en ny dag

Reklame | koden SE30 gir 30% rabatt hos Poster Store.

Hei dere. Jeg leser alle kommentarene deres men kjenner ikke at det er så mye for meg å svare på akkurat nå. Det er ikke noe poeng, og det mener jeg på den mest ydmyke måten. Jeg tror ikke det har noe for seg, for noen.

Bildet finner du HER. 😍

Jeg har fått et par nye bilder hjemme – og jeg elsker dem. Sånn skikkelig! Du vet når du sitter hjemme og ser deg rundt med et lite smil om munnen fordi det enten er ryddig, du har tent lys eller du har fått noe fint? Slik føler jeg det etter at bildene kom på plass! Alle er fra Poster Store. Det er fort gjort å bli lei av bildene man har hjemme for man ser de virkelig hele tiden, og jeg ble lei av mine for litt siden – da bestilte jeg nye fra Poster Store, alt der er så rimelig. Da kan man fint bytte ut bildene et par ganger i året uten at det koter noe særlig.

Rabattkoden SE30 gir 30% rabatt på absolutt alt hos Poster Store i tillegg, så da koster det.. nesten ingenting, om jeg får påstå det selv. Du finner plakater med alt fra sitater, bilder av natur, abstrakt, mindfull, vintage, eller hva med noe til barnerommet.. ALT. Utvalget er enormt. Poster Store har virkelig så mange fine Posters og Plakater!

 

Jeg har ikke hatt bilde i gangen før, men det ble veldig fint. Du finner det hos Poster Store.

Å bytte ut bilder et par ganger i året høres kanskje ikke særlig miljøvennlig ut? Vel, Poster Store har bærekraft som et av sine hovedfokus. De benytter seg av en svanemerket fabrikk hvor papiret er FSC-merket, som overholder standaren for ansvarlig skogbruk. Alle bildene printes lokalt i Stockholm for å ha så liten påvirkning på miljøet som mulig når det kommer til transport. Hvor bra er ikke det?

I tillegg har Poster Store mange fine rammer i diverse farger. Jeg valgte sort på alle mine, da det passet så fint inn i absolutt alle rom. Rammene er vanskelige å knuse og er i høy kvalitet. Jeg er veldig glad i litt mindre bilder som jeg kan stille på hyller, men det er masse ulike størrelser å velge mellom. Jeg har gått for den minste her.

Leveringstiden er på 1-3 dager, så du kan trygt bestille hjem julegaver derfra å få dem i tide. Jeg har et par venninner (Stine Mari spesielt, hehe) som hadde blitt veldig glad for noen fine bilder her, i kategorien illustrasjoner – det er også min favoritt! Men står du fast, kan du sjekke ut deres egen kategori for inspirasjon HER. Da kan du også finne eksempler på bildevegger.

Bilde finner du HER.

Det er fri frakt på kjøp over 299 kr, og som sagt 1-3 dagers levering. Sjekk ut hele utvalget til Poster Store.

Håper du finner noe du liker! <3

60 kommentarer
        1. Hei Maien. Du tar feil. Det var et bilde der Sophie blottet puppen i dette innlegget, men dette har hun nå fjernet. Hun påpeker også dette selv i innlegget.

    1. Håper du tørr å svare på ALL kritikken, spesielt om dyr, miljø og press du skaper blant unge. Veldig skuffet av deg selv, etter flere år med følging er det nå slutt. Tipper ting blir lite positivt i dette kommentarfeltet nå, desverre. Og stakkers selskapet du annonserer for nå.

    2. Skikkelig kult å viktig innlegg synes jeg å svevende blå LYKKE støv å måne skinn kule bilder synes jeg å du er twers igjennom god synes jeg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god dag fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃♥️🌌🌠🦋❄✌🐾

    3. Du er en 25 år gammel kvinne. En voksen dame. Burde vært i allefall.. Men du lever som den usikre 18 åringen vi så for noen år siden. Og gjemmer deg bak pappa når du driter deg selv på leggen. Det er mye mulig DU syntes du ser fin ut nå fordi du har fått for deg at du ligner på kylie jenner med denne nye operasjonen. Men her må du da ha hvertfall én venn i din nære omkrets som kan prøve å vise deg hvor latterlig dårlig dette passer din lille kropp?? Er du sugar mamaen til både Kasper OG din egen far siden ingen av de viktigste i livet ditt tørr å sette seg ned meg deg og fortelle hva du holder på med?

    4. Jeg skal være saklig og holde utseendet på kroppen din utenfor, for det syns jeg blir feil å ta deg på, det handler om preferanser. Men det jeg ikke klarer å forstå, er hvordan du har hjertet til å lyve og lure menneskene som gjør at du har en million business. Jeg vet ikke hvorfor du tror så lite om følgerne dine, og jeg vet ikke hvorfor du tror de er blinde og uintelligente. Det burde du slutte med. Jeg aner heller ikke om du er en livsløgner generelt, eller om det kun gjelder på de sosiale mediene dine, men du burde snart skrive en liste, for nå møter alle løgnene deg i døren. Du kan ikke fortsette å skylde på at alle operasjonene dine blir gjort pga helsemessigeårsaker, og du kan ikke dra til LA og si at dette blir gjort fordi du er petit, trenger en mindre bakdel og du har smerter, for så å glatt begynne med poseringer i speilet der nedre del av kroppen din ser enda større og totalt forandret ut, uten å erkjenne det. Jeg tviler på at du trodde vi ikke kom til å se det, så dette er vel også en del av kynismen. Få omtale, dårlig/bra eller ei, tjene penger. Jeg har fulgt deg i mange år og unnskyldt deg i mange situasjoner, men du har gått i en større offerrolle og skylder på alt og alle rundt deg. Du har UTROLIG unge lesere, og jeg er glad jeg er 22 og godtar meg selv, ikke 13 og usikker med alle slags påvirkere foran meg. Men, jeg har en lillesøster på 15. Hun sparer nå til kjeveoperasjon, ettersom hun mener reguleringen ikke har hjulpet. «Det skal bli slik som Sophie Elise». Hun har kun noen millimeter i kjeveforskjell og det vises ikke, det sier jeg ikke bare fordi jeg er søsteren hennes. Du kan skylde på helsemessige årsaker så mye du vil, men det når ikke frem til de unge og naive. Jeg håper annonsører nå plukker opp dette, og velger å avslutte samarbeidene. Jeg tror alt dette har blitt for mye for folk. Heldigvis velger lillesøster «bare» en kjeveoperasjon, og ikke en livsfarlig rumpeoperasjon. Det triste her er at det virker som du ikke klarer å stoppe. Debatten du hadde i våres var åpenbart også løgn, slik som de fleste forsto. Nå håper jeg virkelig du innser dette og har gode mennesker rundt deg som vil hjelpe deg. Det er ikke for sent å snu det du fronter på sosiale medier. Operasjonene er dessverre gjort, men du vil høste mer cred ved å endelig begynne med ærlighet og sette pris på følgerne dine igjen.

      1. Elisabeth, du er kun 22 år, men du verden så reflektert og fornuftig!! Her satt du ord på hva utrolig mange av følgerne tenker og mener!
        God jul 😍

      2. Takk Elisabeth for at du skriver det jeg vil tro veldig mange tenker nå.

        Jeg har fulgt deg Sophie Elise i flere år, og jeg har også unnskyldt oppførselen din ift alder, uvitenhet osv.. Men nå må du vokse opp og komme deg ut av den bobla du er i. Jeg har virkelig frem til nå backa deg, men nå går det bare ikke lenger. Du ER jo dobbeltmoralsk. Jeg hadde faktisk sympati for deg når du måtte “rette” opp i gamle tabber fordi du har hatt smerter, fordi det er gjort på billige plasser sånn at det bare har blitt feil. Jeg hadde sympati fordi jeg tenkte at du var ung og dum, fikk litt for mye penger mellom henda og tok valg utifra hvordan du trodde folk ville at du skulle være. Jeg tenkte du ville modne, og på mange måter så har det jo virket som du har modnet også. Men nå, huff jeg er så skuffet. Jeg pleier aldri å ta så feil om folk, men må desverre innrømme at jeg har tatt totalt feil av deg. Når du fjernet silikonen I puppene og var så “stolt” over at de ble så fine og at du var overassket over hvor store de var. Også går du å tar silikon igjen som fortsatt er ganske store til den litte kroppen din. Jeg syns faktisk du var fin uten. Men plutselig var det noe galt med de og det måtte fikses. Så var det rumpa di, å vi er vel alle enige i at den ikke så bra ut. Du reiser for å fikse det, og sier at du fikk inn nye med anbefaling fra legen der. What? Skjønner at rumpa kanskje ikke er helt fast og fin etter år med implantater sånn med en gang. Men du tenkte ikke på å kanskje prøve å trene den opp før du valgte å få inn noe nytt og fortsatt helt upassende til din kroppsform? Seriøst! Du er ung, huden vil mest sannsynlig trekke seg greit tilbake med litt trening etterhvert eller? Tenk om du blir gravid. Du vet at magen ikke er perfekt med engang etter fødsel? Eller har du planlagt at når det skjer så legger du deg under kniven med en gang for å fikse det? Ja dette høres barnslig og teit ut, men det er like logisk… Håper du etterhvert klarer å se hva du driver med og få litt kontroll på hva du vil i livet, hva du står for.. For nå bare vingler du rundt

        Jeg skriver ALDRI noe negativt til noen, jeg har aldri vært ett nett troll eller slem. Men jeg tror faktisk det er viktig at du skal de disse kommentarene du får og faktisk ta til deg noe. Du har hatt trofaste følgere som har backa deg når resten av Norge har hatet deg fordi vi trodde på deg, vi trodde at du var under utvikling og vi har godtatt så mange unnskyldninger. Nå er det nok.

      3. Da håper jeg lillesøsteren din har foreldre til å snakke med henne, og at du har foreldre som snakker til deg om å skylde på andre i et kommentarfelt at lillesøsteren din ønsker å operere kjeven sin. Heldigvis har hun mange år på å ”endre mening”, da jeg selv husker jeg mente mange ting da jeg var 15 år som jeg ikke lenger mente da jeg var 18 år.

        1. Selvfølgelig. Dette handler ikke om å legge skyld, det handler om at Sophie snart må forstå at selv om vi ikke vil det, så blir mange påvirket. Som jeg skriver, hun ønsker en kjeve som Sophie. Verken jeg eller mamma har nevnt dette før, så dette fant hun ut helt selv. Jeg kan love deg en ting, og det er at jeg gjør og skal gjøre alt for at lillesøsteren min ikke velger å gjøre inngrep. Jeg tviler på at hun i det hele tatt har noe å operere, for verken kjeveortopeder eller andre ser bittfeil. Poenget mitt er at nå begynner endelig folk å forstå at dette er en form for galskap som trenger grenser. Annonsører mister troverdighet når de støtter dette, og Sophie selv mister troverdighet. Den debatten hun deltok i sist, den var åpenbart kun et show. Det hjelper ikke å dra av løshåret og tone ned sminken, problemet ligger ikke der. Du Sophie, visste at det ikke kom til å bli en endring og det er trist. Uansett hvilke komplekser du har, så håper jeg du snart innser at du egentlig er den vakre jenta med et potensialet om å få til mye stort. Men gjør det på den riktige og ærlige måten. Det kommer en dag da du må over på andre plan for å holde liv i karrieren og innen den tid håper jeg du har ryddet opp i alt dette rotet.

      4. Blir trist når jeg leser om hvordan din søster har blitt påvirket av dette farlige forbildet SE, Elisabeth. Håper dere får snakket din lillesøster fra det😢. Jeg mener også at annonsører nå må avslutte/ikke starte opp samarbeid med denne kyniske og kaldt beregnende, helt forferdelige bloggen/bloggeren.
        Se også miniblogg.no bloggominfluencere som jeg kom over i dag..😖 Det er fler og fler som ikke godtar mer bullshit nå

    5. Tror du den opererte puppen du flasher skal ta vekk fokuset på hva slags menneske du egentlig er?
      Sendte en mail til poster store og spurte om de står inne for at du blotter deg i et reklameinnlegg. Tviler på at de syns det er greit, men for alle andre er det jo greit å se hvor billig du selger degselv. Pappa er nok stolt idag!

      1. Hei Elise. Føler sterkt for å kommentere dette innlegget. Jeg tenker det er meget lurt å se nøye på bildene SE har lagt ut i dette innlegget enda en gang. Det vises ikke pupper på noen bilder. Det som kan sees ut som en pupp, er venstre skulder. Synd at du ikke sjekket dette skikkelig før du sendte mailen til poster store!

        1. Heldigvis for meg hadde jeg screenshot fra det originale innlegget og det var de bildene jeg sendte dem. Skaden har allerede skjedd, nytter ikke å bytte bilde etter litt kritikk og bare ture på videre.

    6. Hei. Jeg har lest igjennom alle kommentarer fra forrige innlegg og ble oppriktig lei meg. Ser at det fortsetter her og blir enda mer lei meg. Dette begynner å minne om en stygg heksejakt og det ser ikke fint ut. SE – jeg er en voksen dame på 50 + og har fulgt spent med på din utvikling de siste årene og er veldig glad for den utviklingen du har hatt. Kommer fortsatt å følge med din utvikling fordi jeg liker deg. Hilse pappsen og Kasper. To menn som tydeligvis betyr mye i ditt liv. Ha ei flott bursdag og god jul SE.

      1. Maien, du har nok sovet i timen. Hvor er utviklingen? Hva med de unge leserne som hun har hærjet med hele veien? Du er mer opptatt av en voksen dame på 25 enn unge lesere på14. Du burde skamme deg. Tenk å skrive at du er glad for utviklingen hun har hatt. Mener du alle operasjonene? Ser du på det som god utvikling? Sophie Elise er en patologisk lystløgner full av kynisme blandet med en slump narsissisme etc…… enormt farlig fir de yngste. Skremmende at du på 50 ikke ser dette. Hilsen en på 20.

    7. Ikke ta til deg kritikk og slemme kommentarer Sophie 💖💖 Jeg vil også ta silikon når jeg fyller 18. Er det best å gjøre det i Norge ? Jeg har samme kropp som deg, ikke former så føler jeg ser ut som en gutt.
      Drit i haters du er kjempe pen💖

      1. Kjære Kaja
        Kroppen din er ikke ferdig utviklet enda!! Det er lurt å huske på 🙂
        Du vil mest sannsynlig vokse både her og der på kroppen din, og sannsynligvis kommer det til å bli både proporsjonalt og veldig fint.

    8. Så fine!! Og du også, og det mener jeg virkelig <3 Har også lest kommentarfeltet dit, gjør meg vondt og tenke på at du har gjort det samme. Unner ingen det der, fy så slemme man får seg til å være i et kommentarfelt. Håper du har det fint, og at bursdagen din blir en god dag. Uten vonde følelser. KLEM <3

    9. Jeg blir kvalm av å lese alle kommentarene som blir spydd ut på denne bloggen, med formål om å trakassere og terrorisere SE. For det er faktisk det, det er: terror.

      Hva ønsker dere å oppnå? Ønsker dere at Sophie skal våkne opp til å haug av stygge kommentarer? Kommentarer som både sårer og er ødeleggende? Hvis dere er uenig med SE, hold dere saklig. Det er forskjell på konstruktivt kritikk og sjikane/mobbing.

      Disse kommentarene er stygge nok til å dytte hvem som helst over kanten. Tenk på det. Det er faktisk et annet menneske i andre enden som leser kommentarene, og som tar til seg hvert ord som blir skrevet. Jeg skjønner hvis SE sliter psykisk. Halve livet hennes har hun hatt anonyme bedrevitere som har sjikanert henne for hver minste ting. Jeg blir kvalm.

      Og til Sophie: Stå på, girl! Jeg har fulgt deg til og fra i mange år – og har sett at du som alle andre gjør feil, lærer av de, lever livet og koser deg. Akkurat sånn som man skal. Du er helt rå, og jeg håper du aldri glemmer det. ✨💕

      1. Er så enig med deg Janna!!❤
        Enkelte her burde faktisk blitt politianmeldt for mobbing, grov sjikane og trakassering av Sophie Elise

    10. Skjønner ikke at du velger å ikke svare. At du har fremstilt det som om du skulle gå tilbake til et mer naturlig resultat, med mindre implantater i rumpa, men i stedet kommer du tilbake med både stor rumpe og større hofter enn noen gang. Ikke lat som om du er ærlig når du finner på en helt annen historie som ikke samsvarer med sannheten. Så skal du attpåtil vise frem de nye hoftene så mye som mulig , du skjønner jo at folk ser forskjellen, men du elsker oppmerksomheten og speksulasjonene som da kommer.. Så skuffet over deg

    11. Trur du kjem lengre med å svare på kritikken, når du ikkje svare på den så «følar» kritikarene at dei har meir rett. Eg og såg bileta på insta. Eg håpar sånn ein dag du kan bli fornøgd med deg sjøl, kjenne at det er indre verdier som teller, finne tilbake til dine verdiar og kjempa der. Fronte ærlegg for det du står for. Og eg håpar verkeleg du har mot til å svare på kritikk – om ikkje bør du vurdera å stengje kommentarfeltet….

    12. Dersom du faktisk leser alle kommentarene (jeg tviler.) Så burde du slutte å introdusere leserne dine nye komplekser som feks “hipdips” .
      Ingen hadde hørt om det før du begynte å promotere det. Du eier ikke skam.

    13. Det eneste som vil bidra til å sette en stopper for dette er å boikotte alle samarbeidspartnere og alt som har med Sophie å gjøre. Så lenge folk fortsetter å følge sidene hennes, kjøpe varene hennes og støtte hennes samarbeidspartnere fyller dere opp lommeboka hennes.
      Mer oppmerksomhet (God eller dårlig) = mer penger i kassen…

      1. Enig. Skappel-garnet er jo i hovedsak miljøsvineri også, slik resten av «kolleksjonen»i Mymuse er. Plast og plast og atter plast.
        Men det verste er det skadelige kroppspresset hun representerer. Dypt skuffet over at en som Dorthe Skappel er ned på å fronte dette.

    14. Og tenk å bare drite i kritikken du får og skrive et overfladisk reklameinnlegg i stedet. For en arrogant holdning. Kritikken du får er saklig og fortjent – det andre skal du selvfølgelig ikke bry deg om, de som bare slenger dritt.

    15. Men blir man ikke veldig hovent av en sånn operasjon i flere uker etterpå? Hvis det er det som skjer med SE, så skjønner jeg godt hvorfor bildene ser slik de ser ut. Jeg kan ingenting om rumpeoperasjoner, så kanskje noen som har hatt det kan bekrefte eller avkrefte dette.

    16. Nei NÅ må folk slutte. Protip: Hvis man ikke liker kosmetisk kirurgi, ikke trykk inn på blogger som SE sin da vel «voksne mennesker»! Hva godt fører det med seg at dere alle slenger dritt ETTER jenta har operert. Noen som har tenkt på at kanskje, bare kanskje dersom voksne mennesker hadde holdt seg for gode for å kommentere utseende til hverandre (særlig unge, sårbare mennesker som SE en gang var) så hadde ikke dette behovet for å fikse og rette på ting vært like sterkt i dag?! Og til dere som snakker om forbilder: HVA SLAGS EKSEMPEL SETTER DERE FOR DISSE LETT PÅVIRKELIGE BARNA DERES NÅR DERE TERRORISERER ANDRE MENNESKER PÅ NETT?? SE er at the end of the day et menneske som alle andre. Hva i H***** gir dere rett til å behandle noen sånn, uansett om dere er enige eller uenige i hennes valg og livsstil? Skam dere alle sammen!
      Stå på Sophie Elise. Jeg er ikke enig i alle valg du tar, jeg har heller ingen forutsetninger til å kunne uttale meg om deg som person, men jeg respekterer deg likevel – fordi du som alle andre er er menneske som bare prøver å finne ut av livet ❤️

      1. Hei.
        Forskjellen mellom å «terrorisere» eller «slenge dritt», er stor fra det å komme med konstruktiv kritikk. Å være kritisk i forhold til influensere er faktisk key! Det er viktig. På samme måte som at det er viktig å ha et kritisk sinn til mange ting og saker i denne verden, i samfunnet.

        Derfor er det også viktig at slike som deg, innser nettopp dette. DET ER VIKTIG MED ET KRITISK BLIKK. Det er lov å gi kritikk.

        Det som ikke gjør noe godt, er drittslenging. Piss. Men det er stor forskjell mellom kritikk og drittslenging. Husk det:)

        1. Det er også forskjell på kontruktivt kritikk og kritisk blikk – og personangrep og regelrett mobbing. Å kalle noen hjernedød, patetisk, stygg og å håpe at de får angst, en ødelagt jule- eller bursdagsfeiring har ingenting med konstruktiv kritikk å gjøre! Det er rett og slett mobbing.

    17. Hadde du orket og svare på all kritikken om du hadde vært SE? Midt i julestria, angsten som kommer å går, når du er på ditt værste? Og mesteparten av den “kritikken” SE går nå er en ren heksejakt… Jeg fatter ikke hvordan hun holder ut. Syns faktisk synd på henne.. Jeg er glad jeg er den vanlige “Kari nordmann” i gata. For jeg hadde ikke taklet alt dette..

    18. Ja dette med Dorthe Skappel skjønner eg bare ikke. Har alltid sett på Dorthe Skappel som en fornuftig og jordnær person. Men når ho velger en frontfigur for sitt selskap, som ødelegger så mye for unge jenter, må eg si eg har skifta syn på damen. Eg strikker mye men d er helt slutt på å kjøpe noe fra skappel. Folk må våkne. Det hjelper lite å kommentere her. Slutter folk å kjøpe produkter frontet av Sofie Elise derimot… 😉

    19. Dobbelt moralens dronning og det dummeste kvinnemenneske Norge kan by på som influenser.. Skammelig!!!! Offerrollen kler deg ikke!!!!

    20. Du burde ikke få lov til å blogge eller leve av sosiale medier, du er desidert det verste og skumleste forbildet.

    21. Visst det ikke er så viktig hva du gjør med kroppen din og det ikke er med å påvirke andre som du selv sier til vg, Hvorfor var det da så dødsviktig og fronte denne operasjonen flere uker i forveien? NETTOP fordi du kun vil ha oppmerksomhet. Nå får du det og setter deg ned å griner og venter på de få som skal syntes synd i deg. Same old same old. Din Dumme jente. Du er 25, ikke 15! Påtide og gå foran som en sterk og voksen kvinne. Tre ut av den fjortis bobla du ennå lever i 24/7.

    22. åå det var så mange ekle og slemme kommentarer både på dette innlegget og forrige innlegg, at jeg greide faktisk ikke lese dem. stå på, sophie! ❤️ jeg har fulgt deg heeelt siden første blogginnlegg, i opp og nedturer, og jeg synes du er så syyyykt sterk som står i all kritikken du får. all creds til deg!

      Jeg kommenterer svært sjeldent på blogger, men ville gi deg litt kjærlighet nå som jeg ser hvor mye hat som er ute å går.

      Håper håper håper at det går bra med deg, og at du greier å børste vekk de hatefulle kommentarene du får.

      1. Huff Lisa, du er fanget i nettet hennes. Lykke til. Dette er jo den mest uærlige og selvopptatte personen som finnes i Norge iallefall. Hun velger selv om hun vil lyve, eller være ærlig med alle disse operasjonene. Har selv fulgt henne og støttet henne , men nå gidder jeg ikke mer. Dama er jo en patologisk løyner med stort sett alt. Skjønner ikke at det går ann å holde på sånn. Håper bloggen forsvinner for godt.

    23. Orker ikke å lese alle kommentarene, men er sikker på at de fleste omhandler hvor falsk Sophie er.. Det jeg virkelig ikke forstår er hvorfor det i alle dager er så viktig for dere hva ho gjør med sin kropp. Kjære vakre vene, om ho hadde hatt lyst til å operere bort bein og armer så er det jo hennes valg! Jeg skjønner ikke behovet fremmede mennesker (kvinner) har til å spre negativitet til andre, det er så uendelig latterlig!
      Ja vel så tok ho kanskje noen ekstra operasjoner borte i statene, men har dere tenkt på at resultatet kanskje ville blitt mindre pent hvis ikke? Men uansett grunn så er det kun hennes valg, det har dere faktisk ikke noe med! Slutt å oppføre dere som noen psycho fitter, finn på noe produktivt å gjøre, det er snart jul.
      Fysj!

      Håper du får en fin dag Sophie, å ønsker deg og dine en riktig god jul!

      1. Er så enig med deg Janna!!❤
        Enkelte her burde faktisk blitt politianmeldt for mobbing, grov sjikane og trakassering av Sophie Elise

    24. Fanklubben til lystløgneren som består av gamle kjerringer gir sin “fulle støtte” til plastdukka. Jeg håper virkelig ikke dere har barn. Dere er like gal som plastbloggeren.

      1. Burde ikke vi ha barn fordi vi syns det er latterlig at anonyme folk slenger dritt på nett? Vet ikke helt hvem som burde ha barn eller ikke.
        PS har to barn som vokser opp med sunne verdier hvor et av hovedfokusene er at man ikke skal dømme andre, og især ikke være slemme ☺️ Ha en fin kveld!

      2. Stoppbloggerne:
        nok en useriøs kommentar fra ett nettroll som ikke kan bruke sitt eget navn engang…. tror nok det er på tide at du bruker huet og blir voksen jeg lille venn

    25. Ok folkens, nå lurer jeg: Hvorfor er det greit at Annijor gjør det til sin misjon i livet å vise brystvorter på Instagram, også blir hun hyllet for det. Men hvis Sophie viser ett bryst én gang så er det skandale og full rapport til sponsor? Hvis årsaken er at hun er operert så trenger en del av dere å ta en dypdykk i sjela deres. Jobb med dere selv.

    26. Nå blir det for dumt Sofie. Jeg har aldri kritisert her før, men ikke lat som at du bryr deg om bærekraftighet og miljøet i den såkalte bærekraftige produksjonen til de poster-folka du reklamerer for, når din egen kleskolleksjon er full av plast, du får tilsendt masse pakker hver uke som forurenser både ved produksjon og transport, og du nettopp har vært ute å flydd for hundrende gang i år for å promotere enda mer plast i kroppen og støtter totalt unødvendig miljøutslipp og plastproduksjon og kirurgietterspørsel. Slutt å vær så hyklersk

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg