en rabattkode dere har etterspurt!

Dere spør meg ofte om rabattkode hos MyMuse, og nå har jeg ordnet til dere igjen! sophieelise20 gir 20% rabatt på alle varer, utenom det som er på salg fra før. Det passer ekstra godt med en rabattkode nå som de har fått inn masse fine nyheter som vanligvis ikke er på salg 😘

Herregud så store brystene mine så ut i denne bh-en, det må være de båndene som rammer det inn. De er virkelig ikke så store, men da ser man hva riktig bh kan gjøre, den har helt perfekt pushup! Du finner den HER.

Hvordan er størrelsene? Jeg vil si størrelsene tilsvarer alle “proffe” størrelser, som f.eks Change, Triumph osv. Men, det er en størrelseguide på nettsiden deres også, og den finner du HER.

Dette settet er deilig. Perfekt å bare slenge på seg hjemme, men faktisk så fint at man kan bruke det offentlig også. Du finner det HER, bukse og overdel kommer sammen. Tommel opp for et sett som faktisk ikke er for langt i beina mine.

Hva gjør du om en vare ikke passer? Det er gratis retur og 30 dagers åpent kjøp. Kundeservicen på MyMuse er i tillegg kjent for å være litt ekstra god. Det er bare 1-3 dagers levering, og du mottar pakkene i de fineste eskene som egentlig bare kan bli gitt rett bort i gave.

Så, hva om du vil kjøpe gave til noen? Da kan du kjøpe gavekort, som jeg faktisk ga til min venninne Stine i dag, og hun var rett inne for å kjøpe seg fire bh.  Hun ble veldig glad, det er en sånn type gave man alltid trenger men som likevel har en luksus følelse over seg! Jeg hadde i alle fall satt pris på det, undertøy, pysjamaser, loungewear, badetøy.. Alt mulig. Om du er en sånn type person som allerede har begynt å vurdere julegaver, kan det faktisk ikke slå feil.

BH som passet helt perfekt til settet. Du finner den HER.

Hvordan er kvaliteten? Helt fantastisk. Jeg har valgt å fortsette med dette samarbeidet i så mange år av nettopp den grunn, du kan ha det samme undertøyet og vaske det flere ganger i uken, uten at det mister farge eller får slitasje. Da er det faktisk verdt å legge litt ekstra penger i det, det tar så lang tid før du må kjøpe nytt. Som sagt tidligere, jeg har enda masse som jeg fikk fra vårt første samarbeid i 2014.

Så, husk rabattkoden sophieelise20! Den er gyldig i en uke. Nå drar jeg ut med mine amigos 🌹

23 kommentarer
    1. Hvorfor sier du at Kasper studerer profesjon i podcasten til Else og Ramona, mens da Kasper gjestet din pod så understrekte han at han ikke tok profesjon?
      Veldig merkelig. Husk at det er vanskelig å huske det man lyver om, så lurt å alltid snakke sant.

      1. Sophie Elise spøre om sex Jessheim storsenter 17 år 18 år gutter jenter etterpå add dem på Instagram snapchat bilder
        Ta med malin Håvardsdotter Melina Johansen mina Jakobsen Ida Walstad og Kine Tømmersen Thea Gundersen
        Kjøp deg Tommy Hil fligher Bikini blå undertøy

      2. Fordi Kasper skal studere profesjon, de lurer jo egentlig på om han skal bli psykolog eller bare ta en master i psykologi. Så da blir det litt komplisert å forklare hele situasjonen. 🙂 Du kan slappe av.

    2. Sophie Elise Legg ut på Instagram på snapchat vagina pupper nakenhet bikini lettkledd og uten bikini og undertøy nudes kilitoris
      Ta med isabelle Eriksen Martine Lunde Rikke Isaksen Malin Håvardsdotter Melina Johansen mina Jakobsen Ida Walstad og Kine Tømmersen Thea Gundersen

      Jobb i kondomeriet Tromsø
      Og jobb i Jessheim gamestop
      Spøre om sex Jessheim storsenter 17 år 18 år gutter jenter etterpå add dem på snapchat Instagram vagina bilder og kilitoris bikini bilder pupper lettkledd uten bikini nakenhet orgmase kjøp deg Tommy Hil fligher Bikini blå undertøy

    3. Skikkelig vakker Evntyr magisk blå LYSET fra Nord Norge bilder synes jeg å interressant å kult innlegg Nydelig blå farge synes jeg du kjenner meg mitt i blinken det ønsker deg alt godt og en vidunderlig riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ⭐☀️♥️✌🌌🐱🗻🏞👍🏕

    4. Bare lurer på om mymuse har gode bh til de som har det minste bryster? Jeg har så små at bare nippern min stikker ut 😂

    5. Jeg har benyttet meg av rabattkoden din før, og må si jeg ble kjempefornøyd med bhene jeg kjøpte fra mymuse! Så jeg vil takke deg for at du gjorde meg oppmerksom på at de fantes 😁

    6. Jeg har benyttet meg av rabattkoden din før, og må si jeg ble kjempefornøyd med bhene jeg kjøpte fra mymuse! Så jeg vil takke deg for at du gjorde meg oppmerksom på at de fantes 😁

    7. Hei Sophie,
      Jeg sitter og ser på Sophie Elises verden, digger programmet 🙂 Jeg ser i episode 5 at du har på deg en kjempe fin svart kåpe med pelshette og lurer på hvor du har kjøpt denne? Jeg fikk så utrolig lyst på denne kåpa

      1. Hei!

        Oj, har jeg på meg en vakker svart kåpe med pelsjakke i den episoden? Om klima? Jeg eier kun en sånn og den er fra Zara så må nesten være den, bare husker ikke at jeg brukte den i programmet 🙂

    8. Har alltid hatt lyst til å prøve undertøyet fra mymuse, men når jeg går inn på linken eller leter på siden deres finner jeg ikke størrelsekalkulatoren.. Husker de hadde det før, men mulig det ikke går via mobil? Usikker på om jeg tør bestille utifra change sin størrelsekalkulator. Bruker til vanlig 75C i vanlige butikker, men ifølge change skal jeg ha 70E. Høres så merkelig ut.

    9. Jeg blir dessverre alltid skuffet når du skriver innlegg om Mymuse. For du viser de fineste bhene, akkurat slike som jeg kunne tenkt meg. Men når jeg går inn på nettsiden deres og søker på min størrelse, så har jeg aldri sett en eneste én av de du viser. Kunne ikke du som samarbeider med dem kanskje foreslå å lage de forskjellige modellene i alle størrelser? Ønsket mitt er bedre utvalg i størrelsene 70K til 70M

      1. Hei!

        Jeg må jo ta de BH-ene som passer på meg, siden jeg viser dem på meg. Nevnte venninne som jeg snakker om i innlegget bestilte en BH i 85F, de er enda finere men ikke noen jeg kan vise frem. Man kan gå inn på mymse og søke etter størrelse 🙂

    10. Du er HELT EKSTREMT opptatt av å vise den ekle kroppen din og teposepuppene dine på sosiale medier. For et bekreftelsesbehov du har. Helt sykt. Du er narssisist.

      1. Klaus:
        Bedre å være narsissist enn en mobber på internett. Kom deg vekk fra Sophies sosiale medier om du ikke tåler kropp!

    11. Skuffa igjen!!!!!! HELVETE VIL INGEN TIL!!!
      JESUS SYNS ALLE ER LIKE MYE VERDT!! ALLE fortjener å leve!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg