en perfekt dag etter det mindre perfekte

Reklame | annonselenker revrelations

Jeg er nok ganske vanskelig å gi gaver til om man tenker materialistisk, det er liksom ingenting jeg trenger. I julegave hos kjæresten min fikk jeg derfor en heldag dedikert til meg – vi har ikke fått tid til å gjøre det før i dag, og som jeg har kost meg! Vi startet med en god treningsøkt (haha nå hørtes det ut som om jeg mente sex men jeg mener vanlig trening) før vi spiste veganske, amerikanske pannekaker til frokost og hørte på podcast samtidig (Oprah – Masterclass). På snakk om podcast, en ny episode av Status er ute nå og du finner den HER.

Topp: HER. Merkes det at slike topper er min nye greie? Så fint med mindre pupper og uten BH! Jeg har akkurat denne toppen i flere ulike farger. 
Bukse: HER. Den er så deilig i stoffet, jeg hater jeans som er “stive”. 
Smykker: NA-KD
Speilet i bakgrunnen er fra Thomas Hill! 

Etter noen timer dro vi på The Well! Det største spaet i Skandinavia. Kasper hadde faktisk aldri vært på spa før, så det gjorde dagen litt ekstra spesiell. The Well er helt nydelig, forresten. Det er svært, alltid noe rom å oppdage, gode behandlinger og fantastisk mat. Vi kunne sikkert ha vært der fra tidlig morgen til sent på kveld, og angret nesten litt på at vi ikke reiste ut dit før – jeg elsket hvert eneste sekund av det og følte meg både utvhvilt, skrubbet fra topp til tå og full av motivasjon da vi dro derfra. Det er viktig å gi seg slike belønninger for å orke å holde på, og det må ikke bli lenge til neste gang. Sykt deilig at det ikke er noen barn der også, haha. The Well ligger en halvtime fra Oslo og det går gratis buss fra sentrum hver halvtime. Jeg skal ønske meg en tur hit i julegave hvert eneste år!

Dette kommer kanskje til å høres rart ut men det siste året har jeg blitt mye mer kjent enn jeg har vært tidligere. Jeg har tatt bilder med folk så og si hver dag siden 2012, men det siste året har det eskalert fra en spesifikk målgruppe til å være eldre, små barn +++. Jeg synes det er hyggelig og vet det er en del av jobben min, men det er litt ekstra deilig med fotoforbud på The Well. Det er første gang på kjempelenge jeg har fått være uforstyrret i så mange timer i offentligheten og når man har en kjærestedag var det litt fint.

Altså, dette er inngangen til spaet. Hvor fint?

Og nå er vi hjemme igjen! Kjæresten min studerer psykologi og selv om vi bor sammen i Oslo går han enda på skole i Tromsø. Litt komplisert situasjon men han følger altså studiet i Oslo men må reise til nord hver gang det er noe obligatorisk. Derfor har han vært bortreist i en måned men nå er han endelig hjemme i to uker. Jeg passer på å nyte tiden litt ekstra med han <3 Vil dere derimot høre om da ting ikke gikk helt etter planen? Da må du sjekke ut utkas podcast, som du finner HER.

Dette har vært en helt nydelig dag! Jeg hadde en litt kjip helg for første gang på lenge men er skikkelig stolt over hvor kjapt jeg hentet meg inn igjen. Vanligvis kunne jeg vært nede i et mørke flere uker av gangen men jeg har fått en annen distanse til mine egne følelser. Er ikke så mye i mitt eget hode lengre.. Anyway, det føles bra!

28 kommentarer
    1. Veldig fortjent. Jeg kom til å se en film i går som falt meg veldig i smak, og tenkte på deg da jeg mener at du ba om filmtips for ikke lenge siden. Filmen «blå er den varmeste fargen» ligger på NRK og er verdt å se dersom du har tre timer å sette av. Håper du ellers har en fin kveld! Klem

    2. Hei 🙂 har akuratt lest ferdig boken din og lurer på om du kan snakke litt i podden eller skrive et innlegg om hvordan du kom deg over han?

    3. Skikkelig koselig å høre at dere får god tid til hveranvre og skikkelig super stilige bilder å TROMSØ er fantastisk kul by synes jeg har sett på 113 på NRK å har sett fra TROMSØ skal dit skal jeg om senere ønsker deg alt godt og en vidunderlig riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀🐱🌌♥️

    4. Hvordan kan du reklamere for en sjampo (instastory) når du selv går til frisøren for å få vasket håret?

      1. Jeg styler håret hos frisøren men jeg vasker det som regel selv for å spare tid. Jeg må jo uansett dusje etter trening. Dessuten pleier jeg faktisk å ha med meg min egen shampo + balsam til frisør da jeg liker å følge samme program.

    5. Første kommentaren jeg noengang legger til, rett og slett fordi jeg bare er sånn. Det er helt merkelig, men hver gang du har hatt kjærlighetssorg så har jeg hatt det og. Da du møtte Kasper møtte jeg også min sjelevenn og jeg føler vi to opplever ting så samtidig at man kan begynne å lure. På en måte har jeg virkelig lyst å møte deg. På en annen side så er jeg litt redd for at vi er for like også. Skal sies at jeg har drukket en del ikveld(er på ferie) og at det er derfor jeg skriver her. Takk autocorrect(som jeg har måttet i fylla endre fire ganger)

    6. Hei! Jeg har lurt litt på en ting, i serien snakker du mye om at du har lyst på barn snart, men synes du det er forsvarlig å bringe et barn inn i din verden hvor du sliter psykisk og har en hel hau med drama? Tror du ikke at du må “modnes” litt mer om du skjønner?

      1. Jeg er jo ikke gravid og har heller ikke tenkt å få barn snart, så at jeg har lyst (til og fra) betyr ikke at jeg skal få barn asap. Jeg tror nok det er mange som får barn som f.eks sliter med angst og klarer å være gode foreldre likevel (for eksempel min mor).

        1. Såklart går det an å være en forsvarlig og god mor selvom man har angst. Jeg sliter selv med angst, og gjort det fra jeg var et lite barn. Nå er jeg mamma til to gull, og jeg er relativt sikker på at de har det godt med meg som mamma.
          Det viktigste er jo hvor mye kjærlighet man har å gi, å det virker som at du har nok av det. Så dine fremtidige barn kommer til å få en kjempe god mamma 🙂

        1. Hvor mange produkter har du? Du har jo brukt merket i straks ett år? For meg er det veldig fristende å kjøpe serien, men da jeg har etatort dyrehjerte dropper jeg det. Jeg promoterer det heller ikke til flere hundre tusen følgere. (Sier ikke du har betalt samarbeid, men du har nevnt det ved mange anledninger)

    7. Hei,

      Jeg har lenge hatt lyst til å fylle litt inn i kinnbena mine og markere kjevelinjen. Har du gjort det og er det noe du eventuelt anbefaler? ønsker virkelig ikke å endre fjeset mitt drastisk, men bare markere litt og gjør det litt mer symmetrisk. Hva er din erfaring med det? Håper du har tid til å svare <3

      1. Jeg har Restylane i kinnene mine, og er veldig fornøyd! Det er langt i fra en drastisk forandring, og det ser veldig naturlig ut.
        Har ikke gjort noe med kjeven, men har veldig lyst til å fylle inn litt der også.

    8. «Jeg blir ikke lengre provosert, bare trist» sier du om freias påskeegg med palmeolje. Nøyaktig det samme kan jeg si om deg. Videre sier du at den store bedriften ikke går foran som et godt eksempel. Hva med den store bedriften sophie elise da? Hvorfor er det greit at DEN får reklamere for sminke og produkter med palmeolje? Håper på svar, om ikke vanker det kronikk for å kunne få adressert disse åpenbare problemene og dobbeltmoralismen ved din bedrift.

        1. Elf leppestift for ett år siden, glo minerals for bare noen måneder siden og fudge (mye) i det siste. Dette er et utvalg basert på et kjapt søk, jeg vedder silikonpuppene min på at det finnes flere eksempler i baderomshylla di.

    9. Hallo!
      Jeg har noen spørsmål om the well, eller nærmere bestemt ett ehe.
      Jeg og kjæresten har tenkt oss dit i løpet av året for å feire oss og pleie kjærligheten itt.

      SÅ DA lurer vi egentlig på om de fleste der faktisk er nakne? Ser det er anbefalt og det virker egentlig veldig chill. Men vi er litt redd for å brått være de eneste nakne der også. Så håper du kan svare oss på det her😅

    10. Hei Sofie!
      Lurer veldig på hvordan det går med håret ditt? Er selv i en prosess der jeg prøver å få sunnere og lengre hår, og har prøvd noen av tipsene du har kommet med i tidligere innlegg. Har ikke merket en veldig stor forskjell enda, men det er absolutt på bedringens vei!
      Og lurer også veldig på om du bruker parykk, clips eller en annen form for extensions nå?
      Klem<3<3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg