endelig er dagen her!

Reklame | floyd

Skjorte: HER. Rabattkoden SOPHIE20 gir 20% avslag.

Herregud, i dag er en fin dag. Solen skinner, jeg har følt meg synkronisert med universet (uansett hvor rart det høres ut, men enkelte dager faller bare ting på plass) og jeg har sommerfugler i magen. I kveld skal jeg endelig få se kjæresten min igjen etter flere uker fra hverandre – stabil kjærlighet i all ære, men det er noe spesielt ved den forelskelsen. Den driver deg fremover og gir så mye motivasjon.

Jeg har forresten min første dag på juicing-cleanse i dag. Det vil si at jeg bare skal drikke juice i tre dager, men slapp av. Jeg følger et ordentlig program som inneholder godt med kalorier og alt man trenger. Det er spennende å se, jeg føler meg allerede “friskere”.

En annen ting – jeg har sminket meg selv i dag. Det er ikke ofte jeg orker å kjøre “full glam” på meg selv, og det er kanskje ikke så rart. Norges råeste makeupartist gjør det jo for meg når jeg ønsker, Dajana. Men jeg har plukket opp et par triks på veien og her er altså resultatet når jeg gidder å bruke 30 minutter på badet. Jeg måtte sende henne melding å spørre om hun er stolt.. Og det er hun altså.

Skjorte: HER. Rabattkoden SOPHIE20 gir 20% avslag.

 

Som dere kanskje ser har det flyttet inn et par nye bluser i garderoben. Det gjør at jeg får enda mer lyst på vår! Blusene fra Floyd er så komfortable og fine, men viktigst av alt? Det er kvalitet! Enkelte billigere plagg suger til seg alt av svette og man kan faktisk kjenne at kvaliteten er dårlig, her er det tvert motsatt. Snittene er perfekte, plaggene sitter deilig mot huden og jeg elsker dem alle. Jeg har faktisk gjort samarbeid med Floyd en gang tidligere og da måtte jeg sende mail etterpå å si “jeg håper jeg får dette samarbeidet igjen”, haha. I love it!

Jeg kan også nevne at Floyd har flere fysiske butikker rundt om i landet, om du vil prøve plaggene selv. Men på nett kan Floyd friste med gratis retur og 30 dagers åpent kjøp. Du finner utvalget av bluser HER.

Så, husk rabattkoden SOPHIE20 om du tenker å kjøpe deg noe fint, den gjelder alle ordinære varer fra Floyd By Smith! Den er gyldig helt frem til 15. mars. Du finner alle bluser HER. De har også sko, kjoler osv!

Nå skal jeg dra til flyplassen å endelig få se kjæresten min <3 PS! Jeg vet mitt eget hår er sinnsykt gult sammenlignet med løshåret, haha.. Sånn kan det bli når jeg går noen dager uten å bruke fudge.

20 kommentarer
    1. Skikkelig koselig innlegg å Vakker bilde synes jeg du er favoritten min og super kos å se pappa din i Sophie Elises verden i går ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld sophie Elise hilsen Kristian Magnus😀🐱♥️🌌

    2. Ser du skriver at du bruker Fudge, så vil tipse deg om veeerdens beste lillasjampo! Den heter Fanola No Yellow og kan kjøpes på blant annet Loco.no, er i tillegg veldig billig, så er verdt å prøve! Ligger masse reviews på YouTube🙏🏻 anbefales!

    3. Er det clip-on hestehale du bruker der? Jeg fikk en levert i dag, og det føles så fantstisk å ha langt hår for første gang (selv om det ikke er mitt eget). Jeg forsøker å skåne håret mens jeg ventet på at det skal vokse. Det tar så himla lang tid, håret mitt vokser i sneglefart!

    4. FILMTIPS! The hate U give. Den er på kino nå, og anbefaler absolutt å se den. Tror det er en film du kommer til å elske.

    5. Så koselig å kjenne at man savner noen <3 Ville bare legge en melding igjen og si at jeg har hørt på 3 podcast-episoder på rad i kveld mens jeg ligger syk i senga, det er skikkelig avslappende å høre på dere og det er veldig godt selskap i noen timer. Håper dere fortsetter i mange episoder fremover! Anbefaler å høre på "the receipts" podcast, det er 3 jenter i london som har podcast sammen og svarer på lyttermail om jenteproblemer og alt mulig, mye juicy og utrolig morsomt. God helg ❤️

    6. Jeg har følt deg hele vegen! Jeg har sett bloggerne og jeg elsker deg. Du er forbildet mitt. Dyner kjempe pen ig du skriver utrolig bra.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg