en liste om i dag

Reklame | egen kolleksjon

💓 Dagens podcast:

Jeg er veldig opphengt i den norske podcasten «stemmer det?», selv om det bare har kommet ti episoder og det ikke ser ut til å komme flere, (jeg drømmer om å ta over dette konseptet). Det er nemlig helt genialt; programlederen møter norske kjendiser og intervjuer dem, basert på fordommer han selv har om vedkommende. Det kan være alt fra «du tar ansvar for din egen orgasme» til «du synes selv du er en bedre programleder enn Stian Blipp», for eksempel. Alle er så forfriskende ærlige, og mange av samtalene er drøye. Jeg gjestet podcasten for en stund siden og elsket det! Du MÅ bare høre denne om du trenger enkel underholdning som får deg i godt humør!

Ellers har P3 Dystopia kommet med en ny episode om overbefolkning. Perfekt for deg som liker svensk, og som er interessert i klima og miljø!

💓 Dagens låt:
Den beste spillelisten å ha i bakgrunnen hjemme er uten tvil Hotel Costes. Nå har vi fått Sonos hjemme, så det blir enten den eller min egen spilleliste Love som fyller rommene hjemme hos meg, link HER. All musikken jeg spiller hjemme er nettopp slik, kun i bakgrunnen for å skape en hjemmekoselig følelse, eller for å gjøre meg konsentrert når jeg skriver. All annen musikktid er byttet bort i podcast..

💓 Dagens opptur:
Jeg skal ut å spise med Kasper i kveld! Endelig blir det italiensk igjen, som må være min favorittmat i hele verden? Jeg hadde aldri klart å kutte ut pasta, selv om jeg sikkert ikke tåler det. Blir alltid ekstremt oppblåst og må løpe på do, haha.

Jeg har på meg Nona-genseren. Utsolgt i grå, men fortsatt tilgjengelig i tre andre nydelige farger!! Du finner den her.

💓 Dagens hendelse:

Jeg holdt foredrag for 500 personer, det var jo en hendelse i seg selv. Jeg snakket om meg, karrieren min, klima og miljø. Det var et veldig bra opplegg, det er helt fantastisk at man setter i gang slike tiltak på små steder (tommel opp til Sortland) og jeg er fornøyd med egen innsats, selv om det ikke er det beste foredraget jeg har gjort. Brannalarmen gikk rett før jeg skulle på scenen, vi ble stående ute en stund og publikum endte opp med å aldri få den matpausen de skulle ha fått, før jeg gikk på. Det stresset meg litt, for jeg er så opptatt av at folk skal ha det bra – og det går utover hvordan jeg leverer.. Jeg fikk mye skryt etterpå så forhåpentligvis var det ingen fare, men jeg er streng mot meg selv.

 

💓 Dagens beskjed:
Jeg visste ikke hva ellers jeg skulle kalle dette punktet, haha. Men! Som dere vet ble de fleste genserne i skappel-kolleksjonen utsolgt på null komma niks. De kommer inn på lager igjen etterhvert, men i begrenset opplag. Det betyr fortere utsolgt om trykket holder seg oppe, noe jeg tror det vil! Om du ønsker å sikre deg en genser kan du melde deg på nyhetsbrev HER, så får du beskjed med en gang plaggene slippes. Det er ikke sikkert jeg rekker å informere før alt er utsolgt igjen, nyhetsbrevet er derfor genialt.

Det er fortsatt et par gensere igjen, i enkelte farger. Du finner en oversikt HER! Dalen har for eksempel kommet inn igjen, i en annen farge 💕

Fine folk. Alle bildene i innlegget er fra lanseringsfesten men jeg har ikke fått dem før nå 🙂 

💓 Dagens fundering:
Plutselig sliter jeg med å si «s», kjeven min flytter enda på seg etter operasjonen og jeg må nesten lære meg å snakke på nytt, hele tiden. I det minste måten jeg uttaler enkelte bokstaver på, og spesielt S. Så jævlig irriterende, jeg har alltid vært flink til å prate og når noe plutselig skurrer henger jeg meg ekstremt opp i det.

En annen tanke skurrer i hodet mitt akkurat nå.. Du vet når noen lyver til deg, rett i ansiktet, men du er så jævlig redd for å gjøre folk ukomfortable at du bare smiler og nikker? Lar dem lyve til deg? Sånn er jeg hele tiden. Jeg hater å «ta folk» på ting, og vil heller at alt skal være komfortabelt og derfor holder jeg kjeft. Jeg vet egentlig ikke om jeg vil endre på det heller, for jeg finner ikke en smooth måte å si ifra på.

💓Dagens plan:
Dra ut å spise italiensk, og forhåpentligvis legge meg tidlig! Jeg og Kasper prøver på noe nytt, legge oss innen 23 å stå opp rundt 06. Vi får se hvor lenge det holder, både jeg og han får “oppheng” i ting og skal gå all in, og så dabber det av.

 

Vi snakkes i morgen! Da skal jeg også rekke å gå igjennom kommentarfeltet, det har vært umulig det siste døgnet med photoshoot, reising og foredrag.

28 kommentarer
    1. Hei. Holder på å strikke en av genseren dine nå. Men vil gjerne også ha den du holder i hendene på bilde nr 2 i dette innlegget. Hva heter den?

    2. Legg ut bilder Instagram vagina pupper nakenhet orgmase kjæreste Kåt Gold digger videregående skole kjæreste Pikken og pircering jenter under sex stønner stripper og sex lyder Jenter

      Vi to skal ha sex i senga
      Vil du
      Knulle meg
      Kjekk gutter 18 år

    3. Skikkelig svevende koselig å hyggelig innlegg synes jeg og Vakker bilder synes jeg å du er den beste uansett av ønsker deg alt godt å en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ☀️🐱🦋😃

    4. Kjempebra foredrag, du var utrolig flink! Veldig hyggelig at du tok deg tid til å slå av en prat etterpå selv om du sikkert var litt stressa 🙂

    5. Du er flink!

      Det er DEILIG å “ta folk” i å lyve og si ifra, du trenger ingen “smooth” måte å gjøre det på, bare si sannheten og gi et lite blunk eller noe ;* lover deg det gir en god følelse etterpå.

      Er du enda fornøyd med kjeveoperasjonen? Du ser fantastisk ut! Jeg fikk just regulering og skal ha samme operasjon som deg etter en stund, aner enda ikke når. Hvordan holder kjeven på å flytte seg nå? Håper du enda er happy! 🥰

    6. Synd at man må kjøpe med garn når man skal strikke genserne fra kolleksjonen din. Skjønner ikke at du kan stå for at garnet som brukes består av 50% plast? Fine gensere, men kjøper ikke det garnet..

    7. Jeg håper at du fortsetter å dele tekstene dine på en eller annen plattform selv etter at du legger ned bloggen. De tekstene du av og til legger ut her, de kommer jeg til å savne. Jeg har faktisk et notat på PC’en min med utdrag fra forskjellige greier du har skrevet opp gjennom årene som bare treffer meg, de drar jeg frem og leser av og til når jeg trenger det. Når det er sagt syns jeg det er bra at du er litt på og fornyer deg selv, du er åpenbart dritsmart og jeg tror du kommer til å klare å holde deg relevant i årevis fremover. Jeg håper værtfall det. Norge har så godt av deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg