvsikker i når jeg har den på
      Dior pure poison ( gourmand duft som lukter som et saftig eple )
      Chanel chance eau tendre edp <3

    19. Hei Sissel Hodø og Anne Berit Nestangen☺️
      Vi støtter selvsagt ikke dyretesting, så det er trist å høre at dere føler det på denne måten. Jeg kan skjønne at dere reagerer på dette i og med at vi har hatt et produkt fra Loreal i en av boksene nylig – og de er tilknyttet testing utenfor handelen i EU. Det eneste jeg kan igjen si; Jeg forstår synsvinkelen virkelig godt og dette poenget blir tatt med videre, så vil jeg avslutte med igjen å si at produktene ikke har noen direkte tilknytning til dyretesting. Det er absolutt ingen dyretesting på produktene vi benytter; det eneste er, som dere påpeker, det som kan assosieres med brandet pga markedet utenfor EU. Om dere vil snakke med en av oss ytterligere angående dette, eller har spørsmål så er de hjertelig velkommen. Dere kan nå oss når tid som helst på email [email protected]❤️
      Hilsen Synne

      Dette er svaret jeg fikk til slutt på produkt fra loreal som var et av produktene i siste måneds box. Jeg tror du er opptatt av etikk og dyrevern og bør vite dette. Hilsen Anne Berit Nestangen

    20. Hei Sissel Hodø og Anne Berit Nestangen☺️
      Vi støtter selvsagt ikke dyretesting, så det er trist å høre at dere føler det på denne måten. Jeg kan skjønne at dere reagerer på dette i og med at vi har hatt et produkt fra Loreal i en av boksene nylig – og de er tilknyttet testing utenfor handelen i EU. Det eneste jeg kan igjen si; Jeg forstår synsvinkelen virkelig godt og dette poenget blir tatt med videre, så vil jeg avslutte med igjen å si at produktene ikke har noen direkte tilknytning til dyretesting. Det er absolutt ingen dyretesting på produktene vi benytter; det eneste er, som dere påpeker, det som kan assosieres med brandet pga markedet utenfor EU. Om dere vil snakke med en av oss ytterligere angående dette, eller har spørsmål så er de hjertelig velkommen. Dere kan nå oss når tid som helst på email [email protected]❤️
      Hilsen Synne

      Dette er svaret jeg fikk til slutt på produkt fra loreal som var et av produktene i siste måneds box. Jeg tror du er opptatt av etikk og dyrevern og bør vite dette. Hilsen Anne Berit Nestangen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg