en videoblogg – Kylie cosmetics, privat og tull

For litt siden filmet jeg denne videoen, men så skjedde debatten, livet og generelt mye drama. Jeg følte ikke det passet seg å slippe noe såpass overfladisk i dagene som har vært, men det er jo en del av meg også. Dere subscriber på kanalen min HER!

Så, jeg håper dere liker å henge med meg hjemme en dag! Jeg hadde bestilt masse sminke fra Kylie Cosmetics og gir en liten tutorial av mitt første inntrykk med produktene, jeg prøver klær, jeg viser frem hvordan jeg renser huden hver dag og jeg henger bare rundt og prater egentlig.

38 kommentarer
    1. Så utrolig fresh og brun😱😍 hvordan har du fått så fin farge i ansiktet? Og fargen på leppestiften var nydelig! Hva heter den? 😊 håper alt går bra med deg! <3

    2. Hei, det her er en litt of topic kommentar. Men jeg har hørt på podcasten din.. og sett Leaving neverland dokumentaren som du anbefalte. Og jeg sitter igjen å tenker på hva har egentlig skjedd med Omer Bhatti?? Han har jo også levd med Michael på lik linje med de andre guttene.

      1. Syns han har holdt seg merkverdig stille gjennom det hele. Hadde forventet at han gikk ut i media og tok Jacksons forsvar, for han har jo alltid snakket veldig varmt om ham. Så det er litt rart at han ikke har sagt noe.

      2. På lik linje? Hva vet du om det… Ingen lever på ‘lik linje’, alle har forskjellige roller her i livet

    3. har sett på debatten og synes du er kjempe tøff og modig Heier kjempe masse på deg du er en positiv å en kuling synes jeg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ♥️😀🐱🌌

    4. Litt vemodig å høre at blogg ikke er favoritten lenger og noe du bare oppdaterer «nå og da».. Hehe. Bra at du utvikler deg og prøver nye ting, men synes det er noe helt spesielt når du skriver, det er virkelig ditt talent!! Både podcast, serie og YouTube er jo bra, men det blir ikke det samme. Og jeg tror du tar feil i at folk ikke har stor interresse av å lese blogg lenger, de har jo fortsatt høye lesertall. Men hva vet jeg, skjønner jo at bloggen sikkert ikke blir å vare stort lenger, og det er det vel bare å innse.. Litt teit at jeg nesten blir litt lei meg av tanken, haha.. Men har fulgt deg her i alle år og synes du formulerer deg aller best når du skriver, du skriver på en helt spesiell måte. Virkelig. <3

      Uansett, bra video, koselig å føle at man kommer litt «mer inn på» deg på en annen måte enn på bloggen:)

    5. Har fulgt med debatten som har vært og er enig i at den er viktig.
      Denne videoen likte jeg, Sophie 🙂 Siden jeg er halvt svensk følger jeg selvsagt Jocke & Jonna, og dette var litt samme stil 🙂
      Takk for tips om den ikke-sponsede sminkefjerneren for sensitiv hud, det har jeg vært på jakt etter leeeenge. Etter at jeg gikk på Isotretinoin (som i følge hudlegen min anses som cellegift for talgkjertlene) har huden min blitt veldig sensitiv og utsatt for pigmentering. Husker at du også gikk på Isotretinoin, så veldig greit med hudpleie-tips som du står inne for.

      Som sagt, synes at debatten er livsviktig for barn og unge, og for influencere generelt. Men, Sophie, vi trenger deg, og dette likte jeg veldig godt 🙂

    6. Du lagde en Oslo-guide for noen år siden, men det ville vært skikkelig gøy hvis du kunne ha lagd en ny guide nå snart! Det er jo sikkert noen ting som har forandret seg og noen nye anbefalinger du har😍 Tror flere andre også hadde likt det veldig godt!

    7. Kult med videoblogging, selv om sminke ikke er helt min greie liker jeg å se på det. Synes det er spennende å se hvordan man gjør det 🙂 Fint å se nye innlegg igjen 😀

    8. Sofie, denne videobloggen var helt nydelig, love it! Jeg har fulgt deg og bloggen helt fra starten av, men har ikke turt å legge igjen en kommentar før nå. Elsker feel good-viben!

    9. Jeg hørte nettopp på podcasten din og det virker dessverre ikke som du har tatt til deg noe etter debatten. Du latterliggjør de andre og fremhever deg selv. Dette er jo bare trist

    10. Det er litt interessant å se hvor naturlig du tydeligvis synes det er å være foran kamera i trusa og vise frem rompa igjen og igjen, woops buksa er for trang, see. Det er ganske spesielt å se at noens komfortsone har blitt så tøyd, og det er kanskje ikke nødvendig å vise frem så mye? Ikke at det plager meg, men det gir meg heller ingenting… Vil tro at de som får noe ut av å se den, er menn du muligens ikke ønsker oppmerksomhet fra?

    11. Ordet “oppriktig” og “genuint” mister sin verdi når du bruker dem hele tiden. De betyr ingenting når de kommer fra din munn lenger.

    12. Utrolig trist at du ikke har fått med deg noe av debatten. Sov du i timen igjen? Rumpa er oppbrukt, bare til glede for sleske, eldre menn. Håpet virkelig etter at du la deg flat gang etter gang, at du skjønte hva du la deg flat for??? Men neida, her tusler du avgårde med skylapper igjen. Skjønner ikke at du kan ha så lite selvinnsikt, og bry deg så lite om dine lesere som faktisk betaler en stor del av lønna di. Håpløs er du!!

        1. Litt konstruktiv kritikk er vel fortjent av og til, hehe. Mari og du leser denne intelligente bloggen fordi??
          Jeg leser fordi jeg vil sette meg inn i hva slags påvirkningskraft rosa bloggere har på min datter liv. Og selvfølgelig andre unge jenter.

    13. Haters gonna hate..
      Jeg synes podcasten er et helt fantastisk avbrekk fra en ellers så politisk korrekt verden. Jeg blir så avslappet :p Skulle ønske det var mer :p

    14. Gi et godt svar på hva som er poenget med å vise (så godt som) naken rumpe i denne videoen? Må det regelmessig være så mye hud for at businessen skal holde på folk? Sukk. Jeg spør igjen som før – du må da ha andre ting ved deg selv som er interessant nok til at sånne type stunt er unødvendig. Eller?

    15. For en hoven podcast du la ut idag. Du har jo ikke tatt til deg noe av kritikken mot deg. Du ser ned på andre og alle tar feil, du har rett. Trist altså. Trodde du skulle være litt mer ydmyk

      1. Enig Ida. Hun kommer til å fortsette i akkurat samme spor . Finnes ikke ydmykhet i den kroppen. Beste er vel å slutte å følge henne. Moral og etikk er heller ikke ord i hennes lille selvopptatte og kyniske boble. Hun har jo selv sagt på bloggen at hun kjører Barbie looken for så å vinne folk tilbake med innlegg om dyrevern, depresjon, all verdens diagnoser, mobbing what not. Det er slik bloggverdenen fungerer. Dette skrev hun i 2014, og værre har det blitt. Du er farlig for de yngste, men værre er at du gir faen . Du bryr deg ikke. Du la deg flat for deg selv og redselen for å ikke komme tilbake. Hva feiler det deg?

      2. Helt enig! “Æ legg mæ flat” som du sa på Lindmo, betyr kanskje i denne sammenheng å legge seg ned og vise rompa?! For noen ydmykhet viser du ikke! Bare overfladisk og jålete (les selvopptatt). Sykt

    16. Anbefaler deg å teste bukser fra fashion nova, de er de eneste som passer kroppen min siden jeg har stor rumpe og smal midje 🙂

    17. Jeg skjønner at du er stolt av kroppen din og vil vise den fram.. Men helt ærlig, det er ikke noe inspirerende ved å se en rompe klistra i trynet helt random.. dette viser jo bare at du ikke trener for DEG men for oppmerksomheten. Hvorfor skal ALLE måtte få rumpa di i ansiktet selv om vi liker bloggen din? Det er greit og ha en fin kropp, men hvorfor skal den vises frem til hele verden så ofte som mulig? Hvorfor? Hva vil du med det? Du forstår vel at det der er ultra runke materiale OG det er gratis i tillegg? Gi meg en god grunn til hvorfor?

    18. Synes denne videoen var veldig fin, man blir føler man blir kjent med deg som den personen du virkelig er – en kunst via sosiale medier!

      Synes det er veldig inspirerende å se motesansen din i praksis – så gjerne med gardrobe i videoene dine 😉

      Ang. stormen den siste uken så håper jeg du klarer å høre på det du selv sier: verden trenger ulike forbilder! En bekjent skrev her om dagen at han selv blir sett på som et forbilde av enkelte og det er både godt og skremmende. Han poengterte at man må kunne leve i en verden hvor man kan si at feks “Sophie elise er et forbilde for meg som forfatter, selv om jeg ikke er enig med det hun skriver”. Det er et viktig poeng at forbilder trenger ikke treffe alle på alt de er, men de kan være fordeler for enkelte deler av seg som treffer de enkeltindividene der ute!

      Stå på, du er go!

    19. Synes den rumpe scenen var litt cringe for å være ærlig. Personlig følger jeg deg pga bloggen, fordi jeg liker måten du skriver på.

      Det morsomme er at du «klager» på at det er så vanskelig å finne en bukse som passer siden du har så stor rumpe?? Den rumpen du har er jo selvvalgt og ikke naturlig (umenneskelig at noen har så tynne ben og så «stor» rumpe). Så synes det er rart at du velktlegger dette og at det skapes ett så stort fokus på det i vloggen.

    20. Barbie girl, in a barbie word. Plastic people! Rosa blogg my ass!
      Trist at internett blir misbrukt til noe så intetsigende og overfladisk.
      Få deg en psykolog og gruppeterapi, istedet for å plage uskyldige mennesker med dette våset. Hvorfor dukket du opp på skjermen min?! Jeg har ikke bedt om dette. Men jeg benytter sjansen til å si min mening.
      Du speiler deg jo i andre hele tiden, så det er vel greit at du ikke får ros på noe som overhodet ikke fortjener det.
      Finn deg en annen jobb!

      1. Du har jo tydeligvis valgt å få henne opp på skjermen din når du går inn på bloggen for å kommentere? Og kan selv velge hva du ønsker å lese i aviser eller se på TV (stream). Usaklig å rante på denne måten ass… Og dette våset er en dagbok til de som følger henne og er interessert i henne som offentlig person og inspirasjonskilde. I denne videoen viser hun mer av hvem hun er som person og også kommer med hennes umiddelbare reaksjon til et produkt maaaaange, både følgere og ikke-følgere, som interesserer seg litt for sminke har enten testet selv, er nysgjerrig på å teste eller ikke har troa på er noe bra. Dersom man interesserer seg for slike tema så er dette selvfølgelig interessant!

        Personlig er jeg ikke så interessert i for eksempel friluftsliv, men jeg går ikke rundt og kommenterer tilsvarende til aktører som distrbuerer friluftsustyr eller hele tiden legger ut om sin outdoorsy livsstil på den måten som du gjør her selv om jeg heller ikke “kan komme meg unna”. Ærlig talt..

        Takk for meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg