en litt spesiell helg

Reklame | annonselenke Nelly

Kjole: her 

Jeg liker ikke å legge ut de samme bildene på både blogg og instagram. Det skal være unikt innhold på dem begge – jeg hadde gjort det hundre ganger enklere for meg selv om jeg ikke tenkte på den måten, haha.. Men hvorfor skal man gidde å følge meg begge stedene om alt bare repeterer seg selv? Bildet over har jeg riktignok ikke lagt ut på instagram, men derimot et bilde som var nesten helt likt. Så, da følte jeg for å unnskylde meg selv. Jeg har sett bedre ut enn jeg gjør akkurat nå og ligger i skrivende stund med en hånd dypt ned i godteriposen 🙂 Dessuten er kjolen på bildene over så fin! Jeg leste på nettet at den er stor over brystet, men der er jeg uenig. Nå er jeg plutselig smal over brystet og den passet fint likevel, i den størrelsen jeg vanligvis bruker.

Jeg og kjæresten min skal faktisk sove på hotell i natt for å gjøre noe ekstra sammen. Det virker kanskje som om vi ofte gjør “ekstra greier” sammen, og det stemmer. Jeg bruker enhver sjans jeg får til å gjøre stas på han og oss, det er min måte å vise kjærlighet på. Så, vi sjekker inn på Hotel Bristol og jeg gleder meg masse til å bestille roomservice, ha gode samtaler, lese litt i en bok.. Egentlig akkurat det samme som vi gjør hjemme, bare i en annen setting. Jeg lover, det gjør SÅ mye for forholdet! Man trenger ikke reise til en annen by for å få en liten ferie, og små hotellovernattinger er jeg stor fan av.

I dag har jeg spillt inn podcast, og det gikk egentlig ganske bra. Jeg var nervøs i forkant for man ønsker å levere, og så klart vil jeg de som lytter skal tenke “ok, dette var faktisk interessant og noe nytt”. Det ble absolutt interessant, men jeg hadde litt noia etterpå. Jeg snakker på ekte som om ingen skal høre det, og går så i detalj og dypt inn i alt jeg snakker om. Æh.. Det blir spennende å se hva dere synes, men jeg er ganske sikker på dere kommer til å digge det. Premieren er 29. januar!

Generelt sett er dette en spennende uke, for jeg har jo også premier på Sophie Elises Verden på torsdag! DET blir så gøy! Jeg trenger kanskje ikke ramse opp enda en gang hvor sinnsykt bra det er, hehe, men det er bare så.. kvalitet! Det blir riktig ord å bruke.

Egentlig skulle jeg ha en bloggfri dag – men så ville jeg titte innom å si noen ord likevel. Nå skal jeg nyte en natt på hotell! Vi snakkes <3 

11 kommentarer
    1. Skikkelig koselig innlegg ønsker dere en fantastisk Hotel og kjæreste tid å kjempe kule å fine synes jeg ønsker deg alt godt og en vidunderlig riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀🐱♥️🌌

    2. Jeg er skikkelig fan av podcaster, spesielt typen hvor helt normale mennesker sitter og snakker ærlig om opplevelser, synspunkt og følelser. Jeg har hørt alle podcastepisodene du har gjestet i, og om du opptrer bare 10% i din egen som du har gjort i andres så gleder jeg meg til å høre! Du er kanskje det eneste mennesket (bortsett fra Sigrid og Tusvik) som jeg opplever å snakke helt åpent og ærlig i de intervjuene, og du slår meg som et veldig genuint menneske i de settingene (ikke at du ikke gjør det på bloggen, men jeg føler vi blir bedre kjent med deg gjennom pod enn tekst av og til, om det gir mening). Jeg ser sånn frem til å høre det dere kommer med, og med tanke på at du alltid leverer innhold med kvalitet kan jeg ikke tenke meg at dette blir noe annet enn bra. <3

    3. Hei vakre!<3 Åhhhhh, SOM jeg gleder med til ny sesong på serien OOOOG podkast!!!<3 Blir helt rått! Jeg bare vet det! En så FEEET person som deg, skaper FEEETE saker! 😉 😀 <3 Elsker deg virkelig! SÅÅÅ heldige de som har deg som venn!!! STOOORE klemmer til deg, smukke frøken!<3<3<3

    4. Tror podcast med deg og Fetisha faktisk kan bli veldig bra! Sier faktisk fordi jeg føler så mange hopper på podcast-toget som rett og slett ikke er interessant nok. Dere snakker så ærlig og usminket, og har begge interessante historier og komme med, så dette kan bli gøy. Og så klart gleder jeg meg til SEV sesong 2!

    5. Hei kunne du ha skaffet 2 uker gratis TV2 sumo som du gjorde forrige gang ? Har veldig lyst å se den nye Sesongen 😍😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg