en spennende dag

I dag venter en spennende dag! Ført skal jeg ut å spise med forlaget mitt for å feire litt, men jeg vil bare ha det sagt: jeg er ikke i gang med å skrive bok nummer tre, og jeg kommer heller ikke til å gjøre det på en stund. Så vet dere! Viktig å ha noe å skrive om, og ikke bare skrive for å tjene penger liksom. Etter det skal jeg i møte på Stortinget som jeg selv har tatt initiativ til, temaet er klima.

Men jeg begynner alltid torsdager med en god frokost og de nyeste episodene av Sophie Elises Verden! Dette er, uten tvil, de episodene som er verst å se på så langt (jeg vet at neste uke blir verre for min del, men her føler jeg sånn med de andre).

Hodebånd HER. Perfekt for dårlige hårdager eller i kulden.
Bukse: HER 

Jeg var veldig opptatt av å ikke filme for mye av Skal Vi Danse, for det har folk sett på TV fra før av. Alt man ser i serien skal være noe nytt. Men, filmcrewet mitt måtte jo være med på den første sendingen, og det får dere også se i dagens episoder. På en måte er det litt vemodig for meg å se, jeg skulle så ønske jeg var klar over hva jeg gikk inn i og dermed kunne tatt andre valg underveis. Samtidig er jeg stolt av jobben jeg gjorde.

Dere finner som sagt alle episodene å TV2 Sumo, eller skru på TV2 livsstil 22:30 i kveld. Ikke glem å tag meg i storyene deres om dere ser på, jeg svarer alle 🙂

Forresten! Jeg er på forsiden av D2 denne helgen. Viser frem strekkmerker og det hele. Ute i butikk nå! 

17 kommentarer
      1. Jeg tok laser på den en gang, så det er nok derfor den nesten er borte ettersom jeg ikke har problemer med de andre tatoveringene på hendene. Men, den er der fortsatt 🙂

      1. Unnskyld for at jeg har skrevet en så forferdelig melding det var ikke han GABRIEL JOHANSEN som har skrev det det var jeg. så jeg beklger veldig mye.

    1. Jeg er helt enig i at det skal være noe du brenner for å synes er super viktig skikkelig stilig å kjempe kule bilder synes jeg du er som et stjerneskudd på himmelen i Nord Norge synes jeg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god dag sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀🐱🌌♥️

    2. Fetisha virker drit slitsom! Kan hun fortelle litt i podcasten? Slik jeg tror
      Mange oppfatter henne, så må man være en tankeleser for å være hennes vennine, hun krever mye? Har hatt en slik vennine før.
      Slitsomt…
      Og det bryter deg ned.

    3. Omg, etter å ha sett alt frem til nå virket Fatisha syyykt slitsom ut! Kan selvfølgelig være klipp og lim mtp tv osv.,, men assa hello snakk om å bare heve stemmen , klikke å være så ufattelig bitch! Skjønner faktisk ikke at du å Joachim orker. Når man blir eldre.. så blir livet mye mer travlere. Alle har liksom sitt.. og man kan ikke lese tanker! Om man trenger at en venninde skal stille opp, må man faktisk åpne seg og gi beskjed at en hsr det vondt ikke brøle i munn på hverandre og himle me øynene når den ene parten sier at det hum ståt å sier der og da ikke er greit. Kjente jeg fikk lyst å bare roe henne ned 10 hakk!! Men kjempe fin serie Sophie! And that daddy! Amazing gjort <3

    4. Du som annonserer for bio oil så ofte burde ikke være den til å være på fremsiden for å vise frem strekkmerker når du ønsker å vise folk hvordan du skal fjerne dem.

    5. Jøss, nå hyller du strekkmerkene dine som du i mange år har skrevet om på bloggen og hvordan produkter man kan bruke for å bli kvitt dem? Lenge leve dobbeltmoralen din Sophie Elise! Du er falsk tvers gjennom

    6. Til dere over, som skriver om dobbeltmoral og bio oil- har dere seriøst aldri endret meninger? Har dere de samme meningene som dere alltid har hatt, uansett om det er kommet nye synspunkter, innspill eller fakta? Er det slik at alle mennesker ALLTID må mene det samme som deg, og ALDRI kan endre meningene sine- fordi da er man dobbeltmoralske, falske og dårlig forbilder?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg