en videoblogg som IKKE gikk etter planen!

Reklame | annonse betakaroten

Ny uke, ny video! Mange har spurt om vi kan gjøre yoga-challenge, og personlig har jeg tenkt fy faen så kleint?? Det kan umulig bli bra?? Og vel, jeg hadde rett, for dette var vi dårlige på. Men det ble en søt video som byr på det jeg liker best: kropp og brunfarge, haha. Og i tillegg til humoren vår som er best i verden 😉

 

Og ja, I denne videoen har jeg faktisk ikke på meg noe selvbruning, men jeg har klart å holde en fin farge året igjennom. Hemmeligheten? Ikke stort, jeg tar solarium en sjelden gang når jeg føler for det, og utover det tar jeg Betakaroten. Jeg bruker den originale Betakaroten, altså den som kom først på markedet men også har blitt mest utviklet over tid, og klinisk testet for de beste resultatene. Den er vegansk også 😍 Jeg ville uten tvil anbefalt alle å bruke Betakaroten, men det finnes SÅ mye forskjellig på markedet og det meste ligner på hverandre. Så, gå for den orginale så vet du resultatet blir bra!

Her kommer et lite throwback-bilde til i august da jeg hadde tatt solarium fem dager på rad og ble seriøst så brun som jeg sjeldent har vært. Og DET hadde jeg aldri blitt uten Betakaroten, kan jeg love! Nå liker jeg ikke å være så her brun akkurat, men det viser bare at det er mulig.

Denne Betakarotenen er altså den beste du får tak i på det norske markedet. Du kan så klart bruke den hele året, og den funker ekstra godt om du kombinerer med litt solarium her og der – men du blir brun uten å være i solen også, men så klart ikke like mye. Mange reiser også på ferie etter jul, og om du bruker Betakaroten får du ikke bare dypere farge, men den holder også lengre 🌞

Som om ikke det var nok, Betakaroten er også BRA for deg! Du finner mer info om produktet HER. Det er verdt hver krone og jeg har faktisk gått på Betakaroten i flere år nå, og kommer heller aldri til å slutte!

9 kommentarer
    1. Skikkelig koselig å kulings innlegg å du er superflink synes jeg å smart å sterk modig synes jeg håper alt er toppers med deg å ønsker deg alt godt og en riktig vidunderlig god kveld sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃♥️

    2. Betakaroten der inneholder så lite betakaroten, at man lik så greit kan ta en gulerot. Men hvis du derimot kjøper betakaroten får du tabletter som
      Inneholder 50mg betakaroten, istedenfor de man selger i norge som inneholder 1-3mg per tablett.

    3. Savner innlegg på insta og Snap som ikke er reklame. Jeg var fast leser før, men nå har jeg mistet interessen. Du skriver så bra når du skriver og snapper/instagrammer om livet ditt. Men når majoriteten av innleggene er reklame, blir det ærlig talt ganske kjedelig.
      Jeg vet bloggere baserer mye av sin inntekt på reklame, men du trenger også lesere for å kunne leve av bloggen.
      🙂

    4. Rettelse fra min tidligere kommentar: kjøper dere betakaroten fra sverige, får dere tabletter som inneholder 50mg betakaroten istedenfor 1-3 som de tablettene sophie elise viser.

    5. Hatt en sikkelig dritt dag idag, men glemte alt og holdt på å le meg ihjel av videoen😂😍 Dere er en herlig kompo😙

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg