en rabattkode som også gjelder i fysisk butikk!

Reklame | koden sejul20 gir 20% rabatt hos the body shop

Hei dere ❤️

Nå har jeg en skikkelig gladnyhet å dele med dere.. En rabattkode jeg har prøvd så lenge å få ordnet, som endelig er her! Håper dere vil sette like stor pris på den som jeg. Med koden sejul20 får du 20% rabatt på ALT fra The Body Shop, og det gjelder både varene i butikk OG på nett! Det vil si, du kan dra til din lokale butikk å handle allerede nå, du trenger ikke vente på å få varene hjem i postkassen. Jeg elsker gavesettene til The Body Shop, perfekt å kjøpe til seg selv eller noen du er glad i.

I år samarbeider The Body Shop med Plan International, de donerer en sum fra hvert kjøp for å hjelpe jenter til bedre utdannelse. Jeg elsker at The Body Shop engasjerer seg sånn, det gjorde de lenge før det ble “trendy” – de har rett og slett satt standaren for en hel bransje.

Så husk rabattkoden sejul20 😻 Den gjelder kun til 12 desember! Den gjelder som sagt også i butikk, det er bare å vise dette innlegget eller screenshot fra story i kassen. Du finner dem på nett HER.

Min store favoritt er Tea Tree. Herregud så fantastisk gode produkter, til en bra pris! Om du kjøper kit får du bestselgerne facial wash, toner og oil – dette er produkter som har gjort underverker på min hud i alle fall, produktene er spesielt laget for deg som sliter med kviser og fet hud, og trenger en 1-2-3 løsning.

Jeg har SÅ god erfaring med disse, facial wash har vært en del av min faste rutine i et par måneder nå! Om du sliter med huden ville jeg ha gitt disse et forsøk, og med rabattkoden min blir det så billig. Om du kjøper dette gavesettet har du hudprodukter som varer lenge, til en billig penge – men som også gir resultater.

Prisen på dette settet er bare 229-, og med min rabattkode blir det jo enda litt mindre.. 🙂

Gave-eskene til The Body Shop er ekstra fine i år.. Bare se på denne. Noe av det beste er hvor lenge produktene holder også, man får så mye for pengene! Jeg kan ha en body lotion i over ett år før jeg må kjøpe ny.

Og denne! En fin gave til både store og små, faktisk. Her får du alt du trenger i dusjen.

Noe annet The Body Shop er ekstra gode på, som jeg ikke har bilde av i dette innlegget er ansiktsmaskene deres. Så, jeg ville absolutt anbefalt å benytte meg av rabattkoden der også! Jeg kunne sikkert ha ramset opp produkter jeg elsker i en evighet, men.. 🙂

Min favorittbutikk igjennom tidene er The Body Shop. Det var der jeg kjøpte min første kosmetikk, det var der jeg og venninnene mine dro for å shoppe etter skolen og det er fortsatt der jeg alltid må titte innom for å lukte på nyhetene deres. Det var nok The Body Shop som også gjorde meg bevisst på dyrevelferd og testing av dyr i sminke.

Nei, jeg er så glad for dette samarbeidet kjenner jeg.. The Body Shop kommer alltid til å bety mye for meg. Har du noen favoritter fra The Body Shop?

Husk koden sejul20 – gyldig i både butikk og på nett frem til 12. desember <3 

12 kommentarer
    1. Skikkelig kult å koselig innlegg synes jeg du er favoritten min og beste du er så flink til å svare meg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃♥️♥️🦋

    2. Jeg skjønner ikke helt…
      4. desember hadde du innlegg om foundation som dekker uren hud og med nærbilder av huden din som ikke ser bra ut. Og nå har du plutselig fått sååå fin hud etter et par måneders bruk av The Body Shops produkter. Spesielt Tea Tree. Blir litt forvirret her.

      1. Ingen skjønnhetsprodukter kan kontrollere hormonene som utløser acne hos kvinner. Hun har vanligvis veldig fin hud, men hos henne, som hos de fleste andre kvinner, så kommer det ofte en del acne med eggløsning osv. Helt naturlig, og ikke noe selv det beste serumet kan ordne opp i

    3. Jeg valgte å kjøpe adventskalenderen til The Body Shop (den svindyre), og jeg angrer så absolutt ikke! Klarte å overtale meg selv til at jeg fortjente den i år, og det er jeg glad for. Veldig glad i deres produkter.

    4. Jeg kjøpte nettopp en body lotion hos Body Shop, med en ny duft som heter ”warm vanilla”. Den lukter HELT FANTASTISK. Jeg tror virkelig du kommer til å like den lukten siden du liker søte lukter som f.eks kokos.

    5. Ble så glad da Body Shop avsluttet samarbeidet med L’Oreal og var dermed ikke tilknyttet Nestlé (fra 2017)! Elsket deres produkter på 90-tallet og ble kunde igjen nå nylig da jeg oppdaget dette 🙂

    6. Tenker du ikke selv at operasjonene dine er i overkant manisk når du har hatt seks(!) operasjoner (som vi vet om) i løpet av det siste året bare? Én annenhver måned der altså. Det er galskap, ingenting annet. Jeg håper du gir deg nå mens leken er god, det kan ende fryktelig galt og det ønsker jeg ikke for deg

      1. Hva får mennesker som deg til å skrive så forferdelig stygge ting til andre mennesker? Sophie har valgt å være en offentlig person, men det betyr absolutt ikke at man har rett til å kommentere om henne og hennes utseende på denne måten. Skal virkelig ikke så mye til for å holde meningene sine for seg selv og dermed gi null risiko for å trykke ned andres selvbilde og selvfølelse. Slikt personangrep er skremmende ekkelt, Miranda.

      2. Hva får mennesker som deg til å skrive så forferdelig stygge og nedsettende ting om andre mennesker? Sophie har valgt å være en offentlig person, men det betyr absolutt ikke at man har rett til å kommentere om henne og hennes utseende på denne måten. Skal virkelig ikke så mye til for å holde meningene sine for seg selv og dermed gi null risiko for å trykke ned andres selvbilde og selvfølelse. Dersom du ikke har noe fint å si, er det nok best for alle parter å holde det for seg selv. Denne typen personangrep er skremmende ekkelt, Miranda.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg