endelig en rabattkode på min kolleksjon!

Reklame | mymuse

Endelig sier jeg bare! Denne rabattkoden har jeg ventet på å kunne gi dere ❤️

Nå får du hele 30% rabatt hos MyMuse på alle ordinære varer med koden sophieelise30. Dette gjelder også min kolleksjon! Alt du bestiller kommer i nydelige esker som er perfekt å gi i julegave, og undertøyet deres varer i et helt liv. Virkelig! De første settene jeg fikk fra MyMuse var i 2014 og jeg har dem, og bruker de, fortsatt. Altså, kvaliteten er så vilt bra! Koden min varer ut hele november 😊 Størrelsene tilsvarer Change på undertøy, du finner en guide her.

Og dere? Rabattkoden gjelder også min kolleksjon, for første gang med rabattkode! Dette nydelige settet som mange elsket har endelig fått inn et par ekstra i XS-S-MEDIUM som har vært utsolgt siden lansering! Men det er veldig få av de størrelse, så bare å kjappe seg. Jeg lover, kvaliteten er heeeeelt nydelig. Du finner det HER.

Du finner min kolleksjon her. Alle plaggene er helt fantastiske 😊

Disse strømpebuksene koster originalt bare 98 kr, så med rabattkoden blir det jo svært lite.. Bare et godt tips! Utsolgt i sort, men finnes fortsatt i beige og kortere strømper. Finnes HER.

MyMuse har 1-3 dager levering og gratis retur om noe ikke skulle passe. ✨✨ Og som sagt, rabattkoden gjelder ikke bare min kolleksjon men absolutt alt! De har laget en guide med julegavetips, den finner du HER. Synes det var veldig fint at de har laget egne kategorier der, så super-enkelt å finne frem.

29 kommentarer
    1. Skikkelig kult å koselig innlegg og kjempe stilige bilder synes jeg du er favoritten min og beste og jeg har planer om å flytte til Østlandet for her på Sørlandet har pøben i Farsund kommune blidt nedlagt ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🌌♥️🦋🌟❄🦊🌄🌏☘

    2. TUSEN TAKK for at du har svart på kommentaren min det betyr alt for meg sophie Elise♥️ hilsen Kristian Magnus 🌟

    3. Sophie, elsket hele mymuse kolleksjonen din å kjøpte masse! ❤️ Kjøpte også det rosa settet.. men nå merket jeg at buksen har raknet opp i sømmene rundt foten, hva gjør jeg? 😞 har jo fulgt anbefalt vaskeanvisning å alt 😢

        1. Ikke dårlig kvalitet. Alle plaggene kjennes helt fantastisk ut! Bare uheldig med den sømmen 😫 kan skje med alle klær, desverre.

      1. Hun hadde visst klart å «slette» innlegget ved en feil 🤣 mye kredibilitet igjen her i gården ja..neida så.

        1. jaja hva kan en si om SE – money talks bullsite walks – er vel et ord for damens kred, ikke my hun gjør eller blogger om gir kred bortset fra løp å kjøp xxx med xxkode for rabat på xx vare. face it SE følger pengene og dem alene resten er vel ikke så viktig.

      1. bortevekk – ute av sin ute av syn – borte? enkel måte a la folk glemme på, og followers følge mer – følge mer = spenn i kassa hvis de kjøper mer . så borte vekk sef.

    4. Den instastorien din om at du skal besøke oppdretter og kanskje skaffe deg hund om et år, irriterer meg grenseløst!! Hva med å ta vare på de dyrene du allerede har?? HVA med den Pomeranian hunden du kjøpte for noen år tilbake, eller Chihuahuaen du fikk i tenårene eller hva med de to kattene du kjøpte i Spania?? Du kjøper deg dyr som en bruk og kast vare fordi du har lyst på der og da. Så legger du alt ansvaret på foreldrene dine fordi du har for mye jobb osv. Helt seriøst Sophie Elise. Som veterinær og dyreelsker så mister jeg respekten for deg nå.

    5. Hei.
      Elsker den nye kolleksjonen din, å setter sååå pris på at du har rabattkoder å dele med åss😍 elsker å lese bloggen din 🤗 men denne gangen får jeg opp at rabattkoden ikke er gyldig 😰 har prøvd den i går og i dag 😥

    6. Du som er så liten, burde jo definitivt produsere bukser som er lengre.
      Går jo ikke ann å bruke buksen som tilhører settet om man er 1.65 og oppover.
      Er det kun ment for de med like korte ben som dine, eller de rundt samme høyde som deg, da skal jeg si du mister mange potensielle kjøpere?

        1. Da har du kanskje veldig korte bein?
          På nettsiden står det at den andre modellen som har på settet er 1.74 og buksen rekker henne til midt på leggen, mens Sophie Elise er 1.58 og henne har den som full lengde.

      1. Plast. Det meste av kolleksjonen er vel det. For ikke å snakke om garnet til Skappel garnet og genserne som inneholder 40% akryl, 10% polyamid. . Bare 50% ull, resten plast.

        I tillegg til all sminken som pushes her. Jeg har ikke ord, og blir bare trist. Denne bloggen er sp uetisk man får det.

        Naturvernforbundet skriver:
        “Starter du dagen med såpe, sjampo, balsam, krem og sminke eller barberskum og aftershave, har du utsatt deg for 50-100 kjemikalier før frokost. Og når det skylles ut i avløpet, kan du ha tilført havet mikroplast som ikke nedbrytes, men tas opp i næringskjeden. Produktene som skal gi deg ungdom og skjønnhet, kan også virke hormonforstyrrende og forurense.
        Kosmetikkbransjen har dessuten lang tradisjon på å teste produktene på dyr, og vi vet ofte lite om hvem som har dyrket frem råvarene, og hvordan arbeidsforholdene har vært.”

    7. Hei, vet dette ikke helt hører til innlegget, men ville bare anbefale en bok som heter the modern breakup. De har en konto på Instagram hvor de har markert utdrag fra boken slik du pleier. 🙂 tror du vil like den!

      Ha en fin dag videre

      1. Ansikt forandrer seg mye i de åra. Man får mer markerte trekk og «hvalpefettet» i kinna forsvinner. Og såklart medisinske årsaker til at SE tok kjeveoperasjon. Sett bort fra det er det vel ikke større forandring enn tykkere øyebryn. Når jeg ser på russebilder mitt og ser bilder som er tatt 5 år senere så ser jeg også veldig forskjellig ut, uten at jeg har gjort noe med verke fillers eller kirurgi. Man forandrer seg rett og slett bare veldig mye de åra. Er ikke så mye å spekulere på egentlig 🙂

        1. Linn, bildet er fra 2015, altså er SE ca 20 år her. Selvfølgelig mister man litt hvalpefett i ansiktet i ungdommen, men her er hele ansiktskonstruksjonen forandret. Hun er jo helt ugjenkjennelig. Bare trist, fordi hun var jo så søt.

    8. Plast. Det meste av kolleksjonen er vel det. For ikke å snakke om garnet til Skappel garnet og genserne som inneholder 40% akryl, 10% polyamid. . Bare 50% ull, resten plast.

      I tillegg til all sminken som pushes her. Jeg har ikke ord, og blir bare trist. Denne bloggen er sp uetisk man får det.

      Naturvernforbundet skriver:
      “Starter du dagen med såpe, sjampo, balsam, krem og sminke eller barberskum og aftershave, har du utsatt deg for 50-100 kjemikalier før frokost. Og når det skylles ut i avløpet, kan du ha tilført havet mikroplast som ikke nedbrytes, men tas opp i næringskjeden. Produktene som skal gi deg ungdom og skjønnhet, kan også virke hormonforstyrrende og forurense.
      Kosmetikkbransjen har dessuten lang tradisjon på å teste produktene på dyr, og vi vet ofte lite om hvem som har dyrket frem råvarene, og hvordan arbeidsforholdene har vært.”

    9. Diamantene på strømpene er laget av plast. Det meste av kolleksjonen er vel det. For ikke å snakke om garnet til Skappel garnet og genserne som inneholder 40% akryl, 10% polyamid. . Bare 50% ull, resten plast.

      I tillegg til all sminken som pushes her. Jeg har ikke ord, og blir bare trist. Denne bloggen er sp uetisk man får det.

      Naturvernforbundet skriver:
      “Starter du dagen med såpe, sjampo, balsam, krem og sminke eller barberskum og aftershave, har du utsatt deg for 50-100 kjemikalier før frokost. Og når det skylles ut i avløpet, kan du ha tilført havet mikroplast som ikke nedbrytes, men tas opp i næringskjeden. Produktene som skal gi deg ungdom og skjønnhet, kan også virke hormonforstyrrende og forurense.
      Kosmetikkbransjen har dessuten lang tradisjon på å teste produktene på dyr, og vi vet ofte lite om hvem som har dyrket frem råvarene, og hvordan arbeidsforholdene har vært.”

    10. Hei, jeg har kjøpt selvbruningen din + vottene og lurer litt på om du kunne lagd en liten tutorial på hvordan man påfører det jevnt og fint, spesielt med tanke på hendene. Kan enten være YouTube eller bare instastory. Hadde vært til stor hjelp for en selvbruningsjomfru haha 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg