en vellykket kveld

Reklame | egen kolleksjon

Jeg sov ingenting i natt på grunn av et bråkete kjøleskap på hotellrommet (jeg gikk bort å sparket i det av frustrasjon etterhvert, uten hell). For meg er lite søvn en ekstrem trigger for den eksistensielle angsten, derfor er det så viktig for meg å være uthvilt.  I dag har jeg presset meg igjennom mange møter med godt humør (det vekket meg opp å møte inspirerende folk som er gira på prosjektene vi jobber med) og nå skal jeg snart ta helg – frem til i morgen tidlig, da er det opp for å filme en weekend med gjengen. Det er bedre at jeg sier det som det er, istedenfor å ikke skrive noe som helst her. Om jeg har forstått det riktig vil dere heller høre et pip, enn ingenting..?

Genseren jeg har på meg er Nona i fargen mandarin. Snart utsolgt på nettsiden. Jeg bruker den minste størrelsen, og du finner den her. 💛 Jeg bruker disse genserne hver dag, ikke bare fordi de er mitt design men fordi jeg åpenbart har laget noe jeg er fornøyd med og ønsker å bruke hele tiden. Det føles fint.

 

Jeg hadde tenkt å holde meg våken til Kasper kommer hjem fra skolen (eksamensperiode og han jobber veldig hardt), men jeg klarer ikke det heller, haha. Dagens høydepunkt egentlig. Hele forholdet igjennom har vi alltid lagt oss sammen, så langt det lar seg gjøre og jeg vil gjerne holde på den tradisjonen. Jeg tror det er så viktig å sovne sammen, å ha det som en felles greie. Men en kveld går jo for all del fint, haha. Jeg bare synes det er vanskeligere å legge seg alene, og på akkurat det området er jeg nok en slitsom kjæreste. Ellers er jeg veldig chill.

Før hodet mitt treffer puta vil jeg legge inn enda en takk til alle dere som kom å møtte meg i Alta. Salen ble full og det hadde jeg virkelig aldri forventet. Jeg fikk så mange fine, personlige historier fra dere og det minner meg på hvorfor jeg gjør dette. Jeg tror virkelig mitt publikum er noe spesielt, det er en åpenhet jeg ikke tar for gitt.

Jeg skal forresten ikke til Volda neste uke som jeg først trodde, jeg bare flyr dit og så kjører vi videre. Så! Om du vil møte meg i Ullsteinvik neste uke, finner du informasjon HER.

Et par bilder jeg screenshottet fra eventet. Og for en fin jente!

Takk for at dere følger meg. Jeg håper på å få gjøre dette i lang tid fremover. 

11 kommentarer
    1. Skikkelig svevende kult innlegg å den orange genseren synes vakker skikkelig Nydelig fantastisk vakker bilde synes jeg ønsker deg alt og en vidunderlig riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🌌😃♥️☀️🐶

    2. Du digger dine egne bøker, du skryter av musikken din og synes podcasten din er utrolig bra 😂😂😂

      Ingen seriøse artister hører på sin egen musikk etter utgivelse. Ingen seriøse forfattere elsker bøkene sine og ingen podcastere synes de er guds gave til verden. De er jordnære,ydmyke og lar det bli opptil publikum å avgjøre om det er bra.

      Det er bare du som inni din egen psyche verden elsker alt ved deg sjøl. Selv den utrolig mislykkede rumpeoperasjonen 😂😅😂😅😂😅😂😅

      1. Virkelig? Hvordan skrive om temaer man ikke engasjeres av, hvordan lage musikk man ikke føler selv, hvordan snakke offentlig for flere tusen mennesker uten å snakke om temaer man interesserer seg for?
        Et hvert menneske med suksess i verden har et personlig eierskap til det de driver med og eierskapet kommer av at de liker det de gjør og er stolte av resultatet. Siden er det kanskje noe unorsk over å si det høyt, men vet du hva? Janteloven kan gå å legge seg 🙂 det å være uttalt positiv til seg selv og andre er så viktig! Det er slik man løfter hverandre opp og det er slik vi skaper en verden med rom for enkeltmennesker 🙂

    3. Vil nona-genseren komme tilbake i de andre fargene også? (Sand, grå osv?)

      Har såå lyst til å få strikket en i fargen sand😇

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg